11/4/19

Το άγνωστο σχέδιο! Ο ‘διαμελισμός’ της Ελλάδας…

Η καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ελλάδας με την Τουρκία, με τα εγκαίνια της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου στις 2 Ιουνίου, ανακοινώθηκε επίσημα.Η διάρκεια του ακτοπλοϊκού δρομολογίου προβλέπεται να είναι 7 ώρες. Η εταιρεία, που ονομάζεται Aegean Sea Ways, έχει έδρα την Κωνσταντινούπολη ενώ την εκπροσώπησή της στην Ελλάδα έχει αναλάβει η ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ, με επικεφαλής τον Στέφανο Καρακάνη.
"Με χαρά ανακοινώνουμε την ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Λαυρίου – Izmir/Cesme στης 02 Ιουνίου 2019"

Ο κ. Καρακάνης μίλησε στο ΑΠΕ και, μεταξύ άλλων, είπε το εξής: «Έως τώρα περίπου 440.000 φορτηγά από την Τουρκία και 300.000 από το Ιράν και το Αζερμπαϊτζάν, προκειμένου να φθάσουν στην Ευρώπη, ακολουθούσαν διαδρομές μέσω Βουλγαρίας ή μέσω Εγνατίας Οδού για την Ηγουμενίτσα, με μεγάλη ταλαιπωρία και με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού κόστους. Τώρα, με τη νέα γραμμή μέσω Λαυρίου, ένας επιβάτης, τουρίστας, οδηγός φορτηγού θα μπορεί σε 1,5 μέρα από την Ανκόνα και μέσω Πατρών και Λαυρίου να βρίσκεται στη Σμύρνη». 

Όπως γίνεται αντιληπτό, όλα αλλάζουν.


Οι διαβουλεύσεις Αθήνας – Πεκίνου οδηγούνται στην επίσημη ένταξη της Ελλάδας στην πρωτοβουλία «16+1» (σήμερα διαθέτει ιδιότητα παρατηρητή), με την πρακτική σύνδεσή της με τη μείζονος σημασίας πρωτοβουλία του «Νέου Δρόμου του Μεταξιού» («One Belt, One Road» – OBOR/BRI) και την εμβάθυνση της ενεργειακής συνεργασίας (State Grid στον ΑΔΜΗΕ, Beijing Shenhua και Guoha για λιγνιτικά πεδία και China Energy Corp για ποικίλα ηλεκτροπαραγωγικά προγράμματα).

Αυτά τα πάρε-δώσε, φυσικά, δεν ενθουσιάζουν τις ΗΠΑ, που έχουν άλλα σχέδια για τη χώρα μας. Η Ουάσινγκτον έχει προειδοποιήσει ότι το μόνο που ενδιαφέρει το Πεκίνο είναι η αύξηση της επιρροής του στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο και στον ευρωπαϊκό Νότο κι έχει περιγράψει στην Αθήνα την κινεζική τακτική ως παραπλανητική στο σκέλος των υποσχέσεων παροχής χρηματοδοτήσεων και εμπορικών κινήτρων, ώστε να ακολουθήσει το σκέλος των πολιτικών δεσμεύσεων και της εξάρτησης. Φυσικά, οι ΗΠΑ ανησυχούν, διότι η είσοδος του Πεκίνου δημιουργεί πρόβλημα στα σχέδιά τους για το LNG.

Η Μόσχα από την άλλη είχε διευκρινίσει πως μεγάλες εταιρείες, όπως η Gazprom, δεν ενδιαφέρονται για την Ελλάδα άμεσα. Μόνο που στο νέο πλαίσιο που τίθεται μεταξύ Πεκίνου, Ουάσινγκτον και Βρυξελλών πιθανώς να μη μείνει αμέτοχη.Το μεγάλο πρόβλημα που έχει η Ελλάδα είναι πως οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται στην Αθήνα, αλλά από τις Βρυξέλλες. Εμείς παραμένουμε δορυφόροι. Άλλωστε ο «Δρόμος του Μεταξιού» είναι διακαής γερμανικός πόθος.

Ο κίνδυνος, τελικά, οι Μεγάλες Δυνάμεις να πάρουν η καθεμία ένα κομμάτι της χώρας μας για τα δικά τους συμφέροντα είναι μεγάλος. Ένα κομμάτι οι ΗΠΑ, αντίστοιχα η Κίνα, η ΕΕ κ.λπ. Στο τέλος όμως η χώρα μας θα είναι μία αποικία που θα έχει δώσει τα πάντα προς εκμετάλλευση. Το έχουμε δει στο παρελθόν να συμβαίνει σε χώρες της Αφρικής. Πλούσιες χώρες με πάμπτωχους κατοίκους, διότι οι «μεγάλοι» έπαιρναν τον πλούτο.Ελπίζουμε να μη «διαμελιστούμε» για χάρη των ξένων.

7 σχόλια:

  1. Σωστό άρθρο.
    Μπορούμε όμως πάντα να πάμε την Μοράβας στο Λαύριο.
    Αλλά αν θέλουμε πάνω απ'όλα ειρήνη,μάλλον δεν θά'ναι καλό σχέδιο.

    Υ.Γ. Θα μου πει κάποιος γιατί η 32α ΤΑΞΠΖΝ λέγεται "Μοράβας";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις 12 Νοε 1940 εγινε η νικηφόρα μάχη της Μοράβας, η οποία αποτέλεσε την αρχή της αντεπίθεσης του Ελληνικού Στρατού απέναντι στις ιταλικές δυνάμεις και τον οδήγησε εντός της Βορείου Ηπείρου περί τα 80 χιλιόμετρα .

      Διαγραφή
    2. Αυτό που λες είναι η Μόροβα ή Μοράβα.
      Εδώ πρόκειται γιά το "Μοράβας".
      Και ο Μοράβας ειναι παραπόταμος του Δούναβη στην Τσεχία,αλλά και ένα ποτάμιο σύστημα στην Σερβία.
      Ισως να προέρχεται από τους αγώνες στον Α'ΠΠ στην περιοχή του Μοναστηρίου και χρησιμοποιείται με διπλή έννοια.(τρίχες δηλ.).

      Διαγραφή
  2. Η Κωνσταντινούπολη ήταν κάποτε η πρωτεύουσα των Ελλήνων, κάποτε !!!!!! Και επειδή ήμασταν και συνεχίζουμε να είμαστε παντα "πατριώτες" έτσι όπως χάσαμε την πόλη θα χάσουμε και κομμάτια της χώρας μας της σημερινής Ελλάδας !!!! Συνελληνες , πατριώτες δεν έχουμε ....... ειναι κάτι που σπανίζει στον Έλληνα !!!!
    Έχετε διαφορετική άποψη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δέν θά διαμελιστοῦμε. Θά διαιρεθοῦμε πρῶτα μεταξύ ἀφ'ἑνός μέν ναζιστῶν νέου τύπου-προδοτῶν+ἀλλοδαποί μετανάστες (=συνολικά 3% τῶν Ἑλλήνων_+ ἀλλοδαποί) καί ἀφ' ἐτέρου τῶν Ἑλλήνων-Ρωμηῶν, πού εἴμαστε ἡ Ἑλλάδα ὁλόκληρη, τώρα διαβρωμένοι, οἰκονομικῶς καί μη, καί κατά τά λοιπά σέ ἔντεχνη ψυχολογική καταστολή.
    Ἔχει ὁ Θεός ὅμως! (ὁ ὅποιος κος Πάητ, "δέν ἔχει")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν κατανοω γιατι πρεπει να διευκοληνθουν τοσες χιλιαδες φορτηγα της Ανατολης ..να κουβαλανε προιοντα της..συχνα πληρως ανταγωνιστικα των δικων μας ...σε μια χωρα που μονο την παραγωγη και τον πληθυσμο καταστρεφουν οι ...γαιδαροι πολιτικοι ...Η τρελαθηκαμε...η το μυαλο ειναι απο ..σαυρα..Εκτος αν αποφασισαμε να αυτοκτονησουμε χαρουμενα και γελωντας...Παντως ολες αυτες οι αηδιες λεγονται σοβαρα εδω...αφου το μετρο της χαζομαρας και της ελαφροτητος..εχει χαθει στα παντα.( η μονη κουβεντα για δικη μας αυξηση παραγωγης και μεταφορων...πασει θυσια...που επρεπε να γινεται....δεν γινεται ποτε !! Μονο κουβεντα διευκοληνσεων ...ξενων γινεται...για να κονομησουν δυο τρια λαμογια..στα 10 εκατομμ.ανοητους φτωχους..Φαινεται οι πολλοι νοιαζονται για τις πισινες των λαμογιων...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν τω μεταξυ...στην χωρα...η μια επιχειρηση μετα την αλλη κλεινει...με ρυθμο.πολυβολου...γινεται και αντικατασταση πληθυσμου με ιδιο ρυθμο...και μενει σε λιγο...μεσα στην γενικη αφασια..να διαταξουν και ...εκτελεσεις πληθυσμου...διοτι ειναι....." κοστοβορος "...οπως ειπε ο υποψηφιος ευρωβουλευτης ...λυγαρια....της ΝΔ....Μονο.ο ιδιος ειναι...κερδοφορος !!! Δεν εχω πανω μου ...κατι να ...τραβηξω διοτι δεν ειμαι γυναικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.