28/6/13

Ευρώπη: Το σχολείο, εργαστήρι δημιουργίας του «Νέου Ανθρώπου»

Olivier Berlanda    (μτφ. Κριστιάν)
Η καθημερινή επικαιρότητα μας δείχνει ότι οι νέες κοινωνικές έννοιες, από τη πολυπολιτισμικότητα μέχρι την προώθηση μιας κοινωνίας «Ουράνιο Τόξο» χωρίς φύλο, χωρίς ιστορικές ρίζες και χωρίς τα παραδοσιακά σημεία αναφοράς κερδίζουν έδαφος σε όλη τη Δύση, με τη βοήθεια κυβερνήσεων που έγιναν πλέον οι πρωταθλητές της δημιουργίας του «Νέου Ανθρώπου».
Γάμος «για όλους», αστυνομική καταστολή των «αντιφρονούντων»,  μιντιατική περιθωριοποίηση της αμφισβήτησης, υπερβολικές παρουσιάσεις  των υστερικών FEMEN, θυματοποίηση των εθνικών και σεξουαλικών μειονοτήτων και του αντι-φασισμού της άκρα-αριστεράς (υπόθεση "Meric»): ο κατάλογος των απειλών κατά του πολιτισμού μας και των βασικών αξίων μας (χριστιανικών ή μουσουλμανικών επίσης), φαίνεται να μεγαλώσει κάθε μέρα.
Ωστόσο, πολύ λίγη έμφαση εστιάζεται στο κρίσιμο σημείο, ήτοι στον τόπο όπου διεξάγεται η αποφασιστική μάχη:  το Σχολείο, από το οποίο θα βγει η πρώτη γενιά των παιδιών πνευματικά καθαρισμένα με «Πλυμένο  Εγκέφαλο».

Το Σχολείο γίνεται μια σχολική μήτρα για τον Νέο Άνθρωπο, μήτρα που εγκατέλειψε την προτεραιότητα της εκπαίδευσης των μελλοντικών ελίτ.
Πράγματι, παλαιά, ένα δίπλωμα ήταν μια εγγύηση για μελλοντική  απασχόληση και το πανεπιστήμιο μια σχεδόν βεβαιότητα ότι θα ανήκεις στις ανώτερες τάξεις. 

Μετά τις διαδοχικές κρίσεις και την παγκοσμιοποίηση, η παιδεία, ως κοινωνικός ανελκυστήρας βρίσκεται  κάτω στο υπόγειο με βλάβη, και έχουμε ήδη εγκαταλείψει την ιδέα της προώθησης μέσω του σχολείου που μοιάζει όλο και περισσότερο, ιδίως σε λιγότερο ευνοημένες περιοχές (αλλά όχι μόνο), σε υπηρεσία φύλαξης  παιδιών, ή ακόμα και ως εναλλακτική λύση από τον δρόμο: δεν έχει σημασία τι διδάσκεται, εφ 'όσον οι νέοι δεν εγκαταλείφτηκαν. 
Έτσι, δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι σχολικά και μετασχολικά προγράμματα προβλέπουν μια εισαγωγή στη «πρωινή αφύπνιση» ή μαθήματα στα οποία κάποιος μαθαίνει τη «γλώσσα του σώματος» με φόντο μουσικής «Gangnamstyle» μιμούμενης τα κορεατική λόγια, ενώ  μόλις  τραυλίζει το παιδί την εθνική του γλώσσα.

Το «Μπακαλορεά για Όλους» έχει πλέον νομιμοποιηθεί στη Γαλλία και σε άλλες χώρες, όπου μειώνοντας το επίπεδο των διαγωνισμών για να πετύχει μέγιστος αριθμός μαθητών (χαρά των στατιστικών και των γονέων που δεν είναι απαιτητικοί), οι διαδοχικές εκπαιδευτικές πολιτικές έχουν καταφέρει να πάρουν όλοι οι μαθητές ένα Μπακαλορεά που δεν έχει πια καμία αξία και δίνεται στον καθένα: ένα είδος τυπογραφείο  διπλωμάτων χωρίς επιστημονικό αντίβαρο, όπως οι κεντρικές τράπεζες που εκτυπώνουν το νόμισμα - φούσκα. 
Και για εκείνους των οποίων το επίπεδο είναι κάτω από το απλοποιημένο διαγωνισμό, τι πιο φυσικό από το να παραποιήσεις τους βαθμούς: για παράδειγμα, βλέπομε να εμφανιστούν βαθμολογίες με άριστο το  24, που στη συνέχεια περιορίζονται στο 20, ένα 14/24 γίνεται 14/20. 
Με αυτό το ρυθμό, μπορεί κανείς να φανταστεί, εις άτοπον απαγωγής, το «τοις εκατό» να γίνει «τοις δέκα», είναι η αρχή των ίσων ευκαιριών και αλίμονο για το μαθητή που είναι επιμελής, και εργατικός, θα έχει σχεδόν την ίδια βαθμολογία με το διπλανό του, ο οποίος περνάει το χρόνο του παίζοντας με το φορητό τηλέφωνο του στο μάθημα η να παρακολουθεί τις κινήσεις των μυγών στην οροφή της αίθουσας διδασκαλίας.

Έχοντας φτάσει στο επίπεδο του πάτους, οι νεο-ανθρωπιστές μπορούν πλέον να βγάλουν τη βεντάλια των «σχολικών προγραμμάτων» για να προετοιμαστεί ο κόσμος «Ουράνιο Τόξο» και πολυπολιτισμικός: Η ιστορία ξαναγράφεται προκειμένου να προωθηθεί η Γαλλία, ως χώρα που ήταν «πάντα της διαφορετικότητας» και να κατεδαφιστεί η παραδοσιακή Γαλλία. Η αποικιοκρατία και η δουλεία τίθενται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, ξερνιούνται ολόκληρα κεφάλαια που ήταν η δόξα του ευρωπαϊκού πολιτισμού και ανακαλύπτουμε ότι ο τάδε λόγιος, ο τάδε συγγραφέας η καλλιτέχνης ήταν ομοφυλόφιλοι.

Μη ξεχάσουμε και το κεντρικό κεφάλαιο του Ολοκαυτώματος,  απαράκαμπτο θέμα που ανακυκλώνεται συνεχώς στα μίντια και που ισοδυναμεί κάθε Ευρωπαίο σε φασιστικό δήμιο ή τουλάχιστον σε δοσίλογο.
 Στην έξοδο από αυτό το πρόγραμμα Ιστορίας, αν ο μαθητής εξακολουθεί να είναι υπερήφανος που είναι Γάλλος από ρίζα, ή για τις χριστιανικές του ρίζες, θα έχει μεγάλη αξία, αλλά δεν θα πρέπει να το δείξει, από φόβο μήπως κατηγορηθεί με όλα τα επίθετα που καταλήγουν σε «-φοβία» ή άλλους «-ισμός»  που εφευρίσκονται συνεχώς.
Ο  νέος άνθρωπος θα πρέπει πάντα να γνωρίζει ότι πριν από την εποχή «Ουράνιο Τόξο» ήταν η βαρβαρότητα και ο θρίαμβος του κακού. Για να προοδέψει η να εξέλθει από τον υποτιθέμενο κανιβαλισμό των προγόνων του, θα πρέπει να ξεχάσει τις ρίζες και τον πολιτισμό καταγωγής του, που ήταν οι πηγές όλων των κακών της γης.

Είναι επίσης αξιοσημείωτο το γεγονός ότι, αντιρατσιστικές οργανώσεις ευκρινώς καταγραμμένες στην αριστερά έχουν αναπτύξει ένα πρόγραμμα-τεστ για να ενσταλάξουν, με ταινίες και ανταλλαγές φοιτητών-διδασκόντων, τις νέες αξίες στιγματίζοντας τον ρατσισμο μέσω της ιστορίας της αποικιοκρατίας, ακόμη και χρησιμοποιώντας ορισμένες συντομεύσεις και στρεβλώσεις της Ιστορίας. 

Το πρόγραμμα ξεκίνησε σε μια τάξη-τεστ στην περιοχή των Βρυξελλών: αν οι μαθητές αυτής της τάξης έδειχναν ενδιαφέρον και ανταποκρίνονταν θετικά, το πρόγραμμα θα διανεμόταν σε όλα τα σχολεία της χώρας, φυσικά με δημόσιες επιδοτήσεις για τους εμπνευστές . 
Και, θα το έχετε καταλάβει, η δοκιμή στέφθηκε με επιτυχία, η οποία σάρωσε τους τελευταίους σκεπτικιστές που έβλεπαν το πρόγραμμα σαν προπαγάνδα.

Αυτό που δεν λέει η μικρή ιστορία είναι ότι οι εμπνευστές του σχεδίου επέλεξαν ως τάξη-τεστ μια τάξη όπου  ένας μαθητής, ο μοναδικός σε τριάντα συμμετέχοντες, ήταν ντόπιος από ρίζα.
Ξέρουμε ότι οι μεγάλες πόλεις γνωρίσουν πράγματι μια μαζική μετανάστευση, ωστόσο, είναι αναγκαίο να σημειωθεί ότι μια τέτοια αναλογία (ο ένας από τα τριάντα!) δεν είναι αντιπροσωπευτική των σχολείων σε όλη τη χώρα, ίσως να είναι αυτή η περίπτωση η μόνη (ή μία από τις μόνες) μιας τέτοιας δυσαναλογίας και είναι ακριβώς εκεί όπου η οργάνωση και οι δημόσιες αρχές αποφάσιζαν να εισαγάγουν ένα τόσο σημαντικό θέμα και επίσης βαρύ φορτίο ... ειδικά όταν είσαι ο μόνος στην τάξη σου να «καταδικαστείς ένοχος».

Η χαριστική βολή εμφανίστηκε πρόσφατα με τη μορφή της θεωρίας του Φύλου που θα διδάσκεται στο νηπιαγωγείο (Αναφορά: εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εκπαίδευση κατά της ομοφοβίας από το δημοτικό σχολείο»). Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην καλύτερη κατανόηση της σεξουαλικότητας στα δημοτικά σχολεία, γυμνάσια και κολέγια. 
Ήδη από το νηπιαγωγείο, τα παιδιά θα ανακαλύψουν ότι μπορούν να έχουν πολλές μητέρες μέσω βιβλίων αφύπνισης, όπως  το «ο Γιάννης έχει δύο μητέρες ή Λέγε ... ΜαμάδεΣ».

Στη συνέχεια, τα παιδιά θα κληθούν να εκθέσουν, να αντανακλούν και να συγκεντρωθούν γύρω από δραστηριότητες που προωθούν την καλλίτερη κατανόηση και την αποδοχή των γκέι γονέων. 
Στη πρώτη γυμνασίου, τα παιδιά θα μάθουν πως να εκφραστούν τα συναισθήματα αγάπης. Ναι, διαβάζατε καλά: το «coming out» σε ηλικία δέκα χρονών αναμφίβολα θα επικροτηθεί και θα εκτιμηθεί αξιακά, και σίγουρα θα δημιουργήσει ταλέντα ...

Σύμφωνα με την έκθεση που συνοδεύει το πρόγραμμα, το σχολείο θα πρέπει να θέσει το ζήτημα του «Ο Κώστας προβληματίζεται με τον Νίκο» και στη συνέχεια του «Ο Σάββας έχει δύο μπαμπάδες», και αυτό από το Δημοτικό ...
Επιπλέον, τα παιδιά θα μάθουν την τέχνη της μεταμφίεσης από το βιβλίο «Ο Μπαμπάς φοράει φόρεμα». 
Στη Τρίτη γυμνασίου, θα προσεγγίσουν και συζητηθούν τα θέματα της πρώτης σεξουαλικής επαφής και της πορνογραφίας...
Προβλέπεται ακόμα και μια θεατρική σκηνοθεσία με το κύριο πρόσωπο ένα μικρό κορίτσι που ζει μόνη της με τον πατέρα της μετά το θάνατο της μητέρας της. Αυτό το μικρό κορίτσι άβολη στο σώμα της, παχύσαρκη, είναι η ενσάρκωση του «παλιού συστήματος», «κούκλες για τα κορίτσια και ποδόσφαιρο για τα αγόρια» που χλευάσουν τους μικρούς θηλυπρεπείς μαθητές και  τις +διαφορετικές+ κατευθύνσεις.
Το συγκεκριμένο όνομα που δίνεται  στο μικρό κορίτσι είναι αρκετά αποκαλυπτικό: «Χονδρή Πατάτα».
Ο επίλογος υπονοεί  ότι δεν πρέπει να γίνεται διάκριση μεταξύ ανδρών και γυναικών, ότι η συμπληρωματικότητα των δύο φύλων είναι λάθος, και ότι μόνο μια  «Χονδρή Πατάτα» μπορεί να κοροϊδέψει τους ομοφυλόφιλους και να σκέφτεται ότι ο άνδρας, η γυναίκα, και ο «ουδέτερος» είναι το ίδιο άτομο. Τίποτα δεν τους διαφοροποιεί, ούτε καν το σεξουαλικό όργανο, αφού μπορείς, εξάλλου, να το αλλάξεις όπως επιθυμείς, κλοτσώντας το  με χειρουργικές επεμβάσεις ή ορμόνες και να αποζημιωθείς από την κοινωνική ασφάλιση.

Σε λίγο, με αυτές τις μεθόδους οι οποίες γενικεύονται, ένας στρατός νέων στην υπηρεσία μιας νέας τάξης που θα τους έχει ξεμυαλίσει και κατηχηθεί από μικρή ηλικία θα κατεδαφίσει όλες τις παραδοσιακές και αθάνατες (έτσι πιστεύαμε του τουλάχιστον) αξίες: από την οικογένειας στην κοινότητα, τίποτα δεν θα παραμείνει από τα θεμέλια της κοινωνίας μας προς όφελος ενός δόγματος που υπαγορεύεται από έναν κοσμοπολίτικο υπερ-οργανισμό του οποίου τα πλοκάμια που είναι οι διεθνείς οργανισμοί θα παρεμβαίνουν σε όλα τα έθνη και πολιτισμούς για να καταστραφεί η φαία ουσία. 
Η Εποχή του Ανθρώπου ξεπεράστηκε, ήρθε η Εποχή του Καταναλωτή, του Απάτριδος και του Ερμαφρόδιτα. 
Δύση: Γένος Μηδέν.

Olivier Berlanda


Γενική σημείωση (NB): Δεν διαθέτουμε διορθωτή(-τρια) και οι αναρτημένες δημοσιεύσεις (πάντα βιαστικές) περιέχουν λάθη, ορθογραφικά και συντακτικά. Προτιμάμε πάντα την ουσία παρά τη μορφή. Ευχαριστούμε για τη κατανόηση σας.


3 σχόλια:

  1. το προβλημα ειναι τι δεχομαστε εμεις ως Ελληνες να διδασκονται στα παιδια μας. Τα (απο)κομματα κι η Πολιτεια ειναι υποδουλα και ο αφελληνισμος ειναι αναποφευκτος, οποτε το βαρος για μια ακομη φορα πεφτει στον Ελληνα γηγενη Πολιτη και το τι πρεπει να κανει για να σταματησει αυτο το τρενο. Καμια πολιτικη δεν θα σωσει τα παιδια, γιατι πολυ απλα η συγκεκριμενη πολιτικη δεν θελει Ελληνα με μνημη, θελει χα'ι'βανια, γκο'ι'μ που λενε και οι Εβραιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κειμενο 1 απο 2
    Για να μπορεσομε να κανομε καποια αποτελεσματικη κινηση αντιστασης, στην ολομετωπη επιθεση που δεχεται
    ο ελληνισμος, σαν πανανθρωπινη αξια, πρεπει να γινουν καθαρα καποια πραγματα.
    Η ελευθερια του ανθρωπου και τα δικαιωματα που τον καθιστουν πολιτη, δεν ειναι ουτε αυτονοητα, ουτε δεδομενα.

    Την ανθρωπινη οντοτητα μπορεις να την δεις απο δυο διαφορετικες θεσεις.
    Η μια ειναι η θεση εκεινη που θελει την ανθρωπινη υποσταση, προσωπικοτητα. Θελει δηλαδη τον ανθρωπο, προσωπο,
    με σεβαστη σκεψη και αποψη, με λογο, με κυρος, με ελευθερια, συμμετεχοντας σε
    μια κοινωνια ανθρωπων με ισοπολιτεια, με δημοκρατια, και ισονομια.

    Η αλλη θεση ειναι εκεινη που βλεπει τον ανθρωπο
    σαν μοναδα, που παραγει και καταναλωνει. Βλεπει τον ανθρωπο σαν μια οικονομικη μοναδα, την οποια κατ'επεκταση,
    πρεπει να αντιμετωπισει με ορους οικονομικους, οπως, παραγωγικοτητα, χρονος αποσβεσης, κοστος συντηρησης,
    χρονος αποσυρσης κλπ κλπ.
    Αυτη η αποψη θελει τον ανθρωπο απροσωπο, υποταγμενο, ελεγχομενο.

    Η πρωτη θεωρηση ειναι η ελληνικη αποψη για τον ανθρωπο. Ας αναλογιστουμε για λιγο το μεγεθος. Σε εναν κοσμο οπου
    οι ανθρωποι βιωναν την πιο σκοτεινη απολυταρχια και τον ατομικο μηδενισμο, οπου ο εκαστοτε βασιλεας ειχε την απολυτη εξουσια επι
    του σωματος, της ψυχης και της σκεψης, Μεσα σε εναν διαχρονικο σκοταδι χωρις απαρχη, εδω σε αυτον τον ευλογημενο τοπο,
    ετολμησε ο ανθρωπος να σκεφτεται ελευθερα!! Εδω ετολμησαν να φιλοσοφησουν, να κανουν διαλογο, να κανουν δημοκρατια! Εκαναν φιλοσοφικες σχολες οπου
    κουρελιαζαν το σκοταδι της απολυταρχιας και αποκαθιστουσαν τον ανθρωπο στα βαθρο των ημιθεων. Τον ανεβασαν ξανα σε κοινωνια ανθρωπων απο τα εγκατα της
    αποκτηνωσης!!!
    ΕΔΩ το φως το ελληνικο εσκισε τα σκοταδια της φυλακης των ανθρωπων, και τους μιλησε για την ελευθερια
    και την δημοκρατια, για την φιλοσοφια, την τεχνη, των ηρωισμο, πηρε το τρομαγμενο ζωο και το ξανακανε ημιθεο!!

    Αυτες οι δυο δυναμεις βρισμονται σε μια διαρκη συγκρουση.
    Οι δυναμεις της υποταγης και οι δυναμεις της αποθεωσης των ανθρωπων.

    Οι δυναμεις της υποταγης, απεργαζονται λογω φυσης, υπουλα σχεδια για την καταστροφη των δυναμεων
    της ανθρωπινης ανελιξης, για την καταστροφη του παγκοσμιου ελληνισμου, σαν πανανθρωπινη αξια.
    Ο ελληνισμος σαν πανανθρωπινη αξια, ειναι μια αυτοκρατορια, η οποια δεν ασχολειται με τις μεθδευσεις και τις ραδιουργιες
    των δυναμεων της υποταγης, οπως δεν ασχολειται και δεν ανταγωνιζεται ενας ημιθεος, ενα ερπετο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κειμενο 2 απο 2
    Σημερα οι δυναμεις που απελευθερωνονται απο την γνωση και την τεχνολογια, εχουν φτασει σε ενα σημειο
    εκρηξης, μια εκρηξης η οποια μπορει να φερει την απελευθερωση και την αποθεωση του ανθρωπου, με πρωτογνωρες
    δυνατοτητες για μια παγκοσμια αμεση δημοκρατια, για επικοινωνιες και ανταλλαγη γνωσης κλπ κλπ, Μπορει ομως οι
    δυναμεις αυτες να γινουν ο μεγαλος δυναστης τα χερια των δυναμεων υποταγης μας. Το διακυβευμα λοιπον ειναι
    η τεχνολογια και ο ελεγχος της. Οι δυναμεις υποταγης, το γνωριζουν καλα, και ξερουν οτι για να γινει αυτο
    πρεπει να εξαφανιστει απο την συνειδηση της ανθρωποτητας, ο ελληνισμος σαν αξια, ωστε να παψουν να στρεφουν
    το βλεμμα τους προς τις ελληνικες πηγες οσοι ανθρωποι εχουν πνευματικες αναζητησεις, και αρα να γινονται ελληνες!
    Ετσι η επιχειρηση που βρισκεται σημερα σε εξελιξη, ειναι ο διασυρμος της Ελλαδας και κατ'επεκταση του ελληνισμου.
    Ειναι δηλαδη σε εξελιξη η αποκαθηλωση του ελληνισμου σαν αξια απο την πανανθρωπινη συνειδηση! Ωστε στην συνεχεια
    να περασουν στην υποδουλωση του ανθρωπινου γενους, με μια δικτατορια που ομοια δεν εχει γνωρισει ο πλανητης!!

    Τι κανομε?
    Πρεπει μεσα απο την δυνατοτητα που δινει η τεχνολογια (για λιγο ακομη), να εγειρομε την ελληνικη συνειδηση σε
    ολη την υφηλιο. Πρεπει να στειλομε το μηνυμα οτι το ανθρωπινο ειδος κινδυνευει να μετατραπει σε φαρμα ζωων!!
    Πρεπει να προσπαθησομε να κανομε ενα διαδικτυακο προσκλητηριο στην παγκοσμια ελληνικη συνειδηση!
    Να προκαλεσομε συζητησεις επι συζητησεων και να αναγαγομε σε πρωτο θεμα παγκοσμιως, την επιθεση που δεχεται η πανανθρωπινη ελληνικη συνειδηση.
    Ειναι χρεος μας προς τον ανθρωπο!
    Ας παρομε αυτο το κειμενο και ας το διαλαλησομε στα περατα της οικουμενης, σε ολες τις γλωσσες και σε ολες τις φυλες.






    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.