28/6/18

Βλέποντας το εκκαθαριστικό μου



Πήγα στον λογιστή, για τη φορολογική δήλωση. Του έδωσα κάποιες διευκρινίσεις και συμπλήρωσε τα στοιχεία που του έλειπαν, ας πούμε τον ΑΦΜ του παιδιού. 
Σπουδάζω παιδί, πληρώνω το σπίτι του, τα έξοδά του. 
Δεν εκπίπτει τίποτα. Είναι τεκμήριο. Τσεκάραμε τα ποσά, διατρέξαμε πάνω-κάτω τη φόρμα και ο λογιστής έκανε ένα νευρικό κλικ με το mouse. Καλύτερα να πατούσε σκανδάλη. Όταν είδα το ποσό, χαμογέλασα. Μου φάνηκε μια χαρά. Ήμουν έτοιμος να κατέβω με τα γόνατα στο Μαξίμου να ζητήσω συγγνώμη από τον Αλέξη για όλα όσα έχω πει.
 Όμως έχω πρεσβυωπία. Και δεν φορούσα γυαλιά. Έχασα ένα ψηφίο. Όταν έβαλα τα γυαλιά, τα είδα όλα. Μέχρι που άρχισε να σκοτεινιάζει μόνο μπροστά στα μάτια μου. Πέρσι είχα πληρώσει ένα ποσό που μου φάνηκε εντάξει. Φέτος ο λογαριασμός ήταν τα δεκαπλάσια.

για τη συνέχεια AthensVoice

3 σχόλια:

  1. Εάν περίμενες να πατήσει ENTER ο λογιστής σου για να δεις το φόρο σου... Τότε ο φόρος δεν είναι το μόνο σου πρόβλημα.
    Τα Kinder έκπληξη είναι παιδικό γλυκισμα που εμπεριέχει και μια έκπληξη, ο επιχειρηματίας ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΆΡΕΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ εάν δε γνωρίζει επακριβως το περιβάλλον που αναπτύσσεται κατ ελάχιστο (θα έπρεπε να βλέπει και το μέλλον), τότε είναι.. . σε λάθος δουλειά. Διορισου κάπως κάπου πάρε ένα μισθουλακο και άσε τους άλλους που ξέρουν να κάνουν παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην πληρωνετε σταματηστε επι τελους ειναι παρανομοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.