1/6/16

Πολιτική εκμετάλλευση και Αυταπάτες


Έχουν χάσει πια το νόημα τους οι λέξεις και την νοημοσύνη τους αυτοί που τις κάνουν κείμενα στο χαρτί. Συμπολιτευόμενη εφημερίδα στην Ελλάδα μας, γράφει ότι υπάρχει εισαγόμενο σχέδιο πόλωσης από την αντιπολίτευση και αναρωτιέται ποιος και γιατί αξιοποιεί επικοινωνιακά την κρίση στη Βενεζουέλα.
Επειδή λοιπόν είμαι ένας, ίσως ο μοναδικός ειλικρινά δεν ξέρω, που στέλνει καθημερινές ανταποκρίσεις για λογαριασμό του Liberal, θέλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Δεν μου καίγεται καρφάκι ποιος μπορεί να εκμεταλλευτεί επικοινωνιακά τα κείμενά μου από την στιγμή που τα γραφόμενα μου δεν διαστρεβλώνονται. Σας μεταφέρω την πραγματικότητα της καθημερινότητας μας όσο πιο αντικειμενικά είναι δυνατόν φιλτραρισμένα, μόνο από το φίλτρο της προσωπικότητας μου. Φαντάζομαι αυτό σημαίνει δημοσιογραφία παγκοσμίως. Μόνο την αλήθεια λοιπόν για τις δύσκολες καταστάσεις που ζούμε και, ναι, εκμεταλλευτείτε κάθε γράμμα και κάθε λέξη που γράφω. Άλλωστε για όσους δεν το καταλαβαίνουν, αυτό είναι το ζητούμενο όσων γράφουμε για το ίδιο ζήτημα, να ακουστούμε και να ζητήσουμε την προσοχή και αν είναι δυνατόν την βοήθεια της παγκόσμιας κοινότητας.


Για τη συνέχεια Liberal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.