13/9/18

Αστυνόμευση και παιδεία ταυτόχρονα!


"Ζηλεύω την ολλανδική αστυνομία....
Ο γιος μιας φίλης μου σπουδάζει στο Πανεπιστήμιο του Βαχνιγκεν.
Πήγε η φίλη μου επίσκεψη να τον δει με τον άντρα της.
Ο μικρός καβάλησε το ποδήλατο του και ξεκίνησε με χαρά να πάει να συναντήσει τους γονείς του στο ξενοδοχείο τους. Όμως...... Στον δρόμο τον σταματάει ολλανδός τροχονόμος και τον ρωτάει γιατί αγόρι μου δεν έχεις άσπρο και κόκκινο αναλαμπον φως στο ποδήλατο;
Έχω κύριε αστυνόμε αλλά τα ξέχασα στο σπίτι όπως έφυγα βιαστικός να πάω να δω τους γονείς μου που ήρθαν πριν λίγο να με δουν, σπουδάζω εδώ στο Πανεπιστήμιο.
Δώσε μου τη φοιτητική σου ταυτότητα.
Την παίρνει, χτυπάει στο κομπιούτερ του κάτι τον βρίσκει και του λέει, θα σου έρθει στο μεηλ σου κλήση να πληρώσεις 50€ για να μάθεις να μην κυκλοφορείς χωρίς φώτα στο ποδήλατο. Είναι πολύ επικίνδυνο και μπορεί να σκοτωθείς.
Το ξέρω ότι είναι αρκετά λεφτά για έναν φοιτητή αλλά η ζωή σου είναι πιο σπουδαία.


Πάει να φύγει ο μικρός. Που πας του λέει έλα εδώ μαζί μου. Πάνε μαζί στο βανακι του αστυνομικού, του δίνει ένα άσπρο και ένα κόκκινο φώς και του λέει κουμπωσε τα τώρα στο ποδήλατο.
Αύριο από 09:00 - 21:00 να έρθεις στο αστυνομικό τμήμα εδώ που γράφει η κάρτα. Το πρωί θα είμαι εγώ μέχρι τις 14:00 μετά θα ζητήσεις τον αστυφύλακα Βαν κάτι. Θα του επιστρέψεις αυτά τα δύο φώτα που σου δίνω και εκείνος θα ελέγξει αν φοράς τα δικά σου φώτα, αυτά που λες ότι ξέχασες σπίτι σου. Αν δεν έρθεις τότε θα σου έρθει νέο μέηλ με 500€ πρόστιμο γιατί είπες ψέματα και για τα φώτα μας.
Καλώς δέχθηκες τους γονείς σου και να τους πεις ότι η ολλανδική αστυνομία φροντίζει να είσαι ασφαλής όσο σπουδάζεις και μένεις εδώ.
Πήγαινε τώρα γιατί άργησες .....
Έμεινα έκπληκτος από το γεγονός που μου περιέγραψε....."



Γιάννης Μανώλης

4 σχόλια:

  1. Εδώ δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει ποτεεεεεεεεεεε ! Και ξέρετε γιατί !!! Απλά και ο τελευταίος Έλληνας έχει στο DNΑ του την βρωμιά και διότι δεν εφαρμόζονται πότε οι νόμοι !!! Δεν βγάζω τον εαυτό μου έξω και εγώ πρώτα από όλους είμαι ο κοπροελληνας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Is it the individual's DNA or the society "we" have created?
      100% of the Greeks abroad, will comply And respect the laws And customs of the countries they live in.
      Why not here at Home?

      Διαγραφή
    2. Note also that even the foreigners when they stay for long in Greece, start having delinquent behavior...

      Διαγραφή
  2. Δεν έχεις άδικο !! Βασικά η κοινωνία είναι υπεύθυνη αλλά και ο Έλληνας δέχεται πολύ εύκολα την λαμογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.