Αισιόδοξη για την τύχη
της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων
(ΕΛΒΟ) και συγκρατημένη για το τι μέλλει
γενέσθαι στα Ναυπηγεία Ελευσίνας
εμφανίζεται η πολιτική ηγεσία του
υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Για το δεύτερο ζήτημα, μάλιστα, και παρά
το γεγονός ότι οι συζητήσεις βρίσκονται
σε πολύ πιο προχωρημένο στάδιο με την
ΟΝΕΧ και τον επιχειρηματία Πάνο Ξενοκώστα,
στο υπουργείο διαμηνύουν ότι ετοιμάζονται
για όλα τα ενδεχόμενα, καταστρώνοντας
μεταξύ άλλων και εναλλακτικό σχέδιο σε
περίπτωση «ναυαγίου».
Οι δύο πρώτοι διαγωνισμοί
είχαν γίνει το 2017, ένας τον Ιούλιο και
ένας τον Αύγουστο, με τον πρώτο να
κηρύσσεται άκυρος λόγω υποβολής μη
νομότυπων προσφορών και τον δεύτερο να
κηρύσσεται άγονος. Τον Φεβρουάριο
προκηρύχθηκε ο τρίτος διαγωνισμός, ο
οποίος αναβλήθηκε για τον Μάρτιο και
στη συνέχεια «πάγωσε».
Σε ό,τι αφορά τα Ναυπηγεία
Ελευσίνας το υπουργείο Ανάπτυξης και
Επενδύσεων πραγματοποιεί συζητήσεις
με την ONEX, όμως θεωρεί ότι πολλά θα
κριθούν αφενός από τα στοιχεία και το
σχέδιο που θα προσκομίσει ο επενδυτής
και αφετέρου από την πορεία που θα έχει
το Νεώριο Σύρου, το οποίο έχει ήδη περάσει
στον έλεγχο της ΟΝΕΧ. «Η λειτουργία του
Νεωρίου αποτελεί βαρόμετρο. Από τον
βηματισμό της συγκεκριμένης μεταβίβασης,
όπως είναι για παράδειγμα οι πληρωμές
παλαιών οφειλών κ.ά. θα κριθούν πολλά»,
ανέφερε στην «Κ» αρμόδιο στέλεχος. Το
ίδιο πρόσωπο προσθέτει ότι δεν υπάρχουν
αρνητικές ενδείξεις από την πλευρά της
ΟΝΕΧ, αλλά θα πρέπει να εξεταστεί το
ζήτημα με μεγάλη προσοχή και ότι υπάρχουν
ακόμη κρίσιμα προς διερεύνηση στοιχεία.
Υπενθυμίζεται ότι η προστασία των
Ναυπηγείων Ελευσίνας από τους πιστωτές
έχει παραταθεί έως τα τέλη Σεπτεμβρίου,
κάτι που σημαίνει ότι μέχρι τότε θα
πρέπει να έχει κατατεθεί στο πτωχευτικό
δικαστήριο και η συμφωνία εξυγίανσης
της εταιρείας.
ΠΗΓΗ: Καθημερινή
Επειδή τους συμβουλεύει να μην το κάνουν ο κ.Πάϊατ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεται ρώτημα;