23/8/14

Ο αριστερός σκοταδισμός, ο υφέρπων ιδεολογικός ρατσισμός και το τουίτ του Παπαδημούλη

Κάποιες σκέψεις με αφορμή ένα τουιτ του Δημ. Παπαδημούλη
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΛΑΣ
Νους ασθενής εν σώματι «χτισμένω»
Οι ένοχοι για τη δολοφονία των δύο ναζί στη Μάνη πρέπει να βρεθούν και να τιμωρηθούν αυστηρά. Καμιά ανοχή στη “μαφία” και τη δολοφονική βία». Οταν πρωτοδιάβασα το tweet του κ. Δημ. Παπαδημούλη, νόμισα ότι κάτι είχα χάσει. Οτι κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ωρών είχαν βρεθεί στοιχεία που να αποδείκνυαν ότι οι δύο νέοι που δολοφονήθηκαν στη Μάνη, εκτός από θύματα, είχαν υπάρξει και δράστες στυγερών εγκλημάτων, και μάλιστα με ιδεολογικά κίνητρα.
Φευ, όμως· το μόνο που εντόπισα ήταν οι αυτοθαυμαστικές φωτογραφίες τους με τα παραφουσκωμένα κορμιά τους και τα δεκάδες τατουάζ τους. Και κάπως έτσι αναδιατύπωσα νοερά το tweet του κ. Παπαδημούλη προσπαθώντας να μπω στο μυαλό του:«Οι δράστες πρέπει να βρεθούν, ακόμη κι αν οι δολοφονηθέντες ήταν επικίνδυνοι ναζί, κάτι που δυσκολεύομαι να αποδείξω, γιατί έχουν λευκό ποινικό μητρώο, αλλά μου προέκυψε ως βεβαιότητα βλέποντας στα κορμιά τους και σβάστικες».

Θα αναρωτιέστε προς τι η τόσο ενδελεχής ανάλυση ενός tweet. Η απάντηση είναι μάλλον προφανής, αλλά χρειάζεται προηγουμένως μια διευκρίνιση. Προσωπικά, όποτε βλέπω στον δρόμο πιτσιρικάδες με τεχνητά φουσκωμένο το σώμα τους, το πρώτο που σκέφτομαι είναι ότι «μπάζει» το μυαλό τους. Η αρχική μου, δε, αμηχανία γίνεται και θλίψη όταν οι κοιλιακοί, οι δικέφαλοι και τα ποντίκια τους είναι γεμάτα με τατουάζ με διάφορες γελοίες επιγραφές και ζωγραφιές, από αρχαιοελληνικά σύμβολα και φράσεις μέχρι γιαπωνέζικους δράκους, γοτθικά σύμβολα και σβάστικες. Διότι το μόνο που καταλαβαίνω όταν παρατηρώ σε ένα σώμα όλο αυτό το ασυνάρτητο και αντιαισθητικό θέαμα είναι η σύγχυση που κρύβει μέσα του. Το πόσο κουβάρι είναι αυτό που βρίσκεται μέσα στην κεφαλή του.

Ολα τούτα, ωστόσο, που τα θεωρώ προφανή θα έπρεπε πρωτίστως να είναι αυτονόητα στους πολιτικούς μας. Οι οποίοι θα όφειλαν εδώ και καιρό, αντί να δηλώνουν την έκπληξη και τον αποτροπιασμό τους για την αλλοπρόσαλλη πατριωτικο-ναζιστική «μόδα» που έχει επιβάλει η Χ.Α., να διερευνήσουν επιτέλους τους λόγους που τη γέννησαν. Να αναζητήσουν, π.χ., γιατί ολοένα και περισσότεροι πιτσιρικάδες που τελειώνουν το δημόσιο σχολείο τελούν σήμερα σε πλήρη σύγχυση. Να εντοπίσουν τους λόγους που δάσκαλοι και καθηγητές αποδεικνύονται πλέον άχρηστοι ακόμη και για να ξεδιαλύνουν στα παιδιά τα στοιχειώδη και τα αυτονόητα. Και να προτείνουν άμεσες παρεμβάσεις για να πάψει το σχολείο να γεννά ανεγκέφαλους πολίτες που φτάνουν στο σημείο να ταυτίζουν την αρχαία Ελλάδα με σβάστικες και... γιαπωνέζικους δράκους και έχουν ως πρότυπο τους μπράβους της νύχτας.

Κύριε Παπαδημούλη, αντιλαμβάνεστε βέβαια ότι το tweet σας ήταν μόνον η αφορμή γι’ αυτές τις σκέψεις. Αλλα μου προκαλέσατε την επιθυμία να τις εκφράσω, γιατί κάπου μέσα στην αυθόρμητη διατύπωσή σας διέκρινα ότι βρίσκεστε ίσως κι εσείς σε κάποια σύγχυση. Οταν δύο άνθρωποι δολοφονούνται, οι δράστες πρέπει να βρεθούν και να τιμωρηθούν. Είτε τα θύματα είναι ναζί είτε δεν είναι. Τελεία. Ως εκ τούτου, η παρέμβασή σας ήταν περιττή καθότι αυτονόητη.

Και για να γίνω ακόμη σαφέστερος, εκτιμώ ότι ως έμπειρος πολιτικός θα ήσασταν χρησιμότερος αν, αντί να διαμπομπεύετε με ένα tweet δύο νεκρούς 25αρηδες με λευκό ποινικό μητρώο που όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι ήταν θύματα της εποχής μας προτού ακόμη δολοφονηθούν, να αναλαμβάνατε, π.χ., μια πρωτοβουλία προκειμένου να γίνει ένα αυστηρός έλεγχος για το «πάρτι» των αναβολικών που στήνεται τα τελευταία χρόνια μέσα στα γυμναστήρια. Ή, ακόμη καλύτερα, να μας λέγατε τις αλλαγές που προτίθεται να κάνει το κόμμα σας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Αν τις έχει σκεφτεί...

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

7 σχόλια:

  1. Η τελευταία πρόταση τα λέει όλα. Ενα κόμμα χωρίς συνοχή ιδεών όπου μαζεύτηκαν οι καθε λογεις πλατσικολογοι του πάσοκικου παρελθόντος . Που ώρα να σκεφτούν για σχέδια και τρόπους διοίκησης σε περίπτωση που ο ελληνικός λαός τους δώσει το πρόσταγμα. Ίσως να πάθουν το συνωστισμό της παραλίας της Σμύρνης, μάλλον είναι βέβαιο ότι κάτι τέτοιο θα γίνει. Με θύμα αυτή τη φορά όλη την Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέρον σχόλιο με δύο παρατηρήσεις:
    Η σβάστικα έχει καταστεί σύμβολο συγκεκριμένης πολιτικής συμπεριφοράς και ιδεολογίας με οδυνηρές συνέπειες για την ιστορία του τόπου. Δεν είναι ένα "απολίτικο" σύμβολο όπως ο "γιαπωνέζικος δράκος" που απλώς ένας "ανεγκέφαλος" βάζει στο σώμα του αλλά δηλώνει συγκεκριμένη συνειδητή πολιτική επιλογή.
    Επιπλέον, o αρθρογράφος ξέχασε να αναφέρει ότι το ένα θύμα απειλούσε τον Παπαδημούλη (εναντίον του οποίου στρέφεται το κείμενο) και τοποθέτησε τον ύμνο της Χούντας στο λογαριασμό του facebbok. Μάλλον δεν "ταιριάζει" στο σχολιασμό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιάννη, όταν εισαι πολιτικός και έχεις δημόσιο λόγο, που διαπλάθει και διαπαιδαγωγεί τους πολίτες, πρέπει να έχεις το διανοητικό μέγεθος και διαύγεια έναν θάνατο να μην τον συνδέεις με τις μονομανίες και τις ιδεολοψίες που ενδεχομένως σε διακατέχουν.
    Το σχόλιο του Παπαδημούλη για Ναζί ήταν απαράδεκτο και δείχνει άτομο εμπαθές και ανισόρροπο.
    Οι νεκροί ήταν τόσο ναζί όσο σταλινικός είναι ο ίδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. skal
    Δεν έχω καμία πρόθεση να υπερασπιστώ τον Παπαδημούλη. Αν θέλεις τη γνώμη μου, νομίζω ότι το σχόλιο στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον δεν χρειαζόταν, έστω κι αν το ένα θύμα είχε εκφράσει απειλές εναντίον του στο facebook. Το ενδιαφέρον για μένα ήταν ο τρόπος με τον οποίο ασκείται κριτική εναντίον του στο συγκεκριμένο άρθρο όπου η σβάστικα αναφέρεται περίπου ως "αθώο" σύμβολο μαζί με "δράκους", ενώ απειλές του θύματος που είχαν προηγηθεί απλώς ... δεν αναφέρονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιάννη
    οι δολοφονηθέντες δεν ήταν ναζί. Το γεγονός ότι τον απείλησε ο ένας, ο φιλοχουντικός, δεν τον κάνει ναζί.
    Ούτε το τατουάζ τον κάνει ναζί.
    Ναζί σε κάνει η ιδεολογία, η ένταξη σε ναζιστική οργάνωση και η πρακτική που ακολουθείς στη ζωή σου.
    Και για τους δολοφονηθέντες δεν ισχύουν όλα αυτά.
    Οι πολιτικοί μας έχουν χάσει το μέτρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν γνωρίζω τίποτα για την ιδεολογική και πολιτική ταυτότητα των δολοφονηθέντων, ούτε για την πολιτική τους δράση ή συμπεριφορά. Πάντως εγώ δεν σχολίασα αυτούς αλλά το άρθρο που επικρίνει τον Παπαδημούλη. Βέβαια, εγώ δεν ξέρω άτομα - "φουσκωτούς" με τη σβάστικα σε τατουάζ - που να μην είναι θετικά διακείμενοι προς το ναζισμό, έστω κι αν δεν το παραδέχονται. Όσο για πολιτικούς και μέτρο, ναι σε ορισμένες περιπτώσεις δεν πάμε μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επί χούντας υπηρέτησα ως έφεδρος ανθυπολοχαγός. Ασχολήθηκα μόνο με τα αυστηρώς στρατιωτικά καθήκοντα στις εκάστοτε μονάδες και ποτέ δεν μου ζητήθηκε κάτι άλλο πέρα από αυτά. Ποτέ δεν ένοιωσα ακροδεξιός, πολύ περισσότερο ναζιστής κλπ. Αυτά τα έμαθα μετά την... απόλυσή μου. Αν τώρα ισχύσει το "δόγμα Στρατούλη", θα στιγματιστώ ως ναζί εγκληματίας; Όχι τίποτ' άλλο αλλά έχω και κάτι φωτογραφίες μου της εποχής όπου εδώ κι εκεί φαίνονται και κάτι αφίσες με το γνωστό πουλί.
    Κάτσε να τις κάψω μη με στείλουν σε κανέναν εισαγγελέα όταν (αν) έρθουν στα πράγματα...
    Υ.Γ Αντώνη Σαμαρά, απάλλαξε από τον ΕΝΦΙΑ τη φτωχολογιά, τουλάχιστον μέχρι να κουνηθεί λίγο η οικονομία, γιατί βλέπω Στρατούλη υποργό δημοσίας τάξεως και πάει η μισή Ελλάδα για φακέλλωμα ως ναζιστές και φασίστες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.