10/4/17

Σταματήστε επιτέλους τα... προοδευτικά παιχνίδια με τη σχολική Ιστορία

Κωνσταντίνος Χολέβας – Πολιτικός Επιστήμων
Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί η πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας να αλλάξει ριζικά τη διδασκαλία της Ιστορίας στα σχολεία. Προβλέπω ότι το μάθημα της Ιστορίας, αντί να καλλιεργεί την εθνική συνείδηση και τη δημοκρατική σκέψη, θα καταντήσει πεδίο ψευδοπροοδευτικών πειραματισμών και χώρος προβολής ιδεολογικά φορτισμένων  απόψεων.
Ήδη το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), το οποίο έχει αναλάβει τη σύνταξη των νέων βιβλίων και προγραμμάτων, έδωσε αρνητικά δείγματα γραφής. Θυμίζω τη νέα ύλη που εισήχθη στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο του 2016 για το μάθημα των Θρησκευτικών. Η Ορθοδοξία και η εθνική μας ταυτότητα υποβαθμίζονται και στη θέση τους προτείνεται ένα συγκρητιστικό πολυθρησκειακό συνονθύλευμα. Επίσης το ΙΕΠ παρενέβη προσφάτως στο βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού και συνέστησε στους εκπαιδευτικούς να μη διδάξουν το κεφάλαιο περί του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού με στόχο τον «εξορθολογισμό» της ύλης. Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ότι τα νέα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας θα προωθούν την ισοπεδωτική παγκοσμιοποίηση και την αμφισβήτηση της ελληνορθόδοξης αυτοσυνειδησίας μας.
Άλλωστε τα υψηλόβαθμα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ έχουν δείξει με λόγους και έργα ότι διαβάζουν την Ιστορία με ιδεολογικές παρωπίδες. Ο Πρωθυπουργός διόρισε ως επικεφαλής του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία τον κ. Αντώνη Λιάκο, ο οποίος αρνείται τη διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού.
Ο πρώην Υπουργός Παιδείας κ. Φίλης δεν αναγνωρίζει τη Γενοκοτονία του Ποντιακού Ελληνισμού, ενώ επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ αφαιρέθηκε από την ύλη της Γ΄ Λυκείου η ιστορία των Ποντίων Ελλήνων.
Ο πρώην Υπουργός Παιδείας κ. Μπαλτάς έστειλε μήνυμα την 25η Μαρτίου 2015  προς τους μαθητές λέγοντας ότι η Ελληνική Επανάσταση αντιγράφει τη Γαλλική και την Αμερικανική Επανάσταση. Δεν διάβασε προφανώς την απάντηση του Κολοκοτρώνη ότι η Ελληνική Επανάσταση έχει χαρακτήρα εθνικό και απελευθερωτικό και δεν είναι εμφύλια διαμάχη με κοινωνικό περιεχόμενο, όπως η Γαλλική. Ειδικά δε η σύγκριση με την αμερικανική επανάσταση του 1776 είναι λίαν ατυχής, διότι εκείνη μεν δημιούργησε ένα νέο έθνος, ενώ η ελληνική Επανάσταση απλώς δημιούργησε κράτος. Το έθνος προϋπήρχε και δεν σταμάτησε να υπάρχει παρά την τουρκική κατάκτηση.
Φοβούμαι ότι η αριστερή ιδεοληψία θα απαλείψει από τα σχολικά βιβλία τους ήρωες και τους μάρτυρες της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού. Στη θέση τους θα προβάλλονται αμφιλεγόμενα πρόσωπα, τα οποία αγωνίσθηκαν στα μέσα του 20ού αιώνος για να επιβάλουν στη χώρα μας ολοκληρωτικό καθεστώς σοβιετικού τύπου και για να επιτρέψουν την απόσχιση της Μακεδονίας και της Θράκης.
Η ιστορική  γνώση πρέπει να βασίζεται στις πηγές, να δίνει πρότυπα και να καλλιεργεί το έδαφος για μία πνευματική αναγέννηση του Έθνους μας. Ο Ελληνισμός πολλές φορές σταυρώθηκε, αλλά κατόρθωσε να αναστηθεί. Καλή Ανάσταση!
Άρθρο στην ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, 9 Απριλίου 2017

6 σχόλια:

  1. Οι προβλεψεις του κ.Χολεβα ειναι δυστυχως σωστες.Διαβασα χθες αρθρο σε κυριακατικη εφημεριδα με τον τιτλο"Παραχαρακτης της ιστοριας ο συμβουλος του Γαβρογλου"που αναφερεται στις αποψεις του κ.Χαρη Αθανασιαδη.Ο οποιος ουτε λιγο ουτε πολυ αναφερει την Π.Δελτα ως εθνικιστρια,τον Μακρυγιαννη ως τοκογλυφο κ.α.Η εφημεριδα αναφερει επισεις ενα αρθρο του στην Αυγη στις 26 Μαρτιου που μετεξυ αλλων αναφερει:"Σημερα οπως και πριν απο 100 χρονια ανακυπτει παλιτο αιτημα για ανανεωση της εθνικης μας ταυτοτητας.Μα το στοιχημα δεν ειναι πλεον μια συμπαγης εθνικη ταυτοτητα,αλλα αντιθετως μια εθνικη ταυτοτητα λιγοτερο ανελαστικη,περισσοτερο ρευστη,πιο ανεκτικη στις αποκλισεις,που εντασσει τους διαφορετικους διχως να απαιτει την αφομοιωση τους. Το σχολειο εχει πολλα να προσφερει σε αυτο."Τα συμπερασματα δικα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια έχεις ψάξει για την Πηνελόπη Δέλτα; Ή για τον Μακρυγιάννη; Καλόπιστα ρωτάω......

      Διαγραφή
  2. Απο οσο γνωριζω η Π.Δελτα ηταν πατριωτισσα και οχι εθνικιστρια,τουλαχιστον αυτο καταλαβα διαβαζοντας τα βιβλια της.Οσο για τον Μακρυγιαννη ξερω οτι πριν μπει στη φυλικη εταιρεια ειχε καταφερει να ασχοληθει με το εμποριο με την βοηθεια καποιου θειου του.Αν γνωριζεις κατι διαφορετικο ευχαριστως να το δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζένη, ὁ παραπάνω σχολιαστὴς σωστὰ ἀνάφερε. Ὁ Μακρυγιάννης μὲ τὴν βοήθεια θείου του; Διάβασε τὰ ἀπομνημονεύματά του πάλι και συγκεκριμένα ἀπὸ τὴν σελίδα 297, Βίβλίον Β 1828-1832, μέχρι τὴν σελίδα 343 καὶ θὰ δῇς ὅτι ὁ Μακρυγιάννης μόνος του καὶ χωρὶς νὰ τὸ καταλαβαίνῃ καρφώνεται. Πιὸ συγκεκριμένα στὴν σελίδα 317-318, Κεφάλαιο Δεύτερον θὰ δῇς τὸ ποιόν τοῦ δῆθεν πατριώτη. Ἡ πρόταση : Τότε εἴχαμεν χαζίρι αὐτοὺς κι᾽ἀνθρώπους πιστοὺς....Τότε ἄρχισεν ὁ πόλεμος καὶ κάηκαν τὰ καράβια... Θὰ δῇς ὅτι ὁ Μακρυγιάννης μὲ τὸν τρόπο του ἦταν ἐνάντια στὸν Κυβερνήτη καὶ τὰ ἔπαιρνε χοντρὰ ἀπὸ ἄλλους. Ἡ ἱστορία μας εἶναι πλήρως παραποιημἐνη μὲ τὴν βοήθεια τῶν Ἄνωθεν.

    Ὅσο γιὰ τὴν Πηνελόπη Δέλτα δὲν ξέρω ἀκόμη, πρέπει νὰ ἐρευνηθῇ.

    Μὴν μπαίνης στὸ τρυπάκι ποὺ ἄρχισε μετὰ τὸν Β ΠΠ δηλαδὴ ὅτι ὁ ἐθνικιστὴς εἶναι κάτι τὸ μιαρό. Ἐθνικιστὴς καὶ Πατριώτης δηλώνουν τὸ ἴδιο πρᾶγμα, ἀγάπη γιὰ κάτι κοινό, ποὺ μᾶς ἐνώνει, μὲ διαφορετικὴ ἔννοια, γιατί οἱ δύο λέξεις ἀπὸ μόνες του ἔχουν διαφορετικὴ ἐτυμολογία. Πάντως δὲν ἔχουν τίποτα τὸ μεμπτόν, τὸ 99% τῶν ἀνθρώπων νομίζουν ὅτι ὁ ἐθνικισμὸς εἶναι σὰν νὰ ἔχῃς λέπρα, κάτι τὸ μιαρὸ ἐπειδὴ ἔτσι μᾶς μάθανε, μᾶλλον αὐτοὶ ποὺ τὸ δημιουργήσανε, ἐπίτηδες τὸ καταντήσανε ἔτσι γιὰ νὰ ἔχουν ἀντίπαλα στρατόπεδα καὶ κάποιον κακὸ δρᾶκο νὰ κυνηγᾶνε. Δυστυχῶς τὸ 99% τῶν Ἑλλήνων ἔχει πλήρη μεσάνυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω πολυ για το σχολιο.Θα ξαναδιαβασω μαλλον τα απομνημονευματα.Απλα και για τους δυο τους,μου ειναι δυσκολο να τους κρινω αρνητικα γιατι ας μην ξεχναμε οτι οι συνθηκες ηταν τελειως διαφορετικες απο σημερα,ετσικαι τις πραξεις τους δεν μπορουμε να τις κρινουμε με τα δεδομενα της εποχης μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (Stages of Subversion) (Αποσταθεροποίησης)
    (Προσοχή, γίνεται ένας παραλληλισμός - αντιστοίχισης για την Ελλάδα).

    Ideological subversion is the process which is legitimate and open. You
    can see it with your own eyes....
    a slow process which we call either ideological
    subversion, active measures, or psychological warfare. What it basically means is: to change
    the perception of reality of every (Greek) that despite of the abundance of information no one is
    able to come to sensible conclusions in the interest of defending themselves, their families,
    their community, and their country.
    It's a great brainwashing process which goes very slow and is divided into four basic stages.
    The first stage being "demoralization". It takes from 15 to 20 years to demoralize a nation. Why
    that many years? Because this is the minimum number of years required to educate one
    generation of students in the country of your enemy exposed to the ideology of [their] enemy. In
    other words, (.......) ideology is being pumped into the soft heads of at least (2)
    generation of (Greek) students without being challenged or counterbalanced by the
    basic values of (Greek-Orthodoxy); (Greek) patriotism.
    The result? The result you can see -- most of the people who graduated in the (70's-80's), dropouts
    or half-baked intellectuals, are now occupying the positions of power in the government,
    civil service, business, mass media, and educational systems. You are stuck with them. You
    can't get through to them. They are contaminated. They are programmed to think and react to
    certain stimuli in a certain pattern [alluding to Pavlov]. You can not change their mind even if
    you expose them to authentic information. Even if you prove that white is white and black is
    black, you still can not change the basic perception and the logic of behavior.
    In other words [for] these people the process of demoralization is complete and irreversible.
    To rid society of these people you need another 15 or 20 years to educate a new generation of
    patriotically minded and common sense people who would be acting in favor and in the interests
    of Greek society.

    http://frihetspartiet.net/dokumenter/kgb-hjernevasking.pdf


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.