15/7/19

Το θαύμα της ΔΕΗ

Το θαύμα της ΔΕΗ: Τα χρέη της Δημόσιας Επιχείρησης του Ηλεκτρισμού και οι ενδείξεις μαγείας.
Φίλες, φίλοι και οι υπόλοιποι, είμαι βέβαιος πως κι εσείς θα ακούτε συχνά από τους τεχνοφοβικούς συμπολίτες πως ζούμε σε μια εποχή που «δεν έχει καμία μαγεία». Μπορεί κι εσείς, όπως κι εγώ, να απορείτε καθώς στην εποχή μας μπορούμε να πάμε από τη μια ήπειρο στην άλλη μέσα σε λίγες ώρες, κουβαλάμε μικρές συσκευές που μας επιτρέπουν να έχουμε πρόσβαση σε όλη τη γνώση του πλανήτη και ταυτόχρονα να μιλάμε και να βλέπουμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα όπου κι αν βρίσκονται και πολλές αρρώστιες που μέχρι πριν λίγες δεκαετίες ήταν θανατηφόρες πια θεραπεύονται. Ο μέσος κάτοικος του πλάνητη έχει στη διάθεσή του υπηρεσίες και τεχνολογίες που ήταν αδιανόητες στους πιο πλούσιους ανθρώπους στον κόσμο μόλις 100 χρόνια πριν. 
Επειδή εμένα όλα αυτά μου φαίνονται μαγικά, κάθε φορά που ακούω κάποιον να λέει πως η εποχή μας «δεν έχει μαγεία» καταλαβαίνω ότι εννοεί «δεν μου αρέσει που περνάνε τα χρόνια όχι μόνο επειδή γερνάει το σώμα μου, αλλά και επειδή δεν καταλαβαίνω πώς λειτουργούν τα πράγματα γύρω μου» και δεν τους δίνω σημασία. Αλλά τους σκέφτομαι κάθε φορά που πέφτω επάνω σε κάτι που μόνο με όρους μεταφυσικής μπορεί να εξηγηθεί. 
 
Για τη συνέχεια AthensVoice

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.