27/2/19

Δεν τους θέλουν οι πραγματικοί Μακεδόνες - Επεισόδια στην Πτολεμαΐδα κατά την επίσκεψη Γεροβασίλη (βίντεο)

Επίσκεψη Γεροβασίλη: Δείτε βίντεο από τα μεγάλης έντασης επεισόδια που σημειώθηκαν πεντακόσια μέτρα από την Πυροσβεστική σχολή Πτολεμαΐδας
Μεγάλης έκτασης επεισόδια συνέβησαν πριν λίγο, κοντά στην Πυροσβεστική σχολή Πτολεμαΐδας, στην διαμαρτυρία των «ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ»για την επίσκεψη της Όλγας Γεροβασίλη, καθώς έγινε χρήση χειροβομβίδας κρότου – λάμψης από τις αστυνομικές δυνάμεις, που δεν επιτρέπουν την είσοδο των διαδηλωτών στην Πυροσβεστική Σχολή όπου παρίσταται η υπουργός. 
Δείτε τα βίντεο:




Πηγή: e-ptolemeos.gr

6 σχόλια:

  1. ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ
    Πρώτη Μαρτυρία
    Το έτος 1926, ο πατέρας μου, έχοντας αποπερατώσει τις σπουδές του στο Βερολίνο, γύριζε σιδηροδρομικά στην Ελλάδα μέσω Γιουγκοσλαυίας. Το τρένο του σταμάτησε στην πόλη Νις, όπου, διψώντας πολύ κατέβηκε ήπιε νερό σε μια βρύση και ρώτησε έναν διερχόμενο Γιουγκοσλαύο σιδηροδρομικό, στα Γαλλικά (είχε μεσολαβήσει ο Α΄Π.Π. και οι Σέρβοι δεν ήθελαν να ακούσουν Γερμανικά) που είναι ο συρμός για την Θεσσαλονίκη.

    Σκαιά, του απήντησε ο Γιουγκοσλαύος, «Σόλουν»,δείγμα του ότι από τότε οι Γιουγκοσλαύοι
    Έτρεφαν τον επεκτατισμό σε Ελληνικά εδάφη και στην Θεσσαλονίκη μας.

    Το 1943, εν μέσω τρομερού λιμού στην Θεσσαλονίκη, η αείμνηστη μητέρα μου, αφού μάζεψε ότι πολύτιμο είχαμε ακόμη, ταξίδεψε στην Φλώρινα όπου είχαμε μακροσυγγενείς για να πάρει μερικά τρόφιμα.

    Στο παζάρι, πήγε με την ξαδέλφη που ήξερε βουλγάρικα, διότι αν μιλούσες Ελληνικά δεν σε εξυπηρετούσαν.

    ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ
    Τον Ιανουάριο του 1965, κατά την διάρκεια ταξιδιού μου στη Αυστρία (όπου σπούδαζα), το τραίνο σταμάτησε για λίγη ώρα στα Σκόπια.

    Εκεί με περίμενε με την κόρη της η κυρία Ευανθία Αργυριάδου με την κόρη της Ελένη, μητέρα του, φιλοξενούμενη του γιου της, τότε Γενικού Πρόξενου της Ελλάδος στα Σκόπια Δημήτρη Αργυριάδη, η οποία με γνώριζε από παιδάκι και ήθελε να με δει, τώρα που είχα μεγαλώσει.

    Μου ζήτησε να κατέβω από το τραίνο για λίγο για μου μιλήσει και να με φιλήσει, αλλά εγώ φοβούμενος, εφ ενός τους κλέφτες Γιουγκοσλαύους και αφ ετέρου μια απότομη αναχώρηση του τραίνου, Γιουγκοσλαυία γαρ, δεν κατέβαινα.

    Τότε η αείμνηστη κυρία Αργυριάδου, ρώτησε έναν Γιουγκοσλαύο σιδηροδρομικό που τυχαία περνούσε εκείνη την στιγμή, σε μια γλώσσα που μου φάνηκε σερβοκροάτικα, πόση ώρα θα μείνει το τραίνο στα Σκόπια.
    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (Συνέχεια από το προηγούμενο)
    Αυτός της απήντησε στην ίδια γλώσσα ότι ο συρμός θα μείνει 20 λεπτά.
    Τότε λέγω στην κ. Αργυριάδου: - Ξέρετε Σερβοκροάτικα».
    - Όχι παιδί μου, μου απήντησε: βουλγάρικα μίλησα. Βουλγάρικα ξέρω! Όταν πηγαίνουμε σε διάφορα καταστήματα στα Σκόπια, μου λένε τι ωραία Μακεδονικά μιλώ και τους απαντώ ότι μιλώ βουλγάρικα, στραβομουτσουνιάζουν και εξοργίζονται.
    Τότε τους δείχνω το διαβατήριό μου που γράφει τον τόπο γεννήσεώς μου, που είναι η Φιλιππούπολη.
    Η αείμνηστη κυρία Αργυριάδου [γνωρίζω καλά, ότι για τους απελθόντες δεν ισχύει το «κυρία» αλλά για μένα, λόγω του μεγάλου σεβασμού μου προς την αείμνηστη, εξακολουθεί να υφίσταται!], είχε γεννηθεί στην Ελληνικότατη Φιλιππούπολη της Ανατολικής Ρωμυλίας που βρίσκεται σήμερα στην Βουλγαρία και είναι γνωστή ως Plovdiv, από όπου έφυγε την νύκτα σε ηλικία 18 ετών με την οικογένειά της, όπως πολλοί άλλοι Έλληνες, κυνηγημένη από το βουλγαρικό σφάγανο.

    Ο πατέρας της ήταν εύπορος Έλληνας της Βορείου Μακεδονίας ονομαζόμενος Κομιζόπουλος, απόγονος του εμπόρου και εξέχοντος Μέλους της Φιλικής Εταιρείας Αργύρη Κομιζόπουλου ή Κουγιουμτζόγλου. Το σπίτι τους το είχε κτίσει το 1847 ο Έλλην Αρχιτέκτων Χατζηγιώργης. Βλέπε βιβλίο: «Πατρίδες των Ελλήνων - Μικρά Ασία, Πόντος, Κωνσταντινούπολη, Ανατολική Θράκη, Ανατολική Ρωμυλία, Πελαγονία, Βόρεια Ήπειρος», Συγγραφέα Θεοδώρου Καρζή, Εκδοτικός Οίκος ΛΙΒΑΝΗ, Αθήνα 2002, σελίδα 260, εικόνα 191 με κείμενο)

    Σήμερα στεγάζεται εκεί το βουλγαρικό Εθνικό Λαογραφικό Μουσείο της Φιλιππούπολης ή στα βουλγαρικά Πλόβντιβ!

    Η κυρία Αργυριάδου λοιπόν, φυσικώ τω λόγω, γνώριζε πολύ καλά την βουλγαρική γλώσσα….!!!

    Δηλαδή, δεν υπάρχει μακεδονική γλώσσα αλλά βουλγάρικη, ίσως κάπως παραλλαγμένη, (δεν είμαι ειδικός και δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες!).

    Φιλικά

    Ευμένης Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν η ηγεσια της Ελληνικης αστυνομιας αποφασισει να προστατεψει τους πολιτες απο τους προδοτες πολιτικους και οχι τους προδοτες πολιτικους απο τους πολιτες τοτε κατι μπορει
    να αλλαξει σε αυτη τη χωρα μιας και θα γνωριζουν οι εκαστοτε πολιτικοι οτι δεν θα εχουν καμια προστασια οταν θα παιρνουν αποφασεις εναντιον της Πατριδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ..κάνουν την δουλειά τους τα ..παιδιά (ματ)λέει ο άλλος. Αυτή είναι η δουλειά τους; να χτυπάνε στο κεφάλι τους πολίτες που διαμαρτύρονται για το ξεπούλημα της ιστορίας μας;
    Την ψήφο τους θα ψάχνουν οι χουντοαριστεροί συριζαίοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν δεν κανω λσθος ...το ιδιο ελεγαν και οι Γερμανοι στρατιωτικοι στον πολεμο..." την δουλεια μου κανω.."...Εινσι το κολπο για να πεις...κανω εγκλημμα ...αλλα δεν ειμαι εγω ο...δραστης..αλλα η ...γιαγια μου...Οι ευθυνοφοβοι κακοποιοι αυτο λενε. Εγω κανω ...αλλα οχι εγω....δουλεω...βγαζω λεφτα....αρα να ζησω θελω...αρα καλα κανω....Οποτε κανω ...και αφου ειναι για να ζησω ...και δικιο εχω..και ησυχη συνειδηση....μια κι ο Θεος ...ευλογησε την εργασια....Μηπως ο ληστης δεν ...εργαζεται ? Προκειται για ...την εργατικη ταξη...οπως ειπε καποιος με ..γενια...πονηρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mετά την δίκη της Νυρεμβέργης δεν ισχύει το "κάνω την δουλειά μου"...Μπορούν να ζητηθούν ευθύνες για την "δουλειά σου"...
    Τώρα ποιός θα τις ζητήσει; Καλή ερώτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.