12/4/19

Γονείς ζητούν αξιολόγηση εκπαιδευτικών


Γονείς ζητούν από το υπουργείο Παιδείας οι εκπαιδευτικοί των παιδιών τους να είναι αξιολογημένοι. Οι αλλαγές που επιχειρεί το υπουργείο στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (Π&Π-Σ) της χώρας, σε συνδυασμό με το πολυετές τέλμα των δημόσιων σχολείων, έχουν συμβάλει στην εμφατική ανάδειξη για πρώτη φορά του αιτήματος των γονέων για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, σχεδόν τέσσερις δεκαετίες μετά την κατάργησή της. Τα Π&Π-Σ ήταν τα μόνα σχολεία που λειτούργησαν από το 2013, οπότε και ξεκίνησαν, με αξιολογημένους εκπαιδευτικούς. Η θητεία τους πλέον έχει ολοκληρωθεί και το υπουργείο Παιδείας προκρίνει τη στελέχωση των θέσεων των Π&Π-Σ από εκπαιδευτικούς με κριτήρια στα οποία δεν περιλαμβάνεται η αξιολόγηση.
Ειδικότερα, γονείς παιδιών που φοιτούν στο Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο, σε επιστολή τους προς τον υπουργό Κώστα Γαβρόγλου, αναφέρουν ότι με τις διατάξεις που προωθεί καταργείται η αυτονομία των Π&Π-Σ, όπως επίσης καταργούνται η πενταετής θητεία και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. «Αν το πρόβλημα είναι η ανασφάλεια των εκπαιδευτικών των Π&Π-Σ σχετικά με το εργασιακό τους καθεστώς, τότε γιατί καταστρατηγείται χρόνια τώρα ο νόμος Διαμαντοπούλου, ο οποίος προέβλεπε, μετά τη λήξη της πρώτης πενταετούς θητείας στα Π&Π-Σ, αξιολόγηση και νέα ισόχρονη θητεία;» λένε οι γονείς, στην επιστολή τους την οποία τιτλοφορούν «Ζητείται όραμα για την παιδεία».

για τη συνέχεια Kathimerini

6 σχόλια:

  1. Σίγουρα θα ήθελα την αξιολόγηση αλλά και πολλοί γονείς είναι άκρως απαίσιοι !!! Επεμβαίνουν στην δουλειά του δασκάλου με αποτέλεσμα να μην μπορεί ο δάσκαλος να κάνει την δουλειά του !!!
    Έτσι πέρα από την αξιολόγηση και οι γονείς καμιά επαφή με δάσκαλο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο ακριβώς μου λένε φίλε Νίκο, συγγενείς μου εκπαιδευτικοί. Και μάλιστα λένε πως κάθε χρόνο και χειρότερα!!! Επιπρόσθετα, πάντα αναρωτιούνται ποιοι θα είναι οι αξιολογητές, πόσο σοβαρή θα είναι η διαδικασία, πόσο αδιάβλητη, πόσο αξιοκρατική, κλπ. Τους απαντώ πως συμφωνώ με όλες τις αιτιάσεις τους, πως κι εγώ θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός λόγω της Ελληνικής πραγματικότητας, αλλά καταλήγω πάντα στην ερώτηση - πρόταση για την οποία δεν μπορούν πρακτικά να μου απαντήσουν." Γιατί δεν φροντίζουν, μέσω των συνδικαλιστικών τους οργάνων και των πολλών αξιόλογων και ειδικά καταρτισμένων συναδέλφων τους, να εκπονήσουν ολοκληρωμένο σύστημα αξιολόγησης που θα διασφαλίζει τις πολύ εύλογες ανησυχίες τους και θα διασφαλίζει το τίμιον της όλης διαδικασίας?"

      Διαγραφή
  2. Ἡ ἀξιολόγηση εἶναι κακὸ πρᾶγμα, πῶς μετὰ θὰ κάνουν χάρες κάποιοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένας φόβος πλανάται πάνω από την Κοινότητα των Εκπαιδευτικών.
    Η Αξιολόγηση.Οι πιο προνοητικοί και πονηροί έχουν εξοπλιστεί πλήρως:έχο έχουν πάρει "χαρτιά" από Ιδιωτικά Κυπριακά Πανεπιστήμια•Μεταπτυχιακά.
    Ή από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
    Πάντα εξ αποστάσεως.Και όλοι πλήρωσαν στα Παρομόνοια Χαμετυπεία για την εκπόνηση των εργασιών.Ή για να είμαι δίκαιος το 90%.

    Πραγματική αξιολόγηση δεν θα την δεχθούν ποτέ.
    Πραγματική εργασία δεν θα την δεχθούν ποτέ.

    Τι πρεπρένα γίνει:
    1) Σε κάθε συγκρότημα Σχολείων να χτιστεί ένας χώρος γραφείων των διδασκόντων.
    Κάθε εκπαιδευτικός θα έχει το γραφείο του, θα πηγαίνει στη δουλειά του 8πμ-2,3 μμ.
    Εκεί θα βλέπει τους μαθητές του,θα συνεργάζεται μαζί τους,θα διαβάζει,θα προετοιμάζει το μάθημα της επομένης,θα διορθώνει τις εργασίες.
    (Πόσες εκθέσεις διορθώνει ένας καθηγητής καθ' όλη τη διάρκεια το σχολικού έτους;3-4,ναι! τόσες, εκτός αν υπάρξει κάποιος ιδιότροπος και βάλει 7-8).
    Η πρακτική διδάσκω 17 ώρες την εβδομάδα παω έως τις 11 πμ και φεύγω ευτέλισε τα πάντα.
    Πραγματική αξιολόγηση,συνεχής,όχι για να την τιμωρήσουμε τους ανθρώπους αλλά για συνεχής βελτίωση.
    Επειδή το κράτος δεν μπορεί και δεν το ενδιαφέρει.
    Επειδή των εκπαιδευτικών έχουν δει και έχουν δει τα μάτια τους και δεν εμπιστεύονται (και έχουν δίκιο).
    ΟΗ μόνη λύση είναι:
    1) πρόσληψη μόνο μέσω γραπτών διαγωνισμών ΑΣΕΠ
    2)τοποθέτηση σε σχολική μονάδα μόνο με απόφαση του Σύλλογου Γονέων.
    Δηλ.υπάρχει ένας κατάλογος επιτυχόντων 200 φιλολόγων•κάποιο σχολείο θέλει να καλύψει κενή θέση.Ας πάρει κάποιον από τη λίστα με συνέντευξη,ακ ακόμη και με περισσότερα χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν γίνουν αυτές οι αξιολογήσεις,να δούμε που θα βρούμε εκπαιδευτικούς να βάλλουμε στα σχολεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην εκπαίδευση υπάρχουν 3 "φυλές".
    Οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν με την επετηρίδα έως το 2000.
    Οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν με γραπτούς διαγωνισμούς από το 1998 και έως το 2010.
    Και οι υπόλοιποι ως μονιμοποιηθέντες αναπληρωτές ωρομίσθιοι λοιπές πονηριές.
    Ποιοί πιστεύετε ότι αποφεύγουν την αξιολόγηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο.
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.