30/4/09

Ουραγός η Ελλάδα στις επιδόσεις των μαθητών λυκείου στις επιστήμες


Έκθεση του ΟΟΣΑ
Παρίσι
Μεταξύ των 30 χωρών-μελών του ΟΟΣΑ, τα λύκεια της Φινλανδίας και της Νέας Ζηλανδίας παρουσιάζουν τις υψηλότερες επιδόσεις στα μαθήματα θετικών επιστημών, ενώ η Ελλάδα, η Ιταλία, το Μεξικό, η Πορτογαλία, η Ισπανία και η Τουρκία είναι οι τελευταίοι της τάξης.
Σύμφωνα με την έκθεση του Ορφανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, στη Φινλανδία και τη Νέα Ζηλανδία ένας στους πέντε μαθητές πετυχαίνουν κορυφαίες επιδόσεις στα επιστημονικά μαθήματα, ενώ στην Ελλάδα η αναλογία αυτή είναι μικρότερη από ένας στους 20.
Το πρόβλημα στις περισσότερες χώρες είναι ότι ελάχιστοι από τους μαθητές με καλές επιδόσεις στην επιστήμη ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν επιστημονικά επαγγέλματα.
«Μεταξύ των χωρών-μελών του ΟΟΣΑ, σχεδόν το 40% των μαθητών λυκείου που έρχονται πρώτοι στα επιστημονικά θέματα δεν ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν καριέρες που αφορούν την επιστήμη, ενώ σχεδόν το 45% δεν επιθυμούν να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους στην επιστήμη» αναφέρει η έκθεση.
«Αυτό θα μπορούσε να αποδειχθεί μειονέκτημα για τις αυριανές κοινωνίες της επιστήμης» επισημαίνει.
Newsroom ΔΟΛ

2 σχόλια:

  1. Πώς περιμένουμε να υπερασπιστούμε την πατρίδα μας όταν όλη η νεολαία μας αναλώνεται σε ανούσιες σπουδές και γνώσεις, ενώ την ίδια στιγμή η Ελλάδα δεν διαθέτει παραγωγική οικονομία, η ύπαιθρος εγκαταλείφθηκε και η Ελλάδα εισάγει ακόμα και γεωργικά προιόντα, οι ακριτικές και ορεινές περιοχές είναι εγκαταλελειμένες....

    Η Ελλάδα έχει μία εικονική οικονομία, και αυτό είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό είναι σημαντικό,πολύ σημαντικό.Σπείραμε ανέμους θερίζουμε θύελλες.Και οι 5000 δάσκαλοι από τα Σκόπια τι νομίζετε ότι κάνουν;;;(πλην εξαιρέσεων).Και ποιος υπέγραψε το ΠΔ;;;ο Σαρτζ..... η ΠΕΤΡΟΎΛΑ όμως σε ιδιωτικά μορφώθηκε,είπαμε για τους άλλους όχι για μας....Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο.
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.