29/6/18

"Πώς ανατρέπουμε την παράδοση της Μακεδονίας" - Εκδήλωση στην Αθήνα, στο POLIS ART CAFE, την Παρασκευή, 29 Ιουνίου

Δυο εβδομάδες μετά την επονείδιστη και εξ αντικειμένου προδοτική συμφωνία των Πρεσπών, οι Εκδόσεις Ινφογνώμων σας προσκαλούν σε ενημερωτική εκδήλωση για την απόρριψη εν συνόλω της προδοσίας των πολιτικών και την οργάνωση των επόμενων βημάτων των πολιτών για να ανατραπεί η παράδοση της Μακεδονίας. 
Ομιλούν οι:
Καλεντερίδης Σάββας: εκδότης - αρθρογράφος
Ρωμανός Γιώργος: Συγγραφέας - ιστορικός ερευνητής.
Σχολιάζουν οι 
Καλεντερίδης Σταύρος (διεθνολόγος) και
Μπαλακτάρης Παναγιώτης (δικηγόρος ΔΣΑ).
Συντονίζει η Ζωή Βελέντζα.
Διοργάνωση: Εκδόσεις Ινφογνώμων
Σελίδα εκδήλωσης στο fb: 
https://www.facebook.com/events/476165079475638/
Είσοδος ελεύθερη - πληροφορίες στο 2103316036

  • Παρασκευή στις 7:30 μ.μ. - 10:30 μ.μ.
    POLIS ART CAFE
    Πεσμαζόγλου 5 Αίθριο Στοάς Βιβλίου, 10559 Αθήνα

13 σχόλια:

  1. Ο πετυχημενος ΑΝΘΡΩΠΟς ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗς ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑ (κατα προτιμηση "πατριωτικο") ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ. Ειδατε τι εξυπνοι ειναι οι ΑΝΘΕΛ ???? Για αυτο οι ανθρωοι ειναι δυσπιστοι και οι συγκεντρωσεις δεν τραβανε κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό - Αρχή ανδρα δείκνυσι
      Στην περίπτωση του Σύριζα η αρχή δείκνυσι παρέλαση Μπουτάρη

      Διαγραφή
  2. Ερώτηση: Πώς ανατρέπουμε την παράδοση της Μακεδονίας?
    Απάντηση: Να μην ψηφίζατε Σύριζα. \

    Κάντε τώρα την αυτοκριτική σας σαν καλοί αριστεροί ...

    Δεν χρειάζονται διαλέξεις χρειάζεται μόνο απλή λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. SYRIZA is willing to go to extremes and Koufodinas has a role to play with the blessings of the Embassy.
    Good luck tonight, but leave political theories on the side. Discuss táctical ways to eliminate them from power

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ὀρθή Ἐπανάληψις.
      Δυστυχῶς δέν θά μπορέσω νά παρευρίσκομαι, γι' αὐτό γράφω τίς σκέψεις μου ἐδῶ, στό ἰστολόγιο.

      "Πώς ανατρέπουμε την παράδοση της Μακεδονίας";
      Ι) Μέ σωστά καί ὄχι προδοτικά νομικά. Ὅπως:
      Α) Ἐπαναφέροντας μετά τίς ἐκλογές, καί ψηφίζοντας ὅποιον ὑποσχεθῆ ὅτι θά ἐπαναφἐρῃ, πλήν τῶν ἀκραίων καί ἀνόμων, τήν θανατική ποινή γιά τήν έσχάτη προδοσία,
      καί τήν ὁριστική στέρηση τῆς Ἑλληνικῆς ἰθαγένειας γιά τόν προδότη καί τά παιδιά του.
      Ἐκτός καί ἄν δημοσίως, ὄντας ἐνήλικα, τόν ἀποκηρύξουν ἄπαξ διά παντός.

      Β) Καί γιά νά μή γίνῃ κανένα λάθος στίς ἐκλογές, καί τυχόν στηριχθῆ μετά ἀπό αὐτές ἡ προδοσία ἀπό ξενοκίνητο μέρος τοῦ πολιτικοῦ συστήματος,
      ὅταν θά πάῃ νά συμβῆ αὐτό,
      ἀντίσταση-ἐπανάσταση κατά τό ἄρθρο 120 τοῦ Συντάγματος.

      Γ) Αὐτή εἶναι ἄλλωστε ἡ νομιμότητα σήμερα, κατά τό Σύνταγμα καί τόν ποινικό νόμο.
      Ὁπότε ἡ ἀντίσταση θά περιλάβει καί ὅποιους μέ πράξεις ἤ παραλείψεις ὑποστηρίζουν τήν προδοσία τῆς Μακεδονίας.

      ΙΙ) Μέ σωστή (δηλαδή ἀληθινή) γλῶσσα στήν ἐπικοινωνία:
      Ὄχι "Μακεδονικό" ζήτημα, ἀλλά Σκοπιανό ζήτημα.
      Ὄχι "ἀλυτρωτισμός τῶν Σκοπίων", ἀλλά ἐπεκτατισμός τῶν Σκοπίων μέ ὄχημα τόν ὅρο Μακεδονία.
      Ὄχι "ἀναντροπή τῆς παράδοσης τῆς Μακεδονίας",
      ἀλλά ὁλοκληρωμένη ἀποτροπή τῆς ἀπόπειρας γιά παράδοση τῆς Μακεδονίας.

      ΙΙΙ) Μέ ἀπειλή βίας ἀντίστοιχη/σύμμετρη/ὄχι ὑπέρμετρη σέ σχέση πρός τήν τυχόν ἀπειλούμενη βία πρός ὁλοκλήρωση τῆς ἐσχάτης προδοσίας.
      Πρός τήν ἄσκηση βίας πού θά προέρχεται ἀπό τό ἐξωτερικό γιά νά γίνῃ δεκτή ἀπό τούς Ἕλληνες, Μακεδόνες καί λοιπούς, ἡ παράδοση τῆς Μακεδονίας διά τῆς παραδόσεως τοῦ ὀνόματος Μακεδονία,
      ἄσκηση βίας κατά τήν ρητή ἐπιταγή τοῦ ἄρθρου 120 τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγματος, μέ κάθε ἀνάλογο καί πρόσφορο μέσο, καί χωρίς καμία ὑποχώρηση, κατά τῆς ὁλοκληρώσεως τῆς ἐσχάτης προδοσίας σε΄βάρος τῆς Ἑλληνικότητας τῆς Μακεδονίας.

      IV) Μέ ὁδόντα ἀντί ὁδόντος,
      διότι ἀλλιῶς, οἱ ἡθικοί αὐτουργοί ἤ συνεργοί, καί πάτρωνες οὐσιαστικῶς, ἤ καί σπόνσορες, τῶν ἀσκούντων προδοτική βία "Ἑλλήνων", δέν καταλαβαίνουν. Ητοι:
      Ούσιαστική πολιτική ἤ οἰκονομική ὑπονόμευση, νόμιμα πάντα, ἐκεῖ πού μποροῦμε καί τούς πονάει, κατά ὅσων μᾶς ὑπονομεύουν καθ' οἱονδήποτε τρόπο στό θέμα τῆς Μακεδονίας μας, τάχα ὡς σύμμαχοι ἤ ὡς φίλοι, εἴτε ὡς κρατικοί ἁρμόδιοι, εἴτε ὡς ἰδιῶτες (π.χ. Σόρος), καί ἐνισχύουν πολιτικά ἤ οἰκονομικά ἤ ἄλλως πως, τούς ἐντός τῆς Ἑλλάδος προδότες,
      τούς κατ'ὄνομα μόνον ἀκόμη "Ἕλληνες".

      Διαγραφή
  5. Προσπάθησα νά ἀναρτήσω τολμηρή παρατήρηση σχόλιο, καί μπλόκαρε ὁ ὐπολογιστής μου. Τυχαῖο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στέρηση τῆς Ἑλληνικῆς ἰθαγένειας.....
    Ἐφαρμογή τοῦ ποινικοῦ Νόμου περί ἐσχάτης προδοσίας,...
    Ἀντίσταση σύμφωνα μέ τό ἄρθρο 120 τοῦ Συντάγματος, ....
    Ἐπαναφορά τῆς θανατικῆς ποινῆς μάλλον,
    παρά ἀποδοχή τῆς παραδόσεως (τοῦ ὀνόματος) τῆς Μακεδονίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 180 ΨΗΦΟΙ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΟΣΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ;
    22 Ιουν 2018
    Νικόλαος Σταυριανίδης: Ἀποκλείεται ἡ «Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν» νά περάσῃ ἐγκύρως ἀπό τήν Ἑλληνική Βουλή
    symfwnia 01
    Ἀποκλείεται ἡ «Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν» νά περάσῃ ἐγκύρως ἀπό τήν Ἑλληνική Βουλή
    Νικόλαος Σταυριανίδης, Ἐφέτης Δ.Δ., Διπλωματούχος μεταπτυχιακῶν Σπουδῶν Ἐμβαθύνσεως (D.E.A.) στό Δημόσιο Δίκαιο και στή Φιλοσοφία τοῦ Δικαίου
    Τά ἄρθρα 27 καί 28 τοῦ Συντάγματος, παρέχουν ἐξουσίες πού τελοῦν ὑπό τόν ἀπαράβατο ὅρο τοῦ ἄρθρου 1 παρ. 1 αύτοῦ, ὅτι ἀσκοῦνται ὑπέρ ... καί τοῦ ἔθνους.
    Μέ τή συμφωνία τῶν Πρεσπῶν ἐκχωρεῖται ἐθνική κυριαρχία καί στό ὄνομα Μακεδονία, ἀλλά καί στήν πρόσβαση στό λιμάνι τῆς Θεσσαλονίκης καί στήν θάλασσα περαιτέρω, ἄρα ἔχει καί τόν χαρακτῆρα δεσμευτικοῦ προσυμφώνου, γιά ἄσκηση δικῆς μας ἐθνικῆς κυριαρχίας, ἀπό τά Σκόπια, στήν θάλασσα καί δή καί στήν ΑΟΖ μας στό Αἰγαῖο.
    1ον ) Ἄρθρο 27 τοῦ Συντάγματος , Ἐκχώρηση ἐθνικῆς κυριαρχίας.
    Ἡ ἀπόλυτη πλειοψηφία τοῦ ὅλου ἀριθμοῦ τῶν βουλευτῶν (151 σήμερα) πού ἀναφέρονται στο άρθρο 27 τοῦ Συντάγματος, δέν ἀρκοῦν, γιά ἐκχώρηση ἐθνικῆς κυριαρχίας μέ τήν Συμφωνία Τσίπρα-Ζάεφ. Περί ἀμυντικοῦ διαπραγματευτικοῦ ὅπλου πρόκειται. Ὄχι γιά δυνατότητα Κυβερνήσεως νά φέρῃ στήν Βουλή, κατά βούληση, ἐκχώρηση ἐθνικῆς κυριαρχίος μας. Διότι τότε, δέν θά εἶχε νόημα τό άρ. 28 τοῦ Συντάγματος.
    Δηλαδή, κατ’ ὀρθή ἑρμηνεία τοῦ ἄρθρου 27, αὐτό ἔχει λόγο ὑπάρξεως καί εἶναι χρησιμοποιήσιμο, μόνο σέ περίπτωση σοβαρῆς ἤττας σέ πόλεμο, ὥστε νά μετριασθῆ ἡ ἀναγκαστική ἐκχώρηση ἡ συνισταμένη σέ μεταβολή τῆς Ἐπικρατείας. Τοῦτο, διά τῆς προβολῆς τοῦ ἄρθρου αὐτοῦ, ἀπό τούς διαπραγματευτές μας. Δηλαδή, νά δύνανται νά προβάλλουν πειστικῶς, ὅτι ἔχει λόγο ὁ λαός στήν συμφωνία διά τοῦ ἀντιπροσωπευτικοῦ του σώματος, ἔτσι ὥστε ὅ,τι ἐκχώρηση τυχόν συμφωνηθῆ λόγῳ τῆς ἤττας, νά εἶναι ὅσο πιό περιορισμένη γίνεται.
    2ον) Ἄρθρο 28 παρ. 1 τοῦ Συντάγματος, Διεθνεῖς συνθῆκες γενικῶς
    Α) Τό ἄρθρο 28 παρ. 1 του Συντάγματος, ἀφορᾶ στήν ἐπικύρωση γενικῶς τῶν διεθνῶν συνθηκῶν, δηλαδή ἔχει γενικό χαρακτῆρα, καί δέν ἀρκεῖ ἀπό μόνο του γιά τήν ἐπικύρωση τῆς Συμφωνίας τῶν Πρεσπῶν, ἀφοῦ μέ αὐτήν ἐκχωροῦνται ἐθνικά κυριαρχικά δικαιώματα μεταξύ τῶν ὁποίων καί τό ὄνομα τῆς Μακεδονίας στό γειτονικό αὐτῆς κράτος.
    Β) Ἄρθρο 28 παρ. 2 τοῦ Συντάγματος , Ἀναγνώριση ἁμροδιοτήτων ἀπό τό Σύνταγμα σέ διεθνεῖς ὀργανισμούς.
    Τό ἄρθρο 28 παρ. 2 του Συντάγματος, ἀπαιτεῖ αὐξημένη πλειοψηφία 3/5 τοῦ ὅλου ἀριθμοῦ τῶν βουλευτῶν, ὑπό πρόσθετες εἰδικές προϋποθέσεις - ὄχι ὅμως γιά τήν ἐκχώρηση κυριαρχικῶν δικαιωμάτων (ἄλλων πλήν τῶν ἐπί τῆς Ἐπικρατείας κυριαρχικῶν δικαιωμάτων, πού καλύπτονται ἀπό τό άρθρο 27 με τήν προαναφερθεῖσα ἔννοιά του), ἀλλά - γιά τήν ἁπλῆ "ἀναγνώριση ἁρμοδιοτήτων κατά τό Σύνταγμα" σέ διεθνεῖς ὀργανισμούς. Δέν ἔχει τέτοιο κύριο ἀντικείμενο ἡ Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν.
    Γ) Ἄρθρο 28 παρ. 3 τοῦ Συντάγματος , Περιορισμοί στήν ἄσκηση ἐθνικῆς κυριαρχίας
    Τό ἄρ. 28 παρ. 3 τοῦ Συντάγματος, δέχεται μέν ὄτι γιά τήν ἐξυπηρέτηση σπουδαίου ἐθνικοῦ συμφέροντος εἶναι δυνατόν νά ἀποφασισθοῦν περιορισμοί στήν ἄσκηση ἐθνικῆς κυριαρχίας, μέ 151 βουλευτές, ἀλλά
    α) ὄχι ἐκχώρηση ἀσκήσεως ἐθνικῆς κυριαρχίας, σέ ξένη χώρα ή σέ διεθνῆ ὀργανισμό,
    β) ὄχι ἀναγνώριση ἀρμοδιοτήτων κατά τό Σύνταγμα, σέ ξένη χώρα ή σέ διεθνῆ ὀργανισμό,
    γ) ὄχι γιά βλάβη τοῦ ἐθνικοῦ συμφέροντος, ὅπως αὐτό ἀπορρέει ἀπό τό ἄρθρο 1 παρ. 1 τοῦ Συντάγματος, ἀλλά καί ὅπως ὅπως αὐτό ἔχει προσδιορισθῆ μέ τήν ἀπόφαση τῶν πολιτικῶν ἀρχηγῶν τοῦ 1992.
    Ἡ ἀπόφαση αὐτή, εἶναι πολιτικοῦ μέν χαρακτῆρος, ἀλλά εὑρίσκεται ὑπεράνω τῆς τρεχούσης ἀσκήσεως κυβερνητικῆς ἐξουσίας, ἔχει δεσμευτικό χαρακτῆρα γιά τήν ἄσκηση τῆς "κυβερνητικῆς" ἐξουσίας καί ἀποτελεῖ πολιτικό μπούσουλα, ὑποχρεωτικό κατά συνταγματικό ἔθιμο. Πράγματι , τό πολιτικό σύστημα δέν ἀπέστη αὐτῆς ἀπό τό 1992 μέχρι καί τό 2017, δηλαδή ἐπί 25 χρόνια, καί αὐτό τό συνταγματικό ἔθιμο δέν παραβιάσθηκε ἐν τέλει οὔτε καί ὑπό τίς δυσμενέστατες συνθῆκες τῶν διαπραγματεύσεων τοῦ 2008 (ὁπότε τέθηκαν στά Σκόπια ἀπό τήν Ἑλλάδα προϋποθέσεις αὐστηρότερες τοῦ τότε ὁρίου ὑποχωρήσεώς τους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δ) Ὑπάρχουν καί ἄλλες προϋποθέσεις τοῦ ἄρθρου 28 παρ. 2 τοῦ Συντάγματος, πού θίγονται ἀπό τήν συμφωνία τῶν Πρεσπῶν, ὅπως ὅτι δέν ὑπάρχει ἀμοιβαιότης γιά τήν ἐκχώρηση τοῦ ὀνόματος τῆς Μακεδονίας, οὔτε ἀμοιβαιότης γιά τήν πρόσβαση τῶν Σκοπίων στή θάλασσα. Δέν ὑπῆρξε ποτέ στό διεθνές δίκαιο, διαίρεση στά τρία τῆς Μακεδονίας, αὐτό εἶναι διαπιστωμένα ψεῦδος τῆς προπαγάνδας τῆς Βουλγαρίας πρό 100 καί πλέον ετῶν, καί δέν πέρασε στήν συνθήκη τοῦ Βουκουρεστίου τοῦ 1918. Τήν χρήση τοῦ όνόματος αὐτοῦ γιά μέρος κράτους, τήν Γιουγκοσλαβία, τήν ἀνέχθηκε μέν ἡ Ἑλλλάδα, ἀλλά πάντα ἀμφισβητώντας τήν de jure ἀλήθεια τῆς όνομασίας αὐτῆς. Συνεπῶς, γιά τή ἐκχώρηση τοῦ όνόματος τῆς Μακεδονίας σέ ἀνεξάρτητο κράτος, δέν μπορεῖ νά ὑπάρξῃ ἀμοιβαιότητα - πολλῶ μᾶλλον καθ’ ὅσον στό κράτος αὐτό, ἐπί 65 ἔτη ἤδη, προωθεῖται ὁ «ἀλυτρωτικός» ἐπεκτατισμός εἰς βάρος τῆς Μακεδονίας. Ἔχουν, ἐξ ἄλλου, τά Σκόπια ποτάμια πού καθίστανται πλεύσιμα - τί ἀνταλλάγματα πήραμε; Κανένα.
    ε) Τό σπουδαιότερο ἀπό ἀπόψεως διαδικασίας: Οἱ 151 βουλευτές ἀρκοῦν για περιορισμούς στήν ἄσκηση ἐθνικῆς κυριαρχίας, μόνον ἐφ΄ὅσον "ἡ Ἑλλάδα προβαίνει ἐλεύθερα μέ νόμο..." στήν λήψη τέτοιας ἀποφάσεως (άρ. 28 τοῦ Συντάγματος). Μία Βουλή ὅμως, πού θά ἔχῃ τήν πίεση τοῦ ΝΑΤΟ καί τῆς Ε.Ε., πραγματικῶς ἤ ἠθικῶς, νά κυρώσῃ τήν συμφωνία τῶν Πρεσπῶν, δέν εἶναι ἐλεύθερη. Πολλῶ μᾶλλον, ἐάν τα Σκόπια ἔχουν ἤδη εἰσέλθει σέ ἐνταξιακές διαπραγματεύσεις μέ τούς ἐν λόγῳ φορεῖς!
    Συμπέρασμα: Τά ἄρθρα 27 καί 28 τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγματος, ἔτσι ὅπως ἔχουν τά πράγματα, δηλαδή α) ἡ μέχρι τώρα διαδικασία, β) ἡ διαδικασία πού ἔχει ἀποφασισθῆ νά ἀκολουθηθῆ περαιτέρω, γ) τό περιεχόμενό της, καί δ) τό θέμα τῆς παραχωρήσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ ὀνόματος τῆς μοναδικῆς ἱστορικῶς Ἑλληνικῆς Μακεδονίας σέ γειτονικό αὐτῆς κράτος, χωρίς δυνατότητα ἀμοιβαιότητας ἀπό μέρους του στό θέμα αύτό, μέ πρόκληση ἔτσι ἀμέσου κινδύνου ἀμφισβητήσεως τῶν ὁρίων τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπικρατείας, δέν ἐπιτρέπει στήν Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν νά περάσῃ ἐγκύρως ἀπό τήν Ἑλληνική Βουλή, καί νά ξεπεράσῃ ἔτσι, τό ἐπίπεδο μιᾶς ἀπλῆς «συμφωνίας κυρίων» - ἀπό ἀπόψεως Ἑλληνικοῦ Συνταγματικοῦ δικαίου, χωρίς προηγούμενη ἀπόφαση τῆς Βουλῆς, εἶναι ἕνα ἀνεπίσημο ἔγγραφο ἐκφράσεως προσωπικῶν προθέσεων αὐτῶν πού τό ὑπέγραψαν ἀπό τήν πλευρά τῆς Ἑλλάδος, ἀφοῦ στεροῦνταν σχετικῆς πρός τοῦτο ἁρμοδιότητος ἤ ἐξουσιοδοτήσεως.
    Αὐτή ὅλη ἡ προοπτική τοῦ Ἑλληνικοῦ Συνταγματικοῦ δικαίου, ἀληθής καί ἀκριβής, δέν εἶναι δυνατόν νά ἀγνοηθῆ ἀπό τό διεθνές δίκαιο χωρίς παραμόρφωση τῶν ἀρχῶν του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με όλον το σεβασμό α. Το Βουκουρεστι ( συνθήκη) ήταν το 1913 έχει σημασία που το λέω! De jure δεν γίνεται να αμφισβητηθεί αυτό σημαίνει! Σημαίνει νομικά τελειωμένο με Συνθήκη κ.λ Σε ό,τι αφορά τις εξηγήσεις στην Ελληνική επικράτεια εξήγησης του Συντάγματος υπεύθυνα όργανα της Ελληνικής Πολιτείας και εκτός το Δ Δικαστήριο για διαφορές κρατών λ.χ. ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία να σχολιασω κι εγώ!

      Διαγραφή
    2. Σημαντικό πράγματι τό ὅτι πρόκειται γιά τήν συνθήκη τοῦ Βουκουρεστίου τοῦ 1913. Θά πρόκειται προφανῶς γιά τυπογραφικό λάθος τοῦ ἄρθρου τοῦ κου Ν.Σ.

      Ἀπό πρόχειρη ἔρευνα πού μόλις ἔκανα, διαπίστωσα ὅτι τό ἄρθρο αὐτό (πού ἐπαναλαμβάνει ἡ κα "Μαρία Κούμη" ἀνωτέρω ὡς δύο συνεχόμενα σχόλιά της) ἔχει ἀναρτηθῆ (τουλάχιστον / καί) στήν ἰστοσελίδα:
      http://aktines.blogspot.com/2018/06/blog-post_152.html

      Καλό καί πρέπον εἶναι, νομίζω, νά λέγεται ποιά εἶναι ἡ πηγή ἑνός ὁλόκληρου ἄρθρου, πού ἐπαναλαμβάνεται ὡς ἐνημερωτικός σχολιασμός.

      Διαγραφή
    3. Φυσικά! Καλό επίσης είναι να γράφουμε την γνώμη μας κι ας είναι "σεντόνι". Η παραπομπή είναι χρήσιμη αλλά καλύτερα με λινκ αν αυτό δεν είναι κομμάτι που συμπληρώνει το σχόλιο σου και χρσιάζεται! Βέβαια ο καθένας έχει τον δικό του μοναδικό "αποτύπωμα" και ύφος! Εμένα με κουράζουν τα "ξύλινα σχόλια" χωρίς προσωπικό χρώμα. Αφ ετέρου δεν μπορείς να "κουμπώσεις" συνολικά κάτι που έχει γραφεί για κάτι άλλο, θέλει την δισλογή που πρέπει! Τέλος πάντων ότι τον φωτίζει ο Θεός τον καθένα φτάνει σε θέματα ιστορικών γεγονότων όπως η ημερομηνίες κ.λ.π. να προσέχουμε! Φυσικά μπορεί να είναι και λάθος στο πληκτρολόγιο η ξέρω γω κάτι της στιγμής! Δεν πειράζει, αν είναι όμως αντιγραφή επικόλληση σημαίνει δεν το έλεγξε και αυτό πάλι σημαίνει γράφει ο άλλος για να γράφει...εμένα με κουράζει αυτό το ύφος και δεν διαβάζω τέτοια σχόλια! Προτιμώ ένα σχόλιο πιο ανάλαφρο, με χιούμορ, που διαφωνώ αν θες αλλά αυτό με κουράζει και δεν μπορώ να τα παρακολουθήσω...αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.