8/9/15

Από τη μία ζημιογόνες, από την άλλη εξακολουθούμε να διορίζουμε

SoS εκπέμπουν οι αστικές συγκοινωνίες

Του Δημήτρη Δελεβέγκου 
Προ της κατάρρευσης βρίσκονται οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, με το νέο κυβερνητικό σχήμα που θα προκύψει από τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου να καλείται να λύσει μία εξίσωση που η πρώην συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ έκανε ακόμη πιο δύσκολη. Η εξίσωση έγινε δυσεπίλυτη μιας και κατά τους τελευταίους επτά μήνες, τα έξοδα στα αστικά μέσα μεταφοράς αυξήθηκαν, αναίτια, ενώ τα έσοδα μειώθηκαν. 

Πώς αυξήθηκε το κόστος 

Εξάλλου, με δύο μόνον ενέργειές τους οι πρώην υπουργοί Χρήστος Σπίρτζης και Γιώργος Κατρούγκαλος επιδείνωσαν δραματικά την κατάσταση στις συγκοινωνίες. Ο λόγος για το μέτρο της δωρεάν μετακίνησης τις εβδομάδες πριν και μετά το δημοψήφισμα που εκτιμάται ότι έχει προκαλέσει στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών απώλεια εσόδων της τάξης των 10 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό δεν στηρίζεται παρά σε εκτιμήσεις, μιας και τόσο ο κ. Σπίρτζης όσο και η ηγεσία του ΟΑΣΑ αποφεύγουν επιμελώς να αναφερθούν με λεπτομέρειες στο ζήτημα. 
Επίσης, μέσα στο καλοκαίρι και ιδίως το διάστημα πριν από τον δεκαπενταύγουστο, οπότε η εκλογολογία ήταν έντονη, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ προχώρησε στο διορισμό συνολικά 215 ατόμων. Πρόκειται για τους πρώην εργαζομένους της ΑΜΕΛ των οποίων οι συμβάσεις δεν είχαν ανανεωθεί ύστερα από το πόρισμα του Γεν. Επιθεωρητή Δημ.Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή. Και για το κόστος των συγκεκριμένων προσλήψεων στη ΣΤΑΣΥ οι κ.κ. Σπίρτζης και Κατρούγκαλος-πουέσπευσαν να υλοποιήσουν την διακομματική τροπολογία του Δεκεμβρίου 2014 - όπως και η διοίκηση της εταιρείας τηρούν σιγήν ασυρμάτου. 
Για τη συνέχεια Capital

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.