8/7/10

Εσύ κύριε Υπουργέ/Αρχηγέ/Διοικητή/Μόνιμο Στέλεχος..



από το "εν Κρυπτώ"

To παρακάτω κείμενο μας απέστειλε αναγνώστης του Εν Κρυπτώ. Λιτό και περιεκτικό, θέτει ορισμένα πολύ απλά αλλά ταυτόχρονα κρίσιμα ερωτήματα. Αξίζει να το διαβάσετε μέχρι το τέλος...Ο λόγος στον Δ.Μ :
----------------------------------

Εσύ κύριε Υπουργέ/Αρχηγέ/Διοικητή/Μόνιμο Στέλεχος,

έμαθες τον στρατιώτη σου πως να σκοτώνει άνθρωπο; Ε; Εκπαίδευσες το προσωπικό σου ώστε να είναι αποτελεσματικοί μαχητές; Τους έμαθες να σκοτώνουν για την Πατρίδα;
Ακούγεται βίαιο; Και πως να μην είναι! Ο πόλεμος, η αποστολή του στρατού, είναι μια εξαιρετικά βίαιη κατάσταση. Πόσο καλά προετοιμάστηκε το προσωπικό για να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις του;


Ξέρει ο στρατιώτης σου πως να σκοτώσει τον εχθρό; Ή περιορίζεται η «εκπαιδευσή» του στις περιστασιακές βολές δέκα φυσιγγίων από την αναπαυτική θέση πρηνιδόν κατά ακίνητων λευκών ομόκεντρων κύκλων;

Ξέρει ο στρατιώτης σου πως να περιποιηθεί το πολεμικό τραύμα του συναδέλφου του ή το δικό του; Πως να παράσχει πρώτες βοήθειες μάχης; Ή, μήπως, η σπάνια διδασκαλία Α' Βοηθειών περιορίστηκε στην ηλίαση και τα δάγκωμα φιδιού;

Τον εκπαίδευσες καμιά φορά σε ρεαλιστικές συνθήκες; Να κουβαλά όλα τα αναγκαία; Να έχει πλήρη φόρτο πυρομαχικών, τροφής, νερού, υλικών τηλεπικοινωνιών κλπ; Να δείς, αντέχει να κινείται και να μάχεται με αυτά; Μήπως πρέπει να ψάξω για να του δώσω διαφορετικές λύσεις στα προβλήματα που ανακύπτουν;

Τον ταλαιπώρησες καμιά φορά ώστε να σταματήσει να σκέφτεται με άνεση; Του δημιούργησες το αναγκαίο άγχος και δυσφορία για να δείς πως ανταποκρίνεται; Μήπως έγνοια σου ήταν να κυνηγά την σκιά και την ανάπαυση ώστε να μην χολοσκάς κι εσύ και να μην σε ενοχλούν με «παρεμβάσεις» οι «πολιτικοί» μας; Σκέφτηκες ότι η αποτυχία σου να τον εκπαιδεύσεις και να τον προετοιμάσεις σωστά θα στοιχίσει ζωές στον πόλεμο και τότε τα ρουσφετικά τηλεφωνήματα θα φαντάζουν πολύ μικρά μπροστά στις τύψεις σου για τους νεκρούς στρατιώτες σου;

Φρόντισες ώστε ο στρατιώτης σου να είναι εφοδιασμένος με τα απαραίτητα υλικά σε ποσότητα και ποιότητα για να μπορέσει να εκτελέσει την αποστολή του; Έχει ένα καλό κράνος και ένα αλεξίσφαιρο; Ή υπάρχουν μόνο για τις επιδείξεις; Η στολή του είναι ανθεκτική και άνετη ή μήπως κάνει μόνο για τις παρελάσεις; Μήπως αυτή η στολή, για την οποία προσυπόγραψες να παραληφθεί, σε περίπτωση επαφής της με φωτιά, πράγμα σύνηθες στην μάχη, θα μετατραπεί σε επικίνδυνο μανδύα που θα συντηχθεί στο δέρμα του άτυχου στρατιώτη σου; Τα άρβυλα του, οι κάλτσες του, οι επενδύσεις και τα εσώρουχά του; Μήπως θυμίζουν παρελθόντες εποχές; Μήπως ο ρουχισμός και τα ατομικά υλικά που χορηγείς θυμίζουν Αλβανικό μέτωπο; Μήπως οι προδιαγραφές είναι copy-paste τα τελευταία 30 χρόνια;

Φρόντισες εσύ, σαν ηγήτορας, να είσαι σωματικά, πνευματικά και ψυχικά έτοιμος να οδηγήσεις Έλληνες στρατιώτες στη μάχη; Μήπως τα παραπανήσια σου κιλά και η χρόνια αποχή σου από οποιανδήποτε μορφή εξάσκησης θα επιρεάσουν την απόδοσή σου την κρίσιμη ώρα; Θα δουλέψει το μυαλό σου ικανοποιητικά για να δώσει τις σωστές οδηγίες όταν θα το βαραίνουν περιττά κιλά λίπους, που θα φαίνονται ακόμα πιο βαριά υπό το κράτος πανικού και του φόβου του θανάτου; Θα μπορέσεις να ηγηθείς ή θα κρύβεσαι πίσω από τις διαταγές που θα εκδίδεις;

Είστε εσείς, οι ηγήτορες κάθε βαθμίδας, σε θέση να πάρετε τους στρατιώτες σας στον πόλεμο και να τους γυρίσετε πίσω νικητές και ζωντανούς; Παρακολουθείτε τις εξελίξεις στην τέχνη του πολέμου; Μήπως είσαστε προσκολλημένοι σε απαρχαιομένα δόγματα και τακτικές; Οι μεθόδοι του μάχαισθαι αλλάζουν, εσείς γιατί δεν τις ακολουθείτε; Για να μην μπείτε στον κόπο να αλλάξετε ή να προσαρμοστείτε;

Στρατός. Αποστολή του είναι να καταστρέψει τον εχθρό. Να σκοτώσει για να προασπίσει τα συμφέροντα της χώρας που υπηρετεί.
Τα συμφέροντα, όχι το δίκαιο.

Και πριν βγούν οι διάφοροι αναρχοφασίστες, προοδευτικοί, ψευδοαριστερίζοντες, παλλόμενοι και επιχορηγούμενοι να κραυγάζουν ότι παρόμοιες σκέψεις και πρακτικές οδήγησαν τον τόπο σε καταστροφές, να τους αναφέρω ότι δεν ζούμε σε ένα κόσμο ουτοπικό, όπου τα λουλούδια σκορπούν το άρωμα τους στον άνεμο και τα γαλάζια νερά χαϊδεύουν τις χρυσές παραλίες στο ηλιοβασίλεμα με τους ανθρώπους να μοιράζονται τα αγαθά της ζωής ζώντας μια νιρβάνα σε ειρήνη και αρμονία. Αν το πιστεύουν αυτό ή αν νομίζουν ότι θα ήταν ποτέ εφικτό τότε έχουν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα και ο εγκέφαλος τους υπολειτουργεί.

Ζούμε σε ένα κόσμο συμφερόντων. Πολλές φορές αλληλοσυγκρουόμενων. Ο καθένας παλεύει για να διασφαλίσει το ατομικό και συλλογικό του συμφέρον. Ο στρατός είναι μέσον προάσπισης των συμφερόντων του κράτους. Με ισχυρό στρατό μπορείς να έχεις ισχυρή οικονομία, παιδεία, υγεία, ανάπτυξη, πρόοδο, ελεύθερη βούληση, ελεύθερο κράτος. Ο στρατός επιτρέπει στο κράτος να ασκεί κυριαρχία μέσω της χρήσης βίας ή της απειλής χρήσης βίας. Έτσι λειτουργεί ο κόσμος. Έχεις ισχύ, έχεις φωνή. Δεν έχεις ισχύ, σε λιώνουν στο πάτωμα.

Βασική προυπόθεση, όμως, για να έχεις στρατό είναι να απαιτείς από τον στρατό να σου παρέχει ασφάλεια. Να απαιτείς σαν κράτος και σαν κοινωνία. Αλλιώς, αν οι απαιτήσεις σου δεν είναι αυτές αλλά άλλες αλλότριες, πολύ πιθανόν, όπως και γίνεται, είναι να έχεις ένα συφετό ένστολων αργόσχολών δημόσιων υπαλλήλων, όπου η μη ταλαιπωρεία και το «να περάσουμε» είναι ο πρώτος και μοναδικός στόχος της καθημερινότητας.

Μοιραία ένας τέτοιος οργανισμός θα γίνει βορά στις ορέξεις αυτών που επέλεξαν να έχουν πραγματικές ένοπλες δυνάμεις, και μαζί του θα συμπαρασύρει ολόκληρο το σαθρό οικοδόμημα που αυτοαποκαλείται κράτος και δυστυχώς και τους αθώους, αλλά και συνένοχους πολίτες του.

Ας αναλογιστούν οι υπεύθυνοι, ένστολοι και πολιτευόμενοι. Θέλουν να είναι συνένοχοι στην αποτυχία; Θέλουν το αίμα των νεκρών στρατιωτών και τα δάκρυα των δικών τους στα χέρια τους; Θα είναι σε θέση να αντικρύσουν τα παιδιά και τα εγγόνια τους όταν θα τους παραδίδουν ένα έκτρωμα αντί για μια Πατρίδα και να τους απολογηθούν λέγοντες «έκανα ότι μπορούσα»;
Κοιμούνται ήσυχοι τις νύχτες γνωρίζοντας την ανεπάρκεια τους; Νιώθουν ότι κάνουν τη δουλειά τους; Πιστεύουν ότι είναι σε θέση να εκτελέσουν την αποστολή τους;

Οι στρατιώτες μας τι θα κάνουν; Θα σκοτώσουν για την Πατρίδα ή θα πεθάνουν για την Πατρίδα;
Τι τους θέλουμε να κάνουν; Για τι τους προετοιμάζουμε;


16 σχόλια:

  1. Εύγε Ανδπίκ.

    ΠΑΡΑΘΕΣΗ
    Φρόντισες εσύ, σαν ηγήτορας, να είσαι σωματικά, πνευματικά και ψυχικά έτοιμος να οδηγήσεις Έλληνες στρατιώτες στη μάχη; Μήπως τα παραπανήσια σου κιλά και η χρόνια αποχή σου από οποιανδήποτε μορφή εξάσκησης θα επιρεάσουν την απόδοσή σου την κρίσιμη ώρα; Θα δουλέψει το μυαλό σου ικανοποιητικά για να δώσει τις σωστές οδηγίες όταν θα το βαραίνουν περιττά κιλά λίπους, που θα φαίνονται ακόμα πιο βαριά υπό το κράτος πανικού και του φόβου του θανάτου; Θα μπορέσεις να ηγηθείς ή θα κρύβεσαι πίσω από τις διαταγές που θα εκδίδεις;
    ΠΕΡΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ

    ¨Εχω ξαναπεί ότι γυμνάζομαι συστηματικά και ότι κάνω ΒΒ. Κατά τη γνώμη μου, τον Στρατιώτη τον κάνει η φυσική του κατάσταση. Πέρας.

    Στις Ειδικές Δυνάμεις, οι χρόνοι που πρέπει να πιάσει κάποιος είναι στενοί, αν και σας πληροφορώ ότι ακόμα και ο πιο αγύμναστος άνθρωπος μπορεί να εκπαιδευτεί να τρέχει τα 3 χιλιόμετρα σε 12 λεπτά σε περίπου 3 μήνες φτάνει μόνο να μην καπνίζει.

    Δυστυχώς, στους σημερινούς στρατούς και για διάφορους λόγους, τα περισσότερα στελέχη δεν μπορούν να τρέξουν συνεχόμενα για περισσότερο απο δυο λεπτά. Τόσο κακή είναι η φυσική κατάσταση τους.

    Οι Ελληνικές ένοπλες δυνάμεις έχουν μεγάλα χάλια πάνω στο θέμα της φυσικής κατάστασης των στελεχών. Αυτό συμβαίνει επειδή η Δοιήκηση ποτέ (μέχρι τελευταία) δεν ενδιαφέρθηκε για την φυσική κατάσταση των στελεχών της.

    Ποτέ τους δεν ενδιαφέρθηκαν να κάτσουν να διαβάσουν 1-2 βιβλία για γυμναστική, διατροφή κτλπ. Πλήρη αδιαφορία. Η εικόνα του μέσου στρατιωτικού μέχρι πρόσφατα, ήταν αυτή ενός κοιλαρά πού κάθεται αραχτός σε ένα γραφείο παίζοντας ΠΡΟΠΟ/ΛΟΤΤΟ/ΤΖΟΚΕΡ κάτω απο έναν ανεμιστήρα.

    Γι` αυτό βέβαια δεν φτάινε οι Ανθύπες και οι Λοχαγοί. Φταίνε τα επιτελικά στελέχη (Οι Στρατηγοί, οι Αρχηγοί κτλπ) που δίνουν το κακό παράδειγμα. Παχύσαρκοι με ένα σωρό ιατρικά προβλήματα,όπως ζάχαρο, πίεση, υπέρταση, όλα δημιουργημένα απο την αδιαφορία τους πρός την φυσική άσκηση και την παχυσαρκία.

    Για μένα ο Στρατιωτικός (ειδικά του ΣΞ) πρέπει να είναι και Αθλητής. ¨Οταν λέμε `Αθλητής` δεν εννοούμε να είσαι ο Καρλ Λούις. Ούτε έχω την απαίτηση να τρέχεις τα 3 χιλιόμετρα σε 10-11 λεπτά όπως εγώ.

    Είναι απαράδεκτο όμως να μην μπορείς να βγάλεις 3 χιλιόμετρα σε 12-14 λεπτά.

    Οι χρόνοι φυσικά αλλάζουν με την ηλικία. Αυτό το 3/12 ισχύει μέχρι 45 χρονών. Μετά οι χρόνοι γίνονται πιο ελαστικοί.

    Το `3/12` λέγεται Cooper Test, και είναι ένα απο τα βασικά κριτήρια επιλογής σε πολλούς στρατούς παγκοσμίως. Είναι τέστ φυσικής κατάστασης και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ελένξει κάποιος την φυσική του κατάσταση.

    Παραθέτω εδώ κάποια βασικά στοιχεία:

    Επίπεδο Επιλογής, Δυνάμεις Καταδρομών και Ειδικές Μονάδες ανα τον Κόσμο: 3 χιλιόμετρα σε 12 λεπτά

    Επίπεδο Επαγγελματία Στέλεχους (Αθλητής) σε ειδικές μονάδες: 3,5 χιλιόμετρα σε 12 λεπτά

    Επίπεδο Αποδεκτής Φυσικής Κατάστασης, Στρατός Ξηράς: 3 χιλιόμετρα σε 16 λεπτά.

    Επίπεδο Κακής Φυσικής Κατάστασης: 3 χιλιόμετρα σε 20+ λεπτά

    Σημείωση: Αν καπνίζετε ή δεν μπορείτε να τρέξετε συνεχόμενα για παραπάνω απο 3-5 λεπτά, η φυσική σας κατάσταση είναι `πολύ κακή` και κάτω απο κάθε λογικό επαγγελματικό στάνταρτ.

    ------------>Δεν αναφέρομαι καθόλου στο άν ο Στρατιώτης μπορεί να σκοτώσει ή όχι, ή αν εκπαιδεύεται για να σκοτώσει.

    Πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να κοιτάξουμε να είμαστε εντάξει στα βασικά, δηλ τα στελέχη μόνιμα και στρατεύσιμα να πληρούν κάποιο βασικό επίπεδο φυσικής κατάστασης, και μετά να δούμε τα πιο προχωρημένα.

    Μπράβο και πάλι στον Ανδπίκ και στον τυπάκο που απηυδησμένος, έγραψε το κειμενάκι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς θα πρέπει να συμφωνήσω με το κείμενο, Ένας απο τους λόγους για την κακή κατάσταση των ενόπλων δυνάμεων μας τα τελευταία χρόνια είναι η συνεχής μείωση της στρατιωτικής θητείας για κομματικούς λόγους, χωρίς να έχουμε πρώτα επαγγελματικό στρατό έτοιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ,ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΑ ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΩ,ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα όσα αναφέρονται στο κείμενο δεν αποτελούν μόνο κανόνα επιβίωσης ενός κράτους αλλά και κανόνa επιβίωσης και εξέλιξης ενός επαγγελματία σε όποιον χώρο και αν δραστηριοποιείται.
    Συγχαρητήρια σε όποιον το έγραψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαρταται προς τα που θα τρεχουμε!Μπροστα η πισω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαρτη ποσοι ξερουν να διαβαζουν για να πανε καπου σε 3κm/12min?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοιτάξτε λίγο τα Κριτήρια Επιλογής εισόδου στον Καναδικό Στρατό (Royal Army of Canada).

    Ξέρω ότι κανείς εδώ στην Ελλάδα δεν έχει το παραμικρό σεβασμό για τον Καναδικό Στρατό. Ουτε και γώ είχα, μέχρι που έπεσε στα χέρια μου το Army Fitness Manual του Καναδικού Στρατού μαζί με ένα αντέντουμ που λέγεται JTF2, όταν ήμουνα αποσπασμένος στην ΕΛΔΥΚ ένα καλοκαίρι. Η πηγή ήταν Καναδοί ΟΗΕδες με τους οποίους κάναμε γυμναστική στο ίδιο πολιτικό γυμναστήριο.

    (Before starting the JTF2 program you must have reached Level 4 of the Army Fitness Manual Standard, after that come Levels 5-7 of JTF2, and the JTF2 Standard is Level 6, and Level 7 is JTF2 advanced)
    ==================================

    Aerobic:
    2400m Run Std (min:s) L5=8:30-8:16 L6=8:15-8:00 L7=<8:00

    8km Run Std (min:s) L5=37:30-35:01 L6=35:00-34:01 L7=<34:00

    600M Swim Std L5=11:45-11:01 L6=11:00-10:15 L7=<10:15
    ==================================

    Strength:
    Upper Body
    Bench Press Std
    75kg L5=13-14reps L6=15-16reps L7=17+Reps
    65kg L5=24-25reps L6=26-27reps L7=28+reps
    55kg L5=33-34reps L6=35-36reps L7=37+reps
    45kg L5=39-40reps L6=41-43reps L7=44+reps

    Push-ups Std L5=50-52reps L6=53-54reps L7=55+reps

    Chin-ups Std L5=12-14reps L6=15-17reps L7=18+reps

    Pull-Ups Std L5= 9-11reps L6=12-13reps L7=14+reps
    ===============================

    Lower Body
    Squat Std
    90kg L5= 9-11reps L6=12-14reps L7=15+reps
    80kg L5=15-18reps L6=19-21reps L7=22+reps
    70kg L5=18-21reps L6=22-25reps L7=26+reps
    60kg L5=21-24reps L6=25-28reps L7=29+reps
    ==================================

    Abdominal Core
    Curl-ups Std L5=100-124reps L6=125-149reps L7=150+reps
    =================================

    Power & Speed
    Long Jump Std L5=290-294cm L6=295-299cm L7=300+cm
    2 Jump Std L5=525-532cm L6=533-539cm L7=540+cm
    Vertical Jump L5=55-59cm L6=60-64cm L7=65+cm
    40m Sprint L5=5.10-5.06s L6=5.05-5.01s L7=<5.00s
    20m Sprint L5=3.00-2.81s L6=2.80-2.71s L7=<2.70s
    =================================

    Anaerobic Capacity
    400m Run Std L5=1:15-1:11s L6=1:10-1:06s L7=<1:05s
    800M Run Std L5=2:45-2:31s L6=2:30-2:21s L7=<2:20s
    ==================================

    Εκτός απο τις Ειδικές Δυνάμεις στην Ελλάδα (ΚΔ, ΟΥΚ, ΕΚΑΜ κτλπ), ο μέσος επαγγελματίας του Ελληνικού Στρατού δεν μπορεί να κάνει ούτε 30 κιλά πάγκο και δεν μπορεί να τρέξει ούτε 5 λεπτά συνεχόμενα.

    Για να καταλάβετε, στις ΗΠΑ/ΗΒ κτλπ, ούτε στο Πολεμικό Ναυτικό δεν μπαίνεις άν δεν τρέξεις τα 3/12 ή όπως το λένε 1,5 μίλι σε 12 λεπτά. Τόσο πίσω είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν κάνουμε επαγγελματικό στρατό, όπως ΚΑΘΕ σοβαρή χώρα του κόσμου, τότε θα αρχίσουμε να σοβαρευόμαστε κι εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευγε Δ.Μ, Αchaean!

    Αλλο ενα δειγμα της γενικης χρεοκοπιας μας.

    Μακαρι να σοβαρευτουμε για να απαλαγουμε συντομα απο τις αυτοκαταστροφικες νοοτροπιες μας.

    Αλλιως θα συνεχιζουμε να τρεχουμε μια ζωη απο πισω, διαμαρτυρομενοι για τις συμφορες που περασαμε και που μας περιμενουν με μαθηματικη ακριβεια.

    - Ν. Λυγερος, Δύο γενοκτονίες, μια τακτική
    http://www.lygeros.org/1412-Dyo_genoktonies_mia_taktikh.html
    - Π. Κονδυλης, Θεωρια του Πολεμου, 1997
    - Π. Ηφαιστος, 5.6.2010. Οι τούρκοι "στρατηγικό βάθος" και εμείς ΑΒΓ....
    http://www.ifestos.edu.gr/103Xalara2010.htm

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Ελλάδα δεν χρειάζεται καθόλου στρατό. Και που τον έχει τι τον κάνει; Συνέλθετε και μην ερίζετε περί όνου σκιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτικό άρθρο! Συγχαρητήρια σε αυτόν που το έγραψε.
    Να μου επιτρέψει ο φίλος @Achaean που είπε

    "Για να καταλάβετε, στις ΗΠΑ/ΗΒ κτλπ, ούτε στο Πολεμικό Ναυτικό δεν μπαίνεις άν δεν τρέξεις τα 3/12 ή όπως το λένε 1,5 μίλι σε 12 λεπτά. Τόσο πίσω είμαστε. "

    Το 1,5 Μίλι δεν είναι 3 Χλμ, αλλά 2,5 Χλμ (2414 μέτρα για την ακρίβεια) αφού 1 Μίλι=1609,344 μέτρα. Πάντως συμφωνώ απόλυτα με αυτό που θέλεις να πεις. Άν ο στρατιώτης δεν μπορεί να κάνει "πυρ και κίνηση" τρέχοντας σε έναν ανηφορικό λόφο, πως θα πολεμήσει? Η φυσική κατάσταση είναι το Α και το Ω. Βέβαια εγώ θα ήμουν ικανοποιημένος αν οι στρατιώτες μας θα μπορούσαν να τρέξουν 3Χλμ έστω και σε 30 λεπτά!
    Αρκεί να αντέξουν 3 χλμ συνεχόμενα τρέξιμο. Αμφιβάλω αν μπορούν να το κάνουν έστω και οι μισοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προσυπογράφω.

    Ιωάννης Χ. Ευφραιμίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλό το άρθρο του φίλου μας.Χρειάζεται να μην μεινουμε όμως στο κομμάτι που έχει να κάνει με την φυσική κατάσταση.Ο χαρακτήρας και η ψυχολογική θωράκηση ειναι κάτι εξ΄ίσου σημαντικο αλλά σχεδόν ανύπαρκτο στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.Πως θα δώσουν το παράδειγμα όλοι αυτοί οι κοιλαράδες-στελέχη όταν 'λιώνουν' στο internet και στους καφέδες με μόνο πράγμα που τους αποσχολεί να είναι πως θα 'κανονίσουν' την υπηρεσία τους?Όλα όσα ανέφερε ο Ανδπικ αποδεικνύονται περίτρανα απο την κατασταση που βρίσκεται σήμερα ο Ε.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ για κάποια στάνταρς φυσικής κατάστασης αλλά δεν γίνεται όλο το στράτευμα να είναι κομμάντος.
    Είναι γνωστό ότι συνήθως δυνάμεις στον ΟΗΕ στέλνουν special forses.
    Επίσης είναι γνωστό ότι τα εκπαιδευμένα στρατά των "συμμαχικών" δυνάμεων στο Αφγανιστάν δεν τα πολυκαταφέρνουν με του μαχητές ταλιμπάν. Το ίδιο έπαθαν οι αμερικάνοι στο Βιετνάμ καθώς το παθαίνουν και οι τούρκοι σε καθημερινή βάση από του Κούρδους.
    Εκτός από τη φυσική κατάσταση βαρύνουσα σημασία έχει η ψυχική κατάσταση "περί δικαίου του αγώνα" και η κατάλληλη προετοιμασία γι' αυτό από τους βαθμοφόρους.
    Στη χώρα μας ο στρατός στις περισσότερες των περιπτώσεων αναλώνεται στις σκοπιές, στο περιβόητο κοινωνικό έργο και σε άλλες άσχετες εξωϋπηρεσιακές δραστηριότητες που καθορίζονται από τους πανάσχετους ΥΠΕΘΑ.
    Δυστυχώς οι αρχηγοί δεν είναι άμοιροι ευθυνών με την πλήρη κομματικοποίησή τους και το σκύψιμο μέχρις εδάφους στον κάθε λεμέ πολιτικάντη.
    Αν δεν αποκτήσουμε πραγματικό στράτευμα, κατάλληλα εκπαιδευμένο, με ανεξαρτησία στη διοίκησή του και όχι ρουσφετολογικό κουρελόχαρτο, δεν είμαι σίγουρος για την ειρήνη στην περιοχή μας σε λίγα χρόνια. Μακάρι να βγω ψεύτης. Θα είναι όμως αργά για πισωγυρίσματα. Τέλος ας καταλάβουν όσοι θεωρούν τα σύνορα μακρυά από τον τόπο των συμφερόντων τους, ότι σε περίπτωση τυχόν δυσμενούς έκβασης κάποιου εθνικού θέματος, ο αντίκτυπος θα επηρεάσει όλους και δεν θα μείνει κανείς στο απυρόβλητο.

    ΑΕΤΟΣ
    ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ Ή ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στην 71 γίνεται η επιλογή και εκπαίδευση για τους μετέχοντες σε ειρηνευτικές αποστολές.Τα κριτήρια είναι γνωστά και αρκετά καλά.Και τι γίνεται ;;; Ο κάθε μπουχέσας και χοντρόκολος βάζει βύσμα και ο δκτής ανάλογα με το τι σκοπεύει ή νομίζει οτι σκοπεύει, υποκύπτει. Οποιος δεν υπέκυψε "συνταξιοδοτήθηκε". Αυτά είναι τα χάλια μας.Και να μην ξεχνάμε οτι πριν μερικά χρόνια,ανώτατοι έπερναν το επίδομα αλεξιπτωτιστού πηδώντας από το α/φ εν στάσει !!!!μην το θεωρείτε ανέκδοτο. Που είσαι ωρέ Δαδιώτη !!!Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.