19/8/18

Η δεύτερη προδοσία μετά τη Μακεδονία - ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης: Προσωρινοί οι Τοποτηρητές, μέχρι να εκλέγονται οι Μουφτήδες!!!

Στην ξεκάθαρη παραδοχή ότι η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ προχωράει σε νομοθετική παρέμβαση, προκειμένου να εκλέγονται οι Μουφτήδες της Θράκης από τα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας, κάτι που αποτελεί πάγιο αίτημα και προσπάθειες χρόνων της Τουρκίας, προχώρησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης Γρηγόρης Στογιαννίδης.
Με αφορμή την απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που δημοσιεύτηκε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ και διορίζονται προσωρινώς  Τοποτηρητές στις Μουφτείς Ξάνθης και Κομοτηνής, ο βουλευτής Ξάνθης του ΣΥΡΙΖΑ, Γρήγορης Στογιαννίδης μιλώντας στο Δίκτυο ΑΜ-Θ της ΕΡΤ για τους διορισμούς των τοποτηρητών παραδέχθηκε πως: «οι τοποτηρητές που διορίστηκαν με απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι προσωρινοί και ο στόχος της Κυβέρνησης είναι να δημιουργηθεί το κατάλληλο νομικό πλαίσιο για να μπορεί να εκλέγονται οι θρησκευτικοί ηγέτες της μειονότητας που είναι οι Μουφτήδες».

Επιβεβαίωσε όσα έλεγαν και ζητούσαν οι Τούρκοι

Ο κυβερνητικός βουλευτής κ.Στογιαννίδης, επιβεβαίωσε ουσιαστικά όσα υποστήριζαν καιρό τώρα οι Τούρκοι. Ότι δηλαδή ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, στη συνάντηση του με τον Πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν στις Βρυξέλλες κατά την Σύνοδο του ΝΑΤΟ, υποσχέθηκε ότι πλέον θα εκλέγονται οι Μουφτήδες της Θράκης από την μουσουλμανική μειονότητα και δεν θα διορίζονται όπως συνέβαινε μέχρι τώρα.
Να σημειώσουμε επίσης ότι αρκετοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν, ότι η απελευθέρωση των δύο Ελλήνων στρατιωτικών μετά από 167 ημέρες φυλάκισης στην Αδριανούπολη, ήταν το αντάλλαγμα για το συγκεκριμένο θέμα. Κάτι άλλωστε που κατήγγειλε και στην ανακοίβωση της η ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΝ και το δήλωσε και ο Πρόεδρος Βασίλης Λεβέντης.
Η ανακοίνωση της Αποκεντρωμένης Μακεδονίας-Θράκης αναφέρει πως μέχρι αναλήψεως καθηκόντων από τον διοριζόμενο Μουφτή, τα καθήκοντα Μουφτή σε Τοποτηρητή, στη Μουφτεία Κομοτηνής και συγκεκριμένα στον ΤΖΙΧΑΤ ΧΑΛΗΛ του ΜΠΙΛΑΛ με Α.Δ.Τ. ΑΜ 904479, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 3 του ν.1920/1991
Επίσης διορίζεται προσωρινώς, και μέχρις αναλήψεως καθηκόντων από τον διοριζόμενο Μουφτή, τα καθήκοντα Μουφτή σε Τοποτηρητή, στη Μουφτεία Ξάνθης και συγκεκριμένα στον ΜΠΙΛΑΛ ΚΑΡΑ ΧΑΛΗΛ του ΜΠΕΧΡΗ με Α.Δ.Τ. ΑΖ 412298, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 3 του ν.1920/1991.

Το «βιογραφικό» του νέου Τοποτηρητή Κομοτηνής

Ο νέος Τοποτηρητής Μουφτής Κομοτηνής κ.Χαλήλ Τζιχάτ γεννήθηκε στο Σκάλωμα του ν.Κομοτηνής το 1962. Από το 1995 έως σήμερα υπηρετεί ως Ιμάμης σε Τεμένη της Κομοτηνής και από το 2008 υπηρετεί, ταυτόχρονα, στη Γραμματεία της Μουφτείας Κομοτηνής. Επίσης, έχει υπηρετήσει σε θέση Ιεροδιδασκάλου Ισλαμικής Θρησκείας σύμφωνα με το άρθρο 53 του ν.4115/2013. Από την ίδρυση της Εισαγωγικής Κατεύθυνσης Μουσουλμανικών Σπουδών εργάζεται στο Τμήμα Θεολογίας του ΑΠΘ ως καθηγητής, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 407/1980, των μουσουλμανικών θεολογικών μαθημάτων.
Είναι απόφοιτος του Ισλαμικού Πανεπιστημίου της Ιεράς Πόλεως της Μεδίνας (Βασίλειο Σαουδικής Αραβίας) από το οποίο έχει λάβει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης και Διδακτορικό Δίπλωμα στον Ιερό Ισλαμικό Νόμο (Σαρία). Έχει εργαστεί στην συντακτική ομάδα για την απόδοση των εννοιών του Ιερού Κορανίου στην Ελληνική Γλώσσα που λειτούργησε υπό την ευθύνη του «Ιδρύματος του Βασιλιά Φαχντ της Σαουδικής Αραβίας για την εκτύπωση του Ιερού Κορανίου».
Πλην της ελληνικής και της τουρκικής γλώσσας, είναι άριστος γνώστης της αγγλικής και της αραβικής. Γνωρίζει, επίσης, οθωμανικά.

15 σχόλια:

  1. Με τέτοια μόρφωση και τέτοια καριέρα ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΤΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ξεπερνά ακόμα και τον Καραμ.... Καρανίκα.

    "Γεννήθηκε το 1963 στους Τοξότες – Ξάνθης. Ιδιωτικός υπάλληλος, από το 1995 εργάζεται στο Καζίνο.
    Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Καζίνου Θράκης. Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του
    Εργατικού Κέντρου Ξάνθης."

    Ανίκανοι ψηφίζουν ανίκανους - πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά?



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό είναι η δημοκρατία... τι δεν καταλαβαινεις;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σάββα, ίσως δεν έχω καταλάβει το θέμα καλά, γι αυτό δεν καταλαβαίνω τον τίτλο και το άρθρο. Η κυβέρνηση απεδέχθη την αλλαγή τρόπου διορισμού των μουφτήδων και μέχρι ο νέος τρόπος να γίνει νόμος, τοποθετήκαν τοποτηρητές, των παλιών, διορισμένων μουφτήδων συνταξιοδοτηθέντων. Τι παρεδέχθη ο Στογιαννίδης;

    Νέοι μουφτήδες και απελευθέρωση των ομήρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εκλογή είναι πάγιος στόχος της Άγκυρας.
      Θα πάνε σε μια μορφή εκλογής από ένα σχετικά ελεγχόμενο εκλεκτορικό σώμα, όμως είναι τραγικό λάθος η εκλογή και θα βάλει σε μπελάδες και το Πατριαρχείο.

      Διαγραφή
    2. Οι ΑΝΕΛ ψήφισαν την τροπολογία για υποχρεωτική συνταξιοδότηση των νόμιμων μουφτήδων.
      Η Κερκόπορτα έχει ανοίξει με την ψήφο τους.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ, Σάββα. Ναι, αυτό είναι σαφές. Και τον πάγιο αυτόν στόχο τής Άγκυρας, τον κάνουν τα σαΐνια μας πραγματικότητα. Το Πατριαρχείο γιατί να μπει σε μπελάδες; Οι υποψήφιοι Πατριάρχες πρέπει να είναι Τούρκοι υπήκοοι (ο τελευταίος μη Τούρκος ήταν ο μακαριστός Αθηναγόρας) και να τυγχάνουν τής εγκρίσεως τής Αγκύρας. Υπενθυμίζω ότι ο πρώην Β. & Ν. Αμερικής κυρός Ιάκωβος, ο οποίος είχε (και) την τουρκική υπηκοότητα, είχε εκφράσει την επιθυμία να είναι συνυποψήφιος του Βαρθολομαίου, αλλά τον "έκοψε" η Άγκυρα.

      Ο εκάστοτε υποψήφιος για μουφτής δεν θα πρέπει αναλόγως να τυγχάνει τής εγκρίσεως των Αθηνών; Την εκλογή του, άλλωστε, πρέπει να επικυρώσει ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων.

      Διαγραφή
    4. Θα μπει σίγουρα σε μπελάδες, γιατί υπάρχουν κάποιοι κουτοπόνηροι που νομίζουν ότι θα στήνουν τους εκλέκτορες και θα εκλέγονται μουφτήδες της αρεσκείας μας.
      Αν το κάνουμε όμως αυτό, θα κάνει ακριβώς τα ίδια ο Τούρκος με τον Πατριάρχη.
      Πηγαίνουμε σε αμοιβαιότητα και αυτό είναι έγκλημα.
      Αναγνωρίζουμε αμοιβαιότητα σε ένα θεσμό που δεχόμαστε εμείς το 2018-19, με ένα θεσμό που έχει ιστορία 1700 χρόνια.

      Διαγραφή
    5. Σάββα, όπως έγραψα και παραπάνω, οι Τούρκοι δεν έχουν λόγο να στήσουν εκλεκτορικό σώμα τής αρεσκείας των, αφού το τρίπτυχο περιλαμβάνει άτομα, που μόνον αυτοί εγκρίνουν. Γι αυτό ανέφερα το χαρακτηριστικό παράδειγμα τού μακαριστού αρχιεπισκόπου Ιακώβου.
      Εν άλλοις λόγοις, οι Τούρκοι ελέγχουν απολύτως το Πατριαρχείο, ούτως ή άλλως.

      Διαγραφή
  4. κ. Καλεντερίδη αν δεχθούμε ότι ο Ερντογάν ήθελε αντάλλαγμα για να αφήσει ελεύθερους τους δύο Έλληνες στρατιωτικούς, τότε τι ήταν προτιμότερο από τα παρακάτω δύο
    Α) να δίναμε τους 8 Τούρκους στρατιωτικούς
    Β) να δίναμε (δώσαμε) τις μουφτείες

    Θα ήθελα το σχόλιό σας (ή και άρθρο αν έχετε το χρόνο)
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη δίναμε τίποτα από όλα αυτά δεν είναι επιλογή;

      Διαγραφή
    2. Το ερώτημα που έθεσα αφορά συγκεκριμένη υποθεση εργασίας
      Για αυτο έγραψα "αν δεχθούμε ότι ήθελε αντάλλαγμα". Εδώ προσπαθούμε να κάνουμε μια ρεαλιστική προσέγγιση (όλα τα άρθρα μιλουν για αντάλλαγμα), δεν αναφερόμαστε στην ιδανική για εμάς.

      Διαγραφή
  5. Δυστυχώς για εμάς , εκλέξαμε ανθρώπους άθεους - ανθελληνες - ανίκανους στην πιο κρίσιμη στιγμή της χώρας !!!! Με το θέμα των μουφτήδων έχω να πω πως μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας εξ αιτίας των πιο πάνω χαρακτηρισμών !!! Η δική μου άποψη είναι ότι το θέμα είναι εσωτερικό διότι απευθύνεται σε Έλληνες πολίτες !!! Γιατί από μόνοι μας προκαλούμε των Τούρκο ? Ανίκανοι συριζαιοι , μυαλό δεν έχετε καθόλου ????? Ανθελληνες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως θα έπρεπε να γνωρίζεις κάποια πράγματα, πριν σχολιάσεις για άθεους, συριζαίους, ανθέλληνες και λοιπές ανοησίες:

      "Το 1954 με την κυβέρνηση Παπάγου, προφανώς με αμερικανική έμπνευση, όπου κατά παράβαση των όρων της Συνθήκης της Λοζάνης, η ελληνική πλευρά προβαίνει σε ενέργεια που ούτε οι Τούρκοι μπορούσαν να φανταστούν. Στις 28.1.1954, ο Γενικός Διοικητής Θράκης, συνταγματάρχης Γ. Φεσσόπουλος, εκδίδει την παρακάτω διαταγή προς τους δημάρχους και κοινοτάρχης της Ροδόπης

      «Κατόπιν διαταγής του κ. Προέδρου της Κυβερνήσεως, παρακαλούμεν όπως εφεξής εις πάσαν περίπτωσιν γίνεται χρήσις του όρου «Τούρκος - τουρκικός», αντί του τοιούτου «μουσουλμάνος - μουσουλμανικός». Επί τούτοις δέον να μεριμνήσετε δια την αντικατάστασιν των εν τη περιφέρεια υμών υφισταμένων διαφόρων επιγραφών, όπως «Μουσουλμανικόν σχολείον, Μουσουλμανική κοινότης» κ.τ.λ. δια της ταύτης «Τουρκικόν».
      Διαπιστώνοντας ο Φεσσόπουλος, ότι κάποιοι δήμαρχοι και κοινοτάρχες δεν φάνηκαν και τόσο πρόθυμοι να εκτελέσουν τις εντολές του διατάγματος, αποφασίζει να τους «τραβήξει το αυτί», κι έτσι, έναν χρόνο αργότερα, στις 5 Φεβρουαρίου 1955, εκδίδει και δεύτερη διαταγή, με την οποία τους υπενθυμίζει το «καθήκον» τους:
      «Παρά τας αυστηράς διαταγάς της κυβερνήσεως περί της αντικαταστάσεως και χρησιμοποιήσεως του λοιπού των όρων «μουσουλμάνος - μουσουλμανικός» δια των τοιούτων «Τούρκος - τουρκικός», εις το χωρίον Άρατος επί της δημοσίας οδού Κομοτηνής-Αλεξανδρουπόλεως, υφίσταται επιγραφή εμφανέστατη αναγράφουσα «μουσουλμανικό σχολείο». Να αντικατασταθεί αμέσως, τόσον αυτή, όσο και πάσα άλλη τυχόν υπάρχουσα εις την περιοχή του νομού Ροδόπης».


      Το 1955 και στη βάση της ελληνοτουρκικής «φιλίας», ξεκινά η διαδικασία επιβολής και της τουρκικής γραφής και γλώσσας και στους Πομάκους (οι οποίοι δεν φαίνονταν και τόσο…πρόθυμοι να «επωφεληθούν» από τις καινοτομίες των ελληνικών κυβερνήσεων), η οποία ολοκληρώθηκε το 1973.
      Αυτά συμβαίνουν, υπό την ανοχή (ή και την "παρότρυνση") των Αθηνών και των εκεί υπευθύνων, που προφανώς στο όνομα της ωραιοποίησης της πραγματικότητας και κυρίως των καλών Ελληνοτουρκικών σχέσεων, προχωρούν σε λάθη που είναι άγνωστο εάν το τίμημά τους είμαστε σε θέση να τα πληρώσουμε ως λαός όταν μας ζητηθεί…" (απ' εδώ).

      Άθεοι, ανθέλληνες και ανίκανοι ο Παπάγος, οι συνεργάτες του, οι βασιλείς κλπ;

      Φρόντισε να βελτιώσεις τις γνώσεις σου, διότι μάλλον είσαι άσχετος με τα τής Θράκης.

      Διαγραφή
    2. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ,ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ 1992.ΑΝΤΓΟΣ Ν.ΝΑΟΥΜ.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.