20/7/10

Το Ισραήλ θα δράσει εναντίον της Χεζμπολάχ

Το Ισραήλ είναι έτοιμο να δράσει σε περίπτωση που χρειαστεί κατά του σιιτικού κινήματος Χεζμπολάχ στο Λίβανο, ακόμη και σε κατοικημένη περιοχή, δήλωσε σήμερα ο αρχηγός του γενικού επιτελείου του ισραηλινού στρατού Γκάμπι Ασκενάζι προσθέτοντας ωστόσο ότι επί του παρόντος η κατάσταση είναι "ήρεμη".

"Η Χεζμπολάχ ενισχύεται στις κατοικημένες περιοχές (του νοτίου Λιβάνου) όπου η δύναμη του ΟΗΕ στο Λίβανο δεν μπορεί να ανακαλύψει τα όπλα, και αν χρειαστεί, θα δράσουμε στις περιοχές αυτές", δήλωσε στο ισραηλινό ραδιόφωνο ο στρατηγός Ασκενάζι από τη Ρώμη όπου πραγματοποιεί επίσκεψη.

"Επί του παρόντος η κατάσταση είναι ήρεμη αλλά παρακολουθούμε τις εξελίξεις και είμαστε έτοιμοι γα κάθε ενδεχόμενο", πρόσθεσε. Οι ισραηλινές υπηρεσίες πληροφοριών του στρατού κατηγόρησαν πρόσφατα τη Χεζμπολάχ ότι έχει αποθηκευμένες 40.000 ρουκέτες μέσα σε χωριά του νοτίου Λιβάνου μετά τον πόλεμο του 2006 και ότι με βίντεο και αεροφωτογραφίες μπορούν να το πιστοποιήσουν. Τα ντοκουμέντα αυτά αποχαρακτηρίστηκαν με αφορμή την 4η επέτειο της ισραηλινής επίθεσης στο Λίβανο εναντίον του σιιτικού κινήματος Χεζμπολάχ, μετά την απαγωγή δύο ισραηλινών στρατιωτών στις 12 Ιουλίου του 2006.

Η σύγκρουση διήρκησε 34 ημέρες και στοίχισε τη ζωή 1.200 ανθρώπων, κυρίως αμάχων από λιβανικής πλευράς και 160 στην πλειοψηφία τους στρατιωτών, από ισραηλινής πλευράς. Στη διάρκεια της σύγκρουσης, η Χεζμπολάχ εκτόξευσε τουλάχιστον 4.000 ρουκέτες εναντίον του βορείου Ισραήλ. Το Νοέμβριο το εβραϊκό κράτος αναμένεται να αναπτύξει το νέο του σύστημα αντιπυραυλικής άμυνας για να αποκρούει απειλές για ρίψεις ρουκετών από τη Γάζα και το Λίβανο, ανακοίνωσε το βράδυ χθες Δευτέρα το ισραηλινό υπουργείο 'Αμυνας.ΕΞΠΡΕΣΣ

Ισραήλ: Τον Νοέμβριο το αντιπυραυλικό σύστημα
Το Ισραήλ μετά τον Νοέμβριο θα έχει εγκαταστήσει κι αναπτύξει ένα αντιπυραυλικό σύστημα, ικανό να προφυλάσσει το εβραϊκό κράτος από τις ρίψεις ρουκετών και πυραύλων από το νότιο Λίβανο και την Λωρίδα της Γάζας, βεβαίωσε το υπουργείο Αμυνας του Ισραήλ σήμερα.

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι το νέο αντιπυραυλικό σύστημα θα συνεισφέρει στο σύστημα της αντιαεροπορικής άμυνας, «από κοινού με την πολεμική αεροπορία και τα υπόλοιπα αντιαεροπορικά συστήματα, ώστε να εξουδετερώνονται οι επιθέσεις της Χαμάς από την Λωρίδα της Γάζας και της Χεζμπολάχ από τον νότιο Λίβανο».

Σ έναν πρώτο χρόνο θα εγκατασταθούν ήδη το φθινόπωρο δύο συστοιχίες του νέου συστήματος αντιαεροπορικής άμυνας, ενώ θα ακολουθήσει η εγκατάσταση κι άλλων συστοιχιών του, όπως αναφέρεται στην ίδια ισραηλινή ανακοίνωση.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

52 σχόλια:

  1. Πλάκα θα έχει!
    Οι μεν της Χεζμπολάχ από τον Λίβανο και της Χαμάς από την Γάζα να ρίχνουν τις (σ)τρακα(σ)τρούκες τους, οι δε του Ισραήλ να τις αναχαιτίζουν με ...Πάτριοτ !!!

    Η έλλειψη ψυχραιμίας των Ισραηλινών είναι καταφανέστατη.
    Οι σημερινές απειλές ότι θα ξαναχτυπήσουν στον Λίβανο, δείχνουν την πολύ μεγάλη νευρικότητά τους.

    Κι όλα αυτά διότι δεν τους βγαίνει με τίποτα το εμπάργκο των κατεχομένων αφού μέρα με την μέρα δυναμώνουν οι φωνές εναντίον του Ισραήλ από όλες τις πλευρές του πλανήτη !
    τζιμης

    Υ.Γ. Οι υπέρμαχοι της συμμαχίας μας με το Ισραήλ, τι νομίζουν ότι θα πρέπει να κάνουμε εμείς ως σύμμαχοί του εάν μπλέξει πάλι σε μάχες στον Λίβανο με την Χεζμπολάχ;
    Και αρχίσουν οι ...Χεζμπολιώτες να το (ξανα)παίρνουν φαλάγγι και μάλιστα όχι όπως το 2006 με τους 500 και πλέον νεκρούς, αλλά να φτάσουν αυτή τη φορά να το απειλούν
    με μεγάλες απώλειες αρμάτων, ελικοπτέρων κλπ και με εκατόμβες θυμάτων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νάτος πάλι. Και έλεγα, θα γράψει.... δεν θα γράψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί, καυκά, σε ενοχλεί ο αρχαιοελληνικός χαιρετισμός και μας τον έχεις βάλει γρό-πλάν, για να φοβηθούμε κανέναν και τίποτα; Μπρρρρρρ μας... Νομίζεις ότι πολλοί έλληνες πλέον τρώνε κουτόχορτο και δεν βλέπουν που το πάτε εσείς οι εβραιολάτρες, εβραιόπληκτοι ακι εβραιολάγνοι και τα αφεντικά σας;

    ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΙΣ!

    Γούστο τους και καπέλλο τους, και μαγκιά τους στο κάτω-κάτω, που σηκώνουν το δεξί χέρι, κάτι τέτοιοι στον κόσμο τελικά θα ξεσκατάρουν τα πράγματα και θα τους στείλουν τους περιούσιους και τους κόμπανους τους από κει πού'ρθαν και πιό πάρα πέρα, άμα λάχει να πούμε, για να ησυχάσει ο κοσμάκης, και γι αυτό έχουνε/έχετε φρικάρει όλοι της από κει πλευράς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί πρέπει συνέχεια να περιστρέφουμε τη συζήτηση γύρω απο τους Εβραίους; Δεν μπορούμε δηλαδή έστω και μια φορά να συζητήσουμε-σχολιάσουμε και να αναλύσουμε την είδηση χωρίς πορωμένα μυαλά;

    Έχει καταντήσει κουραστική αυτή η μανία,ακόμη και για τον ήλιο να συζητήσουμε πάλι στους Εβραίους θα καταλήξει το πράγμα,ας κάνουν ότι θέλουν οι Εβραίοι,ΕΜΕΙΣ πρέπει να δούμε τι κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σιγα την μαγκια και το καπελο που προσκυνας αρχαιοελληνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ 20 Ιουλίου 2010 4:27 μ.μ.

    Ναι, κυρά μου, τα ίδια λέτε όλοι οι εξ Καζακστάν ασκενάζηδες και σεφαρδίτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ kiko
    //...Γιατί πρέπει συνέχεια να περιστρέφουμε τη συζήτηση γύρω απο τους Εβραίους;//...
    ----------------
    Έχεις δίκιο !!!
    Να πούμε και κάτι άλλο.
    Οι κάτοικοι λοιπόν του Κιριμπάτι, ζουν σε καλύβες και το πρωί που ξυπνάνε στέλνουν έναν γρήγορο και τους φέρνει καρύδες.
    Αφού φάνε και πιούνε και το μίλκο τους, άλλοι πάνε κατά ζεύγη στις καλύβες και οι μπάκουροι Κιριμπαταίοι πάνε για ψάρεμα.

    Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας χρησιμοποιεί ως γραφείο του ένα βαρέλι κάτω από ένα δένδρο και εκεί υπογράφει όλα τα διατάγματα...

    Ικανοποιήθηκες τώρα φιλενάδα;;;!!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ικανοποιήθηκες τώρα φιλενάδα;;;!!!

    Το επίπεδό σου είναι λίγο πολύ γνωστό,δεν μπορώ να πώ ότι με εκπλήσει πλέον η ελαφρύτητά σου.


    @ 20 Ιουλίου 2010 4:27 μ.μ.

    Ναι, κυρά μου, τα ίδια λέτε όλοι οι εξ Καζακστάν ασκενάζηδες και σεφαρδίτες...

    Ή ο τζίμης είσαι ή ο αδελφός του.


    τζίμη έχεις ψάξει ποτέ σε κανένα ψυχολόγο το πρόβλημα που έχεις να τους βλέπεις όλους σαν κοπελιές;

    Ναυτικός είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ kiko

    Δεν δηλώνεις φύλο και δεν ξέρω πώς να σε προσφωνήσω. Αλλά οι άλλοι μάλλον ξέρουν ότι είσαι γυναίκα ("κερά μου").

    Συμφωνώ απολύτως με το σχόλιό σου. Όντως "Έχει καταντήσει κουραστική αυτή η μανία,ακόμη και για τον ήλιο να συζητήσουμε πάλι στους Εβραίους θα καταλήξει το πράγμα,ας κάνουν ότι θέλουν οι Εβραίοι,ΕΜΕΙΣ πρέπει να δούμε τι κάνουμε.".

    Για πολλούς είναι τροφή (πληρώνονται γι αυτό), για άλλους απλή μανία.

    Το όλων "ωραιότερο" είναι ότι αυτοί που πληρώνονται, γράφουν ότι οι ... Εβραίοι πληρώνουν άτομα για να γράφουν κλπ.. κλπ. Δηλαδή, ο πληρώσας του πληρώσαντος :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ kiko 20 Ιουλίου 2010 6:00 μ.μ.

    Τώρα βλέπω το σχόλιό σου.

    Άρχισε πάλι τα ίδια ο ψυχάκιας;

    Καυκάσιε, πού είναι το σβηστήρι; Δεν είπαμε ότι οφείλει να σέβεται ο εν λόγω "ναυτικός" και να μην αποκαλεί "κοπελιές" τους άλλους, αν δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Tzimako
    O Pis.. sou troi kathe fora pou akous gia evraious kalos i kakos auti exoune tous Orx..s kai tha ta vgaloune pera. Esy Timako ti se meli mipos stenaxorithi o Ahmet kai o Hakan pou ta Afentika sou stin Aggyra pou i ellada paai me to Israil..Tzimako gia na ksereis kai na peis stis kasandres einai ola tetelesmena. Pes stous Pasades tou Islam mias kai oi Stratiotikoi exoune parei to kato dromo stin Tourkia oti to potami den gyrizei piso. Ksero oti exeis fagoura Tzimi kai episis blepo oti koroideveis tous pantes Legontas tous KOPELIES. Tzimako sevomai to kanali tou Savva kai elpizo auto na se kraksi giauto to thema giati esy myalo den vazeis. Anme peis Kopelia kai mena tha sou apantiso ela na deis to kopeli mou. Alla esy tora pigaine na kaneis parea me tous omoithriskous sou tous Otthomanolagnous kai otan pareis proagogi ela ksana na mas ta zaliseis.. ta kefia

    Byzantinos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Paidia gia Rotiste ton Tzimi an exei kanei Sounet.
    Byzantinos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Βυζαντινό, που όλως απαραδέκτωε εξακολουθεί να γράφει greeklish

    Oι παρακάτω στοίχοι ενός ναυτικού-ποιητή, του Νίκου Καββαδία, σου θυμίζουν κανέναν;

    Λένε για μένα οι ναυτικοί που εζήσαμε μαζί
    πως είμαι κακοτράχαλο τομάρι διεστραμμένο,
    πως τις γυναίκες μ' ένα τρόπον ύπουλο μισώ
    κι ότι μ' αυτές να κοιμηθώ ποτέ μου δεν πηγαίνω.

    Ακόμα, λένε πως τραβώ χασίσι και κοκό
    πως κάποιο πάθος με κρατεί φριχτό και σιχαμένο,
    κι ολόκληρο έχω το κορμί με ζωγραφιές αισχρές,
    σιχαμερά παράξενες, βαθιά στιγματισμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. απορω... εφοσον οι αριστερισται ειναι εναντιων καθε φασισμου και μιλιταρισμου το χερακι που χαιρεταει υψομενο δε το βλεπουν? γιατι υποστηριζουν τετοια κινηματα οπου γης και οταν βλεπουν λευκο να το κανει φριττουν? οσο για τους εβραιους τι να πω? οι καλυτεροι μαθητες του χιτλερ αποδειχθηκαν. γενοκτονοι πρωτοι!!!!!

    ΠΑΝΚΗΣ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσύ κύριε Βυζαντινέ τι ζόρι τραβάς; Δεν μπορεί κάποιος να γράψει τη γνώμη του επί του θέματος; Είστε προκλητικοί με τη διαρκή επιθετικότητα που δείχνετε.

    Κύριε-α ΚΙΚΟ, γιατί σας φαίνεται παράξενο που έγραψε για τους Εβραίους; Η Χεζμπολάχ με τους εξωγήϊνους κάνει πόλεμο και τους πετάει ρουκέτες; Δεν κάνει με τους Εβραίους; Το θέμα του άρθρου δεν είναι η Χεζμπολάχ και ο πόλεμος εναντίον των Εβραίων; Πως λοιπόν τον κατηγορείτε ότι είναι εκτός θέματος;
    Μήπως όλο αυτό το κάνετε επειδή αυτός και άλλοι δεν είναι υπέρ της πλευράς που υποστηρίζετε εσείς;
    Αν είναι έτσι, τότε σωστά ο Σάββας, όχι μόνον του επιτρέπει να σχολιάζει, αλλά τουναντίον θα έπρεπε να ζητήσει από εσάς να είσαστε περισσότερο ανεκτικοί με τις απόψεις των άλλων, όσο δυσάρεστες και αν σας είναι αυτές και εφόσον δεν ξεπερνούν τα όρια της ευπρέπειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ "Άρχισε πάλι τα ίδια ο ψυχάκιας;"

    Ρε μανια οι οβριοι να μας αντιγραφουνε. Οταν δεν αντιγραφουνε, κλεβουνε η δολοφονουν κανα κοριτσακι στο δρομο για το σχολειο του, στην Παλαιστινη. Τι θα γινη με σας ορε λαμογια; Μεχρι κι ο Πανουσης σας εχει παρει χαμπαρι.


    Πριν απο καιρο σας προτεινα για την νοσηλεια σας να εγγραφειτε ΔΩΡΕΑΝ στην:
    Σας το ξανα προτεινω παλι.

    "Εβραίος Ανώνυμος ΕΠΕ"

    Ανακοίνωσις:

    Βασιζόμενοι σε πολυετή εμπειρία με θετικότατα αποτελέσματα παρομοίων οργανώσεων σε Ευρώπη και Αμερική, ανακοινώνουμε την ίδρυση καί στήν Ελλάδα της "Εβραίος Ανώνυμος ΕΠΕ", που θα δέχεται άνδρες και γυναίκες οποιασδήποτε ηλικίας με σκοπό να μοιράζονται την εμπειρία τους, στη αντοχή του ανθρώπινου χαρακτήρα τους καθώς και την ελπίδα για μια ανθρώπινη συμπεριφορά μεταξύ τους αλλά και μέσα στην κοινωνία που ζουν. Σύμφωνα με το καταστατικό της εταιρίας μας, η μόνη προϋπόθεση για την δωρεάν έγγραφη στην "Εβραίος Ανώνυμος ΕΠΕ" είναι μια αυθόρμητη και δυνατή επιθυμία να σταματήσει κάποιος να σκέπτεται ότι ανήκει σε μια ανώτερη εβραϊκή φυλή.
    Ο βασικός αλλά και πρωταρχικός σκοπός της "Εβραίος Ανώνυμος ΕΠΕ" είναι να βοηθήσει τους εβραίους να απαλλαγούν από κάθε αίσθηση της ανωτερότητας που έχουν, σε σχέση με τους συνανθρώπους τους και να αγκαλιάσουν ολόκληρη την ανθρωπότητα, ανεξάρτητα από την κληρονομιά, την εθνικότητα, τη θρησκεία ή τη φυλή.
    Η "Εβραίος Ανώνυμος ΕΠΕ" πρόκειται να ακολουθήσει όσο το δυνατόν τα πρότυπα του επιτυχημένου μοντέλου του "Ανώνυμου Αλκοολικού" που έχει τόσο μεγάλη επιτυχία με τους Αλκοολικούς σε Ευρώπη και Αμερική.
    Έχει αποδειχθεί μέσα από πολυετή εμπειρία ότι η μεγαλύτερη πρόκληση τόσο για τους εβραίους όσο και για τους αλκοολικούς είναι το να συνειδητοποιήσουν ότι έχουν ένα τεράστιο πρόβλημα με τον εαυτόν τους.
    Πρέπει να ξεπεράσουν (οι Εβραίοι) έναν "κυκεώνα άρνησης" που υφίστανται καθημερινά, και επιβεβλημένα χρειάζονται τη βοήθεια των συνανθρώπων τους για να ιαθούν από την "ψυχολογία της ανωτερότητας" που υποφέρουν και στην συνέχεια να βοηθηθούν στην επίλυση του σοβαροτάτου κοινού προβλήματος τους.
    Οι ομάδες διαλόγου θα περιλαμβάνουν όχι περισσότερα από 15 άτομα κάθε φορά, θα πλαισιώνονται δε από ειδικούς ψυχίατρους και ψυχολόγους οι οποίοι θα συμμετέχουν στην συζήτηση.
    Σας πληροφορούμε ότι αρχικά ανοίξαμε γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και σκοπεύουμε την ίδρυση παρομοίων γραφείων σε Βόλο, Λάρισα, Γιάννενα, Ροδο, Χανιά και άλλες Ελληνικές Πόλεις.
    Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι όπως αποταθούν για περισσότερες πληροφορίες και έγγραφη στά Γραφεία μας:


    Μαραθονοδρόμου 22
    Παλαιό Ψυχικό

    Ηρακλείτου 10
    Θεσσαλονίκη


    Omadeon
    Ανατολικη Ιερουσαλημ
    κατεχομενη απο εβραιους γενοκτονους, Παλαιστινη


    PS
    Re Galia (αχ ποσο μας εχει λειψει; και κοιτα ποιος μιλαει για αργυρια-20 Ιουλίου 2010 7:16 μ.μ.)aaaaan mas vlepeis apo pouthena se parakalo dose to xaπaki tou ston Byziadino.
    (Dil. sto Dino me ta μαστα..a)
    Kai pes xeretismata sto Christo apo Goυantalaxara-Mexico

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ kiko
    //τζίμη έχεις ψάξει ποτέ σε κανένα ψυχολόγο το πρόβλημα που έχεις να τους βλέπεις όλους σαν κοπελιές;
    Ναυτικός είσαι;//
    --------------------
    Και πού να καταλάβω ότι δεν είσαι κοριτσάκι; Να μυρίσω τα νύχια μου μήπως; Ούτε με κλικ που κάνω στο kiko φαίνεται τι είσαι. Αφού ως φοβικό άτομο, κρύβεις ως και το φύλο σου.

    Ναυτικός δεν είμαι, αλλά πολλές φορές -όπως τώρα- βρίσκομαι να ταξιδεύω για επαγγελματικούς λόγους με πλοίο όπου το 65% από τους 600 επιβαίνοντες από όλο σχεδόν τον κόσμο (και όλοι κάτω από 35 ετών) είναι γυναίκες !!!

    Επομένως, αφού έχει πήξει το μάτι μου (και όχι μόνο) είναι λογικό, όσους δεν έχετε ανδρικό όνομα ή νικ, να σας βλέπω σαν κοπελιές.
    Με το Κίκο σε είχα κόψει για ...γιαπωνεζούλα !!!

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. //Καυκάσιε, πού είναι το σβηστήρι; Δεν είπαμε ότι οφείλει να σέβεται ο εν λόγω "ναυτικός" και να μην αποκαλεί "κοπελιές" τους άλλους, αν δεν είναι;//
    -----------------
    Το "κοπελιά" το λέω διότι βαδίζω με βάση τον νόμο των πιθανοτήτων. Αφού οι γυναίκες στατιστικά είναι περισσότερες από τους άνδρες, έχω πιο πολλές πιθανότητες να πετύχω το φύλο κάποιου που ή δεν γράφει καθόλου όνομα ή γράφει κάποιο ουδέτερο.
    Εκτός και εάν το δηλώσει. Αλλά αυτό δεν ισχύει για τους εντελώς ανώνυμους.

    Είδες πουθενά να πω κοπελιά τον Μπιζαντίνος ή τον μίστερ Μπούλγκαρις;;;

    Φαντάσου όμως μια κοπελιά να γράφει ανώνυμα και εγώ να του λέω "τι λες ρε φίλε;" !!!
    Για να μη παρεξηγούμαστε, να βάζετε ένα οποιοδήποτε όνομα ώστε να φαίνεται το φύλο σας.
    Εντάξει κορίτσι μου (20 Ιουλίου 2010 7:20 μ.μ.);;;
    ---------------

    @ Καυκάσιε, μήπως είναι φαλλοκρατικό να θεωρείται ντε και καλά ΑΝΔΡΑΣ όποιος γράφει εδώ ανώνυμα;
    Εξάλλου -και πολύ σωστά- στην φόρμα γράφει "Ο/Η Ανώνυμος είπε..."
    και όχι "Ο Ανώνυμος είπε..."!

    Το ιστολόγιο είναι μόνο για άνδρες; Όπως μερικοί διατείνονται;;;
    Παρακαλώ να μη δέχεσαι σχόλια ατόμων που δεν βάζουν καν κάποιο όνομα.
    Διότι όλο τέτοιες παρεξηγήσεις θα έχουμε.

    Κάποτε έγραψα "τι λες φίλε μου" σε έναν που υπέγραφε ως "Αντρέα" και με πέρασε γενεές δεκατέσσερις διότι δεν είχα καταλάβει ότι ήταν ...Γερμανίδα και το όνομα ήταν το πραγματικό της !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μεσιέ Μπουλγκαρίς μήπως να αναλάβεις να κάνεις την μετάφραση στα ελληνικά των σχολίων που έρχονται γραμμένα στο τούρκικο αλφάβητο;
    (20 Ιουλίου 2010 7:27 μ.μ. & 7:28 μ.μ.)
    Διότι μπορεί να περιέχουν κάποια σοβαρά μυνήματα και να μη τα χάσουμε !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τζιμη δεν παιζεσαι.
    Ολο τυρι τους βαζεις στις γωνιες γυρω απ' τις τρυπες τους κι αυτοι κανουν γιουρουσια να τ' αρπαξουν χωρις να βλεπουν τις μπανανοφλουδες.
    Μετα ακους τα ξεφωνητα μολις τους τσακωσει η φακα κι αρχιζουν τα αντισημιτης, νεοναζι, ρατσιστας, φασιστας, ισλαμολαγνος, γιουσουφακι, ισλαμοφασιτας και δεν συμμαζευεται. Χιλιες φορες ξαναζεσταμενη σουπα δηλαδη.
    Αλλα ετσι τους εχουνε μαθει απ' τα γενοφασκια τους.

    Μας το επιβεβαιωνει τελειως συμπτωματικα και ο Πανουσης.
    "....Η Γάζα να σας τυλίξει σαν σάβανο. Μούμιες να γίνετε ταριχευμένες και να θαφτείτε στα έγκατα των πυραμίδων που φτιάχνετε από τα λεφτά που μαζεύετε.....Τοκογλύφοι, τσιρκολάνοι και σκουπιδιάρηδες μια ζωή, αλλά τα τελευταία χρόνια εξασκούν κι άλλο ένα επικερδές επάγγελμα: Αυτό του επαγγελματία δολοφόνου των παιδιών και γυναικών με μαντίλες. Εχουν κατσικωθεί οι εβραίοι μετά τον πόλεμο στην Παλαιστίνη, σ’ενα μικρό μέρος της στην αρχή αλλά χρόνο με το χρόνο ο Σιωνιστικός μεταστατικός καρκίνος καταβροχθίζει τα πάντα γύρω του και τρέφεται με βομβαρδισμένες σάρκες μικρών παιδιών...."

    Τι αλλο να προσθεσω εγω;


    Omadeon
    Ανατολικη Ιερουσαλημ
    κατεχομενη απο εβραιους γενοκτονους, Παλαιστινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Tzimako kai Omadeon=Ahmet kai Hakan
    perastika Otthomanolagnoi
    Asimera ksimeroni mia oraia mera sto Aigaio ..Dose xairetismata sta afetnika sas stin Agygyra .Osos gia tin Faka itane tsoufia. Kratiste tin tha sa xriastei Arkadashia..
    Byzantinos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προς Βυζαντινό Τουρκοφάγο.

    Επιμένεις στο ίδιο βιολί. Επιχειρήματα έχεις να καταθέσεις;
    Κάτι σου έγραψε ο Omadeon πριν. Θα του απαντήσεις επί της ουσίας, ή θα γυροφέρνεις παραπλανητικά με ειρωνικά και υβριστικά σχόλια, χρησιμοποιώντας την πλέον σιχαμένη γραφή των greeklish;
    Το όνομα Βυζαντινός είναι προφανώς το ξεκάρφωμα σου.
    Τους κατηγορείς ότι έχουν σχέση με την Άγκυρα, δικαιούμαι να σε ρωτήσω, μήπως εσύ έχεις σχέση με το Τελ-Αβίβ;
    Μου κάνει εντύπωση, ότι ενώ μπαίνω στο ιστολόγιο πολλούς μήνες τώρα, δεν σε είχα ξαναδεί, τουλάχιστον με αυτό το ψευδώνυμο. Παρατηρώ επίσης ότι εμφανίστηκες ξαφνικά μετά από την κρίση του πλοίου στην Γάζα, όπως και κάποιοι άλλοι ομοιδεάτες σου. Σαν τα σαλιγκάρια μετά από την βροχή.
    Τυχαίο; Δεν νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ 5:13 μ.μ.

    >Ναυτικός δεν είμαι, αλλά πολλές φορές -όπως τώρα- βρίσκομαι να ταξιδεύω για επαγγελματικούς λόγους με πλοίο όπου το 65% από τους 600 επιβαίνοντες από όλο σχεδόν τον κόσμο (και όλοι κάτω από 35 ετών) είναι γυναίκες !!!<

    Από την μαστούρα το 'παθες ή από την "παλαμάτη"; :-)))
    Βρε τι παραδείσους με ουρί και πιλάφια ονειρεύεστε όλοι οι μεμέτηδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για αυτους που κοιμουνται κι ονειρευονται, και ταυτοχρονα τους τρεχουν τα σαλια, περι Ελληνικων και ισρα/αλητικων "συμμαχιων".

    "Ο Νετανιαχου παραδεχεται σε βιντεο οτι παραπλανησε τους Αμερικανους για να καταστρεψη τις συμφωνιες του Οσλο".
    http://www.thenational.ae/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100718/FOREIGN/707179891/1135

    @ Θηλεον (21 Ιουλίου 2010 10:32 π.μ.) που εχει σταματησει να γραφη, μπλα-μπλα-μπλα...
    Φαινεσαι οπως η πνιγμενη μυγα μεσ' το γαλα. Ακομα και η "γιαρμουλκα" σου και τα "κοτσιδακια σου" επιπλεουν σ' αυτο.
    Τραβα στα "τζουρα" της Ομονοιας μπας και βρεις κανα Πακιστανο και σου δροσισει τους ευτραφεις μηρους σου ολιγον τι.


    Omadeon
    Ανατολικη Ιερουσαλημ
    κατεχομενη απο εβραιους γενοκτονους, Παλαιστινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μεσιέ Μπουλγκαρίς μήπως να αναλάβεις να κάνεις την μετάφραση στα ελληνικά των σχολίων που έρχονται γραμμένα στο τούρκικο αλφάβητο;
    (20 Ιουλίου 2010 7:27 μ.μ. & 7:28 μ.μ.)
    Διότι μπορεί να περιέχουν κάποια σοβαρά μυνήματα και να μη τα χάσουμε !!!
    τζιμης
    Γελοιοτητες ενος γελιου (Ιμαμη τζαμαλ) μα γιατι αραγε ολα τα Ισλαολιγουρικα "mawali" μινως τζιμης και ομαδεον μισουν τις γυναικες?Μηπως μαζι με το Ισλαμ ασπαστηκαν και αυτο που ελεγαν το 19ο αιωνα "τουρκικια γουστα"?Παντως το ιδρθμα στην Κερκυρα τους περιμενει αν και αμφιβαλλω αν μπορει να τους θεραπευσει! ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΖΙ Ο ΑΛΛΑΧ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ! Επισης θα μπορουσαν να μας εξηγησουν την "ευγλωτη σιωπη" τους στο αρθρο για τις σφαγες των ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ στην Νιγηρια απο τους ομοθρησκους τους η να φανταστω τον λογο?Παρεπινοντως ασχετε καμηλεμπορα το Βουλγαρης στο ονομα μου ειναι με ητα (με γιοτα ηταν για αυτους που ηταν αριστοκρατες και γραμμενοι στο libro d'oro".Οι δικοι του προγονοι ηταν ΠΟΠΟΛΑΡΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ (πραγμα που εν ισχυει για σενα και την συμορια σου) ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ!
    Χρηστος Βουλγαρης απο Λονδινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι διάφοροι απίστευτοι τύποι στυλ Τζίμη και Omadeon είναι προφανές ότι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να εκτοξεύουν τις διάφορες ρατσιστικές και αντισημιτικές αηδίες τους (σύνηθες κάλυμα του απίστευτου μίσους και ανυπόφορων συμπλεγμάτων που κουβαλούν) αντί να ψάξουν λίγο παραπάνω το θέμα. Το περιεχόμενο καθορίζει τη μορφή και η μορφή αποτελεί φορέα πληροφοριών για το περιεχόμενο. Έτσι ο τρόπος ντυσίματος, τα λόγια, ο χαιρετισμός κ.λπ. εξωτερικά στοιχεία μπορούν να προδώσουν πολλά για τη βαθύτερη ουσία των πραγμάτων.(το ίδιο ισχύει για τους προαναφερόμενους απίστευτους τύπους).
    Η Χεζμπολάχ είναι ξεκάθαρα ισλαμοφανατική οργάνωση, καλλιεργεί συστηματικά την ιδεολογία του τζιχάντ, του μαρτυρίου (σαχάντα) ακόμη και στα μικρά παιδιά - φορέας της ισλαμοφανατικής αυτής σχολής του Χομεϊνί που πρώτος χρησιμοποίησε μικρά παιδιά ως μάρτυρες κυριολεκτικά επί σφαγή στον πόλεμο με το Ιράκ) και του σαρία. Δεν είναι τυχαίο ότι οι τροφοδότες σου σε χρήμα και όπλα είναι τα αυταρχικά καθεστώτα Ιράν και Συρία (συστηματικοί εξαγωγείς τρομοκρατίας). Μέσω του δικτύου της Al-Manar προωθεί τις επιθέσεις αυτοκτονίας, έχει εκτελέσει ένα σωρό τρομοκρατικά κτυπήματα, σκοτώνοντας δεκάδες αθώους ανθρώπους, φορέας του πιο αδιανόητου death cult (http://www.memritv.org/clip/en/2408.htm, http://www.memritv.org/clip/en/2322.htm, http://www.memritv.org/clip/en/1304.htm) είναι ό,τι πιο απάνθρωπο κι επικίνδυνο σε αυτή τη γωνία της Μ. Ανατολής. Ο ηγέτης της Νασράλα έχει δηλώσει, μεταξύ άλλων «ωραίων», «if [Jews] all gather in Israel, it will save us the trouble of going after them worldwide» (!) ενώ συστηματικά αρνείται το Ολοκαύτωμα (όπως και το αφεντικό του ο μικρός Φύρερ Αχμαντινετζάντ). Διατηρεί αυθαίρετα ΔΙΚΟ της στρατό μέσα στο Λίβανο - μόνιμη πηγή για τους Χριστιανούς του Λιβάνου ενώ πολλοί λιβανέζοι πολιτικοί κ.λπ. την κατηγορούν για ναζιστικές τακτικές (http://www.memritv.org/clip/en/2539.htm,) και δεν κρύβει εξάλλου ούτε κι η ίδια τη συμπάθειά της (http://www.nysun.com/foreign/hezbollahs-nazi-tactics/36717/).

    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ναυτικός δεν είμαι, αλλά πολλές φορές -όπως τώρα- βρίσκομαι να ταξιδεύω για επαγγελματικούς λόγους με πλοίο όπου το 65% από τους 600 επιβαίνοντες από όλο σχεδόν τον κόσμο (και όλοι κάτω από 35 ετών) είναι γυναίκες !!
    giati den les tin alithia.
    trvs ta lefta toy mpampa xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ ΜΕ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΕΣ ΣΠΙΤΙΑ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ

    Το Ισραήλ ξεσήκωσε διεθνή κατακραυγή όταν την Τρίτη επανέλαβε την πάγια πολιτική του να στέλνει μπουλντόζες στην ανατολική Ιερουσαλήμ και να ισοπεδώνει σπίτια Παλαιστινίων.


    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/israel/7888177/Israel-bulldozes-Palestinian-homes-in-East-Jerusalem.html

    ΜΠΡΟΥΝΟ:

    Αν εσύ ήσουν Παλαιστίνιος, τι θα έκανες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πόσο περισσότερο φασίστες μπορούν να γίνουν οι Σιωνιστές;
    Είναι άραγε τυχαίο πως οι γενοκτόνοι Τούρκοι είναι φιλαράκια τους;
    Όμοιος ομοίω αεί πελάζει...


    ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΑΦΑΙΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ "ΕΘΝΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ" ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΤΟ 1948



    ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΔΙΩΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ 750.000 ΑΡΑΒΕΣ ΤΟ 1948
    ΑΛΛΑ Ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ "ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ" ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ


    Το Ισραηλινό Υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει να διαγράψει ένα απόσπασμα
    απο τα βιβλία ιστορίας του που λέει την ιστορία της εκδίωξης των Παλαιστινίων
    απο τους Εβραίους το 1948(Σ.Σ:Αλήθεια αυτό το γεγονός γιατί οι "προοδευτικοί"
    δεν το προβάλλουν ποτέ σαν "σωβινιστικό" και "ιμπεριαλιστικό" πόλεμο;)
    Το υπουργείο ανήγγειλλε οτι έχει αποφασίσει να επανεκδόσει το βιβλίο ιστορίας,όπως
    αναφέρθηκε στα ΜΜΕ την Κυριακή.


    Τα ΜΜΕ ανέφεραν για το απόσπασμα:"Οι Παλαιστίνιοι και οι Αραβικές χώρες
    ισχυρίστηκαν οτι οι περισσότεροι απο τους πρόσφυγες ήταν πολίτες που τους επιτέθηκαν και τους έδιωξαν απο τα σπίτια τους,οπλισμένες εβραϊκές δυνάμεις,οι οποίες ακολούθησαν μια πολιτική "εθνικής εκαθάρρισης".

    Το Ισραήλ πάντοτε ισχυριζόταν οτι οι Παλαιστίνιοι δεν υποχρεώθηκαν να μετακινηθούν απο τα σπίτια τους.

    Την Κυριακή,ο ισραηλινός Πρωθυπουργός Μπέντζαμιν Νετανιάχου έκανε ρατσιστικές
    αναφορές παρόμοιες με τα σλόγκαν των πραγματικών Σιωνιστών,που εξόρισαν
    750.000 ντόπιους Παλαιστίνιους Αραβες απο την πατρίδα τους το 1948.
    "Το Ισραήλ δεν είναι ένα "bi-national" κράτος",δήλωσε και συμπλήρωσε,"είναι η πατρίδα του κάθε εβραίου."

    Παρ'όλα αυτά οι περισσότεροι Ισραηλινοί αρνούνται να δεχτούν οτι το Σιωνιστικό
    καθεστώς καθιερώθηκε μέσα απο εθνικές εκκαθαρίσεις,ελάχιστοι τις δέχονται.
    Ο Ισραηλινός ιστορικός Ilan Pappe έχει γράψει ένα βιβλίο με τίτλο
    "Η εθνική εκκαθάριση της Παλαιστίνης".Το βιβλίο του,το οποίο έχει δεχθεί
    δριμύτατη κριτική στο Ισραήλ,βασίζεται σε ντοκουμέντα που έχει βρεί
    απο έρευνές του στα αρχεία του Ισραηλινού Υπουργείου Αμύνης.

    Στο βιβλίο του αναφέρει οτι οι Σιωνιστές σχεδίασαν την ίδρυση του Ισραήλ
    στην γή που κατοικούνταν απο ένα Παλαιστικιακό πληθυσμό και εφοδιάζει με
    λεπτομέρειες για τα σχέδια που δημιούργησαν οι ηγέτες του Σιωνισμού
    για το πως θα ξεφορτώνονταν τον υπάρχοντα Παλαιστινιακό πληθυσμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αφήστε τις θεωρίες ρε Βλαχοπούλου και οι άλλοι σιωνιστές εβραίοι και φιλοσιωνιστές "Έλληνες" περί της...Νιγηρίας που τις λέτε για να ξεκαρφωθείτε από το τι κάνετε στην Παλαιστίνη όπου σκοτώνετε μωρά στα σχολεία και στα νοσοκομεία της Γάζας και της Δ. Όχθης.

    Σας λέμε για τα μικρά παιδιά που πυροβολείτε στους δρόμους στην αγκαλιά της μάνας τους και σεις μας λέτε ότι το κάνετε επειδή οι φανατικοί ισλαμιστές σκοτώνουν χριστιανούς στην Νιγηρία.

    "Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα !!!" (Κρίστο Μπούλγκαρις 2010 μ.Χ.)

    Τσάμπα το συνάλλαγμα που χαλάνε τα θύματα οι πατεράδες σας να σας στέλνουν να πίνετε καφέ με τις αρσενικές αγγλίδες στα λονδίνα ρε !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΠΕΛΛΗ μονο η εξωσυστημικη αριστερα τους τα χωνει χοντρα.Ουτε ο ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ, ουτε το ΠΑΣΟΚ, ουτε το ΚΚΕ.

    Πως ξεκίνησαν όλα: Ο σιωνιστικός εποικισμός της Παλαιστίνης
    http://www.ardin.gr/node/207
    Η ιδεολογία της απολυτρωμένης γης
    http://www.ardin.gr/node/202
    Μια κλειστή ουτοπία;
    http://www.ardin.gr/node/201
    Οι ρίζες του σιωνιστικού φονταμενταλισμού
    http://www.ardin.gr/node/197
    Προκαταλήψεις και παραποίηση της αλήθειας
    http://www.ardin.gr/node/203
    Η εξαπάτηση συνεχίζεται
    http://www.ardin.gr/node/205
    Από τον σιωνισμό στον εβραϊκό φονταμενταλισμό
    http://www.ardin.gr/node/2019
    Πώς επινοήθηκε ο Ιουδαϊκός λαός; Αποδόμηση μιας μυθικής ιστορίας
    http://www.ardin.gr/node/198
    Σιωνισμός: Η σοσιαλιστική προοπτική στην Παλαιστίνη περνά από την καταστροφή του κράτους του Ισραήλ.
    http://www.ks-ee.org/?q=node/84
    Ἱστορίες τῶν Ἀφεντικῶν
    http://antifonitis.gr/online/?p=1647

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. >Οι δικοι του προγονοι ηταν ΠΟΠΟΛΑΡΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ<

    Πολυ καλη ταινια.Την εχω δει αρκετες φορες.Παιζει και ο Πρεκας.Νομιζω οτι ειχε τιτλο "επαναστατης ποπολαρος" or something like that.
    Γεια σου "επαναστατη" Βουλγαρη other people's money.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και ξαφνικά ο/η Galia μεταμορφώθηκε όπως οι πεταλούδες σε ΜΠΡΟΥΝΟ! άκου όνομα,
    Που το βρήκες πάλι αυτό το ονοματάκι;
    Εεεε τώρα μας προκαλείς.

    Αλλά αν το ξανασκεφθούμε πάλι καλά που δεν διάλεξες Δημόκριτος, Αχαιός, Χρήστος, Περσέας, Σιδηρούντιος, Βυζάντιος.
    Έτσι μπράβο, Μπρουνο, Κικο, El carnicero klapatsimpano σας πάει γάντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Αφήστε τις θεωρίες ρε Βλαχοπούλου και οι άλλοι σιωνιστές εβραίοι και φιλοσιωνιστές "Έλληνες" περί της...Νιγηρίας που τις λέτε για να ξεκαρφωθείτε από το τι κάνετε στην Παλαιστίνη όπου σκοτώνετε μωρά στα σχολεία και στα νοσοκομεία της Γάζας και της Δ. Όχθης.

    Σας λέμε για τα μικρά παιδιά που πυροβολείτε στους δρόμους στην αγκαλιά της μάνας τους και σεις μας λέτε ότι το κάνετε επειδή οι φανατικοί ισλαμιστές σκοτώνουν χριστιανούς στην Νιγηρία.

    "Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα !!!" (Κρίστο Μπούλγκαρις 2010 μ.Χ.)

    Τσάμπα το συνάλλαγμα που χαλάνε τα θύματα οι πατεράδες σας να σας στέλνουν να πίνετε καφέ με τις αρσενικές αγγλίδες στα λονδίνα ρε !!!
    τζιμης"
    Η αυτου γελιοτης "Ελληνας" (made in Arabia) "τζιμης" (τζ-ιμαμης τζαμαλ) επι το καθηκον!Παντα προθυμος να υπερασπιστει ΤΑ ΕΓΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΜΟΒΟΡΩΝ ΟΜΟΘΡΗΣΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥ(βλεπε ΜΙΤ)ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΑΣ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΜΕΡΑ -ΝΥΧΤΑ η οπως εγραψε και ο Shakespaere στον "MacBeath"δεν θα μπορσει ποτε να ξεπλυνει τα χερια του απο αυτοΧωρια που δεν απαντα για την καλυψν που δινει σ' αυτα`τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ....
    Τωρα αν αυτου του αρεσει να πινει καφε (και πολλα `αλλα πραγματα) με τις " αρσενικές αγγλίδες"ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΣΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ( παρεπιντοντως ενας απο τα πολλους ορους της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ που δεν του εχουν διδαξει στο τζαμι του οι αλλοι ιμαμηδες ειναι ο ορος τραγελαφος, οπως φαινεται και αυτα που γραφει) αυτο ειναι δικο του προβλημα!
    Ομοιως δικο του προβλημα αν στην καθημερινη του ζωη "κυκλοφορει" με γυναικειο ονομα (Ρενα Βλαχοπουλου)Δυστηχως για αυτον "εξ ιδιων κρινει τα αλοτρια" και αν αυτος εχει αυτες τις συνηθειες λογω "τουρκικων γουστων" εγω δεν τις εχω! ΑΡΑ Ας ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ Ο ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΡΙΟΠΑΘΗΣ ΜΕ ΤΗΝ "ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ" ΤΟΥ!
    Παντως εχω να του δωσω μια συμβουλη: επειδη δηλωνει "ναυτικος" ( το αλλο με τον Τοτο το ξερει? αλλα απο την αλλη οι Αραβες ονομαζουν τισ καμηλες τους πλοια της ερημου) σε περιπτωση που το πλοιο δεσει σε αγγλικο λιμανι καλα θα κανει να ποφυγει εκφρασεις του τυπου "" αρσενικές αγγλίδες" ιδιατερα κοντα σε αστυνομικους διοτι διαφορετικα μπορει να "κερδισει" ενα "δωρεαν εισητηριο" για "διαμονη" σε μερη οπως το Belmoor εκτος φυσικα και αν θελει να γνωρισει πολλους καινουργιους φιλους (εξαλου εκει περα θα βρει και πολλους ομοθρησκους- ομοιδεατες του)
    Χρηστος Βουλγαρης απο Λονδινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πρώτ' απ' όλα θεωρώ ότι άθλιοι υπαινιγμοί προς το πρόσωπό μου (π.χ. ΜΠΡΟΥΝΟ-Galia κ.λπ.) καταδεικνύουν την απίστευτη βλακεία (για να μην πω κάτι χειρότερο) και το επίπεδο αυτών που τους χρησιμοποιούν.
    Προς ΑΠΕΛΛΗΣ: Είναι γνωστό ότι κατεδαφίζονται σπίτια Παλαιστινίων από τους Ισραηλινούς είτε γιατί χρησιμοποιούνται από τρομοκράτες είτε γιατί είναι εντελώς παράνομα (δεν έχουν πολεοδομική άδεια ανέγερσης) http://www.jcpa.org/jl/vp498.htm. Κατεδαφίσεις στην Δυτική Όχθη κάνει και η ΠΑ αλλά δεν μιλάει κανείς. Όπως μπορείς να διαβάσεις στο site ενός αντισημίτη το Ισραήλ αν κι επιχορηγεί την ανέγερση σπιτιών από Παλαιστίνιους έχει καταδικαστεί από το Ανώτατο Δικαστήριο η κυβέρνηση Νετανιάχου ότι κάνει διακρίσεις αφού επιδοτεί με μεγαλύτερο ποσό την ανέγερση σπιτιών από Εβραίους. Το Ισραήλ είναι μια δημοκρατική χώρα (http://a330.g.akamai.net/7/330/25828/20081021195552/graphics.eiu.com/PDF/Democracy%20Index%202008.pdf) με πραγματικά ανεξάρτητη δικαιοσύνη και οι περιπτώσεις κρατικής ή στρατιωτικής αυθαιρεσίας ελέγχονται συστηματικά! Όμως, μήπως ο σημερινός κόσμος μας εφαρμόζει διπλά standards όταν εξετάζει το Ισραήλ? Μπορείς να δεις εδώ ότι πρόσφατα η τόσο "δημοκρατική" Χαμάς κατεδάφισε με το έτσι θέλω σπίτια αράβων Παλαιστινίων-κατοίκων της Γάζας με τη φτηνή δικαιολογία ότι θέλει να χτίσει έναν τεράστιο "Οίκο Αρετής" (μπορείς να φανταστείς?), δημιουργώντας πρόβλημα προσφύγων μέσα στην επικράτειά της. Ακούστηκε τίποτα?
    Με ρωτάς λοιπόν τι θα έκανα αν ήμουν Παλαιστίνιος και μου κατέστρεφαν το σπίτι? Αν δεν είχα αδικήσει κανένα κι ήταν νόμιμο το σπίτι μου θα προσέφευγα στη δικαιοσύνη (ακόμη και σε διεθνή δικαστήρια αφού υπάρχουν ΜΚΟ που μπορούν να αναλάβουν ακόμη και τα έξοδα γι' αυτό)... σίγουρα όμως δε θα ζωνόμουνα εκρηκτικά για να την πληρώσουν αθώοι! Αν ζούσα στο δικτατορικό καθεστώς της Γάζας όμως, πιστεύεις ότι θα είχα πολλές επιλογές?
    Τα υπόλοιπα που αναφέρεις (π.χ. Ο ΙΣΡΑΗΛ ΑΦΑΙΡΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ "ΕΘΝΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ" ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΤΟ 1948,...ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΔΙΩΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ 750.000 ΑΡΑΒΕΣ ΤΟ 1948... κ.λπ. είναι πραγματικά ανιστόρητα. Καταρχήν να σου τονίσω ότι ο ίδιος ο Pappe όταν του ζητήθηκαν αποδείξεις για τα λεγόμενά του από επιστημονική επιτροπή του Πανεπιστημίου της Χάιφα παραδέχτηκε ότι οι ιστορικές "απόψεις του προέρχονται περισσότερο από την ιδεολογία του (είναι μαρξιστής) παρά από τα γεγονότα" (ωραία θέση για έναν άνθρωπο που θέλει να λέγεται ιστορικός!). Ο ίδιος σε άρθρο του στο περιοδικό του Journal of Palestine Studies παραδέχτηκε ότι ο Teddy Katz (φοιτητής του οποίου στοιχεία από «διατριβή» του πήρε για τη θεμελίωση αυτής της απίστευτης θεωρίας περί «διωγμών» των Αράβων από τους Εβραίους) «γνώριζε καλά τη «σύγχυση» στις αφηγήσεις όσων συμμετείχαν ύστερα από αυτά τα μακρινά τραυματικά γεγονότα»,… «δεν τον ενδιέφεραν ακριβείς λεπτομέρειες» ή …«η βεβαιότητα των ακριβών χρονολογιών, των ονομάτων και των αριθμών» (!!!!)

    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πως δημιουργήθηκε τότε το πρόβλημα των Αράβων προσφύγων πριν τον πόλεμο του 1948 όπου ένα πλήθος αραβικών χωρών εξαπέλυσε ανελέητο πόλεμο κατά του Ισραήλ? Σύμφωνα με τον Edward Atiyah γραμματέα της Αραβικής Ένωσης
    «αυτή η μεγάλη έξοδος έγινε εν μέρει λόγω της πίστης των Αράβων, όπως καλλιεργούνταν λανθασμένα από τον αραβικό τύπο και τους ανεύθυνους λόγους κάποιων Αράβων ηγετών ότι ήταν θέμα εβδομάδων να νικηθούν οι Εβραίοι από τον αραβικό στρατό και να ξαναμπούν στη χώρα οι Άραβες Παλαιστίνιοι και να την ανακαταλάβουν». Το περιοδικό Time εκείνης της εποχής έγραφε: "The mass evacuation, prompted partly by fear, partly by order of Arab leaders, left the Arab quarter of Haifa a ghost city...By withdrawing Arab workers their leaders hoped to paralyze Haifa." H ιορδανική εφημερίδα Falastin έγραφε το 1948: “The Arab States encouraged the Palestine Arabs to leave their homes temporarily in order to be out of the way of the Arab invasion armies.” Ο Νούρι Σαίντ, ο ιρακινός πρωθυπουργός, είπε: “We will smash the country with our guns and obliterate every place the Jews seek shelter in. The Arabs should conduct their wives and children to safe areas until the fighting has died down.” Ο φιλοναζιστής Μεγάλος Μουφτής Χουσαϊνί, θείος του Αραφάτ, που καθοδηγούσε στην κυριολεξία τους Άραβες Παλαιστίνιους, τους προέτρεπε να φύγουν πριν την επίθεση για να μπορέσουν να εξοντώσουν πιο εύκολα μέχρι και τον τελευταίο Εβραίο! Για να μη σε κουράζω, όμως, υπάρχουν ένα πλήθος (θα μπορούσα να σου αναφέρω ακόμη πάμπολλα δημοσιεύματα, αφηγήσεις, λόγους των ίδιων των Αράβων ηγετών αλλά και Αράβων κατοίκων στην τότε Βρετανική Εντολή) μαρτυριών και ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ απόδειξη για «διωγμό» ή «σφαγές» των Παλαιστινίων από τους Εβραίους εκτός από την αποτρόπαια σφαγή 254 Παλαιστινίων στο Ντέιρ Γιασίν από την παραστρατιωτική Ιργκούν και τη LHEI, υπόθεση για την οποία συνελήφθησαν οι υπεύθυνοι από τη Χαγκανά και καταδικάστηκαν με βαριές ποινές! Αντίθετα, είναι γνωστό σε όλους, αλλά προς ντροπή της διεθνούς κοινότητας ότι δεν αντέδρασε στο πραγματικό, όταν κατά τη διάρκεια του πολέμου του ’48 διώχθηκαν πάνω από 400.000 Εβραίοι (Σεφαραδίτες που ζούσαν για εκατοντάδες χρόνια στη Μ. Ανατολή) και συνολικά μέχρι το 1968 πάνω από 850,000 Εβραίοι από τους Άραβες (διανθισμένες με τη γνωστή ισλαμική «αβρότητα») από ένα πλήθος αραβικών χωρών (μόνο από το Ιράκ σφαγιάστηκαν ή διώχθηκαν πάνω από 154.000 Εβραίοι)! Δυστυχώς αυτή είναι η ιστορική αλήθεια!
    Για να κλείσω όμως σχετικά με τις «αγαθές» προθέσεις των τότε (βαρβάρων) Αράβων (δε διαφέρουν στο ελάχιστο από τις σημερινές) να σου πω τι έλεγε λίγο πριν τον πόλεμο του ’48 ο θείος του Αϋμάν αζ-Ζαουάχρι, γραμματέας τότε του Αραβικού Συνδέσμου:
    «Θα είναι ένας πόλεμος εξόντωσης και σφαγών, για τον οποίο θα μιλούν όπως για τις σφαγές των Μογγόλων και των Σταυροφοριών». Τόσο καλά!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είμαι η Galia και δεν έχω καμιά σχέση με τον Μπρούνο. Και έχω αναφέρει στο παρελθόν το γκρέμισμα σπιτιών από τη Χαμάς, και εγώ όπως ο Μπρούνο, επειδή πολύ απλά είναι αλήθεια.

    Επί τη ευκαιρία, προς τα συντρόφια και τα τζιχάντια, τζιμαπελλομαδεόν κ.ο.κ., απευθύνεται έκκληση από τον δοκιμαζόμενο λαό της Γάζας: Μην στείλετε άλλη βοήθεια, όχι άλλα ληγμένα φάρμακα "που κάνουν κακό, παρά καλό" και ούτε να θαφτούν δε γίνεται χωρίς να μολύνουν το έδαφος. Από το Al Jazeera:
    http://www.aljazeera.net/NR/exeres/9B277FBF-7E38-4F0F-B6E7-D67D3C36468C.htm?GoogleStatID=13

    Έξαλλοι οι Γαζιανοί αξιωματούχοι με την "βοήθεια":
    http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=182120

    Θα μου πείτε: Περιμένατε κάτι καλύτερο; Ο στολίσκος ήταν ένα κακοπαιγμένο και φτηνιάρικο μελόδραμα. Τα φάρμακα και η δήθεν "ανθρωπιστική βοήθεια" ήταν τα "ζωγραφιστά" σκηνικά... Χάρτινο το φεγγαράκι, δηλαδή.

    Ανάλογα ισχύουν και με το άλλο χιτλεροισλαμοφασιστικό εργάκι, αυτή τη φορά θρίλερ φαντασίας και μάλιστα splatter: "χεζμπολλάχ"!!! Όπως λέμε "σέχτα επαναστατών" δηλαδή.

    Eλπίζω να μην ξανα-μπλέξετε με κάποιον άλλο ανυποψίαστο σχολιαστή. Γιατί δεν πρόκειται να ξανα-απαντήσω. Δεν είναι εκτός από θλιβερό ΚΑΙ βαρετό; Τόσα ωραία εργάκια (θεατρικά και κινηματογραφικά) παίζονται αυτήν την στιγμή σε ολόκληρο το τριτοκοσμικό ισλαμο-αριστεριστικό μπλοκ της Υφηλίου. Και εσείς κολλήσατε σαν χαλασμένος δίσκος "Galia, Galia, Galia"...

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ti tha ekana an eimaun Palestinos tha dexomouna tin proti apofasi toi OHE gia tin Palestini 50 50 alla oi Palestinioi nomizontas oti ta aderfia tous tha tous voithisoune me ti Araviki legeona perimenane thaumata .Apeli-Omadeon -Tzimako den sas vlepo na katigoratai tin Aigypto pou kratouse tin gaza gia tin partitis ???Kai tin Iordania tin ditiki Oxthi ???? Afiste tis meladromatikes katastaseis.. Kapoia mera tha exoune to kratos tous ..Alla tetoia sympatheia se Araves kai oxi se Ellines Tzimako Appeli kai Omadeon??ti na po Krima stous ellines tis Imvrou kai Tennedou ??Krima sto embargo tis Armenias apo tous Tourkous gia 20 kai vale xronia?? Krima gia tin Kypro..Den sas blepo na symmetexete..Mono na katigorite asistola..

    Kai min ksexaseste na dosete xairetismata ston Ahmet kai ston Hakan etsi..
    kai seligo tha vlepoume Heron kai apo tis dikia mas meria peste stous Pasades dont worry an eye for an eye..
    inte Demek Yunan arkadashlar

    Byzantinos filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. "ΤΑ ΕΓΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΜΟΒΟΡΩΝ ΟΜΟΘΡΗΣΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥ(βλεπε ΜΙΤ)ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΑΣ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΜΕΡΑ -ΝΥΧΤΑ η οπως εγραψε και ο Shakespaere στον "MacBeath"δεν θα μπορσει ποτε να ξεπλυνει τα χερια του απο αυτοΧωρια που δεν απαντα για την καλυψν που δινει σ' αυτα`τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ...."

    21 Ιουλίου 2010 11:33 μ.μ.

    Εσύ θα απαντήσεις ή θα συγκαλύψεις την άγρια και στυγερή δολοφονία του Κύπριου Ορθόδοξου αρχιμανδρίτη πατέρα ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΥ από φανατικούς Σιωνιστές Εβραίους μέσα στο προσκύνημα της Αγίας Φωτεινής στους Άγιους Τόπους;
    Ο π. Φιλούμενος που έχει ανακηρυχθεί οσιομάρτυρας- λένε ότι μυρόβλησε-κατακρεουργήθηκε με τσεκούρια και έπειτα οι δολοφόνοι του έριξαν και χειροβομβίδες μέσα στο ναό.
    Τόση αγάπη για τους Χριστιανούς έχουν οι Εβραίοι!!

    Το έγκλημα του π. Φιλούμενου ήταν ότι ήθελε να αναστηλώσει τον ναό της Αγίας Φωτεινής (Σαμαρείτιδα) αλλά αυτό χαλούσε τα σχέδια των εποίκων Εβραίων.
    Το πλέον ανόσιο, είναι πως σκότωσαν τον άνθρωπο τη στιγμή που μόνος του τελούσε τον Εσπερινό. Βρέθηκε ο φουκαράς με το πετραχήλι του περασμένο στο λαιμό. Αιωνία του η μνήμη.
    Αυτά συμβαίνουν στην πραγματικότητα κύριε Μπρούνο στην Παλαιστίνη, και από αυτά κρίνω και για τα υπόλοιπα που τραβάνε οι Παλαιστίνιοι.
    Για αυτό πιστεύω ότι όσα έχεις γράψει αποτελούν φθηνή και προκατασκευασμένη προπαγάνδα. Η απάντηση σου ότι θα πήγαινες στα δικαστήρια αν ήσουν Παλαιστίνιος, είναι φαιδρή και απλά επικυρώνει αυτά που σου έγραψα παραπάνω.

    Όχι κύριε, δεν είμαι ούτε ισλαμολάγνος, ούτε αντισημίτης (σσ. δεν αποδέχομαι τον όρο), αλλά να είσαι σίγουρος ότι θα χαιρόμουν, άν κάποτε πρυτάνευε η λογική και οι δύο λαοί τα έβρισκαν μεταξύ τους.
    Μέχρι τότε, η ελληνική μου ιδιοσυγκρασία και καταβολή θα με κάνει να παίρνω το μέρος του αδύναμου και του αδικημένου. Αλλιώς δεν θα ήμουν Έλληνας, θα ήμουν Εβραίος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑΠΕΛΛΗ στα σοβαρα περιμενεις απο το Christos να σου απαντησει για την περιπτωση της στυγερης δολοφονιας του π.Φιλουμενου;Πολλα περιμενεις απο εναν "επαναστατη ποπολαρο" other people's money.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. "...Για αυτό πιστεύω ότι όσα έχεις γράψει αποτελούν φθηνή και προκατασκευασμένη προπαγάνδα..." Ο φανατισμός σου προκύπτει ευθέως από το γεγονός ότι αποκαλείς "προπαγάνδα" τα γεγονότα που παραθέτω, τα οποία εσύ, «περιέργως» δεν απαντάς! Για σένα, που τόοοοσο σε ενδιαφέρει οι δυο λαοί να τα βρούνε μεταξύ τους, φαίνεται ότι είναι προτιμότερη η αυτοδικία παρά ο δρόμος της δικαιοσύνης... Λες ότι δήθεν δεν είσαι αντισημίτης.
    Εγώ σου λέω ότι είσαι ένας ορκισμένος εχθρός των Εβραίων, φορέας ρατσιστικού μίσους που προσπαθείς να το ενσπείρεις και στους άλλους, που δυστυχώς δε γνωρίζουν ή δεν έχουν το χρόνο ή τη διάθεση να ψάξουν την ορθότητα των λεγόμενών σου!
    Όμως γιατί δεν απαντάς για τη σκληρή πραγματικότητα των κατοίκων της Γάζας (αυτούς που αποκαλείς, αδύναμους) όπως βιώνεται από την καθημερινή καταπίεση του θεοκρατικού καθεστώτος της Χαμάς? Για τον ίδιο λόγο που δε θα απαντήσεις σίγουρα γι' αυτό http://www.persecution.org/suffering/newsdetail.php?newscode=12746&PHPSESSID=f28f05448c0c9239b776dd395e54035b, ούτε γι' αυτό http://www.investigativeproject.org/blog/2008/12/christian-persecution-in-gaza, ούτε φυσικά και γι' αυτό http://www.youtube.com/watch?v=Glpd032iqT8, http://www.haaretz.com/news/palestinian-christian-activist-stabbed-to-death-in-gaza-1.230592 ή αυτό http://www.youtube.com/watch?v=aaYmPmoIpS8&feature=related και σίγουρα δε θα κοιτάξεις διόλου τα δημογραφικά στοιχεία που δείχνουν ότι τα τελευταία χρόνια ο χριστιανικός πληθυσμός στη Γάζα έχει μειωθεί από 60% σε 20% ούτε και το προβλεπόμενο καθεστώς (dhimmitude) που πρέπει να υφίστανται οι μη μουσουλμάνοι (δηλ. και Χριστιανοί) από τους Ισλαμοφονιάδες σου (http://www.jcpa.org/jl/vp490.htm). Τυχαίο λες?
    Αντί λοιπόν να ξερνάς το φλογερό μίσος σου κατά των Εβραίων στην περίπτωση του π. Φιλούμενου καλό θα ήταν να δεις τι λέει το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων για τους Εβραίους που τόσο μισείς http://www.jp-newsgate.net/en/2010/06/25/866/. Αλλά όχι. Δε σε ενδιαφέρει ν' ακούσεις ή να δεις. Έχεις οχυρωθεί πίσω από τις κακοήθειες και τα ασύστολα αντισημιτικά ψεύδη, ψάχνοντας οποιαδήποτε είδηση που μπορεί να δείξει πόσο κακοί είναι οι Εβραίοι (ναι, υπάρχουν και τέτοιοι!) για να δικαιολογήσεις το απύθμενο μίσος σου. Προτιμάς να αμύνεσαι και να βρίζεις και ξέρεις πολύ καλά για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό - όπως νομίζω κι οι υπόλοιποι ξέρουνε: έχεις διαλέξει "στρατόπεδο" και δεν πρόκειται να ασχολείσαι με τους αμφισβητίες! Γι' αυτό είσαι υποκριτής όταν οδύρεσαι για τους διωγμούς Χριστιανών από Εβραίους! Όμως η υποκρισία περισσεύει: εμείς που είμαστε Έλληνες γνωρίζουμε, ή θα 'πρεπε να γνωρίζουμε, ποια θέση μας επιφυλάσσει το Ισλάμ ΑΝ επικρατήσει καθώς και τι θα μας κάνουν πολλοί απ’ αυτούς που τώρα εσύ αποκαλείς «αδύναμους» στο στρατόπεδο που υποστηρίζεις!

    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Διαπιστώνω ότι αν και κάποιοι έχουν πρόσβαση στα προσωπικά μου στοιχεία δε διστάζουν να παρουσιάζουν επιπλέον τη θρασύτητα και τη χυδαιότητα του χαρακτήρα τους. Ο ανώνυμος των 12:03 που μιλάει για other people's money θέλει προφανώς να μας δείξει ότι είναι μαέστρος στη ρουφιανιά και τη συκοφαντία για να λέει όσα λέει!
    Τα κατάφερε!Αν όμως αυτό δεν είναι επικίνδυνο, σίγουρα είναι βδελυρό!

    Κι επειδή μου αρέσει να ψάχνω, κοίταξα για την ταυτότητα αυτών που δολοφόνησαν το π. Φιλούμενο το 1979. Δε βρήκα κανένα αποδεικτικό στοιχείο που να αποδεικνύει την ταυτότητα αυτών που τον δολοφόνησαν! Μπορεί να με βοηθήσει κανείς δίνοντας μου την πηγή που αποδεικνύει ότι το έγκλημα το έκαναν Εβραίοι?

    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Η πανταχού παρούσα Galia μας εξομολογείται.


    "Είμαι η Galia και δεν έχω καμιά σχέση με τον Μπρούνο. Και έχω αναφέρει στο παρελθόν το γκρέμισμα σπιτιών από τη Χαμάς, και εγώ όπως ο Μπρούνο, επειδή πολύ απλά είναι αλήθεια."


    Να που βρέθηκε και κάποιος/α και επαληθεύει τον σχολιαστή Omadeon στα ΥΓ του.
    21 Ιουλίου 2010 1:25 π.μ.
    21 Ιουλίου 2010 12:51 μ.μ.


    Θεόφιλος Αποστόλου
    Λονδίνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΜΠΡΟΥΝΟ-Galia

    Χριστίνα είπε...

    "Πέραν τούτο το στύλ γραφής του καθενός ανώνυμου τον κάνει επώνυμο μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα σε ένα ιστολόγιο."

    Καταλαβες ΜΠΡΟΥΝΟ-Galia;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αυτό το παραλήρημα μου φαίνεται...γνωστό..
    ΜΠΡΟΥΝΟ-ΓΚΑΛΙΑ...
    Έχει την χαρακτηριστική έκφραση υστερίας που τόσο μου αρέσει, γιατί δείχνει άνθρωπο παθιασμένο, που το πείσμα του ξεπερνά κατά πολύ το ενδιαφέρον του μέσου Έλληνα για το Ισραήλ.
    Είναι φανερό ότι και εσύ έχεις διαλέξει στρατόπεδο, άρα γιατί εγκαλείς εμένα και τους άλλους; Κατανοητό δεν είναι;

    Υπάρχουν βέβαια και άλλοι που δεν γνωρίζουν, και έτσι δεν έχουν άποψη. Τα σχόλια μας έχουν διαφορετικό σκοπό, λοιπόν, σε θέματα που άπτονται της Μ. Ανατολής. Εσύ προσπαθείς να αλιεύσεις υποστηρικτές διαστρεβλώνοντας γεγονότα και αλήθειες, ενώ εγώ προσπαθώ να δείξω τις αθέατες πλευρές και να τις φέρω στο ΦΩΣ για να καταλάβουν οι φίλοι που ένδιαφέρονται τι συμβαίνει και αν θέλουν να ψάξουν μόνοι τους.
    Θετικό και νόμιμο δεν είναι;
    πόσω μάλλον όταν πρόκειται για αλήθεια και ούτε με διαψεύδεις στο ζήτημα της δολοφονίας του π. Φιλούμενου, που άγιασε ο άνθρωπος, πεθαίνοντας από το χέρι σας μέσα στο ναό, όπως τον Ζαχαρία, που σας είπε ο Χριστός καταρώμενος Έχιδνες, που τον σκοτώσατε μεταξύ του θυσιαστηρίου και του ναού.
    Η αστυνομία ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε στην πραγματικότητα να βρει τους ενόχους, που όλοι τους ήξεραν ποιοι ήταν, γιατί τον είχαν επανειλλημένως απειλήσει.
    Ο αδελφός του π. Φιλούμενου, μοναχός και αυτός, έχει μιλήσει για όλα αυτά.
    Τον δολοφονημένο πατέρα βρήκε ένας Παλαιστίνιος υποτακτικός που εργαζόταν στη μονή. Η παλαιστινιακή κοινότητα της περιοχής τον έκλαψε τον άνθρωπο, όχι μόνο επειδή ήταν καλός, αλλά γιατί στο πρόσωπο του είδε τον εαυτό της....

    Ο Χριστός που πιστεύω, είναι Εβραίος. Οι πρώτοι χριστιανοί άγιοι και απόστολοι ήταν Εβραίοι. Πως με λες αντισημίτη;
    Αντισιωνιστή να με λες και εχθρό του μισάνθρωπου -φασιστικού Σιωνισμού που τον εκκόλαψε το αυγό του φιδιού.
    Άστα λοιπόν..
    Όσο ακόμη είμαστε ελεύθεροι, όσο ακόμη μπορούμε να λέμε την αλήθεια, θα την λέμε.

    Α-ΛΗΘΕΙΑ =
    Α στερητικό + ΛΗΘΗ=λησμονιά
    μ.τφ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ δηλ. Η ΜΝΗΜΗ. (της αλήθειας εννοείται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @ 22 Ιουλίου 2010 7:35 μ.μ.
    Δεν τόπε μονο η Χριστίνα, που την ξετσιτσίδωσε τόσο απότομα μπροστά σε όλους μας και θα μας την κρυολογήση την κοπέλα και θα την τρέχουμε σε γιατρούς και φαρμακεία νυχτιάτικο.
    Τόχει πει και το λαλεί από καιρό τώρα κι ο Ομαδεόν.



    Λόνι Σερφατή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Προς ΑΠΕΛΛΗΣ (δεν ενδιαφέρομαι να ασχοληθώ με τις κακοήθεις φλυαρίες άλλων):
    Όχι μόνο είσαι αντισημίτης (τα δήθεν περί αντισιωνισμού είναι η σημερινή μάσκα σας) αφού αποδίδεις ευθέως όλα τα κακά στους Εβραίους (αλήθεια γιατί δεν απαντάς στις καθημερινές διώξεις και τις δολοφονίες Χριστιανών από τους Παλαιστίνιους Μουσουλμάνους?) και μάλιστα χωρίς να αναφέρεις αξιόπιστες πηγές αλλά είσαι κι ένας κοινός υβριστής όταν μιλάς σε δεύτερο πρόσωπο (πεθαίνοντας από το χέρι σας μέσα στο ναό, όπως τον Ζαχαρία, που σας είπε ο Χριστός καταρώμενος Έχιδνες, που τον σκοτώσατε μεταξύ του θυσιαστηρίου και του ναού)! Να χαίρεσαι το "ήθος" σου για Χριστιανός!
    "Ο Χριστός που πιστεύω, είναι Εβραίος. Οι πρώτοι χριστιανοί άγιοι και απόστολοι ήταν Εβραίοι. Πως με λες αντισημίτη;"!
    Επειδή προφανώς δεν έχει διαβάσει και πολλά βιβλία για το θέμα, σου προτείνω να διαβάσεις το βιβλίο του καθολικού ιερέα Edward Flannery, "Η αγωνία των Εβραίων - 2.300 χρόνια αντισημιτισμού" (εκδόσεις Νησίδες), μπας και καταλάβεις γιατί ως "καλός" Χριστιανός είσαι ένας επικίνδυνος αντισημίτης!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΠΕΛΛΗ τι εγινε τελικα;Απαντησε στο ερωτημα για τον π.Φιλουμενο ο "επαναστατης ποπολαρος" other people's money;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. "31 ὥστε μαρτυρεῖτε ἑαυτοῖς ὅτι υἱοί ἐστε τῶν φονευσάντων τοὺς προφήτας. 32 καὶ ὑμεῖς πληρώσατε τὸ μέτρον τῶν πατέρων ὑμῶν. 33 ὄφεις γεννήματα ἐχιδνῶν, πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης; 34 διὰ τοῦτο ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω πρὸς ὑμᾶς προφήτας καὶ σοφοὺς καὶ γραμματεῖς· ἐξ αὐτῶν ἀποκτενεῖτε καὶ σταυρώσετε, καὶ ἐξ αὐτῶν μαστιγώσετε ἐν ταῖς συναγωγαῖς ὑμῶν καὶ διώξετε ἀπὸ πόλεως εἰς πόλιν· 35 ὅπως ἔλθῃ ἐφ’ ὑμᾶς πᾶν αἷμα δίκαιον ἐκχυννόμενον ἐπὶ τῆς γῆς ἀπὸ τοῦ αἵματος Ἅβελ τοῦ δικαίου ἕως τοῦ αἵματος Ζαχαρίου υἱοῦ Βαραχίου, ὃν ἐφονεύσατε μεταξὺ τοῦ ναοῦ καὶ τοῦ θυσιαστηρίου".

    (Ματθ κγ΄)

    Η πηγή μου είναι το Ευαγγέλιο. Τον Χριστό τον πιστεύω, όπως πιστεύω τον Ματθαίο, τον Μάρκο κ.α. Εβραίοι τα έγραψαν για ομοεθνείς τους. Εσένα όμως δεν σε πιστεύω.
    Εδώ φάγατε τους δικούς σας τον π. Φιλούμενο θα λυπόσασταν;
    Η ιστορία φυσικά δεν άλλαξε-το DNA δεν αλλάζει-ίδιοι είσαστε όπως διαπιστώνουμε καθημερινά.
    Το β΄πρόσωπο εσύ μου το υπέβαλες, αφού ταυτίζεσαι με τους Εβραίους. Αν ήσουν ελληνίδα (Galia) θα χρησιμοποιούσα γ΄πρόσωπο.

    "Να χαίρεσαι το "ήθος" σου για Χριστιανός!"
    Χωρίς εισαγωγικά παρακαλώ, δεν σου έδωσα κανένα δικαίωμα, επειδή μόνο και μόνο διαφωνώ με τα ψεύδη σου.

    Ο καθολικός ιερέας και το τι λέει, ποσώς με ενδιαφέρει, αφού είναι αιρετικός και μάλλον υποχείριο σας. Μήπως είναι από τους παιδεραστές και τον κρατάτε στο χέρι;

    "Η αγωνία των Εβραίων - 2.300 χρόνια αντισημιτισμού"

    Λογικό δεν είναι να έχουν αγωνία αφού αυτοκαταράστηκαν τον λαό τους;

    "Το αίμα Του επί ταις κεφάλαις ημών και επί των τέκνων ημών"

    Ποιός σας φταίει, λοιπόν; Παίξατε και χάσατε.

    "ως "καλός" Χριστιανός"

    Μεγάλη κουβέντα λες. Προσπαθώ να είμαι καλός Χριστιανός, ελπίζω κάποτε να τα καταφέρω.

    "ένας επικίνδυνος αντισημίτης!"

    Δεν είμαι επικίνδυνος για κανέναν, ούτε για σένα. Ένας φίλος μου ο Χάρης, είναι χριστιανός Εβραίος, εξαιρετικό παιδί και καλός οικογενειάρχης.
    Στο Ισραήλ θα τον είχατε γδάρει, όπως κάνετε και σε όσους χριστιανούς Εβραίους υπάρχουν στο Ισραήλ που υφίστανται διώξεις και απειλές από τους "μπουκλάκηδες".

    Ciao Bruno-Galia
    έχουμε και δουλειές να κάνουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Από κάτι "καλούς" χριστιανούς, σαν το συνομιλητή σου, εκδιώχθηκαν οι Εβραίοι από την Ισπανία. Αυτοί οι "καλοί" Χριστιανοί ανέλαβαν να πείσουν την Ισαβέλλα ότι οι Εβραίοι, επειδή δεν είναι χριστιανοί (άρα όργανα του σατανά), θα έφερναν ατυχία στην Ισπανία. Η Ισαβέλλα τους έδιωξε και πολλοί κατέφυγαν στην γειτονική Πορτογαλία.

    Εκεί δεν κατεδίωκαν τους Εβραίους. Όταν όμως ο Πορτογάλος διάδοχος θέλησε να παντρευτεί την κόρη της Ισαβέλλας, οι "καλοί" χριστιανοί έκαναν και πάλι το θαύμα τους. Έπεισαν την Ισπανίδα βασίλισσα να θέσει ως όρο ότι, για να συναινέσει στον γάμο αυτό, έπρεπε οι Πορτογάλοι να απελάσουν πρώτα τους Εβραίους. Έτσι, πάντα οι "καλοί" Χριστιανοί, κατάφεραν με την μισαλλοδοξία τους να τούς διώξουν και από την Πορτογαλία.

    Άνοιξε, "καλέ" Χριστιανέ Απελλή, κανένα βιβλίο της Ιστορίας και βγάλε της παρωπίδες. Μισαλλοδοξία και Χριστιανισμός δεν συμβαδίζουν, διότι απλούστατα ο τελευταίος είναι πάνω από κράτη, έθνη και φυλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.