15/10/19

Ενές Καντέρ, ο NBAer που ο Ερντογάν κυνηγά με λύσσα!



Τον αποκαλεί τύρρανο και κάνει ό,τι μπορεί για να το διαδώσει στην παγκόσμια κοινότητα.

Υπάρχουν αθλητές που μένουν απαθείς στα πάντα. Ή ακόμα κι άλλοι που προτιμούν να προσκυνούν ή να χαιρετούν στρατιωτικά, όπως οι ποδοσφαιριστές της Εθνικής Τουρκίας, πρόσφατα. Υπάρχει, όμως και ο Ενές Καντέρ. Δεν είναι απλώς μια κατηγορία μόνος του. Είναι ξεχωριστός, μοναδικός…

Με κίνδυνο της ζωής του, όποτε βρίσκει αφορμή διαδηλώνει την αντίθεσή του στον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Τον αποκαλεί τύρρανο και κάνει ό,τι μπορεί για να το διαδώσει στην παγκόσμια κοινότητα. Να κινητοποιήσει τον κόσμο για όσα τραβάει ο λαός της Τουρκίας, όπως χαρακτηριστικά λέει.

Πρόσφατα έγραψε στα παπούτσια του την λέξη FREEDOM δηλαδή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Ενα ακόμα σαφές μήνυμα ενάντια στον Ερντογάν, στην επιθετική κι επεκτατική πολιτική του. Κι ένα ακόμα μήνυμα συμπαράστασης, όπως πάντα γράφει ο ίδιος, στον λαό της Τουρκίας.

Σε μια εποχή που οι αθλητές όλου του κόσμου περισσότερο μένουν απαθείς παρά δραστηριοποιούνται, ο Τούρκος σέντερ των Σέλτικς, με κίνδυνο της ζωής του αλλά και των μελών της οικογένειάς του, δίνει τη δική του μάχη. Ο Ερντογάν τον… κυνηγάει με λύσσα. Δεν μπορεί να μπει στην Τουρκία. Η οικογένειά του κινδυνεύει. Και ο ίδιος άλλωστε δεν είχε ταξιδέψει πέρυσι στο Λονδίνο φοβούμενος απόπειρα δολοφονίας του από πράκτορες των μυστικών υπηρεσιών της Τουρκίας.

Στις 2 Αυγούστου του 2018, ο Ενές Καντέρ είχε δώσει αποκλειστική συνέντευξη στο Sportime και εξηγούσε τα πάντα. Ήταν μια επιτυχία από πλευράς μας, αλλά περισσότερο θα θέλαμε να την ξαναδιαβάσετε και να μείνετε σε όσα λέει. Είχε ζητήσει και την βοήθεια του Γιάννη Αντετοκούνμπο ενώ είχε ξεκαθαρίσει πόσο αγαπάει τη χώρα του… Αλλά όχι τον Ερντογάν.

Ηταν μόλις ένα μήνα αφότου ο Τούρκος άσος είχε αρχίσει μέσω Twitter να συγκεντρώνει λεφτά για τους πυρόπληκτους στο Μάτι. Μιά απίστευτη και μοναδική ενέργεια.

Είχαν ζητήσει έκδοση του Καντέρ!
Η Κυβέρνηση της Τουρκίας είχε ζητήσει την έκδοση του Ενές Καντέρ μέσω Εισαγγελέα, από τις ΗΠΑ. Παράλληλα έχουν απαγορευτεί στην χώρα όλες οι μεταδόσεις των ομάδων του ΝΒΑ στις οποίες αγωνίζεται ο παίκτης!!! Το έκαναν με τους Νικς και με τους Μπλέιζερς, προφανώς θα συνεχιστεί και με τους Σέλτικς.

Στις 23 Ιουλίου του 2019, όταν είχαν κυκλοφορήσει φήμες περί θανάτου του Ερντογάν συνεπεία καρδιακής προσβολής, ο Καντέρ… χτύπησε. Και ανέβασε στο Twitter κάτι που συζητήθηκε πολύ ότι δηλαδή αποκλείεται ο Ερντογάν να έπαθε κάτι στην καρδιά του γιατί δεν έχει καρδιά!!!

Η συγκλονιστική κατάθεση του Καντέρ
Στις 11 Σεπτεμβρίου του 2018 ο Τούρκος παίκτης είχε κάνει μια συγκλονιστική κατάθεση καλώντας την διεθνή κοινότητα να αφουγκραστεί τα προβλήματα του λαού της Τουρκίας.

Ηταν τότε που ο πατέρας του δικαζόταν για… συμμετοχή σε ομάδα τρομοκρατών. Ο πατέρας Καντέρ είναι καθηγητής Πανεπιστημίου. Και όχι τρομοκράτης.

Εγραψε μεταξύ άλλων ο Καντέρ: «Ο πατέρας μου έχει στοχοποιηθεί από την Κυβέρνηση της Τουρκία και στον Ρετσέπ Ταγίπ Ερντογάν, λόγω της σχέσης του μαζί του. Με την φωνή μου ασκώ διαρκώς κριτική στον Ερντογάν και στην δικτατορική του τακτική. Είμαι ακόλουθος του Φατουλάχ Γκιουλέν τον οποίο ο Ερντογάν έχει ανακηρύξει Νούμερο Ενα εχθρό της Τουρκίας. Εγώ παίζω στο ΝΒΑ και είμαι αρκετά τυχερός να μπορώ να μιλώ σε δημόσια πλατφόρμα. Κι έτσι χρησιμοποιών κάθε ευκαιρία ώστε να μάθουν όλοι την βιαιότητα του Ερντογάν αλλά και την αδιαφορία του για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Μεγάλος κίνδυνος
Αν μιλήσεις εναντίον του Ερντογάν θα επηρεάσει όλη τη ζωή σου όπως κι όλων γύρω μου. Είναι πολύ επικίνδυνο για εμένα να πατήσω στην Τουρκία εδώ και τρία χρόνια. Την τελευταία φορά που πήγα στην Τουρκία, η Κυβέρνηση κατέστρεψε το σχολείο του αδερφού μου και έστειλε στην φυλακή τον οδοντίατρό μου και τη συζυγό του.

Κάποια στιγμή έβγαλα μια φωτογραφία με ένα παιδί και συνελήφθη ο πατέρας του ως… σύνδεσμος του Γκιουλέν.

Ο πατέρας του παιδιού που τόλμησε να βγάλει φωτογραφία με τον Καντέρ καταδικάστηκε σε 15ετή φυλάκιση

Μετά άρχισε να κυνηγάει έναν κωμικό επειδή αντάλλαξε κάποια τουίτ μαζί μου. Πέρυσι (σ.σ το 2017) ο Ερντογάν ακύρωσε το διαβατήριό μου κι εξέδωσε διεθνές ένταλμα για τη σύλληψή μου…

Αλλά το χειρότερο απ’ όλα είναι οι επιπτώσεις στην οικογένειά μου. Οι συγγενείς μου δέχονται εκφοβισμό στο σχολείο. Οι φίλοι μας φοβούνται να κάνουν παρέα με εμάς. Ο πατέρας μου έχασε την δουλειά του ως καθηγητής σε δημόσιο Πανεπιστήμιο.

Δεν είμαι εγκληματίας ούτε μεταρρυθμιστής. Δεν είμαι επικίνδυνος. Είμαι ένας άνθρωπος με απόψεις και πιστεύω που πρέπει να εκφράσω και ο Ερντογάν δεν σέβεται αυτό το δικαίωμα.

Ηταν πάντα δικτάτορας αλλά μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα του Ιουλίου του 2016, όταν και κατηγόρησε τον Γκιουλέν και τους ακολούθους του τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Ηταν σκέτη τρέλα. Ο Γκιουλέν ήταν στο σπίτι του στην Πενσιλβάνια εκείνο το βράδυ και ήταν σε κατάσταση σοκ, όπως όλοι μας και προσευχόμασταν όλη τη νύχτα για τη χώρα μας.

Η αφορμή
Από τότε ο Ερντογάν χρησιμοποιεί εκείνη την απόπειρα για να τελειώσει με τους πολιτικούς του αντιπάλους. Στοχοποιεί τον οποιονδήποτε, χωρίς στοιχεία, για σχέσεις με τον Γκιουλέν. Σε δύο χρόνια η Κυβέρνηση έχει συλλάβει περισσότερους από 80 χιλίάδες και έχει οδηγήσει στο κρατητήριο 142 χιλιάδες. Εχει αλλάξει 4.500 δικαστές και εισαγγελείς και έχει καταργήσει κάθε έννοια Κράτους Δικαίοιυ. Εχει αφαιρέσει το δικαίωμα άποψης σε 319 δημοσιογράφους κι έχει κλείσει 189 ανεξάρτητα media. Η Τουρκία έχει περισσότερους δημοσιογράφους στην φυλακή από οποιαδήποτε άλλη χώρα».

ΠΗΓΗ: sportime.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.