9/2/19

Η εγγονή μου η Πορτογαλέζα

Μια σαΐτα πέταξε από Ελλάδα, μια άλλη από Πορτογαλία, συναντήθηκαν στη μέση της Ευρώπης, γεννήθηκε η Ρέα Μαρία. Δύο πατρίδες με κοινά υποτίθεται χαρακτηριστικά. Υποτίθεται. Για την Πορτογαλία ήταν θέμα λίγων ημερών να καλωσορίσει τη νέα πολίτη της. Για την Ελλάδα είναι μια περιπέτεια μηνών χωρίς τέλος... 


«Ελα! Ελα γρήγορα! Η εγγονή μας δοκιμάζει το πρώτο της φρούτο». Αυτά ζούμε κάθε μέρα. Συγκεντρωμένοι όλοι γύρω από μια οθόνη. «Καρδιά μου!» λέω εγώ και τραβάω την εικόνα στο δικό μου οπτικό πεδίο, «Για να δω κι εγώ! Κοριτσάκι μου! Κάθε μέρα αλλάζει» λέει ο Γιάννης. «Κώστα, δες παιδί μου το παιδί!», «Hi bro!», «Τι hi bro παιδί μου; Το είδες το μωρό που τρώει φρούτο;», «Πώς κάνετε έτσι; Δεν σας καταλαβαίνω. Ναι, την είδα», «Ομορφιά μου! Πτου πτου» επιμένω και φτύνω το κινητό. Χτυπάει και η προγιαγιά: «Δεν έλαβα σήμερα φωτογραφία του παιδιού. Εσείς λάβατε;», «Τώρα μιλάμε. Θα σου τηλεφωνήσει και σένα σε λίγο ο Αρίστος». 
Η εγγονή μου. Μια σαΐτα πέταξε από Ελλάδα, μια άλλη από Πορτογαλία, συναντήθηκαν στη μέση της Ευρώπης, γεννήθηκε η Ρέα Μαρία. Παιδί μεγάλου έρωτα. Το βλέπεις στη γαλήνη της. Και παράλληλα έχουμε δυο χώρες, με (εν πρώτοις) κοινά χαρακτηριστικά και πολιτικές-οικονομικές αγωνίες που μάλιστα «καμαρώθηκαν» κι οι δυο με συμμετοχή στον τίτλο «PIGS» (τα θυμάστε;), και παρατηρούμε συγκρίσεις. Ακούστε. Δύο μήνες μετά τη γέννησή της, η μητέρα της έκλεισε ραντεβού μέσω ηλεκτρονικής βέβαια πλατφόρμας με το Προξενείο της Πορτογαλίας, προκειμένου να τη δηλώσει. Το ραντεβού ορίστηκε τέσσερις μέρες μετά, για τις 11 η ώρα. Τους δέχτηκαν στις 11.04.
 Οι γονείς παρέδωσαν το πιστοποιητικό γέννησής της κόρης τους, όπως ακριβώς τους το είχαν παραδώσει από το Μαιευτήριο, στη γαλλική γλώσσα. Φωτογράφησαν τη μικρή και τελείωσε η διαδικασία. Επτά μέρες μετά έφτασε στο σπίτι τους ο αριθμός pin της μικρής, που θα τη συνοδεύει σε όλη της τη ζωή, για όλες τις υπηρεσίες που θα χρειαστεί. Η Πορτογαλία καλωσορίζει μια νέα πολίτη της! 

Για τη συνέχεια Protagon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.