7/10/19

Ξυπνάτε, δεν είναι "μεταναστευτικό" αλλά επιχείρηση αποδυνάμωσης της κυβέρνησης, για να γίνει του "χεριού" του Ερντογάν - Αυτό είναι το "όπλο" για να κοπούν με μαχαίρι οι ροές

Βρίσκουν και τα κάνουν – Ιδού η λύση για το Μεταναστευτικό
Σάββας Καλεντερίδης
Ένα πρόβλημα δεν μπορείς να το λύσεις, αν δεν το ορίσεις.
Το Προσφυγικό-Μεταναστευτικό έχει πάρει εφιαλτικές διαστάσεις και αποτελεί πλέον ένα πανίσχυρο όπλο στα χέρια της Τουρκίας, μετά την εγκληματική από κάθε άποψη –ανθρωπιστική και εθνική– απόφαση των Τσίπρα-Χριστοδουλοπούλου να ανοίξουν τα σύνορα και να καταστήσουν την Ελλάδα την πλέον ελκυστική χώρα του κόσμου για τα κυκλώματα και τις εγκληματικές συμμορίες που διακινούν και «υπερασπίζονται» τα δικαιώματα αλλοδαπών που επιθυμούν να μπουν παράνομα στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την εισβολή στην Ελλάδα 850.000 αλλοδαπών το 2015, σε σχέση με τις σχεδόν 50.000 του 2014.
Το γεγονός αυτό μπορεί, σύμφωνα με δημοσιεύματα, να εξυπηρέτησε συμφέροντα Γερμανών βιομηχάνων, που με βάση τα στατιστικά στοιχεία θα αντιμετωπίσουν έλλειψη εργατικών χεριών τα επόμενα χρόνια-δεκαετίες, ενίσχυσε την Ακροδεξιά στη Γερμανία και όχι μόνο, με αποτέλεσμα η Ευρωπαϊκή Ένωση να συνεγερθεί, να παρακάμψει στην ουσία την Ελλάδα και να αρχίσει τις διαπραγματεύσεις με την Τουρκία για τον έλεγχο και τον περιορισμό του φαινομένου.
Μετά από τρεις κύκλους διαπραγματεύσεων εντός του 2015, που έγιναν όσο διαρκούσε η μαζική παράνομη εισβολή αλλοδαπών στην Ελλάδα, η ΕΕ κατέληξε να υπογράψει με την Τουρκία την κοινή Δήλωση της 18ης Μαρτίου 2016, η οποία έχει δύο εξαιρετικής σημασίας άρθρα:
«Προκειμένου να εξαρθρωθεί το επιχειρηματικό μοντέλο των διακινητών και να προσφερθεί στους μετανάστες μια εναλλακτική λύση ώστε να μη βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή τους, η ΕΕ και η Τουρκία αποφάσισαν να δώσουν τέλος στην παράτυπη μετανάστευση από την Τουρκία προς την ΕΕ. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, συμφώνησαν ως προς τα εξής πρόσθετα σημεία δράσης:
»Όλοι οι νέοι παράτυποι μετανάστες που φθάνουν στα ελληνικά νησιά μέσω Τουρκίας από τις 20 Μαρτίου 2016 και έπειτα θα επιστρέφονται σε αυτήν… Οι μετανάστες που δεν αιτούνται άσυλο ή η αίτηση των οποίων κρίνεται αβάσιμη ή απαράδεκτη βάσει της ως άνω οδηγίας θα επιστρέφονται στην Τουρκία… (το άρθρο έχει και άλλα στοιχεία που για λόγους οικονομίας παραλείπονται). […]
»Η Τουρκία θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα με σκοπό να αποτρέψει το άνοιγμα νέων θαλάσσιων ή χερσαίων οδών παράνομης μετανάστευσης από την Τουρκία προς την ΕΕ και θα συνεργασθεί εν προκειμένω με τις γειτονικές χώρες καθώς και με την ΕΕ».
Με άλλα λόγια η ΕΕ έταξε στην Τουρκία το ποσό των έξι δισεκατομμυρίων ευρώ και τη διευκόλυνση της ενταξιακής διαδικασίας (άλλο ένα διαπραγματευτικό «όπλο» που σχεδόν χάσαμε λόγω της εγκληματικής απόφασης Τσίπρα-Χριστοδουλοπούλου), για να παίρνει πίσω τους παράνομους μετανάστες που δεν δικαιούνται ή έχει απορριφθεί η αίτηση ασύλου και να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τον περιορισμό του φαινομένου.
Όμως όλη αυτή η διαδικασία, που μας κόστισε ως Ευρωπαίους 6 δισ. ευρώ, δεν είχε κανένα αποτέλεσμα γιατί η Ελλάδα στην ουσία συνέχισε να «κλείνει» το μάτι στις συμμορίες των διακινητών να φέρνουν κι άλλους δυστυχισμένους στην Ελλάδα.
Και όχι μόνον αυτό, με στημένες Επιτροπές Ασύλου και διαδικασίες που δεν τελειώνουν ποτέ, με δικηγόρους του εγκληματικού αυτού μηχανισμού, που ενημέρωναν –σχεδόν υποχρέωναν– όποιον έμπαινε στην Ελλάδα να υποβάλει αίτηση ασύλου, και υπερεξουσίες που αναγνώρισε στις ΜΚΟ και στον μεγάλο «νταβατζή» που λέγεται Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR Greece), φθάσαμε στο σημείο να μην απορρίπτεται σχεδόν καμία αίτηση. Απόδειξη το γεγονός ότι αυτά τα 3,5 χρόνια που ισχύει η Δήλωση ΕΕ-Τουρκίας, ενώ έχουν περάσει στην Ελλάδα πάνω από 1,5 εκατομμύριο αλλοδαποί, να έχουμε επιστρέψει στην Τουρκία μόνο περίπου 1.800 άτομα.
Όλο αυτό, φυσικά, έδωσε το μήνυμα στην Τουρκία ότι δεν έχει καμία υποχρέωση να περιορίσει τις ροές, όπως ανέλαβε υποχρέωση με τη Δήλωση.
Τι σημαίνουν όλα αυτά;
Εκτός των άλλων, ότι το πρόβλημα δεν είναι της Ευρώπης αλλά καθαρά ελληνικό, μια που η Ευρώπη, βλέποντας την πολιτική της Ελλάδας που ήταν «ελάτε όλοι, ανοίξαμε και σας περιμένουμε», πήρε τα μέτρα της, έβαλε φράχτες και προσπάθησε να προστατέψει η κάθε χώρα τα δικά της συμφέροντα, όπως αυτή τα εννοεί. Δηλαδή, η ΕΕ προσπάθησε να γίνει μη ελκυστική, σε αντίθεση με την Ελλάδα.
Άρα, η καραμέλα που μασούν και αναμασούν διάφοροι, πολιτικοί και δημοσιογράφοι, ότι η Ευρώπη δεν κάνει τίποτα και ότι το πρόβλημα δεν είναι ελληνικό, είναι άλλη μια επιχείρηση εξαπάτησης του κόσμου. Η Ευρώπη έκανε τη Δήλωση ΕΕ-Τουρκίας και πλήρωσε έξι δισ. εξαιτίας της εγκληματικής πολιτικής Τσίπρα-Χριστοδουλοπούλου, και η Ελλάδα έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι της να μη λειτουργήσει η Δήλωση, να μην επιστρέφει σχεδόν κανείς στην Τουρκία και να συνεχίσουν να έρχονται παράνομα αλλοδαποί στην Ελλάδα.
Ποια είναι η λύση:
Για λόγους ζωτικού εθνικού συμφέροντος πάγωμα της διαδικασίας υποβολής ασύλου για όλους τους αλλοδαπούς που εισέρχονται στην Ελλάδα, με εξαίρεση τους υπηκόους της Τουρκίας. Αντιθέτως, όσοι επιθυμούν θα μπορούν να συνεχίσουν να υποβάλλουν αιτήματα ασύλου εκτός Ελλάδος, στις διπλωματικές Αρχές της Ελλάδας στην Τουρκία και αλλού.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι όσοι έρχονται στην Ελλάδα, με βάση τη Δήλωση ΕΕ-Τουρκίας, την ίδια ημέρα ή το πολύ την επόμενη, πίσω στην Τουρκία.
Αποστολή «πακέτο» των μελών της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, όλων των ΜΚΟ αλλά και της FRONTEX σε ζώνη ασφαλείας στο έδαφος της Αν. Θράκης και των δυτικών παραλίων της Τουρκίας, για να «βοηθηθεί» το τουρκικό κράτος να περιορίσει τις ροές, όπως έχει δεσμευτεί με τη Δήλωση της 18ης Μαρτίου 2016.
Αυτά είναι τα άμεσα μέτρα για να ελεγχθεί το φαινόμενο και να κοπεί ο βήχας του Ερντογάν. Υπάρχουν και άλλα μέτρα που μπορεί να λάβει η ελληνική κυβέρνηση, η οποία πρέπει να αντιληφθεί ότι εκτός των άλλων που έχουμε αναφέρει στα πρόσφατα άρθρα μας για το θέμα, ο Ερντογάν και το τουρκικό κράτος με την αύξηση των ροών επιδιώκει την αποδυνάμωση της κυβέρνησης Μητσοτάκη, για να μπορεί ευκολότερα να την εκβιάζει και να την «χορεύει στο ταψί».
Ξυπνήστε επιτέλους στην κυβέρνηση και πάρτε άμεσα ρηξικέλευθα και αποτελεσματικά μέτρα.
Δεν θα καταστραφείτε μόνο εσείς, θα καταστραφεί και η πατρίδα.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην κυριακάτικη δημοκρατία και το Pontos-news

37 σχόλια:

  1. Ευριπίδης Μπίλλης
    12 ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
    Δείτε τα κατωτέρω που 10 ερωτήματα στα οποία προς το παρόν η απάντηση είναι καταφατική. Που οδηγούν σε αφανισμό τόσον το Ελληνικό κράτος όσον και τον Ελληνισμό. Αν άμεσα δεν σταματήσει η προδοτική μη φρούρηση των χερσαίων και θαλάσσιων συνόρων της πατρίδας μας.
    1.Είναι αλήθεια ή όχι ότι δύο εκατομμύρια (μέχρι πριν λίγες μέρες «πρόσφυγες»), ετοιμάζονται να εισβάλουν ναι ή όχι στην Ελλάδα από τον Έβρο;
    2.Αλλάξει η όχι πληθυσμιακή σύνθεση της Ελληνικής Μακεδονίας μας … με κίνδυνο να γίνει η νεοταξική σχεδιασθείσα εδώ και χρόνια « Μακεδονία για τους Μακεδόνες»;
    3.Είναι δυνατόν να μας λυπηθεί ο Ερντογάν ή να εκβιαστεί από την ανύπαρκτη γερμανική ΕΕ που ενδιαφέρεται μόνον για το εργοστάσιο της VW στην τουρκία κτλ;
    4.Προσκαλούνται ή όχι με τη διακήρυξη από το ίδιο τον πρωθυπουργό περί ανοικτών συνόρων (ούτε φράκτες κτλ) και με την συμπλήρωση του Σορικού δήθεν αριστερού ψάλτη Βαρουφάκη όλοι οι ανά την υφήλιο οικονομικοί μετανάστες να εισβάλουν ελεύθερα στο ξέφραγο αμπέλι Ελλάδα;; Για να την αλώσουν χωρίς να πέσει σφαίρα;
    5.Είναι γεγονός ή όχι ότι καμία χώρα της ΕΕ, δεν θα δεχθεί έστω και έναν «πρόσφυγα» του, των ανοικτών συνόρων και δεν υπάρχει ούτε θα υπάρξει να για αλληλεγγύη απορρόφησης των λαθραίων;
    6.Είναι αλήθεια ή όχι ότι «εξαγοράζονται» τα ανοικτά σύνορα μας με αργύρια από την ΕΕ κυρίως προς το καρκίνωμα του κράτους εν κράτει ΜΗ.ΚΥ.Ο. της ΕΕ, με μέλη ίσως άνω του 1.000.000 (ενός εκατομμυρίου);
    7.Είναι αλήθεια ή όχι ότι δεν υπάρχει καμία πλέον χώρα, σε ανατολή και δύση που να είναι ξέφραγο αμπέλι εκτός από την Ελλάδα;
    8.Είναι λογικό ή όχι ότι όταν παίρνεις 1.000 από τη Λέσβο και αφήνεις άλλους 2.000 να έρχονται κάνεις μια τρύπα στο νερό ;;
    9. Αφήνεται ή όχι η ακριτική Σύμη στο έλεος του Σουλτάνου για να μην εκτουρκιστεί;
    10.Είναι ή όχι απάτη ότι καταγράφονται όσοι εισέρχονται; Και είναι ή όχι τουλάχιστον κατά μέγα μέρος απάτη για τον λόγον αυτόν τα διαφημιζόμενα κλειστά κέντρα υποδοχής, όταν καραβανιές ολόκληρες λαθραίων ρέουν νυχθημερόν προς Βόρεια Ελλάδα;
    11. Είναι ή όχι μια τρύπα στο νερό το ψάξιμο του Χρυσοχοϊδη για σπίτια όταν κάθε μέρα εισέρχονται στη Βόρεια Ελλάδα χωρίς καταγραφή και χωρίς κανένα έλεγχο «άπειροι» λαθρομετανάστες και οδεύουν με το τραίνο προς Αθήνα;
    12. Είναι αλήθεια ή όχι κύριοι της ΝΔ όσοι πατριώτες και όχι θιασώτες προδοτικών εθνομηδενιστικών συνόρων των ανοικτών συνόρων ότι με όλα τα ανωτέρω σε λίγο θα έχει αλωθεί και καταργηθεί πλήρως το Ελληνικό κράτος και το Ελληνικό έθνος;; Ίσως με ένα σύνθημα του «φίλου» σας Ερντογάν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήταν μία σωτήρια εξέλιξη για την πατρίδα μας αν η κυβέρνηση εισάκουε τις προτάσεις σας, αλλά ωστόσο φοβάμαι ότι οι ιδέες σας θα καταλήξουν στον κάλαθο των αχρήστων.

    Και όσο και σωστές να είναι αυτές οι ιδέες κανένας αρμόδιος δεν θα τις ακούσει διότι απλά δεν θέλουν να τις ξέρουν καθότι αν ήθελαν θα γνώριζαν για παράδειγμα ότι από την Τουρκία ως ασφαλής χώρα που είναι κανένας πραγματικά πρόσφυγας δεν δικαιούται να ζητήσει σε άλλη χώρα άσυλο παρά μόνο στην πρώτη ασφαλή χώρα που μπήκε, στη Τουρκία δηλαδή.

    Μακάρι να εισακουστούν, αλλά να το επαναλάβω ακόμα μία φορά πως δεν το πιστεύω ότι …. μία φωνή εν τη ερήμω, όσο και ξεκάθαρη και δυνατή να είναι κάποιοι αρμόδιοι θα την ακούσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτα κ. Καλεντεριδη δεν ενδιαφερουν τις πολιτικες, οικονομικες, ακαδημαικες και μιντιακες ελιτ. Αυτες οι ελιτ ανεξαρτητως προελευσεως εχουν μια κοινη ατζεντα (ο Κυριακος π.χ. δηλωσε υπερηφανος πριν λιγες μερες στην Βουλη που η Ελλαδα γινεται "πολυπολιτισμικη"), να ισλαμοποιησουν την Ελλαδα, να αφανισουν τον Ελληνισμο και τους "ατιθασους" για την Δυση αλλα και για το ασιατικο Ισλαμ, και το νεοταξικο κατεστημενο, Ελληνες. Να εξαφανιστει η ελληνικη ταυτοτητα. Αυτο ειναι το μοναδικο που τους ενδιαφερει. Οι Ελληνες ειναι πολυ ελευθερα πνευματα για τον εφιαλτικο κοσμο της πνευματικης υποταγης που ετοιμαζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι ναι, σίγουρα ο Ερτογάν θα "ψαρώσει" από τον "γουρλομάτη" και το "γύλο με τα γυαλιά και το κιπά" ή τον εκάστοτε "σωτήρα". Ο κακός ΣΥΡΙΖΑ έφταιξε που "άνοιξε η κάνουλα" και τώρα ο "τεχνοκράτης - γουρλομάτης" θα την κλείσει άπαξ δια παντός...
    ξεχάσατε τι έλεγε ο "Πάκης" σε "ανύποπτο" χρόνο, δε βλέπετε τα ελληνοφοβικά αρισεροφασισταριά που "χορεύουν" στην ΝΔούλα που μας πάει στο σφαγείο ολοταχώς...
    Τάχα "κοιμούνται", δε καταλαβαίνουν τι γίνεται και "πού πάει το πράγμα", δήθεν ο Σύριζα έκανε τη ζημιά και οι "επιστροφή στην κανονικότητα" βρέθηκαν προ τετελεσμένων...
    ...Σανό βρίσκουμε κι αλλού, μη μας δίνετε και ' σείς...
    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ, ΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΟΥ (διακομματικά μισέλληνες, εθνοφοβικοί, λυσσαλέοι εχθροί της Ορθοδοξίας αλλά πιστοί οπισθιολείκτες της πανθρησκείας, υπερευαίσθητοι με την θρησκευτική ελευθερία των Μουσουλμάνων αλλά βλοσυροί και αδιάφοροι στην σφαγή των Χριστιανών της Μ.Α, φιλόζωοι που έχουν βγάλει το σκασμό για το "χαλάλ", υπερασπιστές των ανθρωπίνων ελευθεριών αρκεί αυτές να μην να μην δημιουργούν ψυχικό άγος στα σκυλιά και τα γατιά, ορκισμένοι φιλοσοδομιστές, υπερασπιστές κάθε διαστροφής, (προσεχώς κτηνοβασίας, παιδοφιλίας, αιμομιξίας) ) ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΣΚΟΠΟ:
    ΒΙΑΙΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ, ΕΘΝΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΘΕΛΟΥΝ, ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ (τα' χει πει σαφέστατα η Μαρούπα εδώ και καιρό)
    Μας γεμίζουν εισβολείς ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. θα τους εγκαταστήσουν κοντά στα παιδιά και τις οικογένειές μας, στα σπίτια και στις γειτονιές μας. Ποιόν ρώτησαν, με ποια εξουσία, από ποιο Σύνταγμα πηγάζουν αυτές οι ενέργειές τους, ποιος δικαστής τα επιτρέπει αυτά τα αίσχη;;;;
    οι παγκόσμιοι εντολοδότες κρατάνε από τους άδειους γεννητικούς αδένες και του "αγράβατου γκασμά" και το "γραβατομένου γουρλομάτη" που τάχα μου κόπτεται για το Έθνος...

    Δεν είναι δα οι πρώτοι Γραικύλοι που πέρασαν ούτε οι πρώτοι που κυβέρνησαν. Θα' ναι όμως οι τελευταίοι..
    ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ μας ετοιμάζουν εντός της χώρας, ΟΛΟΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ, ΟΛΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ, ΟΛΟΙ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ...Ο,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΕΔΩ..
    Αυτό που δεν περιμένουν, είναι το αποτέλεσμα...,την αντίδραση των Ελλήνων και την κατάληξη που θα' χει το τομάρι και ο σπόρος τους...
    θα δείτε και τ' αποτελέσματα της "κανονικότητας", σύντομα και επώδυνα...μα πολύ επώδυνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Καλεντερίδη,

    Όντως, η λύση αυτή, θα ήταν αποτελεσματική, αλλά προυποθέτει, να την υιοθετήσει 1) η ελληνική κυβέρνηση (ως αιτούσα χώρα), 2) η ΕΕ, 3) η Τουρκία (ως χώρα προέλευσης). Εγώ σας λέω πως η Γερμανία (ΕΕ) τη δέχεται. Πιστεύετε πραγματικά ότι Ελλάδα και Τουρκία θα δεχθούν;

    Και εξηγούμαι. Ένας πρωθυπουργός, κεντροδεξιός υποτίθεται (το δεξιός σε τριπλά εισαγωγικά), με αυτό το πρόβλημα εθνικών διαστάσεων και τρομερού κινδύνου, θα πήγαινε στη Βουλή να πει:

    "Χαίρομαι όταν πηγαίνω σε παρελάσεις και βλέπω μια κοινωνία να μετατρέπεται σε πολυπολιτισμική. Δεν αμφισβητείται η εθνική μας ακεραιότητα".


    Εσείς αυτό θα λέγατε στη Βουλή; Εγώ το μόνο που καταλαβαίνω, είναι πως και η Ελλάδα, θέλει να βάλει μέσα, όχι για τις φάμπρικες όπως η Γερμανία, αλλά για το δημογραφικό. Δεν το λένε ανοιχτά και κρύβονται πίσω από τον ανθρωπισμό και τη δικαιολογία πως είναι πρόσφυγες, άρα τι να κάνουμε, αλλά μην ανησυχείτε, με τους λαθρομετανάστες είμαστε άτεγκτοι.

    Τα ίδια έλεγε και η Μέρκελ στους Γερμανούς το 2015 και το 2019 ξαφνικά δεν της "βρωμάνε" πια οι λαθρομετανάστες και θα παίρνει το 25% των πάντων που έρχονται Ιταλία είτε είναι πρόσφυγες είτε όχι.

    Μάλλον καλύτερα να περιμένετε το Στρατηγό Άνεμο και τον Στρατάρχη Ποσειδώνα, να μειώσει τις αφίξεις, παρά τέτοιες λύσεις.

    Σημείωση: Η λύση τα χοτ σποτ να βρίσκονται στη χώρα προέλευσης, δεν είναι καινούρια, αλλά μέχρι τώρα καμία χώρα δεν το έχει δεχθεί. Το κοντινότερο που έγινε, ήταν όταν ο Καντάφι είχε δεχθεί να γίνουν χοτ σποτ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΜΟΥ στη Λιβύη, όσων έσωζαν οι Ιταλοί στη θάλασσα.

    H πολιτική του κ. Μητσοτάκη, να αποσυμφορεί γρήγορα, θα στείλει μήνυμα απέναντι να έρχονται περισσότεροι πρόσφυγες και ταυτόχρονα, δίνει λαβή στην ΕΕ, να μην κάνει τίποτα. Εκτός κι αν η πεινασμένη Γερμανία, πάντα από "ανθρωπιά", δεχθεί να παίρνει αυτούς που μπαίνουν Ελλάδα κατά το ιταλικό μοντέλο της συμφωνίας της Μάλτας. Αλλιώς, η ΕΕ θα τρίβει τα χέρια της, γιατί θα λείψουν οι "ντροπιαστικές" για την ΕΕ εικόνες της Μόριας να έχει "υπερχειλίσει". Οι Ευρωπαίοι, για λόγους βιτρίνας, δε θέλουν επί μακρόν τέτοια δημοσιεύματα, είναι κακά για το πρεστίζ της ΕΕ και την εικόνα του περίφημου ευρωπαικού οράματος.

    Αν εσύ λύνεις το πρόβλημα μόνος σου, ισλαμοποιώντας οικειοθελώς την ενδοχώρα, ο Ευρωπαίος θα κοιμάται πιο ήσυχος, γιατί και το πρόβλημα του λύνεις και αυτός μπορεί να εξακολουθεί να το βάζει κάτω από το χαλάκι.

    Αλλά, δυστυχώς και η Ελλάδα ΘΕΛΕΙ πρόσφυγες, ως λύση του δημογραφικού. Γι αυτό και ο κ. Μητσοτάκης αυτοβούλως διαλαλεί πόσο ευτυχισμένος είναι να βλέπει πολυπολιτισμική Ελλάδα. Ένας πρωθυπουργός, που πραγματικά εξαναγκαζόταν από τα γεγονότα να υποστεί αυτό το φαινόμενο, ενώ μέσα του έβραζε, θα τα έλεγε ποτέ αυτά; Δε νομίζω... Γιατί δεν ερωτήθη καν, πχ από δημοσιογράφο, ώστε να τα πει για το θεαθήναι. Τα είπε αυτοβούλως, προφανώς για να προετοιμάζει την κοινή γνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και κάτι άλλο. Εγώ δεν πιστεύω πως οι Έλληνες πολιτικοί είναι ούτε χαζοί ούτε ηλίθιοι ούτε δεν ξέρουν πώς σταματούν οι ροές. Πιστεύω, πως όπως ακριβώς η Μέρκελ το 2015 "φόρτωσε" όσους περισσότερους μπορούσε πριν αναγκαστεί από την άνοδο του AfD να κλείσει τα σύνορα, έτσι και η Ελλάδα, πρώτα επί Τσίπρα και τώρα επί Μητσοτάκη, κάνει το ίδιο. Με τη διαφορά πως η Ελλάδα δεν έχει Αfd ή Σαλβίνι, για να έχουν το φόβο.

    Και σας λέω και το άλλο. Στην Ιταλία, κάποιοι κεντρώοι πολιτικοί, σε επίμονες ερωτήσεις για το πού θα πάει αυτό το πράγμα, είχαν απαντήσει όλοι με την εξής αφοπλιστική λογική: "E, εντάξει, 1.500.000 μουσουλμάνους έχουμε, τι να πουν κι άλλες χώρες στο βορρά, που έχουν πολύ περισσότερους και δεν έπαθαν και τίποτα". Το επόμενο βήμα στη λογική αυτή, είναι: "Ο,τι κάνουν αυτοί, θα κάνουμε κι εμείς".

    Εγώ είμαι σίγουρος πως η ίδια νοοτροπία επικρατεί και στα ελληνικά κόμματα, μη σκεπτόμενοι πως η Ελλάδα έχει δίπλα μια Τουρκία, που εποφθαλμιά και εδάφη. Και είμαι επίσης σίγουρος, πως όλοι τους βλέπουν όχι μόνο ως λύση στο δημογραφικό, αλλά και ως νέα δεξαμενή ψηφοφόρων, εξ ου και ο διαγωνισμός μεταξύ κομμάτων για το ποιος είναι λιγότερο ξενοφοβικός και περισσότερο πολυπολιτισμικός.

    Από κει και πέρα, αφού ο Έλληνας ψηφοφόρος, είναι ευχαριστημένος με αυτά τα κόμματα, καλά κάνουν και ασκούν αυτήν την πολιτική. Γιατί ως γνωστόν, τη σίγουρη ψήφο, δεν την κυνηγάς. Ενώ η ψήφος του Μουσταφά, που έχει ελληνοποιηθεί και ψηφίζει εδώ και χρόνια, δεν είναι σίγουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα,μία ερώτηση. Έχω την αίσθηση ότι το καθεστώς πρόσφυγα,και μάλιστα Σύρου πρόσφυγα που επιδιώκουν να λάβουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι κατά κάποιο τρόπο μας διευκολύνει σε σχέση με το καθεστώς λαθρο-μετανάστη. Και αυτό γιατί το καθεστώς του πρόσφυγα παύει να ισχύει αμά τη λήξει του πολέμου στην πατρίδα του,εν προκειμένω στη Συρία. Θα είναι πρακτικά αδύνατο να επικαλεστούν κίνδυνο για τη ζωή τους.
    Όλα δείχνουν ότι το τέλος του πολέμου στη Συρία είναι κοντά,η τελική διευθέτηση μοιάζει να πλησιάζει. Πιστεύω ότι είναι ένα πρόβλημα που οδεύει προς την οριστική του λύση. Όλα αυτά βέβαια δεν σημαίνουν ότι δεν οφείλουμε να μάθουμε απο τα τραγικά λάθη που κάναμε και συνεχίζουμε να κάνουμε ως κράτος. Το καθεστώς ασύλου μοιάζει πράγματι να είναι εξαιρετικά προβληματικό αλλά ίσως να είναι και το κλειδί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντως για μια χώρα, που ισχυρίζεται πως δε θέλει άλλες ροές, αλλά εξαναγκάζεται από τις περιστάσεις, η Ελλάδα ακολουθεί μια πολύ ενδιαφέρουσα πολιτική:

    Σεμινάρια... μάρκετινγκ και επιχειρηματικότητας σε άνεργους μετανάστες και πρόσφυγες!
    https://www.protothema.gr/greece/article/932470/seminaria-marketing-kai-epiheirimatikotitas-se-anergous-metanastes-kai-prosfuges/

    Κύριε Καλεντερίδη, συγχωρέστε μου το θάρρος, αλλά έχετε ακουστά μια αμερικάνικη παροιμία, που λέει "γαυγίζετε στο λάθος δέντρο;"

    Γιατί, πείτε πως εσείς είστε από Αφγανιστάν, Συρία, Υεμένη, Παλαιστίνη, Ερυθραία, που όπως φαίνεται, έχουν ποσοστό απόδοσης ασύλου άνω του 70% στην Ελλάδα.

    http://asylo.gov.gr/wp-content/uploads/2019/09/Greek_Asylum_Service_data_August_2019_gr.pdf

    Και μαθαίνετε πως η νέα κυβέρνηση, πλέον προσφέρει:
    - Γρηγορότερη απόδοση ασύλου.
    - Γρηγορότερη μεταφορά στην ενδοχώρα με εξασφαλισμένη στέγη και τροφή σε ξενοδοχεία ή διαμερίσματα.
    - Τώρα και με δωρεάν επαγγελματική κατάρτιση, ώστε να μην καταλήξετε άνεργος ή ανειδίκευτος εργάτης.

    Τι θα πείτε στο ξάδερφό σας που περιμένει νέα σας στην Καμπούλ; Ξάδερφε, μείνε εκεί που είσαι;

    Έτσι συμπεριφέρεται μια χώρα, η οποία "δε θέλει, αλλά εξαναγκάζεται"; Ή μήπως παρακολουθεί ο Έλλην ψηφοφόρος, την παράσταση που έδωσε η Άνγκελα Μέρκελ το 2015 στη Γερμανία, αλλά σε ελληνική έκδοση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι Αυστριακές υπηρεσίες ασφάλειας είχαν στο παρελθόν βγάλει πόρισμα ότι το όλο θέμα της λαθρομετανάστευσης ήταν οργανωμένο από κυκλώματα με έδρα τις ΗΠΑ. Αυτά τα κυκλώματα λειτουργούν υπό την επήρεια Γερμανών και Βρετανών καθηγητών και στρατηγιστών τα οποία καθοδηγούν πολύ μεγάλο μέρος της Αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής εδώ και πολλά χρόνια. Οι δε Γάλλοι έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ ελαφρότητας.

    Δύο αναλυτές που βλέπω ότι λένε τα περισσότερα σωστά πράγματα είναι ο Κ. Γρίβας και ο κ. Σάββας. Πολλοί άλλοι με τίτλους, είναι για παιδικές χαρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρειάζεται ἄμεσα, Κυβέρνηση Ἐθνικῆς Σωτηρίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1)Δυστυχώς η δεξιά κυβέρνηση μας, ούτε μπορεί να πάρει 'άμεσα ρηξικέλευθα και αποτελεσματικά μέτρα' κατά της μαζικής λαθρομετανάστευσης και της Ισλαμοποίησης της χώρας μας, ούτε να αμφισβητήσει την συμφωνία των Πρεσπών, ούτε και να ενισχύσει αποτελεσματικά τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας.

    2)Άλλοτε δεν τους αφήνουν οι επικυρίαρχοι σύμμαχοι μας (διότι είμαστε αποικία χρέους) και άλλοτε δεν υπάρχει η οργάνωση, τα χρήματα και η θέληση, για αποτελεσματική αντίδραση (κράτος κωμωδία).

    3)Συμπέρασμα.
    Το "κουτί της Πανδώρας" έχει ανοίξει, στην ταλαίπωρη Ελλάδα.
    Έχει απομείνει μόνο η ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταϋγέτη.

      Στὸ 1,εἶσαι λάθος 100%.
      Στὸ 2,μποροῦμε νὰ γράψουμε τοὺς συμμάχους στὰ παλαιά μας ὑποδήματα,καὶ γιὰ νὰ ποῦμε τὴν ἀλήθεια χρέος δὲν ὑπῆρχε ἀλλὰ ἔγινε ὅ,τι ἔγινε, γιὰ νὰ σωθοῦν γαλλικὲς καὶ γερμανικὲς τράπεζες.
      Πολιτικὴ βούλησις δὲν ὑπάρχει.Ὅταν ὑπάρξη ὅλα θὰ διορθωθοῦν.

      Διαγραφή
    2. Το "δεν μπορεί" ασφαλώς σημαίνει "δεν θέλει", να πάρει μέτρα, και ότι πολιτική βούληση δεν υπάρχει, διότι εάν υπήρχε θα έπερναν τα κατάλληλα μέτρα. Επομένως δεν διαφωνούμε.

      Είναι ολοφάνερο πως η Ελλάδα και το Ελληνικό έθνος καταστρέφεται από τον μαζικό εποικισμό του. Δεν υπάρχει προηγούμενο στην νεότερη ιστορία μας, τέτοιου εγκλήματος.
      Τούρκοι από την μιά μεριά, υπερεθνικές Μ.Κ.Ο., Έλληνες πολιτικοί και Ελληνικά ΜΜΕ από την άλλη, συνεργάζονται για τον εποικισμό και την ισλαμοποίηση της Ελλάδος, την μετατροπή της σε μία νέα 'Γιουγκοσλαβία' ή σε ένα νέο 'Λίβανο', στο όνομα του "πολυπολιτισμού".
      Ενώ η Τουρκία έκανε και κάνει εθνοκαθάρσεις, (π.χ. Αρμενίων, Ποντίων, Μικροασιατών, Κωνσταντινοπολιτών, Κυπρίων, Κούρδων), εδώ εμείς κάνουμε "πολυπολιτισμό".

      Όταν ο αποχαυνωμένος Ελληνικός λαός καταλάβει τι βρώμικο παιχνίδι παίχτηκε εις βάρος, θα είναι δυστυχώς για αυτόν πάρα πολύ αργά...

      Διαγραφή
  12. Υπάρχουν και πιό ακραίες λύσεις ΠΧ να αντιγράψουμε και εμείς τον Ερντογάν ...
    1) Να οργανώσουμε δίκτυα παρακρατικών λαθροδιακινητών που να τους διαχετεύουν σε άλλες χώρες Της ΕΕ ..
    ΠΧ Να τούς στέλνουμε με φουσκωτά σε άλλος χώρες όπως Ιταλία, & Αλβανία μισοτιμής
    2) φύλαξη θαλασσίων συνόρων
    3) Παράνομη είσοδος == κράτηση σε κλειστά κέντρα μέχρι να πάνε σέ άλλη χώρα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Ουρακολουμ εχει δικιο.
    Τωρα που μιλαμε η Συμη εχει καταληφθει πληρως απο εποικους.
    Ειναι το πρωτο Ελληνικο εδαφος που χαθηκε. Ενας σπελπισμενος δημαρχος μιλα οπου μπορει την αληθεια.Σε λιγοτερο απο μηνα αυτοι οι νηστικοι με τις βροχες εξω θα ..θεε μου...θεε μου...θεε μου...Ειναι Ελληνες εκει θεε μου..κι εδαφος Ελληνικο..
    Καθενας απ εμας στην προδωρινη μακρυνη ασφαλεια του , κουβεντιαζει τα απομακρα λες κι εχει απειρο χρονο.Ανυπαρκτη κυβερνηση ειπε ο ανθρωπος κι ανικανοι υπουργοι ..εξαφανισμενοι.Εκανε υστατη εκληση στον Μητσοτακη προσωπικα.
    Αυτο ειναι το ενα.
    Βσζω ενα θεμα που θα ξεσηκωσει κοσμο.Αλλα ειναι λογικο και δειχνει τι πσθαμε σαν ανθρωποι.Στην ριψη αλεξιπτωτιστων Γερμανων στην Κρητη..στον πολεμο τι εγινε ?? Τι εκαναν οι φτωχοι Κρητες ?? Πηραν οτι ειχαν και δεν ειχαν να αμυνθουν.Αυτο γινοταν ολα τα χρονια τα χιλιαδες πριν.
    Αυτοι στην Συμη τι κανουν ?? Περιμενουν το κρατος.Που δεν ερχεται ποτε.Το ιδιο ολα τα μερη νησια η οχι.Δεν ερχεται και δεν λυνει το θεμα.Δεν υπαρχει δηλ.αφου αυτο εγινε για το καλο κσι την ασφαλεια ολων.Κι οχι μονο.Εχει και αντζεντα να το επιτρεψει να γινει ετσι...κρυφη και φανερη.Αν αυτοι απ την καθε Συμη η αλλο νησι επαιρναν τα οπλα στην παραλια κι εριχναν στον αερα ..κανεις δεν θα ξαναπηγαινε εκει...Ομως δεν πηγαν...Και τωρα ??? Τωρα τοφερσν το προβλημμα τους και στην υπολοιπη χωρα μεγαλο....Με δεδομενο οτι οι κυβερνησεις εδω το σιγονταρουν.Πητε μου ειληκρινα τι θακανε το κρατος αν πυροβολουσαν στην Συμη ??? Θαβαζε φυλακη ολο το νησι ?? Θαστελνε στρατο ..που δεν στελνει για αμυνα της χωρας..για συλληψεις ???
    Κυριοι ξεφυγε ολο για κακες μερες πολυ...Καθε μερα θαναι πιο κοντα το κακο που ταχα πολιτισμενα αποτρεψαμε με την απαθεια.Με το ζορι θα κανουμε τωρα πραγματα που φαγωθηκαν ολοι πως δεν πρεπει.
    Ειναι αμυνα.Δικαια και στον Θεο..δεν ειναι αμαρτια.Εκει τα οδηγουν ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ταϋγέτη.

    Ὁ Στρατὸς μόνο θὰ σώση τὴν χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνω με τις λυσεις που προτεινετε, ή με αντιστοιχες αλλες λυσεις που ομως να εχουν σκοπο το ιδιο αποτελεσμα, ομως κ. Καλεντεριδη κανενας Τσιπρας και καμια κυρα Τασια δεν ευθυνονται για τις ροες. Αποδειξη η εκ νεου αυξηση τους απο το καλοκαιρι και μετα και η αδυναμια της κυβερνησης να κανει κατι. Και καλο ειναι να δοξαζουμε ολοι το Θεο που πιστευει ο καθενας, που δεν εχουμε ζησει χειροτερα, την τελευταια 10ετια που ειμασταν ξεκληρισμενοι οικονομικα, με κυριους υπευθυνους τους κυριους που κυβερνουν σημερα, και το πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δυστυχώς, Λυπάμαι πάρα πολύ για την κατάντια της χώρας! !!
    Και η ΝΔ είναι ανίκανη για λύση του προβλήματος !!!!
    Κατ εμέ μια είναι η λύση και αυτή όχι από πολιτικούς του τύπου Σύριζα ή σημερινής ΝΔ !!!
    Θέλει έναν μπροστά που να μην πιάνεται από τις λέξεις να μην σκέφτεται αν θα τον κατηγορήσουν αλλά να τον ενδιαφέρει η Ελλάδα και οι Έλληνες!!!!
    Δεν θέλω να παρεξηγηθώ αλλά θέλω έναν Έλληνα και ας είναι και στρατιωτικός !!!!! Γρήγορα όμως γιατί σε λίγο θα είναι πολύ αργά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η Τουρκία ετοιμάζει εισβολή και κατοχή Ελληνικού εδαφους τυπου 1974, αυτό ελπίζω πλέον να το κατανοήσουμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιάννης Στ. Γίνεται ένα ΒΑΣΙΚΟ ΛΑΘΟΣ: Νομίζετε ότι οι μετανάστες - πρόσφυγες κλπ. έρχονται όποτε αυτοί το επιλέξουν. δεν έχετε καταλάβει ό τι η Τουρκία τους στέλνει συνειδητά. Αν θέλουμε να κοπούν οι ροές μία είναι η λύση: CASUS BELLI!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμάς απευθύνεσαι Kwsths22 ;
      Εμείς μαζί σου ήμαστε!!!!! Στους πολιτικούς πέστε !!!!

      Διαγραφή
  19. Ακόμα καλύτερα, νομίζω, θα ήταν μια επίσημη ανακοίνωση από την ελληνική κυβέρνηση πως πλέον δε θα δέχεται καμία αίτηση ασύλου από όπου κι αν προέρχεται, ακόμα και από υπηκόους της Τουρκίας. Οσοι, παρόλα αυτά, έρχονται να κρατούνται σε κλειστά κέντρα κράτησης μέχρι την απέλαση τους. Το "πίσω στην Τουρκία" δεν είμαι σίγουρος ότι θα λειτουργούσε. Οπότε ίσως σε μια τέτοια περίπτωση χρειαζόταν απέλαση άμεσα στις χώρες προέλευσής τους. Επιπλέον και για έναν ακόμα λόγο. Όσα λιγότερα πάρε-δώσε έχουμε με την Τουρκία, τόσο καλύτερα. Πρέπει να παρακαμφθει με κάποιο τρόπο αυτό το τσίρκο απέναντι, διότι μόνο έτσι θα αποφύγουμε και τον έμμεσο (ή άμεσο) εκβιασμό τους και τα πάρε δώσε με ΕΕ σε σχέση με αυτούς τους αναξιοπιστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κυριε Σαββα,

    Προ 5νθημερου η Ακαδημια Αθηνων βραβευσε και εκανε εταιρο της τω Μ. Ντραγκι (παροντος και του Παπαδημου βεβαιως, βεβαιως). Καταλαβαινετε πιστευω πως δεν υπαρχει σωτηρια ....... εάν δε το άλας μωρανθή, εν τίνι αλισθήσεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Επειδή κάθε απόφαση της διοίκησης θα πρέπει να έχει στέρεα βάση μια αναστολή λειτουργίας ΜΚΟ θα πρέπει να συνοδεύεται από στοιχεία πως δεν λειτουργούν νόμιμα. Στο θέμα της ύπατης αρμοστείας του ΟΗΕ εκεί τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Δεν ξέρω ποια οδός μπορεί να ακολουθηθεί. Ως προς την FRONTEX θα μπορούσαμε να αιτηθούμε την μετακίνηση της βάσης επιχειρήσεων στην Τουρκία, με το σκεπτικό πως είναι ασφαλέστερο για την ζωή των λαθρομεταναστών να επιχειρείται η αποτροπή της επιβίβασης σε πλοιάρια από την εκ των υστέρων διάσωση. Ακόμα θα μπορούσαμε να απαιτήσουμε την επιτήρηση των ακτών της Τουρκίας πάνω στην ίδια βάση. Το πρώτο προϋποθέτει την αποδοχή από μέρους της Τουρκίας το δεύτερο γίνεται και χωρίς την συγκατάθεσή της. Το άμεσο και αποδοτικότερο όμως μέτρο όλων αυτών θα ήταν η αναστολή υποδοχής αιτημάτων ασύλου σε ορισμένες περιοχές ή και σε όλη την χώρα. Ίσως επικαλούμενοι λόγους εθνικής ασφαλείας μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Αλλά θα υπάρξουν πολλές αντιδράσεις, εντός και εκτός Ελλάδας και δεν νομίζω πως οι πολιτικοί μας είναι έτοιμοι να αναλάβουν αυτό το βάρος.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αν μαζεψει καποιος ολα τα σκορπια πραγματικα στοιχεια - πολλα εκ των οποιων αγνοουμε γιατι τα περνουν αθορυβα (πχ.αλλαγες ορων χρησης γης υπερ εποικων..σπιτια ..φωτα..νερα..επιδοματα..εκπαιδευσεις..βασεις στρατου για οικισμους..αιρ κοντισιον ..επιδοματα..σουρτα φερτα των παντων..εξοδα βουνα..νοσοκομεια..φαρμακα..πλοια ..μισθοι υπαλληλων κλπ κλπ..)...θα παθει σοκ τι κανουν συνειδητα.Μιλαμε εναν προυπολογισμο κρατους επιπεδου Αλβανιας.Σε χωρα πληρως κατεστραμενη.Σε χωρα που προταθηκε να περικοψουν 50 εκατομμ. Ευρω απ την Αμυνα χθες.Βαζουν τον λαο να πληρωνει επ απειρον την αυτοκτονια του !!! Τοσο διεστραμενοι ειναι...
    Τοδο ανετοι.Δεν ξερω τι εχουμε παθει σαν ανθρωποι.Ουτε στοιχειωδεις σκεψεις δεν μπορουμε πια ?? Πιο κατω και απο μηρμηγκια φτασαμε ?? Γιαυτο το ..ατιμο προσωρινο φαι ???
    Αν ειναι ετσι....αι σιχτιρ ολα...ας διαλυθουν ολα....ας ελθουν Τουρκοι ξανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στη Γυάρο με τρεις επιλογές: Ή θα πεθάνουν εκεί, ή θα τους ζητήσει κάποιο άλλο κράτος να τους πάρει ή θα ζητήσουν να γυρίσουν στις πατρίδες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν ειναι οπως τα γράφει ο κύριος καλλεντεριδης το πρόβλημα λύνεται σε δυο μέρες,Το ερώτημα ειναι γιατι και αυτή και η προηγούμενη κυβερνηση δεν το επιλύουν ? Θέλουν την κοινωνική κατακραυγή (αν δεχθουμε οτι η κοινωνία ενδιαφέρεται οπως θα έπρεπε για αυτά τα θέματα,που αρχίζω να αμφιβάλλω ) , δεν τους επιτρέπουν και αν οχι ποιοι ? Η ειναι ανίκανοι ? Γράφει οτι το πρόβλημα ειναι αμιγώς ελληνικό και οχι ευρωπαϊκό. Πως εξηγεί όμως τις δηλώσεις των ευρωπαίων αξιωματούχων οτι το πρόβλημα ειναι ευρωπαϊκό και οχι ελληνικό,Επίσης πως εξηγείται η ταυτόχρονη σχεδόν αύξηση ροών προς την Ιταλία μαζι με την αύξηση απο το Αιγαίο σαν να έδωσε εντολη το ίδιο κέντρο.Προσχοη , τα παραπάνω δε σημαίνουν ουι οι Τούρκοι δεν νεμονται τη μεταφορά στο Αιγαίο.Ουτε οτι μέρος της μεταφοράς το κάνουν για ιδιον όφελος , κυρίως για αλλαγή πληθυσμού των περιοχών που θέλουν να εντάξουν στο τουρκικό κράτος μέσω εισβολής και κατοχης στη Συρία, αλλά εδω έχουμε μια παγκόσμια οργάνωση στο φαινόμενο.Παντως συμφωνώ οτι οι Τούρκοι θέλουν να ελέγχουν τις ελληνικες κυβερνήσεις με το θεμα καθώς αμέσως μετα απο νεοεκλεγμένες κυβερνήσεις έχουμε αύξηση ροών ! Το θεμα όμως θέτουν ως απειλή και οι ευρωπαίοι στην Ελλαδα ειδικώς σε διαπραγματεύσεις για αλλά άσχετα κυρίως οικονομικά θέματα.Βλεπε δηλώσεις Καμμένου οτι ο Σόιμπλε τους είπε υπογράψτε αλλιως βγείτε απο την Ευρώπη και πάρτε τους μετανάστες που θα έρθουν μόνοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ, δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας, πέρα από τις εθνικές πολιτικές που μπορεί να αλλάζουν και του γεγονότος πως υπάρχουν ΜΚΟ που δρουν ως "σύνδεσμοι" και ενημερωτικοί σταθμοί και στις 2 περιπτώσεις.

      Μια απλή εξήγηση:

      1) Ιταλία. Οι αφίξεις στην Ιταλία, παραδοσιακά αυξάνονται Μάιο, Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγοστο και πέφτουν το Σεπτέμβριο. Ο λογος είναι απλός. Ο καιρός είναι καλύτερος και έρχονται. Η ανωμαλία φέτος ήταν ότι αυξήθηκαν το Σεπτέμβριο. Η εξήγηση είναι απλή. Ήδη από τον Αύγουστο φαινόταν πως ο Σαλβίνι θα φύγει από την κυβέρνηση. Το Σεπτέμβριο έφυγε. Με το που έφυγε ξανάνοιξαν τα λιμάνια (οι ΜΚΟ δεν κοιμούνται).

      https://data2.unhcr.org/en/situations/mediterranean/location/5205

      2) Ελλάδα. H Ελλάδα παρουσιάζει μια περίεργη αύξηση αυτό το καλοκαίρι, με τους περισσότερους το Σεπτέμβριο

      https://data2.unhcr.org/en/situations/mediterranean/location/5179

      Η ταπεινή μου άποψη, είναι πως οφείλεται στο ότι ούτε στην Ελλάδα κοιμούνται οι ΜΚΟ και μόλις διάβασαν αυτά (το άρθρο είναι 15 Ιουλίου, η ημερομηνία είναι χαμηλά).

      https://www.vradini.gr/οι-κεντρικοί-άξονες-της-μεταναστευτι/

      Έπεσε σήμα "ελάτε". Γιατί όταν κάποιος διαβάζει "καλύτερες συνθήκες και γρήγορο άσυλο", καταλαβαίνει πως η Ελλάδα γίνεται πιο φιλική στους πρόσφυγες και έρχεται.

      Διαγραφή
    2. Το 2015 οταν άνοιξε ο δίαυλος του Αιγαίου , ταυτοχρόνως άνοιξε και της Μεσογείου ! Επίσης πολλές ΜΚΟ του Σόρος στα σάιτ τους στο φαινόμενο εχουν Μετανάστες (Ελλαδα), μετανάστες (Ιταλία).Δηλαδη ταυτόχρονη ας πουμε κάλυψη σε δυο ταμπλό.Η διαφορά κάποιον μηνών οπως έγγραφα και πάνω ειναι εξηγήσιμη και λόγω καιρό αλλά και λόγω Τουρκίας ... ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε η Ιταλία το Ιανουαρίο του 2015 ουτε η Ελλαδα ! Πατήστε Ιανουάριος 2015 Αλμπεδουσα να δείτε τι γινοταν εδω είχαμε εκλογες για τον πρόεδρο της Δημοκρατίας τότε ...

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς για την Ιταλία, δεν άνοιξε το 2015. Άνοιξε το 2014, γιατί δεν είχε μεν Τσίπρα, είχε δε Ρέντσι (το φίλο του Τσίπρα που του χάριζε γραβάτες, αν θυμάστε), ο οποίος ανέτρεψε την προηγούμενη πολιτική σε πολύ πιο φιλομεταναστευτική. Ο Ρέντσι ανέβηκε στην κυβέρνηση Φεβρουάριο 2014.

      Σας μεταφράζω αυτό από την ιταλική Wikipedia:
      Nel 2014, 170.100 migranti sono arrivati in Italia via mare, con un aumento del 296% rispetto al 2013. La maggior parte dei migranti proveniva dalla Siria, dall'Eritrea e da vari paesi dell'Africa occidentale.
      https://it.wikipedia.org/wiki/Matteo_Renzi#Immigrazione

      "To 2014, 170.100 μετανάστες έφτασαν στην Ιταλία από θαλάσσης, μια άυξηση 296% σε σχέση με το 2013. Το μεγαλύτερο μέρος ερχόταν από Συρία, Ερυθραία και διάφορα κράτη της Δυτικής Αφρικής".

      Μάλιστα το 2015, "τη χρονιά του Τσίπρα", τους έριξε κατά 20.000, στις 153.000".
      https://it.wikipedia.org/wiki/Matteo_Renzi#/media/File:Migranti_sbarcati_in_Italia_1997-2016.png

      Μυστηριωδώς, μετά την απομάκρυνση Ρέντσι από την εξουσία, έπεσαν κατακόρυφα οι ροές, ακόμα περισσότερο επί Σαλβίνι, ενώ στην Ελλάδα συνεχίζουν ακάθεκτες (δείτε τα γραφήματα στους 2 συνδέσμους του ΟΗΕ που παρέθεσα πριν, η Ελλάδα δεν έχει καμία μείωση ροών).

      Διαγραφή
    4. Και εδώ μια επεξήγηση του τι έγινε στην Ιταλία (γιατί οι κυβερνήσεις αλλάζουν σαν τα πουκάμισα), με βάση τους αριθμούς (θαλάσσιες και χερσαίες αφίξεις μαζί), που δίνει ο ΟΗΕ στους συνδέσμους που παρέθεσα:

      Κυβέρνηση Ρεντσι:
      - 2016: 173.000
      Κυβέρνηση Τζεντιλόνι ( Δεκέμβριος 2016 ως Μάρτιο 2018) . O Τζεντιλόνι ήταν κεντροαριστερός, αλλά λιγότερο από το Ρέντσι και πήρε κάποια μέτρα, γιατί διογκωνόταν ο κίνδυνος Σαλβίνι.
      - 2017: 121.000
      Κυβέρνηση 5 Αστεριών-Λέγκας (συν Τζεντιλόνι το 1ο τρίμηνο):
      - 2018: 24000
      - 2019: 8000 ( Το 2019, ο Σαλβίνι πέρασε νέα δέσμη μέτρων). Εκ των οποίων οι 2500 μπήκαν μόλις ο Σαλβίνι βγήκε από την κυβέρνηση.

      O Σαλβίνι οφείλει τα μέγιστα στο Ρέντσι.

      Διαγραφή
  25. Και κεντρο υπαρχει και μαριονετες εχει παντου.
    Κι επισης αυτα τα καθηκια συνεταιροι της ΕΕ ολα σκοπιμα τα κανουν γιαυτο το κεντρο..
    Το επιχειρημα θελουν εργατικα χερια ολοι καταλαβαινετε οτι ειναι γελοιοδεστερο του γελοιου. Αν θελαν αυτο και το δημογραφικο να λυσουν ..θα πηγαιναν στην Τουρκια επισημα και θα διαλεγαν αριθμους και ποιοτητα για συγκεκριμενα νουμερα..και πτησεις η πλοια ..να τους παρουν !! Δεν θα κατεστρεφαν χωρες σε εναν Γολγοθα ολων.Αυτο δειχνει και οτι υπαρχει κεντρο...και οτι αυτο εχει κρυφους αλλους πιο τερατωδεις στοχους.Μεσα στον δρομο των τερατων ειμαστε ο πρωτος στοχος.Να μας επιμειξουν ακομη και με σφαγες..Και βαλανε ολους τους γενιτσαρους τους εδω ολων των κομματων και το ιδιο παραμυθι να λενε και να το πραττουν συστηματικα συντριβοντας τα παντα..οικογενεια ..πατριδα..θρησκεια..παιδεια..ενημερωση..οικονομια ..νεολαια..και στρατο (που τον εχουν διαφθηρει με τους διορισμενους κομματικους τους..) Εγινε μια τρυπα στο νερο με τις εκλογες.Ολα τα ποστα ηταν πιασμενα για τον επιμονο σκοπο αυτον..Βιαζονται κιολας !!! Αρον αρον μετρα εναντιον του λαου και υπερ των εποικων !! Νυχτα..μερα..ημιφως ..σαν πολυβολα γαζωνουν τα παντα.Θεσμους..νομους..συμβασεις..νησια..πολεις..λαγγαδια..χωρια..Ξεκαρφωνουν με μανια υστερικων οτι κινειται.Σαν ορχηστρα..συντονισμενοι με τα ιδια παραμυθια , τις ιδιες λεξεις , τις ιδιες ιδεες και δικαιολογιες ...του κωλου !!! (Σορυ) Πεστε στον καθε κιαρατα απ αυτους ..να παρει σπιτι του ενα κοντεινερ εποικων να του χεζουν την αυλη ..να τους ταιζει..να τους κανει μαρκετιγκ..να τους πληρωνει τα παντα...και να ...επιμειχθει μαζι τους ειτε ο ιδιος ειτε η γυναικα του ειτε η μανα του !!!
    Πριν τον επιμειξει ο λαος εντελως !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νομίζω ὅτι εἶναι 99% μεταναστευτικό (βλ. στοχοποίηση καί ἄνοιγμα σέ ροές καί στήν Ἰταλία),
    ἄλλο τό ὅτι βραχυπρόθεσμα μπορεῖ νά εἶναι 99% πίεση Ἐρντογκάν γιά ἀποδυνάμωση σημερινῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως... ἐν ὄψει "διευθετήσεων".

    _Πιέζονται μόνον οἱ δεσμευμένοι ἤδη, πού εἶναι ἴσως δέσμιοι σέ πολλά.
    Οἱ μή δεσμευμένοι, εἴτε ἰσορροποῦν εἴτε ἐλίσσονται, πάντως δέν πιέζονται ἀπό μεταναστευτικές ροές καί ἀπό περιστασιακή πτώση στίς δημοσκοπήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε ποιον πρωθυπουργό απευθύνεστε; Στον αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας κ. Μητσοτάκη;
    Δικές του δεν είναι αυτές οι δηλώσεις; «Αν η Ευρώπη ή η Ελλάδα θέλει να κάνει μια συγκεκριμένη μεταναστευτική πολιτική για να ενισχύσει το δημογραφικό της πρόβλημα, έχει τη δυνατότητα να το κάνει, αλλά θα το κάνει οργανωμένα και θα το κάνει με κανόνες». Ιδού λοιπόν η, κατά Μητσοτάκη, λύση του δημογραφικού.
    Ποιος να το έχει πρωτοπεί αυτό άραγε; Α, ναι μωρέ! Ο George Soros. https://youtu.be/liZrkHvLqPc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η άρνηση έκδοσης ασυλίας είναι ένα σωστό μέτρο.
    Επίσης,η παρεμπόδιση της προσαιγιάλωσης των φουσκωτών ένα δεύτερο.
    Εφ'όσον οι διακινητές ή οι ίδιοι οι μετανάστες βυθίζουν μόνοι τους τα φουσκωτά γιά να καταστούν ναυαγοί,αυτό ουδόλως θα έπρεπε να θεωρείται ότι μας υποχρεώνει να τους αντιμετωπίζουμε ως ναυαγούς.
    Επίσης,μερικές καταρρίψεις μαχητικών και UAV(εφ'οσον έχουμε την δυνατότητα),αλλά και η προσβολή των συνοδών του Γιαβούζ τουρκικών πολεμικών στο οικόπεδο 7, θα πρέπει να ενταχθεί στο ίδιο πλαίσιο, δηλ. της αποτροπής της "ειρηνικής" αποσταθεροποίησης της Ελλάδας και της Κύπρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κυριε Καλεντερίδη, εσείς και πάρα πολλοί άλλοι θέτετε ΛΑΘΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑ (και δεν γνωρίζω την αιτία). Το ερώτημα δεν είναι με ποιους τρόπους θα εμποδίσουμε τις καταιγιστικές ροές των "προσφυγομεταναστών”, που σε λίγο θα πνίξουν τους Έλληνες και τον όποιο σύγχρονο πολιτισμό τους. Απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα υπάρχουν και είναι πρόδηλες.

    Το σωστό ερώτημα είναι πώς θα υποχρεώσουμε την κυβέρνηση Μητσοτάκη, ενός πρωθυπουργού που έδειξε ξεκάθαρα τις προθέσεις του με την πρόσφατη δήλωση του περί "πολυπολιτισμικότητας", να λάβει αυτά τα μέτρα που θα κόψουν με το μαχαίρι τις μεταναστευτικές ροές.

    Αυτό το "πώς" είναι το ζητούμενο, γιατί εσείς (και άλλοι) όσα σωστά μέτρα και αν προτείνετε δεν είστε ο πρωθυπουργός για να μπορείτε να τα εκτελέσετε. Θα είχε πάρα πολύ ενδιαφέρον αν είχατε να προτείνετε τρόπους που θα υποχρέωναν τον κ. Μητσοτάκη και όλο το πολιτικο-στρατιωτικό κατεστημένο της Ελλάδος, να πάρει μέτρα σύμφωνα το ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και όχι να την ρίχνει "ΣΤΟΝ ΛΑΚΚΟ ΤΩΝ ΛΕΟΝΤΩΝ".

    Υ.Γ. Και το στρατιωτικό “κατεστημένο” (δεν τοποθετώ σε αυτό τους κατώτερους αξιωματικούς, αλλά ας αναλογιστούν και αυτοί ότι χάνεται η πατρίδα μας, που έδωσαν όρκο να υπερασπίζονται την κυριαρχία και την ελευθερία της έναντι κάθε επιβουλής και κινδύνου ) έχει τεράστια ευθύνη για την άοπλη άλωση της Ελλάδος -δεν παύει να είναι άλωση! Αν στασίαζε, (όχι βέβαια σε καιρό ένοπλης επίθεσης από τρίτη χώρα), απλά διακηρύσσοντας "ανυπακοή" προς την πολιτική ηγεσία μέχρι αυτή να βρει τρόπους να σταματήσει την άοπλη πολιορκία και άλωση της Ελλάδος από αλλοδαπούς, το θέμα θα είχε αμέσως λυθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.