9/6/10

ΠΑΡΘΕΝΙΚΗ ΠΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ F-35C Lighting II


Η ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ Α/ΦΟΥΣ ΤΗΣ L.MARTIN
Το F-35C Lighting II αεροσκάφος ναυτικής έκδοσης της Lockheed Martin, επισφραγίζει το μέλλον των επιχειρήσεων μακράς εμβέλειας, με stealth χαρακτηριστικά.

Ένα από τα πιο προηγμάνα αεροσκάφη, πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση χθες. Πρόκειται για το F-35C Lighting II αεροσκάφος ναυτικής έκδοσης της Lockheed Martin, επισφραγίζοντας το μέλλον των επιχειρήσεων μακράς εμβέλειας, με stealth χαρακτηριστικά, από τα αεροπλανοφόρα του Ναυτικού.

Το πρώτο F-35C Lighting II αεροσκάφος ναυτικής έκδοσης της Lockheed Martin απογειώθηκε από την Αεροπορική Βάση Ναυτικού του Φορτ Γουόρθ στις 11:46 π.μ. και πραγματοποίησε πτήση 57 λεπτών.

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που το F-35 ολοκλήρωσε αυτό το σημαντικό επίτευγμα», δήλωσε ο Αντιναύαρχος Thomas J. Kilcline, Αρχηγός των Ναυτικών Αεροπορικών Δυνάμεων. «Αυτή η πτήση σηματοδοτεί το ξεκίνημα ενός νέου κεφαλαίου στην Ναυτική Αεροπλοΐα. Τα συστήματα αποστολών του συγκεκριμένου αεροσκάφους θα παρέχουν στον Αρχηγό της Mοίρας Κρούσης των Αεροπλανοφόρων, την μοναδική ικανότητα να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο φάσμα απειλών και να κερδίσει σε επιχειρησιακά σενάρια, στα οποία τα παραδοσιακά αεροσκάφη δεν μπορούν να ανταποκριθούν».

«Το F-35C ως ένα αεροσκάφος μακράς εμβέλειας με χαρακτηριστικά stealth και βάση του το αεροπλανοφόρο, θα παρέχει στους Αεροπόρους του Ναυτικού δυνατότητες 5ης γενιάς και την πιο προηγμένη τεχνολογία που είναι ικανή να επιτυγχάνει σε όλες τις αποστολές της χώρας. Περιμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια της ανάπτυξης του
F-35C και θα παρακολουθήσω απο κοντά τις εξελίξεις στις πτητικές δοκιμές που θα πραγματοποιηθούν στον ποταμό Πατουχεντ αργότερα το καλοκαίρι», δήλωσε ο Kilcline.

Το F-35C είναι μοναδικό ως προς την καταλληλότητα του για χρήση σε αεροπλανοφόρο, με μεγαλύτερες πτέρυγες και επιφάνειες ελέγχου για ασφαλή και ακριβή χειρισμό σε χαμηλές ταχύτητες προσέγγισης στο αεροπλανοφόρο, τέλεια ορατότητα και πρόσθετη δομική αντοχή για επιχειρήσεις στην θάλασσα. Τα υλικά stealth του αεροσκάφους έχουν σχεδιασθεί για να αντέχουν τις σκληρές συνθήκες που επικρατούν στο αεροπλανοφόρο με ελάχιστη συντήρηση.

«Για πρώτη φορά στην ιστορία και από τώρα και στο εξής, σε οποιοδήποτε ωκεανό του κόσμου έχουμε ένα πυρηνικό αεροπλανοφόρο 98,000 τόνων, αποκτάμε τη δυνατότητα να επιχειρήσουμε με ένα μαχητικό αεροσκάφος stealth, μακράς εμβέλειας, το οποίο διαθέτει την ικανότητα να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις πιο προηγμένες αεροπορικές άμυνες», δήλωσε ο Tom Burbage, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Lockheed Martin και Γενικός Διευθυντής του Προγράμματος F-35. «Η πτήση της Κυριακής σηματοδοτεί το ξεκίνημα της πραγματικής χρήσης ενός οπλικού συστήματος επόμενης γενιάς, το οποίο είναι ικανό να παρέχει μια συνδυασμένη δύναμη κρούσης από την Πρώτη Μέρα, από βάσεις ξηράς και θάλασσας.»

Η συγκεκριμένη πτήση πραγματοποιήθηκε από τον Πιλότο Δοκιμών της Lockheed Martin, Jeff Knowles, Πιλότο του Αμερικανικού Ναυτικού εν αποστρατεία, ο οποίος έχει πετάξει με τα αεροσκάφη F-14A και F-14D, και έχει υπηρετήσει ως αρχηγός Πιλότος Δοκιμών στο πρόγραμμα των μαχητικών stealth αεροσκαφών F-117.

Το πρόγραμμα F-35 έχει περίπου 900 προμηθευτές σε 43 χώρες και απασχολεί άμεσα και έμμεσα περισσότερους από 130,000 υπαλλήλους. Αυτές οι χώρες είναι η Μεγάλη Βρετανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Τουρκία, ο Καναδάς, η Αυστραλία, η Δανία και η Νορβηγία.

Το F-35 Lightning II είναι ένα μαχητικό αεροσκάφος 5ης γενιάς, το οποίο συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες απόκρυψης (stealth) με την ταχύτητα και την ευελιξία ενός μαχητικού, πλήρη συγχώνευση δεδομένων, δικτυοκεντρικές επιχειρήσεις, προηγμένο πρόγραμμα υποστήριξης, χαμηλότερο επιχειρησιακό κόστος και κόστος υποστήριξης. Η Lockheed Martin αναπτύσσει το F-35 με τους κυρίους βιομηχανικούς της συνεργάτες, τις εταιρείες Northrop Grumman και BAE Systems. Αναπτύσσονται δύο διαφορετικοί, εναλλάξιμοι κινητήρες για το F-35, ο κινητήρας F135 της Pratt & Whitney και ο F-136 από την συνεργασία της GE και Rolls-Royce.
diplomatia.gr

9 σχόλια:

  1. xontrokomeno........

    pasxh apo paxisarkia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όπως λέμε "φάτε μάτια ψάρια και κοιλιές περίδρομο"...

    Και προφανώς αυτό λέει και η Δύση στην Ανατολή...

    Εντυπωσιακό μηχάνημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έπίσης μέχρι το τέλος Ιουλίου και το Ισραήλ θα προχωρήσει στην παραγγελία F-35.

    Και για να μην ξεχνίωμαστε οι Scalp EG / Storm Shadow είναι πιστοποιημένοι για ανάρτηση κάτω από τα φτερά, και μεταφορά μέχρι 2 συστημάτων ταυτόχρονα. Δηλαδή η Τουρκία εκτός των άλλων συστημάτων κρούσης θα αποκτήσει και δυνατότητα για το Scalp και για τα 120 περίπου F-35A που θα αποκτήσει!
    Ενώ η Ελλάδα θα έχει μόνο τα Mirage-2000-5Mk2 τα οποία μπορούν να φέρουν μόνο 1 σύστημα.

    Οπότε είναι ανάγκη να αποφασιστεί άμεσα η αγορά ενός νέου αεροσκάφους.

    Προσωπικά - και με βάση την πολιτική πραγματικότητα - πιστέυω ότι πρέπει να αγοραστεί και το Rafale και το F-35.

    Πρώτον με το Rafale θα ανταλάξουμε όλο τον στόλο των Mirage-2000 με έναν πολύ ικανό μαχητικό 4ης γενεάς που είναι στην αρχή της καριέρας του.

    Δεύτερον το F-35 έχει μεγαλύτερες δυνατότητες από το F-16. Το F-16 είναι στο τέλος της καριέρας του και το F-35 στην αρχή. Το κόστος είναι βέβαια μεγάλο, αλλά ίσως με πώληση των παλαιότερων F-16 σε τρίτο πελάτη και μέσω αναβάθμισης της ΕΑΒ.

    Αν επιλεγεί τελικά το eurofighter τότε η Ελλάδα θα έχει 4 τύπους μελλοντικά: mirage-2000-5, f-16, eurofighter και f-35.

    Η Ελλάδα πρέπει θα αντιμετωπίσει στο όχι και τόσο μακρυνό μέλλον (2020-2025) 200 F-16 και 120 F-35, με την Τουρκική πολεμική αεροπορία να έχει ήδη πολλαπλασιαστές ισχύος: ενάεριο ανεφοδιασμό και έγκαιρη προείδοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγκεμέν Μπαγίς: Ένας κoυτοπόνηρος Ανατολίτης...
    09-06-2010 22:40:47
    Πονηρός, αλλά και γραφικός αυτός ο υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Τουρκίας, Εγκεμέν Μπαγκίς. Σήμερα ζήτησε την στρατιωτική επέμβαση του ΝΑΤΟ στη Λωρίδα της Γάζας (!), προκειμένου να επιβληθεί στο Ισραήλ η άρση του εμπάργκο στον παλαιστινιακό θύλακα, πρότεινε ως λύση στο πρόβλημα της περιοχής!

    Ο Τούρκος υπουργός διευκρίνισε πως αυτή η πρόταση είναι αποκλειστικά προσωπική του πρωτοβουλία και ότι δεν υπονοεί πως χρειάζεται το ΝΑΤΟ να επιτεθεί κατά του ισραηλινού στόλου.

    Ο Εγκεμέν Μπαγκίς δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ο στόλος είναι μία εναλλακτική λύση. Είναι μία ιδέα. Ίσως αυτό να μπορεί να επιλυθεί και μέσω της διπλωματίας».

    Αυτός ο απίθανος τύπος είναι ο ίδιος που ζητούσε από την Ελλάδα να σταματήσει τους εξοπλισμούς!

    Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

    μας παιζει στα δακτυλα του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πιο πρέπει να προμηθευτούμε νομίζω ότι είναι περιττό να το συζητάμε (http://fox2e-mag.blogspot.com/2010/05/fox2-agazine-vol3-2010_20.html, δηλ. συμπαραγωγή PAK FA).
    Για να είμαστε συμβατοί με τα νατοϊκά, θα έπρεπε να δεχτούμε προ πολλού την πρόταση της Γαλλίας για 50-50% συμπαραγωγή των Rafale που μας είχαν προτείνει εδώ και άπειρο καιρό (για να πουλάμε σε Βραζιλία και ΗΑΕ - και όχι μόνο).
    Όσο για Αμερικανικές προμήθειες, το μόνο που πραγματικά αξίζει σε αυτό το επίπεδο είναι 50 GA Avenger.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αναρωτέμαι, αν γνωρίζουν τι ακριβώς λένε, όλοι όσοι υποστηρίζουν, πως, αυτη η φτωχή,η ντυμένη με κουρέλια σήμερα Ελλάδα, που χτυπιέται αλύπητα από φίλους και εχθρούς, αυτή η χώρα που έχασε κάθε ίχνος σεβασμού και αξιοπρέπειας,είναι σε θέση ν`αγοράσει τα συστήματα που προτείνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε 10 Ιουνίου 2010 11:44 π.μ.:
    Με τα δύο πρώτα συμπαραγωγή, ναι.
    Το τρίτο είναι συμπληρωματικό και αναγκαίο κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα μας ενημερώσει κάποιος ειδήμων πόσα χρόνια μετράει το Rafale ??? Και φυσικά οταν ενα α/φ υπερτερεί κάπου,είναι βέβαιο οτι υστερει κάπου αλλού.Στην φωτό δεν μπόρεσα να διακρίνω την αρπάγη προσγείωσης,μήπως θα είναι 100%VTOL και όχι STOL ???Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α.Λ. 11 Ιουνίου 2010 5:25 π.μ.:

    Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχουμε στη διάθεσή μας το σύνολο των λύσεων:
    (1) το F-35 το ξεχνάμε για τους γνωστούς λόγους. Το Super Hornet επίσης - σημειώνω ότι οι Αμερικανοί δεν είναι εύκολοι στην παραχώρηση όπλων και, αν και όταν το κάνουν, θα τα δώσουν πρώτα στους γείτονες (άρα το όποιο παλιό SH δεν θα έχει το πλεονέκτημα κάποιου όπλου που δεν θα έχουν τα Τουρκικά F-35).
    (2) To Eurofighter είναι ένα καλό μηχάνημα (καλύτερο από ότι το περιμέναμε, αν κρίνουμε και από την αναβάθμισή του σε 5ης γενιάς στις αξιολογήσεις των αντιπάλων του) αλλά παραμένει μακροπρόθεσμα χειρότερο του F-35 - άσε που λαμποκοπάει στα ραντάρ.
    (3) Το Rafale δεν είναι μόνο του: είναι Rafale + SCALP-EG. Οι Γάλλοι μας έδωσαν αυτή τη λύση η οποία μας είναι, συνδιαστικά επαναλαμβάνω, απαραίτητη. Κανείς δεν είπε ότι το Rafale μπορεί να συγκριθεί με το F-35 αλλά δεν μιλάμε για μηχανές-καμικάζι αλλά για μηχανές που φέρουν όπλα. Το Rafale υστερεί σε πολλά μέρη, όπως πολύ σωστά αναφέρεις, αλλά έχουμε ανάγκη πακέτου λύσης.

    Επιχειρησιακά είναι αναμφισβήτητο ότι η καλύτερη λύση θα ήταν σήμερα Su-35 και συμπαραγωγή Rafale και κάποια στιγμή στο 2020 PAK-FA αλλά διάφοροι "φίλοι" μας δεν θα μας επέτρεπαν να φτάσουμε ποτέ εκεί. Δυστυχώς εκτιμώ ότι θα οδηγηθούμε, αντί για τη βέλτιστη λύση συμπαραγωγής PAK-FA & Rafale και προμήθειας Avenger σε προμήθεια Rafale σε λίγο και κάποιν ελάχιστων Eurofighter λίγο αργότερα: το χειρότερο επιχειρησιακά, παραγωγικά, αναπτυξιακά, εθνικά.

    Αντίστοιχα, χαρακτηριστικό παράδειγμα λύσης μιζέριας και όχι ουσίας είναι οι FREMM: μια λύση με
    [(εγχώρια ανάπτυξη εξελιγμένου και παραγόμενου Slava class cruiser με S-400) ή με Álvaro de Bazán class frigate με το λιγότερο αποτελεσματικό Aegis που προτείνουν οι Αμερικανοί]
    +
    μικρές και γρήγορες κορβέτες εγχώριας παραγωγής

    θα ήταν η καλύτερη (συνδιαστικά) επιχειρησιακά λύση αλλά άντε πες το στην πολιτική ηγεσία... Δυστυχώς, λόγω της έλλειψης σθένους να βάλουν επικεφαλής της διαχείρισης τέτοιων μεγάλων προγραμμάτων ΜΗ πολιτικά πρόσωπα (=αληθινούς τεχνοκράτες και όχι μαριονέτες), κατανοούν οτι εγχώρια ανάπτυξη και παραγωγή θα είναι ισότιμη με βυσματική διεκπεραίωση, άρα θα βαλτώσει. Από την άλλη, χώρες όπως η Αμερική και η Γερμανία, οι οποίες λόγω δημοσιονομικών καταλαβαίνουν ότι τέλος οι Ελληνικές προμήθειες που είχαν, αντί να οδηγήσουν προς αυτή την κατεύθυνση για να έχουν και αυτές μέρους του οφέλους ανάπτυξης και παραγωγής (π.χ. το ραντάρ μιας εγχώρια παραγόμενης ναυτικής μονάδας δεν θα είναι εγχώριο, η ανάπτυξη δικτυοκεντρικού συστήματος επίσης, κτλ) προτιμούν να πιέζουν ρομαντικά προς κάτι που ντετερμινιστικά δεν μπορεί να υλοποιηθεί.

    OPEN, Χολαργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.