11/12/13

Στο Αιγαίο με οπλισμένα μαχητικά οι Τούρκοι …Ελληνικά μαχητικά τους αναχαίτησαν !

…Ελληνικά μαχητικά τους αναχαίτησαν  !
Μισή ντουζίνα μαχητικά  απο τα αοποία τα δύο οπλισμενα πέταξαν και σήμερα στο Αιγαίο …Ελληνικά μαχητικά απογειώθηκαν απο δύο διαφορτικά σημεία και αναχαίτησαν τους εισβολείς !

Άμεση και ταχύτατη ήταν σήμερα η αντιμετώπιση των Τούρκικων μαχητικών απο Ελληνικά Μιράζ 200-5  , τα συγκεκριμένα μαχητικά της Ελλάδος είναι οτι το καλύτερο για κλειστές εμπλοκές  με αναγνώριση  απο τους πιλότους  του ΝΑΤΟ
ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ   :     1 (6 Α/Φ)
ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ :      -
ΣΥΝΟΛΟ Α/Φ     :      6
ΟΠΛΙΣΜΕΝΑ      :      2
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ     :      1
ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ    :      1
ΕΜΠΛΟΚΕΣ       :      -
ΠΕΡΙΟΧΗ           :   ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
Όλα τα αεροσκάφη αναχαιτίστηκαν και αναγνωρίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική.

http://veteranos.gr/sto-egeo-oplismena-machitika-tourki-ellinika-machitika-tous-anachetisan/

3 σχόλια:

  1. Αυτή η κωμωδία με τις παραβιάσεις και τις αναχαιτίσεις δεν θα σταματήσει ποτέ;
    Σε μια περίοδο που ο Ελληνικός λαός περνάει δύσκολες στιγμές, άνθρωποι που δεν έχουν να φάνε, δεν μπορούν να ζεσταθούν, δεν μπορούν να αγοράσουν τα φάρμακά τους, καταναλώνονται τόνοι καυσίμων για να παίζεται αυτό το θέατρο;
    Δηλαδή αν δεν τους αναχαιτίσουμε τι θα γίνει, θα μας καταλάβουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχι, φίλε μου !Θα πετάνε πλέον πάνω απο το σπίτι σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ k.Pittas
    Αυτή τη στιγμή μέσα στο σπίτι μου έχω 10 βαθμούς Κελσίου θερμοκρασία γιατί δεν έχω χρήματα να αγοράσω πετρέλαιο. Φοράω 2 φόρμες και χοντρή ζακέτα, η δε σύζυγός μου είναι κουκουλωμένη στο κρεβάτι και παρακολουθεί τηλεόραση. Η μόνη ψυχαγωγία που μας έχει απομείνει.
    Και δεν έχω χρήματα γιατί οι απατεώνες πολιτικοί μου τα παίρνουν για να τα δώσουν δήθεν στους δανειστές μας.
    Και από την άλλη παίζουμε με τις δήθεν αναχαιτίσεις καταναλώνοντας τόνους καυσίμων για να μην πετάνε πάνω από το σπίτι μου;
    Θα προτιμούσα να έχω 18 βαθμούς θερμοκρασία και ας πετούσαν και πάνω από το σπίτι μου.
    Θα πετούσαν και θα έφευγαν. Αυτό θα με πείραζε;
    Εσάς δεν σας πειράζει που κάνουν απόβαση οι Τούρκοι στα λιμάνια μας που τους τα χαρίζουν έναντι συμβολικού τιμήματος;
    Δεν σας πειράζει που τους χάρισαν τον Αστέρα Βουλιαγμένης και θα ακολουθήσουν και άλλα δώρα;
    Εάν εσάς δεν σας πειράζει που ξεπουλάνε-χαρίζουν τα πάντα, τότε κι εγώ δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα αν πετάξουν και πάνω από το σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.