tag:blogger.com,1999:blog-7433980476685836622.post6471005096548779804..comments2023-10-31T17:11:36.360+02:00Comments on Ινφογνώμων Πολιτικά: Ο Πούτιν, «Βυζαντινός Αυτοκράτορας» στην Εγγύς ΑνατολήΔιαχειριστήςhttp://www.blogger.com/profile/18338156166079529437noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-7433980476685836622.post-49224171987784291862012-06-30T11:48:07.245+03:002012-06-30T11:48:07.245+03:00Ούτε ο όρος "βυζαντινή ιστορία" είναι σω...Ούτε ο όρος "βυζαντινή ιστορία" είναι σωστός, αφού η μετονομασία της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας σε "βυζαντινή", έγινε από τον Hieronymus Wolf τον 16ο αιώνα. Μεσαιωνική Ιστορία (του Ελληνισμού) είναι νομίζω σωστό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7433980476685836622.post-32009515397764389392012-06-30T11:03:53.332+03:002012-06-30T11:03:53.332+03:00Ο ΠΟΥΤΙΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΛΕΓΟΤΑΝ ΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΜΝΗΝΟΣ
«...Ο ΠΟΥΤΙΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΛΕΓΟΤΑΝ ΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΜΝΗΝΟΣ<br /><br /><br />«Φορώντας το στέμμα, το κοσμημένο με στροβίλια, ντυμένος με τον μεγάλο αυτοκρατορικό μανδύα, τόσο κατάφορτο με πετράδια που ήταν άκαμπτος, κρατώντας στα χέρια τ' αυτοκρατορικά σύμβολα, ο Μανουήλ, διέσχισε την πόλη έφιππος». Ο Ρενώ του Σατιγιόν, πεζός, κρατούσε τ' άλογό του απ' τα χαλινάρια. Πίσω του, έφιππος, προχωρούσε ο Βαλδουίνος Γ'. Την πομπή την υποδέχτηκε ο λαός και τα διάφορα ιερατεία μ' επικεφαλής τον Λατίνο πατριάρχη, που φορούσε άμφια ποντίφικα και κρατούσε το Ευαγγέλιο στα χέρια. <br /><br />«Έπειτα, κάτω απ' τους ήχους των σαλπίγγων, τους κρότους των τυμπάνων και τους εκκλησιαστικούς ύμνους, η πομπή μπήκε στην πόλη διασχίζοντας ένα παρδαλό πλήθος, όπου ο Σύρος διαγκωνιζόταν με τον Νορμανδό, και κατευθύνθηκε μέσα απ' τους δρόμους, που ήταν στολισμένοι με χαλιά, παραπετάσματα, πρασινάδες και λουλούδια, προς τη Μητρόπολη, απ' όπου ο Αυτοκράτορας πήγε στο παλάτι. <br /><br />Τίποτα δεν τάραξε την αυτοκρατορική αποθέωση. Οκτώ μέρες συνέχεια, οι γιορτές διαδέχονταν η μια την άλλη. Στα κυνήγια, όπως και στα κονταροχτυπήματα, Έλληνες και Λατίνοι συναγωνίζονταν σε επιδεξιότητα». Η αφήγηση των χρονογράφων θυμίζει εδώ κάποιο θαυμαστό τάπητα με θέμα μεσαιωνικής εποποιίας: «Πάνω σ' ένα άλογο, που η σαγή του στήθους και των καπουλιών ήταν σκεπασμένη με χρυσά στολίδια, ο Αυτοκράτορας, ντυμένος με το μεγάλο αυτοκρατορικό μανδύα, πιασμένο με μια πόρπη στον δεξί ώμο, για ν' αφήνει ελεύθερο το χέρι, παρέλασε μπροστά απ' τα πλήθη, με τη λόγχη ορθή στο χέρι, ενώ επικεφαλής της άλλης ομάδας προχωρούσε ο πρίγκιπας της Αντιόχειας, καβάλα σ' άσπρο άτι, φορώντας πάνω απ' τη σιδερόπλεκτη πανοπλία τον πολεμικό του χιτώνα, με το κεφάλι σκεπασμένο με το κωνικό κράνος.» <br /><br />Rene Grousset - Ιστορία των Σταυροφοριών <br /><br /><a href="http://www.agiasofia.com/greek/stavrof3.html" rel="nofollow">Eίσοδοs του Μανουήλ Κομνηνού στην Αντιόχεια, 1159</a>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7433980476685836622.post-35024573867896091192012-06-30T10:22:59.628+03:002012-06-30T10:22:59.628+03:00"Μέσα από μία σειρά συγκρούσεων-Θερμοπύλες(Λε..."Μέσα από μία σειρά συγκρούσεων-Θερμοπύλες(Λεωνίδας),Αρτεμίσιο ,Σαλαμίνα(Θεμιστοκλής),Πλαταιές (Παυσανίας),Μυκάλη-Οι Έλληνες αντιμετώπισαν τους Πέρσες και τους υποχρέωσαν να εγκαταλείψουν με τα υπολείμματα του στρατού τους τον Ελλαδικό χώρο (480-479πΧ)."<br />Η περιγραφή των Περσικών πολέμων(σε 8 γραμμές,ΕΛΕΟΣ!!!) απόσπασμα από την "Ιστορία του αρχαίου κόσμου"του Αντώνη Ν. Μαστραπά (Γενικής Παιδείας) που διδάσκετα την Α!!! Λυκείου!!!<br />Εάν σας δημιουργηθεί η απορία με <br />ποιόν τρόπο θα μπορέσει το παιδί να εμπεδώσει ότι Λεωνίδας που πολέμησε τους Πέρσες, δεν είναι αυτός που πουλάει ψησταριές κάπου κοντά στο Γκάζι και ότι πρόκειται για απλή συνωνυμία ,θα σας απογοητεύσω!Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος!!!Τα παιδιά επίσης δεν θα μάθουν εάν οι Έλληνες νίκησαν τους Πέρσες ή απλώς "τους υποχρέωσαν να εγκαταλείψουν τον Ελλαδικό χώρο "!<br />Στον πρόλογο του βιβλίου ο συγγραφέας μας πληροφορεί...<br />"Ως προς την διάρθρωση του περιεχομένου ο συγγραφές δεν είχε το περιθώριο πολλών επιλογών,ακολούθησε το πρόγραμμα σπουδών που είχε συντάξει η αρμόδια ομάδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.<br />Ωστόσο η επιλογή του υλικού και η παρουσίασή του είναι έργο για το οποίο εξ'ολοκλήρου ευθύνεται ο ίδιος.Οι γνώσεις και ο τρόπος παρουσίασής τους ,δηλαδή η ανάδειξη ή ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΗ! γεγονότων , η προβολή και ο συσχετισμός ιστορικών φαινομένων ,ακόμα και η επιλογή εικόνων,των χαρτών και των παραθεμάτων που υποστηρίζουν το γνωστικό αντικείμενο του βιβλίου,αφορούν τον συγγραφέα".<br />-Εκτός από τα πασαλείμματα!!! αρχαίας ιστορίας υπάρχουν στο ίδιο βιβλίο και πασαλείμματα Ρωμαϊκής και Βυζαντινής ιστορία που διδάσκεται όμως σε άλλη τάξη του Λυκείου!!!.<br />Συνεπώς προς τι η ύπαρξη της ύλης αυτής στο συγκεκριμένο βιβλίο ,που καθιστά αναγκαία την επιγραμματική περιγραφή της αρχαίας ελληνικής ιστορίας και συρρίκνωση της ύλης στο ελάχιστο ??? Προσπάθεια εκ μέρους του παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τη δημιουργία ισχυρού άλλοθι είναι αυτό?Εκεί στο παιδαγωγικό Ινστιτούτο ,κατοικούν ακόμη Έλληνες?<br />Τα συμπεράσματα δικά σας!<br />Υ.Γ Το τσιγάρο λένε βλάπτει σοβαρά την υγεία! Λέτε και η ιστορία να βλάπτει το ίδιο σοβαρά, πέραν της υγείας της Τουρκίας και του μουσουλμάνου μετανάστη και την υγεία της Νέας Τάξης Πραγμάτων???Nemohttps://www.blogger.com/profile/08923346244348604491noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7433980476685836622.post-69008958450521349412012-06-29T19:29:27.365+03:002012-06-29T19:29:27.365+03:00Δυστυχώς ο διάδοχος τής Βυζαντινής αυτοκρατορίας ε...Δυστυχώς ο διάδοχος τής Βυζαντινής αυτοκρατορίας είναι η Ρωσσία. Εμείς απορρίψαμε τήν χιλιόχρονη ιστορία μας καί ήδη στά σχολικά χρόνια ο όρος "βυζαντινή ιστορία" έχει αντικατασταθεί από τήν "μεσαιωνική ιστορία". <br /><br />Εϊπαμε πρώτος στόχος είναι η απαλοιφή τής μνήμης. Η Ρεπούση ζεί καί βασιλεύει...Anonymousnoreply@blogger.com