25/3/10

Η κυβέρνηση τα "μασάει" τελικά και στα κλειστά επαγγέλματα


Του Γ. Κράλογλου

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, λέει ο λαός. Έτσι, αν ρίξει κανείς μια ματιά στην απάντηση που έστειλε η κυβέρνηση στις Βρυξέλλες σχετικά με το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων στα βυτιοφόρα, τα φορτηγά και τα ταξί, θα καταλάβει πως «όταν λέμε ανοίγουμε τα κλειστά επαγγέλματα, δεν εννοούμε ότι θέλουμε να τα ανοίξουμε...».

Η κυβέρνηση προτείνει στις Βρυξέλλες, να έχει το δικαίωμα, ειδικά η Ελλάδα, να δίνει άδειες φορτηγών, βυτιοφόρων και ταξί, όσες και όποτε θέλει. Με άλλα λόγια διαφωνεί με την κατάργηση του σημερινού συστήματος και αντιπροτείνει ένα άλλο σύστημα, που και πάλι θα είναι υπό έλεγχο.

Θα έχει υπό έλεγχο συγκεκριμένα τόσο τις άδειες, όσο και τον ναύλο μεταφοράς προϊόντων ή προσώπων. Γιατί και στην περίπτωση αυτή ζητάει να ορίζει, το αρμόδιο υπουργείο, την κατώτατη τιμή ναύλου του οχήματος. Προβάλλεται δε ως επιχείρημα η δήθεν ευαισθησία της Κυβέρνησης προς το περιβάλλον...

Οι νομικοί των Βρυξελλών που έχουν αρμοδιότητα στην πολιτική για τα κλειστά επαγγέλματα, έχουν σχεδόν αγανακτήσει από την παρελκυστική τακτική και την ασάφεια των προθέσεων των Ελλήνων αρμοδίων και προετοιμάζουν δυναμική λύση.

Θα παραπέμψουν μέχρι τις 15 Απριλίου τον φάκελο με την απειθαρχία της Ελλάδας στο άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο του Λουξεμβούργου.

Στοιχείο που προστίθεται στην όλη σύγχυση που επικρατεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το θέμα αυτό, είναι και η ακατανόητη (για την Επιτροπή) συμπεριφορά των Ελληνικών Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών, σχετικά με την υπόθεση του καθεστώτος αδειών στα ελληνικά βυτιοφόρα. Συγκεκριμένα θεωρούν ακατανόητο το ότι προ διετίας οι Εταιρείες Εμπορίας κατέθεσαν παραπομπή για το θέμα αυτό στις Βρυξέλλες, αλλά στη συνέχεια την απέσυραν.

Υπενθυμίζεται σχετικά, ότι πρόκειται για την απόφαση ανάκλησης της παραπομπής που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών, αλλά απέσυρε στη συνέχεια, γιατί ο τότε Υπουργός μεταφορών κ.Κ.Χατζηδάκης, τους υποσχέθηκε συμβιβαστική λύση. Μια λύση που όμως ούτε εφαρμόστηκε με την μορφή που αποφασίστηκε, ούτε ρύθμισε το πρόβλημα. Έτσι η υποχώρηση των Εταιριών Εμπορίας, γυρίζει τώρα μπούμερανγκ.

2 σχόλια:

  1. Το όλο θέμα περισσότερο αφορά Δικηγόρους, Συμβολαιογράφους, Φαρμακοποιούς, Οδοντίατρους, Μηχανικούς, Αρχιτέκτονες, Λογιστές, Ιδιοκτήτες Ταξί, Ιδιοκτήτες Φορτηγών Δ.Χ κτλ. Η απελευθέρωση όμως έχει νόμους δεν είναι "άντε όλοι πάμε...". Π.χ. για τα ταξί και τα φορτηγά που κόπτονται όλοι υπάρχει ένα όριο που λέει 1 ταξί ανα 800-1000 κατοίκους σε κάθε πόλη. Π.χ. στην Αθήνα είναι 16.000 δηλαδή η Αθήνα έχει 12,800,000 κατοίκους!!! Έτσι για να καταλαβαίνει ο κόσμος που το πάνε, δεν είναι ότι όλοι θα μπορούμε να ζητήσουμε μια άδεια ταξί και μέσα απο κάποιες διαδικασίες θα μας δίνεται, αλλά ότι θα απελευθερωθούν μερικές απο τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ταξί έτσι ώστε , και τώρα το κάνουν αλλά όχι νόμιμα, εταιρείες να προσφέρουν υπηρεσίες μεταφοράς τουριστών, υψηλών προσώπων κτλ χωρίς πρόβλημα. Ωστόσο για τα ταξί, η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν υποχρεώνει τα κράτη για την απελευθέρωση τους. Τους δίνει την δυνατότητα να αποφασήσουν οι ίδιες οι χώρες για το τι θα κάνουν χωρίς κάποιο πρόστιμο. Ό ίδιος ο υπουργός το έχει πεί. Τώρα επειδή θέλουν να απειλήσουν τους ταξιτζήδες για το φορολογικό και άλλα πολλά αυτό είναι άλλη υπόθεση και έχει να κάνει με τη δημοκρατικότητα που μας εκφράζει και με μέσα που χρησιμοποιούμε για να την καταπατάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ
    Αυτο που καταλαβαίνω είναι ότι με την "απελευθερώση" θα μπούνε Εταιρίες (το επιχείρησαν ήδη στα περίπτερα και στα ταξί και απετυχαν, πχ ο ΔΟΛ στα περίπτερα προ ετών)και τέρμα ο μικροιδιοκτήτης. Και όσοι μείνουν θα έιναι οι δικοί μας. Στραγγαλισμός και όχι απελευθε΄ρωση είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.