Μπορεί η πρόσφατη συνάντηση στα τέλη Οκτωβρίου ανάμεσα στο Νίκο Παναγιωτόπουλο και την Γαλλίδα ομόλογό του να έδειξε με πιο επίσημο τρόπο το ενδιαφέρον της χώρας μας για τις νέες ψηφιακές φρεγάτες τύπου, όμως ο Έλληνας υπουργός έφερε πίσω στην Ελλάδα την δέσμευση του Γαλλικού υπουργείου να πιέσει για τα Mirage 2000 αλλά και τα ΝΗ-90.
Στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας λένε ότι η Ελληνική πλευρά κάνει ότι περνά από το χέρι της για την επίσπευση της παράδοσης των έξι ΝΗ-90.
Αρκούν όμως αυτά για να πάρει μπροστά η ομολογουμένως πολύτιμη αεροπορική μηχανή της Αεροπορίας Στρατού;
Ακόμη κι αν έρθουν αύριο τα ανταλλακτικά για τα οποία δαπανήθηκαν 20,8 εκ. ευρώ, το 2ο Τάγμα Αεροπορίας Στρατού για να φέρει σε ικανοποιητικά δεδομένα τις διαθεσιμότητες χρειάζεται χρόνος κι αυτός δεν είναι ένας ή δυο μήνες.
Νυν υπέρ πάντων αγών…
Οι αριθμοί των διαθεσιμοτήτων, στους τύπους των ελικοπτέρων μιλούν από μόνοι τους, στους Διοικητές, την ηγεσία του Στρατού που πολλές φορές αναρωτήθηκε το καλοκαίρι, ίσως σκεπτόμενη και μεγαλοφώνως, «τι θα κάνουμε με αυτά εδώ».
Λίγο καιρό αργότερα και κατά τη διάρκεια της άσκησης Παρμενίων ειπώθηκε, όχι από την ηγεσία, αλλά από ανώτατο στέλεχος ότι «αύριο το πρωί αν απαιτείται μπορούν να σηκωθούν σχεδόν τα πάντα», όμως πως;
Με τι διαθέσιμες ώρες; ή μήπως αυτό γίνει μ’ έναν εκτεταμένο «οπτικό έλεγχο»;
Η απάντηση γνωστή, αφού απαιτείται, η απογείωση θα γίνει ακόμη και με μηδενικές διαθέσιμες ώρες κάνοντας πράξη το ρητό «νυν υπέρ πάντων αγών»…
Οι αριθμοί αυτοί γνωστοί, όχι όμως και απαραίτητοι προς δημοσίευση.
Ο αγώνας δρόμου για τις παραγγελίες ανταλλακτικών, πολλά από αυτά κρίσιμα, ασταμάτητος αλλά και χαμένος στις δαιδαλώδεις διαδρομές της Ελληνικής γραφειοκρατίας.
Η χρηματοδότηση κι αυτή, που είναι ο κινητήριος μοχλός των πραγμάτων είτε με το σταγονόμετρο είτε και ανύπαρκτη, την στιγμή που μιλάμε εδώ και μήνες για την περιβόητη πλέον επαύξηση της αμυντικής ισχύος των Ενόπλων Δυνάμεων.
Τα Chinook έδωσαν ξανά όλους τους προηγούμενους μήνες τον δικό τους αγώνα στην μάχη κατά των πυρκαγιών.
Οι ιπτάμενοι και οι μηχανικοί έγραφαν πολύτιμες ώρες σβήνοντας φωτιές και στο γραφείο του ο Διοικητής και το επιτελείο του, έσβηναν κι έγραφαν για το πώς θα έχει και την επόμενη ημέρα διαθέσιμη δύναμη ξανά για την αεροπυρόσβεση αλλά και για την κρίσιμη επιφυλακή αεροκίνησης που απαιτεί η Διακλαδική Δύναμη «Δ».
- Να πείσει κάποιος το υπουργείο οικονομικών ότι δεν είναι όλα αριθμοί
Διαβάστε τη συνέχεια στο Hellas Journal
Ειναι δυνατον να δυνουν 20εκατομυρια για αντκα Ε/Π να πεταξουν ταΝΗ-90; Ποσες ωρες πεταξαν απο τοτε που παραληφθησαν καινουργια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποιοι πολυ σωστα εκαναν μελετες για να τα πουλησουν και να παρουν κανενα απλο και λειτουργικο Ε/Π πχ blak-hawk,και να θυμηθει καποιος οτι δωσανε 800 εκατομυρια!!!
Οσο για τα αλλα τα Σινουκ τα ξεσκιζουν στις φωτιες και τις αεροκομιδες και οταν τα χρειαστουμε για κεισιμες αποστολες θα ειναι στα συνεργεια,γιατι καποια ρεμαλια ψαχνουν την ευκολη λυση.Το κοστος για την ενοικιαση πυροσβεστικων μεσων ισως ειναι φθηνοτερο απο ολικο κοστος χρησιμοποιησης των Σινουκ.
Τελικα δεν καταλαβα ..απ το αρθρο τιποτε. Κωδικα μιλαει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανουν η ειναι για πεταμα ?? Αν κανουν γιατι δεν πετανε ??
Αν δεν κανουν γιατι δεν εγινε αναστροφη πωλησης ???
Και ποτε δικαστικε για βλαβη 800 εκατομμ. Ο υπευθυνος ???
Αυτος δε που δεν εκανε αναστροφη πωλησης δικαστηκε για βλαβη στην πολιτεια ???
Πετανε η οχι ?? Γιατι θυμιζει τον ...γαιδαρο ολο.
Ο εισαγγελεας θαναι σε κανενα μπαρ ..μαλλον καθε μερα...