31/8/18

Ούτε ο Κάφκα θα μπορούσε να το σκεφτεί αυτό...


Το Ελληνικό Δημόσιο είναι ένα μάτσο τεμπελχανάδες μανδαρίνοι, που για να συνεχίσουν να παίρνουν τον μισθάρα τους, μπορούν να χώνουν το χέρι τους στην τσέπη του καθένα και να αρπάζουν χρήματα, χρεώνοντας ότι τους βολεύει. 
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης μου κοινοποίησε σήμερα βεβαίωση οφειλών δημοτικών τελών της περιόδου 2011-2013 από ακίνητο με το οποίο δεν έχω καμία σχέση από το 1997, όταν σταμάτησα να είμαι ενοικιαστής του.
Για να προσβάλω την απόφαση πρέπει να προσφύγω μάλιστα στο Διοικητικό Πρωτοδικείο, δηλαδή να πληρώσω κανένα χιλιάρικο σε δικηγόρο, όπως λεει και το έγγραφο τους. 


Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την υπεύθυνη υπάλληλο ΚΑΝΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ η οποία μου είπε πως δεν μπορεί να κάνει τίποτε, γιατί το βρήκε σε καταστάσεις της ΔΕΗ.
Μου πρότεινε να βρω ποιος μένει στο ακίνητο για να της παω το ΑΦΜ του για να ξεχρεώσει εμένα και να χρεώσει εκείνον. Πρέπει, κατά τον απόλυτο άρχοντα δημόσιο υπάλληλο, να αποδείξω πως δεν μένω εγώ εκεί αλλά κάποιος άλλος, για να μην πληρώσω όσα αβασάνιστα μου χρέωσε.
Και μου είπε πως δεν είναι δουλειά της να βρει ποιος μένει στο ακίνητο, αλλά πως για να μην με χρεώσει, θα πρέπει να της παω αδιάσειστα στοιχεία. 
Ούτε ο Κάφκα θα μπορούσε να περιγράψει τι σκέφτομαι αυτήν την ώρα.


Lambros Skordas   
 εξοργισμένος στην πόλη Λυών.


5 σχόλια:

  1. που να δείς και το προηγούμενα άρθρο με τίτλο «Πλαστή η υπογραφή μου, ουδέποτε συνάντησα τον Φλώρο» καταγγέλλει στο protothema.gr η γιατρός του Ευαγγελισμού"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό δεν είναι τίποτε. Εμένα δήμος πήγε να μου επιβάλει τέλη και τόκους χωρίς να εφαρμόζει ούτε κατά ελάχιστο τον νόμο περί Δημοτικού Ταμείου. Αν δυνατόν, πήγαν να εισπράξουν λεφτά χωρίς καμία νομική βάση. Τελικά η διευθύντρια του Δήμου παραδέχθηκε το νομικά αβάσιμο της χρέωσης. Σημειωτέον ότι η αρμόδια υπάλληλος ήταν συγγενής συνδικαλιστή του Δήμου (ίδιο σπάνιο επώνυμο). Ο Αριστερός Δήμαρχος είχε εκπέσει γιατί δεν εφάρμοζε τον νόμο Μητσοτάκη περί ελέγχου νομιμότητας στους Δήμους. Τελικά συνδικαλιστές και δήμαρχος (αν και διαφορετικών κομμάτων) πήραν για δικηγόρο τον Κατρούγκαλο και τελικά όταν αυτός έγινε υπουργός έσωσε τον δήμαρχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρέπει να υπάρχουν πάντα λεφτά στα δημόσια ταμεία. Θέλει να χαρίσει και ο κος Γαβρόγλου κάτι "ψιλά" σε πανεπιστημιακούς οι οποίοι δεν επέδιδαν, ως όφειλαν, πόρους στα πανεπιστήμιά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί οἱ διηγόροι σπανίως πλέον γνωρίζουν καί σπανιώτερα ἐπιδιώκουν,
    τήν ἐφαρμογή τοῦ Ποινικοῦ Κώδικος,
    καί δή τήν ποινή σέ βάρος ὑπαλλήλου (καί Προϊσταμένου του)
    γιά παράβαση καθήκοντος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.