23/4/19

Πώς η Κύπρος έγινε «μαγνήτης» για τις ναυτιλιακές


Δείγμα του τι μπορεί να επιτύχει μια χώρα, εφόσον έχει σοβαρό σχεδιασμό και πλάνο υλοποίησής του, αναφορικά με την προσέλκυση επιχειρήσεων κι επενδύσεων από το εξωτερικό, αποτελεί η περίπτωση της Κύπρου, σε αντιδιαστολή με το τι συμβαίνει στην Ελλάδα επί δεκαετίες.
 Όπως ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες, το υφυπουργείο Ναυτιλίας της Κύπρου, κατά την διάρκεια του τελευταίου 12μήνου αυξήθηκε κατά 21% ο αριθμός των ναυτιλιακών εταιρειών που εδρεύουν στην Κύπρο, από τις 168 πέρσι σε 203 φέτος, με την τάση μάλιστα να είναι έντονα ανοδική. Όπως αναφέρει το νεοσύστατο υφυπουργείο (πρωτολειτούργησε πριν από περίπου ένα χρόνο), βασικός λόγος είναι η εισροή ξένων εταιρειών, που επέλεξαν την χώρα για την νέα τους έδρα. Σε σχέση μάλιστα με το 2013, ο αριθμός των εταιρειών είναι σχεδόν διπλάσιος.

Για τη συνέχεια Economistas

2 σχόλια:

  1. Θα μπορουσαν οι καραγκιοζηδες που παριστανουν τους πολιτικους να μετατρεψουν ενα νησι (πχ την ΕΥΒΟΙΑ) σε χωρο με ειδικο φορολογικο (δηλ. μηδενικο) καθεστως για τις ναυτιλιακες εταιρειες και για τραπεζικα ιδρυματα. Γεμιστε το και με καζινο κλπ και εχετε ενα Χονγκ-Κονγκ διπλα στην Αθηνα. Μετα βλεπουμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Cyprus is a neighboring country's Trojan horse to the Greek shipping and interests.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.