3/6/19

Δείτε την κόγκρεσγουμαν Κάρολιν Μαλόνυ να δηλώνει: "Η Μακεδονία ήταν, είναι και θα είναι Ελλάδα" - Δεν νοιώθουν ντροπή οι εξευτελισμένοι πολιτικοί μας που την ξεπούλησαν;

"Η κυρία Μαλόνυ είπε αυτό που οι Έλληνες πολιτικοί φοβούνται να πουν": αναφώνησε ο πρόεδρος της Παμμακεδονικής Ένωσης των Η.Π.Α., Δημήτριος Φιλιππίδης μετά την εκπληκτική ομιλία της Κάρολιν Μαλόνυ, μιας ιδιαίτερα δυναμικής γυναίκας.
Η Αμερικανίδα βουλευτής του Κογκρέσου, δίχως τον παραμικρό δισταγμό και θυμίζοντάς μια σύγχρονη και φλογερή Μπουμπουλίνα, βροντοφωνάζει πως η Μακεδονία ήταν, είναι και θα είναι ελληνική και ταυτόχρονα απαιτεί την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα.
Δείτε και ακούστε την ομιλία της:

17 σχόλια:

  1. "Δεν νοιώθουν ντροπή οι εξευτελισμένοι πολιτικοί μας που την ξεπούλησαν;"

    Όχι δεν νιώθουν. Άνθρωπος που δεν ορκίζεται σε Ευαγγέλιο και σημαία δεν μπορεί να νιώσει τίποτα και τα σκέφτεται εντελώς διαφορετικά. Ή θα είσαι "ποτισμένο δέντρο" με αυτά ή δεν θα είσαι και το δέντρο θα είναι ξερό έτοιμο να το κόψουν.
    Ακόμα κι απ'αυτούς που ορκίζονται οι μισοί τουλάχιστον το κάνουν μόνο για την ψήφο.

    Αντίθετα χαρακτηρίζουν τον λαό ως "φασίστες, εθνίκια, Ναζί" και έχουν αυτοανακηρυχθεί κόκκινοι ή μπλε "προοδευτικοί".
    Χρειαζόμαστε ως κοινωνία μία γερή σφαλιάρα για να ξυπνήσουν όλοι και να σταθούν στη γραμμή αφήνοντας τις κλάψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. >Όχι δεν νιώθουν. Άνθρωπος που δεν ορκίζεται σε Ευαγγέλιο<

      Και οι Τσολάκογλου, Λογοθετόπουλος και Ράλλης σε Ευαγγέλιο ορκίστηκαν. Και όλοι όσοι κυβέρνησαν πριν το 2015, ονόματα γνωστά και μη εξαιρετέα (Σημίτης, Τσοχατζόπουλος). Στο Ευαγγέλιο είχαν ορκισθεί και οι Συνταγματάρχες να διαφυλάττουν το Σύνταγμα και τούς Νόμους τού Κράτους.

      Είναι τουλάχιστον αφελές να πιστεύει κανείς ότι ο όρκος στο Ευαγγέλιο αποτρέπει όχι μόνον από την παρανομία, αλλά και την ίδια την ψευδορκία.

      Άλλωστε, το ίδιο το Ευαγγέλιο λέει ότι ο Χριστός είπε "έστω δε ο λόγος υμών ναι ναι ου ου το δε περισσόν τούτων εκ του πονηρού εστίν" (Ματθ. 5:37).

      Η απαγόρευση του θρησκευτικού όρκου από την Ορθόδοξη Εκκλησία

      Διαγραφή

    2. Είπα επίσης στο προηγούμενο σχόλιο μου:

      "Ακόμα κι απ'αυτούς που ορκίζονται οι μισοί τουλάχιστον το κάνουν μόνο για την ψήφο"

      Δηλαδή οι μισοί τουλάχιστον από αυτούς που ορκίζονται δεν πιστεύουν στην πραγματικότητα όπως κι αυτοί που δεν ορκίζονται. Καλύπτει τις περιπτώσεις των ανθρώπων που ανέφερες.
      Το κάνουν λοιπόν για την ψήφο(σε περίπτωση που εκλέγονται δημοκρατικά) και την γενικότερη πολιτική εικόνα.
      Δεν είπα ότι όποιος ορκίζεται πιστεύει κιόλας.

      Εγώ μίλησα για ποιος είναι πραγματικά "ποτισμένος" με Πίστη και αξίες (και άρα εννοεί τον όρκο του μέχρι τελευταίο γράμμα) και ποιος όχι. Όταν δεν έχεις τίποτα απ’ αυτά είσαι τίποτα.
      Ως γνώστης Νομικής γνωρίζεις ότι όλα δεν είναι θέμα μόνο γνώσης αλλά και θέμα ερμηνείας. Άλλωστε και ο Διάολος είναι ο καλύτερος γνώστης (ειδικά των Χριστιανικών κειμένων). Πάντα την εφημερίδα του πολιτικού αντιπάλου διαβάζεις πρώτα τι λέει. Μετά μέσα απ’ αυτά που είπε προσπαθείς να τα γυρίσεις εναντίον του. Αυτό δεν κάνουν οι πολιτικοί μας?

      Και ρωτώ: Ποιος Θεός θα απαγορεύσει να προσεύχεσαι σε αυτόν? Ο όρκος είναι ένα είδος προσευχής...εκείνη την ώρα προσεύχεσαι (ως πολιτικός ή στρατιωτικός ηγέτης ή απλός στρατιώτης) σε αυτόν που είναι ο αληθινός και δίκαιος να σε βοηθήσει και να προστατεύσει το έργο σου αν είναι σωστό και δίκαιο. Αν δεν είναι όσο και να ορκίζεσαι/προσεύχεσαι αποκλείεται να το κάνει. Και οι Χουντικοί συνταγματάρχες όπως είπες ορκίστηκαν αλλά είδες που κατέληξαν με αυτά που κάνανε.

      Απ' ότι φαίνεται οι επαναστάτες του 21 είχαν όντως Πίστη και Αξίες. Αλλιώς δεν μπορείς να σταθείς εκεί που τρέχει το αίμα και καίει η φωτιά:

      «Είναι θέλημα Θεού. Είναι κοντά μας και βοηθάει, γιατί πολεμάμε για την πίστι μας, για την πατρίδα μας, για τους γέρους γονιούς, για τα αδύνατα παιδιά μας, για την ζωή μας, την λευτεριά μας...Και όταν ο δίκαιος Θεός μας βοηθάει ποιος εχθρός ημπορεί να μας κάνει καλά...;».

      Θεόδωρος Κολοκοτρώνης


      «Μάχου υπέρ πίστεως και Πατρίδος...Είναι καιρός να αποτινάξωμεν τον αφόρητον ζυγόν, να ελευθερώσωμεν την Πατρίδα, να κρημνίσωμεν από τα νέφη την ημισέληνον, δια να υψώσωμεν το σημείον, δι' ου πάντοτε νικώμεν, λέγω τον Σταυρόν...».

      Αλέξανδρος Υψηλάντης


      «...Έλληνες ποτέ μην ξεχνάτε το χρέος σε Θεό και σε Πατρίδα! Σ' αυτά τα δύο σας εξορκίζω ή να νικήσουμε ή να πεθάνουμε κάτω από την Σημαία του Χριστού»

      Γρηγόριος - Δικαίος Παπαφλέσσας



      «Όταν σηκώσαμεν την σημαίαν εναντίον της τυραγνίας ξέραμεν ότι είναι πολλοί αυτείνοι και μαχητικοί κι' έχουν και κανόνια κι' όλα τα μέσα. Εμείς ούλα είμαστε αδύνατοι. Όμως ο Θεός φυλάγει και τους αδύνατους, κι' αν πεθάνωμεν πεθαίνομεν δια την Πατρίδα μας, δια την Θρησκείαν μας και πολεμούμεν όσο μπορούμε εναντίον της τυραγνίας κι' ο Θεός βοηθός...».

      Στρατηγός Μακρυγιάννης

      Διαγραφή
    3. «...Ως Χριστιανός ορθόδοξος και υιός της ημετέρας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ορκίζομαι ...να διαμείνω πιστός εις την Θρησκείαν μου και εις την Πατρίδα μου. Ορκίζομαι να χύσω και αυτήν την υστέρα ρανίδα του αίματός μου υπέρ της Θρησκείας και της Πατρίδος μου. Να χύσω το αίμα μου, ίνα νικήσω τους εχθρούς της Θρησκείας μου ή να αποθάνω ως Μάρτυς δια τον Ιησούν Χριστόν...».

      Ο όρκος των Ιερολοχιτών

      «Νέοι, πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ και έπειτα υπέρ ΠΑΤΡΙΔΟΣ...»

      «Ως μία βροχή έπεσεν εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί μας και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση...».

      Θ. Κολοκοτρώνης


      «...Η τυραγνία των Τούρκων - την δοκιμάσαμε τόσα χρόνια - δεν υποφέρονταν πλέον. Και δι' αυτήνη την τυραγνία, οπού δεν ορίζαμεν ούτε βιόν ούτε τιμή ούτε ζωή (ξέραμεν κι' ότ' ήμασταν ολίγοι και χωρίς τα' αναγκαία του πολέμου) αποφασίσαμεν να σηκώσομεν άρματα εναντίον της τυραγνίας. Είτε θάνατος είτε λευτεριά».

      Ιω. Μακρυγιάννης


      « Ο Έφορος της Ελλάδος Θεός ενέπνευσεν εις τα καρδίας των εχθρών μας άκραν δειλίαν και φόβον. Ελπίζω δε εντός ολίγου, με την βοήθειαν του Τιμίου Σταυρού και των θεοπειθών της πατρίδος ευχών, να σας χαροποιήσω...».

      Ανδρέας Μιαούλης


      «Μία δύναμις με άρπαξε από την λιτανεία πριν φύγουμε από τα Ψαρά για την Χίο. Μία δύναμις θεϊκή με γιγάντωσε...Αυτή η θεία δύναμις μου έδωσε θάρρος δια να φθάσω με το πυρπολικό μου στην Τουρκική Ναυαρχίδα...Οι Τούρκοι ήταν τόσοι ώστε εάν έπτυον επάνω μας θα μας έπνιγαν αναμφιβόλως...Εις το όνομα του Κυρίου φώναξα εκείνη τη στιγμή. Έκανα τον Σταυρό μου και πήδηξα στη βάρκα. Οι φλόγες του πυρπολικού μεταδόθηκαν στην Ναυαρχίδα που τινάχθηκε στον αέρα και παρέσυρε στον θάνατο χιλιάδες Τούρκους...».

      Κωνσταντίνος Κανάρης

      Διαγραφή
    4. Ξέφυγες από το θέμα, πλατιάζεις, ως συνήθως και χάνεις το νόημα. Μέγιστη απόδειξη (κυρίως) το δεύτερο σχόλιό σου (4 Ιουνίου 2019 - 3:14 μ.μ.) και τα συναφή τού προηγουμένου. Δεν χρειάζονται όλα αυτά. Εγώ μίλησα για τον όρκο στο Ευαγγέλιο και την αντίφαση τού όρκου αυτού, αφού το ίδιο το Ευαγγέλιο την απαγορεύει. Σού παρέθεσα σχετικό άρθρο. Τέλος, σού είπα -και συμφωνείς- ότι ο θρησκευτικός όρκος δεν αποτρέπει κανέναν από το να κάνει το κακό, παραβιάζοντάς τον.
      Σαφή είναι, νομίζω, αυτά που είπα. Τα υπόλοιπα είναι περιττολογίρες εκτός θέματος.

      Ο de Gaulle, μέγας πατριώτης και ικανότατος πολιτικός, υπηρέτησε πιστά την πατρίδα του, χωρίς θρησκευτικούς όρκους, οι οποίοι δεν δίδονται στην λαϊκή Γαλλία. Και στην Ελλάδα ασφαλέστατα υπάρχουν άνθρωποι τίμιοι, ανιδιοτελείς και αγνοί πατριώτες, που δεν θρησκεύονται. Δεν πάνε μαζί απαραιτήτως αυτά τα δυό (θρησκεία και πατριωτισμός).

      Διαγραφή
    5. @ Nativist

      1) Το πως θα αντιληφθείς την απάντηση του συνομιλητή σου είναι δικό σου θέμα. Όπως και των συνομιλητών σου τις δικές σου απαντήσεις. Όλοι κρινόμαστε.
      Ο καθένας λοιπόν -ως συνήθως- με το στυλ του.

      2) Είπες:
      "Εγώ μίλησα για τον όρκο στο Ευαγγέλιο και την αντίφαση τού όρκου αυτού, αφού το ίδιο το Ευαγγέλιο την απαγορεύει. Σού παρέθεσα σχετικό άρθρο. Τέλος, σού είπα -και συμφωνείς- ότι ο θρησκευτικός όρκος δεν αποτρέπει κανέναν από το να κάνει το κακό, παραβιάζοντάς τον".

      Κι εγώ σου απάντησα ποιος Θεός θα απαγορεύσει να προσευχηθείς σε αυτόν και στο ανέλυσα την ερμηνεία όρκου/προσευχής που δεν σου άρεσε η απάντηση για τους δικούς σου λόγους.
      Τέλος λες (και συμφωνούμε σε αυτό) ότι ο θρησκευτικός όρκος δεν εμποδίζει κάποιον να τον παραβιάσει και να κάνει κακό αν ως άνθρωπος δεν έχει ηθική. Το ίδιο ισχύει και με τον νόμο:
      Δεν εμποδίζει άνθρωπο να τον παραβιάσει και να σκοτώσει άνθρωπο. Πολλά τα περιστατικά.

      Ποιο το συμπέρασμα λοιπόν? Δεν έχουν αξία ή και πρέπει να καταργήσουμε τον Θρησκευτικό όρκο και τον νόμο επειδή κάποιοι δεν τα σέβονται?
      Ή μήπως προτείνεις να καταργήσουμε μόνο τον όρκο επειδή γράφει τη συγκεκριμένη φράση?
      Και οι Φαρισαίοι ότι δεν τους άρεσε στις γραφές από πίσω καλύπτονταν όταν ήρθε και ο ίδιος Χριστός.
      Τα πάντα όμως είναι (όπως σου είπα και πριν) είναι ΚΑΙ θέμα ερμηνείας και ως Νομικός το ξέρεις πολύ καλά αυτό. Θα σου πω ότι ως προς αυτό που ανέφερες στο Ευαγγέλιο υπάρχει διχογνωμία μέσα στην εκκλησία.
      Για παράδειγμα ο Άγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως(1846-1920) αναφέρει χαρακτηριστικά:

      «ὁ Σωτὴρ ἀπηγόρευσε τὸν ὅρκον τὸν πρὸς ἀλλήλους καὶ οὐχὶ τὸν ὅρκον τὸν διδόμενον ἐνώπιον τῶν ἀρχῶν καὶ ἐξουσιῶν τὸν ὑπὸ τοῦ νόμου ἀπαιτούμενον πρὸς πίστωσιν τῆς ἀληθείας καὶ διαβεβαίωσιν τῶν ἀρχῶν. ΔΙΟΤΙ καὶ αὐτὸς ὁ Σωτὴρ ἐξορκισθεὶς ὑπὸ τοῦ ἀρχιερέως νὰ μαρτυρήσῃ εἰ αὐτός ἐστιν ὁ Χριστός, ἐδέχθη τὸν ὅρκον, καὶ ὡμολόγησεν ὅτι αὐτός ἐστιν (Ματ. Κς´ 63)

      Ο Ἀπόστολος Παῦλος γράφων πρὸς Ῥωμαίους ἐπικαλεῖται μάρτυρα τὸν Θεὸν πρὸς πίστωσιν τῶν λόγων αὐτοῦ, ὅτι μνείαν ποιεῖται πάντοτε αὐτῶν ἐπὶ τῶν προσευχῶν αὐτοῦ (Ρωμ. α´ 9)


      3) Τέλος, συγκρίνεις χώρες με διαφορετικές κοινωνίες, χαρακτηριστικά και ιστορία. Οι Έλληνες πρώτα πολέμησαν για την Πίστη τους γιατί η Πίστη τους συμβολίζει ταυτόχρονα και την πατρίδα τους. Απόδειξη τα λόγια των επαναστατών του 21 που έγραψα στα προηγούμενα σχόλια αλλά και η σημασία της θρησκείας τους στις δύσκολες στιγμές του Έθνους. Οι επαναστάσεις σε Γαλλία και Ελλάδα είχαν και κοινά αλλά και κάποια πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά.
      Στην Ελλάδα Υπέρ Πίστεως και Πατρίδος. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού αγαπητέ.

      Διαγραφή
    6. >πρέπει να καταργήσουμε τον Θρησκευτικό όρκο και τον νόμο επειδή κάποιοι δεν τα σέβονται?<

      Ποιος είπε να καταργήσομε τον νόμο; Αν εννοείς τον νόμο που επιβάλλει τον θρησκευτικό όρκο, ναι, διότι, όπως είπα, ο θρησκευτικός όρκος δεν χρησιμεύει σε τίποτε, δεν αλλάζει τίποτε.

      >Το ίδιο ισχύει και με τον νόμο:
      Δεν εμποδίζει άνθρωπο να τον παραβιάσει και να σκοτώσει άνθρωπο. Πολλά τα περιστατικά<

      Σοβαρολογείς; Αν σκοτώσεις άνθρωπο, ή παραβιάσεις οποιονδήποτε νόμο τιμωρείσαι, αλλού αυστηρότερα, αλλού πιο ήπια και αναλόγως τού παραπτώματος. Αν παραβιάσεις τον θρησκευτικό λόγο και πάλι τιμωρείσαι, ως επίορκος, όπως και όταν παραβιάσεις τον πολιτικό όρκο. Το ότι ο όρκος είναι θρησκευτικός, δεν σε κάνει να φοβάσαι τον θεό, ώστε να μην τον παραβιάσεις, Την γήινη τιμωρία τού νόμου (πρέπει να) φοβάσαι.

      >Ή μήπως προτείνεις να καταργήσουμε μόνο τον όρκο επειδή γράφει τη συγκεκριμένη φράση?
      Και οι Φαρισαίοι ότι δεν τους άρεσε στις γραφές από πίσω καλύπτονταν όταν ήρθε και ο ίδιος Χριστός<

      Ποια συγκεκριμένη φράση; Το υπόλοιπο δεν μού είναι και πολύ σαφές.

      >Τέλος, συγκρίνεις χώρες με διαφορετικές κοινωνίες, χαρακτηριστικά και ιστορία<

      Καθόλου. Παραδείγματα φέρνω. Δεν μπορείς να επιβάλεις την πίστη σε κανέναν. Η θρησκεία είναι θέμα εντελώς προσωπικό, που δεν έχει σχέση με το κράτος, μία εντελώς γήινη και ανθρώπινη κατασκευή. Το τι έκαναν οι Επαναστάτες (όσον αφορά στην θρησκεία) ήταν δική τους δουλειά. Δεν υποχρεώνει εμένα σε τίποτε.

      Διαγραφή
    7. 1) >πρέπει να καταργήσουμε τον Θρησκευτικό όρκο και τον νόμο επειδή κάποιοι δεν τα σέβονται<

      Ποιος είπε να καταργήσομε τον νόμο; Αν εννοείς τον νόμο που επιβάλλει τον θρησκευτικό όρκο, ναι, διότι, όπως είπα, ο θρησκευτικός όρκος δεν χρησιμεύει σε τίποτε, δεν αλλάζει τίποτε.

      >Το ίδιο ισχύει και με τον νόμο:
      Δεν εμποδίζει άνθρωπο να τον παραβιάσει και να σκοτώσει άνθρωπο. Πολλά τα περιστατικά<

      Σοβαρολογείς; Αν σκοτώσεις άνθρωπο, ή παραβιάσεις οποιονδήποτε νόμο τιμωρείσαι, αλλού αυστηρότερα, αλλού πιο ήπια και αναλόγως τού παραπτώματος. Αν παραβιάσεις τον θρησκευτικό λόγο και πάλι τιμωρείσαι, ως επίορκος, όπως και όταν παραβιάσεις τον πολιτικό όρκο. Το ότι ο όρκος είναι θρησκευτικός, δεν σε κάνει να φοβάσαι τον θεό, ώστε να μην τον παραβιάσεις, Την γήινη τιμωρία τού νόμου (πρέπει να) φοβάσαι".

      @ Nativist, αυτό σου λέω κι εγώ...σοβαρολογείς?
      Είπες ότι ο νόμος για τον όρκο δεν αλλάζει τίποτε γιατί μπορεί κάποιος να μην τον σεβαστεί και δεν αλλάζει τίποτε.
      Με την ίδια λογική λοιπόν κι ο νόμος για την ανθρωποκτονία δεν αλλάζει τίποτε και να τον καταργήσουμε αφού θα βρεθούν κάποιοι να σκοτώσουν (ασχέτως αν θα τιμωρηθούν τελικά από τον ανθρώπινο νόμο ή θα ξεφύγουν).
      Κι ο νόμος για τον ερυθρό σηματοδότη δεν αλλάζει τίποτε και να τον καταργήσουμε αφού θα βρεθούν κάποιοι να περάσουν το φανάρι (και κάποιοι απ’ αυτούς θα ξεφύγουν από τον ανθρώπινο νόμο).
      Να γίνουμε λοιπόν ζούγκλα επειδή κάθε νόμος δεν αλλάζει τίποτε γι’ αυτόν που δεν θέλει να τον τηρήσει ασχέτως αν θα τιμωρηθεί σε οποιοδήποτε επίπεδο(ανθρώπινο και θεϊκό).
      Φυσικά και δεν σε κάνει να φοβάσαι τον θεό ή τον άνθρωπο ο κάθε νόμος θρησκευτικού όρκου και ο κάθε νόμος γενικά, αν δεν έχεις τον θεό σου και είσαι κάθαρμα με στοιχεία ψυχοπαθολογίας και γενικώς άκρως αντικοινωνική συμπεριφορά. Πολλά τα παραδείγματα τέτοιων εγκληματιών. Το πιο πρόσφατο στην Κύπρο με τον τύπου που έσφαξε πόσες κοπέλες. Είναι λοιπόν θέμα του κάθε ανθρώπου και της γενικότερης προσωπικότητας του αν θα σεβαστεί ή και θα φοβηθεί τον κάθε νόμο θρησκευτικής ορκωμοσίας και γενικά κάθε νόμο.

      2)“Ποια συγκεκριμένη φράση; Το υπόλοιπο δεν μού είναι και πολύ σαφές”

      Κανένα πρόβλημα,θα γίνει σαφές. Τη φράση που ανέφερες από το Ευαγγέλιο ότι απαγορεύει τον θρησκευτικό όρκο και σου απάντησα γι’ αυτό την ερμηνεία ότι τελικά ο Θρησκευτικός όρκος προς τις αρχές δεν απαγορεύεται.

      Είπες: “ Άλλωστε, το ίδιο το Ευαγγέλιο λέει ότι ο Χριστός είπε "έστω δε ο λόγος υμών ναι ναι ου ου το δε περισσόν τούτων εκ του πονηρού εστίν" (Ματθ. 5:37)”.

      Και απάντησα:

      “Τα πάντα όμως είναι (όπως σου είπα και πριν) είναι ΚΑΙ θέμα ερμηνείας και ως Νομικός το ξέρεις πολύ καλά αυτό....Για παράδειγμα ο Άγιος Νεκτάριος Πενταπόλεως(1846-1920) αναφέρει χαρακτηριστικά:

      «ὁ Σωτὴρ ἀπηγόρευσε τὸν ὅρκον τὸν πρὸς ἀλλήλους καὶ οὐχὶ τὸν ὅρκον τὸν διδόμενον ἐνώπιον τῶν ἀρχῶν καὶ ἐξουσιῶν τὸν ὑπὸ τοῦ νόμου ἀπαιτούμενον πρὸς πίστωσιν τῆς ἀληθείας καὶ διαβεβαίωσιν τῶν ἀρχῶν. ΔΙΟΤΙ καὶ αὐτὸς ὁ Σωτὴρ ἐξορκισθεὶς ὑπὸ τοῦ ἀρχιερέως νὰ μαρτυρήσῃ εἰ αὐτός ἐστιν ὁ Χριστός, ἐδέχθη τὸν ὅρκον, καὶ ὡμολόγησεν ὅτι αὐτός ἐστιν (Ματ. Κς´ 63)

      Ο Ἀπόστολος Παῦλος γράφων πρὸς Ῥωμαίους ἐπικαλεῖται μάρτυρα τὸν Θεὸν πρὸς πίστωσιν τῶν λόγων αὐτοῦ, ὅτι μνείαν ποιεῖται πάντοτε αὐτῶν ἐπὶ τῶν προσευχῶν αὐτοῦ (Ρωμ. α´ 9)”

      Διαγραφή
    8. 3) “>Τέλος, συγκρίνεις χώρες με διαφορετικές κοινωνίες, χαρακτηριστικά και ιστορία<
      Καθόλου. Παραδείγματα φέρνω. Δεν μπορείς να επιβάλεις την πίστη σε κανέναν. Η θρησκεία είναι θέμα εντελώς προσωπικό, που δεν έχει σχέση με το κράτος, μία εντελώς γήινη και ανθρώπινη κατασκευή. Το τι έκαναν οι Επαναστάτες (όσον αφορά στην θρησκεία) ήταν δική τους δουλειά. Δεν υποχρεώνει εμένα σε τίποτε”.

      Κι εγώ παραδείγματα φέρνω. Εσύ τον Γάλλο και τη δομή του κράτους του(προϊόν της Γαλλικής επανάστασης) κι εγώ τους δικούς μας και τη δομή του δικού μας κράτους(προϊόν της Ελληνικής επανάστασης) που κάποιους τους ενοχλεί και θέλουν να το αλλάξουν κι αυτό. Σε αυτή τη μειοψηφία τους ενοχλεί ο σταυρός στη σημαία, το “Στο όνομα της Αγίας Τριάδος”, οι θρησκευτικοί όρκοι, το θρησκευτικό στοιχείο στο στράτευμα μας κι άλλα. Όπως και στη Γαλλία αντίστοιχα υπάρχει μειοψηφία που θα ήθελε θρησκευτικό όρκο στο κράτος τους
      Στην Ελλάδα από την ανεξιθρησκεία φτάνουμε στο σημείο να θέλουν να τα καταργήσουν όλα. Φυσικά και δεν θα επιβάλεις την Πίστη σε κανέναν αλλά κι ο άλλος δεν θα επιβάλει την μειοψηφία του σε ολόκληρη χώρα. Κάθε χώρα έχει τα χαρακτηριστικά της όσον αφορά τη δομή της. Σε άλλες χώρες ορκίζονται με θρησκευτικό όρκο και σε άλλες όχι. Και όχι δεν είναι μόνο “Η Ελλάδα και το Ιράν με θρησκευτικό όρκο” όπως χρησιμοποιούν κάποιοι ως “επιχείρημα”-καραμέλα.
      Ούτε θα επιβάλεις τι θα πιστεύει ένας πολίτης για έναν Άθεο πολιτικό που δεν έδωσε θρησκευτικό όρκο και από τις γενικότερες πράξεις του φαίνεται ότι δεν έχει ούτε Ιερό ούτε Όσιο.Διότι δεν σέβεται όχι μόνο το θρησκευτικό αίσθημα του λαού του αλλά και βασικών κυβερνητικών επιλογών του(βλέπε Μακεδονικό) αποδεικνύοντας εκτός από τον άθεο και τον αντιδημοκρατικό τρόπο λειτουργίας του επειδή το ζήτησε ο κάθε ξένος Γερμανός, Αμερικανός... Κονγκολέζος ή πιγκουίνος.

      Και στην τελική, να πούμε και κάτι ακόμα:

      Όταν κάποιος πολιτικός δεν πιστεύει σε θεό ο όρκος που λέει ακόμα και θρησκευτικός να ναι (επειδή στη χώρα επικρατεί το θρησκευτικό στοιχείο) δεν έχει καμία διαφορά από τον πολιτικό όρκο όσον αφορά το υπόλοιπο περιεχόμενο/νόημα του όρκου, πέρα από την αναφορά σε Θεό.
      Στην πραγματικότητα λοιπόν δεν τους ενοχλεί η ύπαρξη Θρησκευτικού όρκου και να έχουν οι ίδιοι το δικαίωμα σε πολιτικό όρκο. Τους ενοχλεί που οι άλλοι πιστεύουν στο Θεό. Τόσο Φαρισαίοι υποκριτές που ενώ δεν πιστεύουν φτάνουν στο σημείο να ψάχνουν στις γραφές της Θρησκείας των άλλων για να πολεμήσουν το θρησκευτικό αίσθημα των άλλων και να επιβάλουν την μειοψηφία τους σε ολόκληρη τη χώρα. Έλα όμως που ακόμα κι αυτό το επιχείρημα τους (που χρησιμοποιούν τη φράση του Ευαγγελίου) έχει απαντηθεί και εξουδετερωθεί σε θεολογικό επίπεδο όσο κι αν υπάρχουν κάποιοι υποστηρικτές τους ακόμα κι εντός της εκκλησίας.

      4) “Το τι έκαναν οι Επαναστάτες (όσον αφορά στην θρησκεία) ήταν δική τους δουλειά. Δεν υποχρεώνει εμένα σε τίποτε”.

      Το τι έκαναν σε κάθε επίπεδο οι Έλληνες επαναστάτες και ο τρόπος που το πέτυχαν φυσικά και ως Έλληνα σε υποχρεώνει να σέβεσαι όλες τις Αρχές και τις Αξίες τους διότι αν δεν το έκαναν θα ήσουν χανουμάκι στην αυλή του Σουλτάνου.

      Διαγραφή


    9. >Με την ίδια λογική λοιπόν κι ο νόμος για την ανθρωποκτονία δεν αλλάζει τίποτε και να τον καταργήσουμε αφού θα βρεθούν κάποιοι να σκοτώσουν (ασχέτως αν θα τιμωρηθούν τελικά από τον ανθρώπινο νόμο ή θα ξεφύγουν).<

      Μα δεν καταλαβαίνεις το σού γράφω; Όταν ο άλλος ξέρει ότι μπορεί να κάτσει στην ηλεκτρική καρέκλα, θα σκοτώσει με την ίδια ευκολία; Και τα υπόλοιπα εντελώς παιδαριώδη Αν παραβιάσεις το κόκκινο σηματοδότη και ξέρεις ότι, εκτός από ένα πολύ γερό πρόστιμο, θα σού αφαιρέσουν και το δίπλωμα για τουλάχιστον ένα μήνα, θα τον παραβιάσεις το ίδιο εύκολα; Τι ανοησίες είναι αυτές;

      Η ερμηνεία τού Ευαγγελίου, που δήθεν επιτρέπει να ορκίζεσαι σ' αυτό ενώπιον των αρχών, δεν προκύπτει από πουθενά.Ο Χριστός δεν λέει κάτι τέτοιο. Ο καθένας μπορεί να ερμηνεύει κατά το δοκούν. Γνωστά είναι αυτά.

      >Το τι έκαναν σε κάθε επίπεδο οι Έλληνες επαναστάτες και ο τρόπος που το πέτυχαν φυσικά και ως Έλληνα σε υποχρεώνει να σέβεσαι όλες τις Αρχές και τις Αξίες τους διότι αν δεν το έκαναν θα ήσουν χανουμάκι στην αυλή του Σουλτάνου<

      Σέβομαι την Επανάσταση, καλώς έγινε, αλλά μέχρις εκεί που αφορά στην πατρίδα. Κανείς δεν μπορεί να με υποχρεώσει, ούτε ασφαλώς οφείλω κατά κανένα τρόπο, να έχω τα θρησκευτικά πιστεύω των Επαναστατών. Μπορείς να βάλεις κα΄ποιον με το ζόρι να πιστεύει; Προφανώς όχι! Ο Περικλής Γιαννόπουλος, ο οποίος, όπως έλεγε, είχε σαν μόνη του θρησκεία την ΕΛΛΑΔΑ, δεν αγαπούσε μέχρι τρέλας την πατρίδα του; Όταν έθεσα το ερώτημα στον "Μέγα Διδάσκαλο τού Γένους", ο οποίος τρεχόντος υπογράφει σαν "Καβάσιλας" και παλαιότερα "Σωκράτης Αλεξανδρινός", επειδή μού έγραψε ότι αν δεν είσαι Χριστιανός Ορθόδοξος δεν μπορεί να είσαι Έλληνας (θράσος χιλίων πιθήκων, δηλαδή), έκανε τον ψόφιο κοριό και μάλιστα πάνω από μία φορά.

      Κράτησε ότι το θέμα τής πίστης είναι προσωπικό και δεν μπορείς ούτε να το προκαλέσεις, ούτε να το επιβάλεις σε κανέναν.

      Πέραν τούτου, συμφωνώ ότι διαφωνούμε, συνεπώς ας το κλείσομε εδώ. Δεν μπορώ να ασχοληθώ περισσότερο και δη απαντώντας σε σεντόνια, διότι ούτε χρόνο, ούτε διάθεση έχω να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια.

      Διαγραφή
    10. @ Nativist

      1)Για τη φράση του Ευαγγελίου τα αναλύσαμε και εξακολουθείς να μην δέχεσαι την αντίθετη άποψη επειδή δεν σε συμφέρει. Αποδέχεσαι μόνο τη δικιά σου ερμηνεία πιάνοντας μια φράση. Εγώ σου έδωσα άλλες φράσεις(όχι δικές μου) και πράξεις του Χριστού, αλλά ούτε αυτά τα δέχτηκες. Οκ.

      2) Με την ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ κάθε νόμος έχει αποτρεπτική και τιμωρητική ισχύ. Όπως ακριβώς έχει ο ψεκασμός για τα έντομα για να στο πω γεωπονικά.
      Εσύ δεν αποδέχεσαι την αποτρεπτική ισχύ του νόμου του θρησκευτικού όρκου σε μία χώρα που είναι κι από τις πιο θρησκευόμενες σύμφωνα με τα αποτελέσματα τις δύο(2) τελευταίες δεκαετίες.

      http://www.kathimerini.gr/234018/article/epikairothta/politikh/ellhnes-oi-pleon-8rhskeyomenoi-eyrwpaioi-se-pagkosmia-ereyna

      https://www.in.gr/2015/05/06/plus/features/oi-perissotero-kai-oi-ligotero-thriskes-xwres-toy-planiti/

      Και που το βασίζεις αυτό? Στο ότι κάποιοι αν και θα ορκιστούν με θρησκευτικό όρκο θα πουν ψέμματα κι άρα θα παραβούν το νόμο και ζητάς την κατάργηση του.

      Είπες:

      “ Αν εννοείς τον νόμο που επιβάλλει τον θρησκευτικό όρκο, ναι, διότι, όπως είπα, ο θρησκευτικός όρκος δεν χρησιμεύει σε τίποτε, δεν αλλάζει τίποτε”.

      Και εγώ σου απαντώ ότι κάθε νόμος (για οποιοδήποτε έγκλημα) έχει και αποτρεπτική ισχύ. Η τιμωρητική ισχύς του θρησκευτικού και πολιτικού όρκου είναι ακριβώς ίδια σε ανθρώπινο επίπεδο. Την σημασία της αποτρεπτικής ισχύος ενός θρησκευτικού όρκου σε μια θρησκευόμενη χώρα(με επίσημα στοιχεία) δεν μπορείς να την αμφισβητήσεις επειδή κάποιοι θα βρεθούν να τον παραβούν. Κάποιοι θα βρεθούν να παραβούν την αποτρεπτική ισχύ κάθε νόμου. Κράτα λοιπόν κι εσύ αυτό σε καθαρά νομικό επίπεδο αγαπητέ.

      3) “Κράτησε ότι το θέμα τής πίστης είναι προσωπικό και δεν μπορείς ούτε να το προκαλέσεις, ούτε να το επιβάλεις σε κανέναν".

      Δεκτή η ανεξιθρησκεία και να έχουν οι άθεοι δικαίωμα σε πολιτικό όρκο αλλά η μειοψηφία δεν θα επιβάλλει την άποψη της(κατάργηση θρησκευτικού όρκου) στην πλειοψηφία. Διαφορετικά αυτό είναι ο ορισμός του φασισμού. Όπως δεκτό είναι ότι κάθε πολίτης μπορεί να κρίνει τις πράξεις του πρωθυπουργού(και κάθε πολιτικού) της χώρας. Αυτό σημαίνει Δημοκρατία.

      4) “Πέραν τούτου, συμφωνώ ότι διαφωνούμε, συνεπώς ας το κλείσομε εδώ"

      Οκ

      5). Δεν μπορώ να ασχοληθώ περισσότερο και δη απαντώντας σε σεντόνια, διότι ούτε χρόνο, ούτε διάθεση έχω να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια".

      Αυτά είναι...περιττολογίες (όπως είπες κι εσύ). Χρόνος, ταχύτητα και διάθεση είναι δικό σου θέμα.

      Διαγραφή
  2. Υπάρχει μια ανάρτηση του κ. Φιλιππίδη, που λέει ότι σε εκπομπή του στον Hellas FM η κ. Μαλονυ ειπε:"Από την Πρεσβεία της Ελλάδος στην Ουάσινγκτον με πίεσαν και με πιέζουν να μην λέω πως η Μακεδονία είναι Ελληνική."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην περιμένεις να τα δεις αυτά στο μπλόγκ του κυρίου Καλεντερίδη όπως & το πως πουλήθηκε ο Οτσαλάν στους τούρκους & αμερικάνους.

      Διαγραφή
    2. Πως λεγεται ο Πρεσβης ?? Αν ..διαφωνει με οτι του λεει το ΥΠΕΞ....γιατι δεν ...παραιτειται ?? Αρα συμφωνει....(για να τρωει 100 μπριτζολες παραπανω...Διοτι περι τετοιου Χομο Αυστραλοπιθηκους χωρτατους μιλαμε)...

      Διαγραφή
    3. Από το 2016 είναι ο Θεοχάρης Λαλακος,ο οποίος έκανε 2 θητείες στην Αγκυρα (1994-1998 και 2010-2013)ως Επιτετραμμενος. Το 2013-2016 ήταν Επικεφαλής του Γραφείου Συνδέσμου της Ελλάδας στα Σκόπια.Ο Εθνικος Κήρυκας γράφει ότι ζήτησε από τις Παμμακεδονικες, να κρατήσουν χαμηλούς τόνους.Α και με αφορμή το χομο αυστραλοπιθικους, είσαι μέσα. Πέρασε και από Σίδνεϊ.

      Διαγραφή
    4. Κ.Τζενη γελασα ...εισαι γατα μεγαλη...

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.