18/1/11

Αποκαλυπτήρια ανδριάντα Κωνσταντίνου Καραμανλή "Εθνάρχη"

59 σχόλια:

  1. η κυπρος ειναι μακρια

    Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΚΑΛ ΘΕΣ ΕΝΑ ΕΞΤΡΕΕΜ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΡΘΟ

    ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΠΛΩΝ ΚΑΙΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ

    http://www.eutimes.net/2011/01/huge-rings-appear-over-australia-is-haarp-involved/

    ΠΡΩΤΗ ΦΩΡΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΥΠΕΡΟΠΛΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙΡΟΥ

    ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΙΧΑΙ ΓΙΝΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

    ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΡΟΦΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΥΓΡΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΑΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα μεγάλο μπράβο στη Λευκή, η οποία έσωσε την αξιοπρέπεια του Mouga channel.

    Οσο για την λακέ που προσπαθούσε να την καπελώσει, ...άξιος ο μισθός του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. -"Η Κύπρος είναι μακρυά" και μια κυβέρνηση θεατής του Αττίλα 2,
    -η έξοδος της Ελλάδος από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ με την οποία παραχώρησε τον επιχειρησιακό έλεγχο του Αιγαίου,
    -η τουρκική ΝΟΤΑΜ 714 και το Πρωτόκολλο της Βέρνης του 1976

    Ολα αυτά αποτελούν την μεγάλη παρακαταθήκη του "Εθνάρχη" απο το 1974 και μετά και κάνουν κάθε Ελληνα υπερήφανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πνεύμα του ιστολογίου δεν καταλαβαίνω με την ανάρτηση αυτή...τι θέλετε να πείτε δηλαδή;θέλετε να σχολιάσετε τις περί ακροδεξιάς αηδίες του newslt ή τον άθλιο πασοκισμό του μέγκα...;ή μήπως κάτι άλλο;περίεργη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα τις ανιστόρητες αηδίες κάποιων πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά αν αξίζει να τις απαντήσουμε ή όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και συν τοις άλλοις η εκβιομηχάνιση της χώρας, το ελληνικό οικονομικό θαύμα , τα μεγάλα δημόσια έργα (ΜΕ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ), το αναίμακτο πέρασμα από την χούντα στην μεταπολίτευση κ.τ.λ.
    Καλό θα είναι να τα βλέπετε ΟΛΑ κύριοι.
    Και να προσθέσω ότι επρόκειτο για τον πιο ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΟ πρωθυπουργό που είχε η χώρα μετά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο.
    Καμία σχέση με την οικογένεια ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ Παπανδρέου.
    Α ρε επάρατη Δεξιά...ακόμα και τα λίγα που έχουμε σαν χώρα σε σένα τα χρωστάμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΚΗ ΚΑΜΟΡΑ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΤΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΤΗΣ!

    Κ Λ Ε Φ Τ Ε Σ --Α Λ Η Τ Ε Σ--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στό στομάχι των πασόκων κάθεται ακόμα και σήμερα ο Καραμανλής, θαυμάστε τον πασοκοδημοσιογράφο και το πασοκοκάναλό του.
    Ρε Σάββα, άλλα κανάλια δεν υπάρχουν να πάρεις πλάνα, έλεος με τούς εργολάβους των πάντων!!!

    ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η μεταπολίτευση του "Εθνάρχη" πνέει τα λοίσθια και οι φορείς της αποδίδουν τιμές στον εμπνευστή της προσπαθώντας να σώσουν τα τομάρια τους. Το θέατρο του παραλόγου...

    Ο Καραμανλής έκανε, ομολογουμένως, κάποια καλά (αναίμακτη μεταπολίτευση, οριστική κατάργηση του βασιλικού αξιώματος, νομιμοποίηση κομμάτων αλλά μόνο η ανάδειξη τυχάρπαστων σε πρωτοκλασσάτα στελέχη κυβερνήσεων της μεταπολιτεύσης (όχι μόνο της ΝΔ) δεν δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό του "Εθνάρχη". Ας μην ξεχνάμε, ότι ο Καραμανλής ήταν αυτός "επέλεξε" για αντίπαλο τον Παπανδρέου και μαζί μ'αυτόν όλο το βαθύ ΠΑΣΟΚ, παραγκωνίζοντας την Ένωση Κέντρου, ώστε να ανακόψει τη διείσδυση της Αριστεράς στα λαϊκά στρώματα. Ενδεχομένως, αν το δίπολο ήταν Δεξιά vs Αριστερά, ίσως τα πράγματα να ήταν πιο ισορροπημένα και τα σημερινά λαμόγια που κυβερνούν να μην τολμούσαν την τιμωρία των μικρομεσαίων για τα κερατιάτικα των τραπεζών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περιμένω και τον ανδριάντα του Ανδρεά,

    "Τσοβόλα δώστα όλα"

    Επί Ανδρέα φάγαμε ψωμί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΣ ΤΗΣ......... ηταν απο τους ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ...απο τους ΘΕΜΕΛΙΩΤΕΣ αυτου του συστηματος .Χρηζει τιμης και δοξης ο Καραμανλης ,ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΝΟΝΤΑΙ!!??να χαρει λιγο ο καημενος τοσες προσπαθιες εκανε να μας ριξει στα σκατα που ημαστε ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.
    ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ
    ΝΙΚ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στην δυτικη εισοδο της σαλονικης θα τον δεις.ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΡΑΛΗΨΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ??
    χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΙΚ
    ασφαλώς ο Καραμανλής έκανε λάθη.
    Όμως παρέδωσε τη χώρα στον Ανδρέα Παπανδρέου με εξωτερικό χρέος στο 28% του ΑΕΠ.
    Ο Ανρέας την παρέδωσε με ποσοστό 110%, απαξιωμένη, τριτοκοσμική και με καμπούρα τον λαϊκισμό, το φαύλο πολιτικό σύστημα, τους εκδότες-εργολάβους, τους συνδικαλιστές, και μια σειρά από παρασιτικά κυκλώματα που μας έφτασαν εδώ που είμαστε τώρα.
    Για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εάν ο ελληνικός λαός δεν είχε κάνει το ΟΛΕΘΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ που έκανε το 1981 (άνοδος ΤΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΡΩΜΕΡΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ) δεν θα είχαμε φτάσει ως εδώ που φτάσαμε τώρα.
    Με τον ΕΘΝΑΡΧΗ πρωθυπουργό το '81 θα είμασταν τώρα η Δανία του Νότου (που είπε και ο συνεχιστής της ΑΘΛΙΑΣ πολιτικής δυναστείας).
    Α ρε "προοδευτικοί δημοκράταροι" πόσο μικρόψυχοι και εμπαθείς είστε τελικά.
    Κρίμα για το επίπεδο του παρόντος ιστολογίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πριν τον Καραμανλή το ΑΕΠ της χώρας ήταν 100 δολάρια μετά από 8 χρόνια ήταν 1000!ρυθμός ανάπτυξης πρώτος και δεύτερος συνήθως στον κόσμο,αλλά τώρα θα αναφερθώ μόνο στο έργο του στον πολιτισμό:φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου,ΚΘΒΕ,ανάδειξη της Ακρόπολης,θέατρο δάσους Θεσσαλονίκη,είναι μερικά μόνο από τα έργα του ανάμεσα σε πάρα πολλά άλλα,οι σημαντικότεροι πολιτιστικοί θεσμοί της Ελλάδας οφείλονται σ'αυτόν!Αντίθετα με κάτι "αγωνίστριες",δες Μελίνα-ιερή αγελάδα,που το μόνο που νοιάστηκαν ήταν να κάνουν μανιακές διώξεις σε όποιον δεν ήταν ΠΑΣΟΚ και τίποτε άλλο...αντίθετα με κάτι άλλους άπλυτους ακροαριστερούς που την καταστροφή την βλέπουν ως πολιτισμό!Αντίθετα με το σκυλάδικο του 80,την επέλαση των πράσινων βάρβαρων που ανέδειξαν το σκυλάδικο και το κωλόμπαρο ως το μοναδικό "πολιτιστικό" προϊόν της χώρας και την υποκουλτούρα του σε κύρια κουλτούρα της χώρας και τρόπου ζωής των Ελλήνων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΝΑΙ φιλε 1.00 εχεις δικιο ,μας παρεδωσε ενα πληρες σπιτι ,με τοιχους πλακες και σκεπη ,ΜΟΝΟ που ΞΕΧΑΣΕ να μας πει οτι ..ειχε φαει τα ΘΕΜΕΛΙΑ.
    εχει πλακα ε??
    νικ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κύριοι διαχειριστές

    Πιστεύω ότι θα ήταν καλό και χρήσιμο κάποια στιγμή να υπάρξει μια ανάρτηση σχετικά με τη φράση του Κωνσταντίνου Καραμανλή και να την αναλύσουμε σε βάθος.

    Όσο για το άγαλμα,μου κάνει εντύπωση ότι οι δηλώσεις και τα σχέδια του Μπουτάρη προκάλεσαν πολύ λιγότερες αντιδράσεις απο πολύ συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στη φιέστα ήταν όλοι εκεί, μονιασμένοι, αγαπημένοι, με συναίνεση. Μπάντες, στεφάνια, σύλλογοι, πολίτες. Όταν είναι η επέτειος της εισβολής κάνουν διακοπές. Όταν γίνεται τελετή για τον Μέγα Αλέξανδρο λίγα μέτρα παραπέρα, δεν πατάνε γιατί είναι εθνικιστικό. Στη ΝΔ ναύλωσαν τσάρτερ πτήση για να πάνε όλοι μαζί, αλλά όταν ήταν η περίοδος του Σχεδίου Ανάν μούγκα. Όταν η Μπακογιάννη έφερνε το αεροπλάνο "Δημοκρατία της Μακεδονίας" πάλι μούγκα. Όταν οι τουρκικές φρεγάτες χαιρετούσαν τον πρόεδρό τους στη Ραφήνα, πάλι μούγκα. Στα πανηγύρια πρώτοι. Για το ότι δε γίνονται επενδύσεις στην Ελλάδα θα βάλουν τσάρτερ να διαμαρτυρηθούν στη Βουλή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν νομίζουν ότι με αγαλματάκια, Ινστιτούτα Δημοκρατίας και λεωφόρους θα ξεχάσουμε τα δένδρα που ψηφίσανε και άλλα πολλά είναι γελασμένοι, κανένας τους δεν αξίζει τέτοιους τίτλους, δεν είναι τίποτα παραπάνω από πρωθυπουργοί που περάσανε ο ένας χειρότερος από των άλλο, βεβαίως και κάνανε ο καθένας τους και κάτι καλό αυτό δεν τους αναγορεύει σε εθνάρχες, μη πω τίποτα χειρότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βρείτε μου ΕΝΑΝ πολιτικό από το μεσοπόλεμο και μετά που θα άξιζε πραγματικά έναν ανδριάντα και όχι το εκτελεστικό απόσπασμα!!!

    έχουν καταντήσει να στήνονται ανδριάντες για "ψύλλου πήδημα"!!

    Αλλά βρίσκουν και τα κάνουν με τόσους χαχόλους στην Ελλάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτός ο καραγκιοζάκης του Mega είναι για κλάματα κ για γέλια...Σε έτσουξε πολύ κακόμοιρε.Ντροπή στο Mega!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Aντιγραφή από εδώ:
    http://taxalia.blogspot.com/2011/01/blog-post_3532.html

    Κωνσταντίνος Καραμανλής έφα:
    “Πιστεύω ότι δεν δικαιώνεται η παρουσία μας στον κόσμο καλλιεργώντας τη δική μας προσωπική ευτυχία. Εγώ, θέλω ν’αφιερωθώ στο λαό”.

    “Αλάθητος δεν υπήρξα ποτέ. Άλλο όμως σφάλμα κι άλλο φαυλότης.
    Φαυλότης θα πει να βλάπτεις ανεπιγνώτως τον τόπο για να ωφελήσεις το κόμμα σου ή ν’ αδικείς άλλους για να ευνοήσεις φίλους σου”.

    “Η δημιουργία ψευδών εντυπώσεων και αβάσιμων ελπίδων υπέρ παν άλλο προκαλεί την δυσπιστίαν του λαού προς το Κράτος“.

    (Προγραμματικές δηλώσεις της πρώτης του Κυβέρνησης, 10.10.1955)

    “Δε γνωρίζω τι επέτυχα και τι δεν επέτυχα εις την σταδιοδρομίαν μου. Γνωρίζω όμως ότι ανέτρεψα την καθιερωμένην από μακρού αντίληψιν ότι η αθλιότης αποτελεί την αμετακίνητον μοίραν της Ελλάδος. Διότι απέδειξα εμπράκτως ότι ημπορεί ο λαός μας, αν θέλη να ευημερήση“.

    (Οκτώβριος 1966, επιστολή προς τον Κ. Τσάτσο)

    “Κάποτε ένας Γάλλος ιστορικός με ρώτησε: “Πως μπορείτε να αποδείξετε ότι οι σύγχρονοι Έλληνες είναι απόγονοι των αρχαίων;”

    “Πάρτε σαν παράδειγμα” του είπα, “την πολιτική μας ζωή. Τα πάθη τα πολιτικά, την αστάθεια και τη δημαγωγία…”.

    (Ροζέ Μασσίπ, “Καραμανλής, ο Έλληνας που ξεχώρισε”)

    “Κι αν επεδίωξε με τόση επιμονή την ένταξη της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, το έκανα γιατί ήθελα εκτός των άλλων να την απαλλάξω απ΄την ανάγκη να αναζητά προστάτες”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κυριε βλαχο λετε >“Κι αν επεδίωξε με τόση επιμονή την ένταξη της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, το έκανα γιατί ήθελα εκτός των άλλων να την απαλλάξω απ΄την ανάγκη να αναζητά προστάτες”
    εσεις τι πιστευεται οτι το επετυχε η΄οτι συνεβει ακριβως το αντιθετο?
    νικ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το θέμα είναι ότι όλοι αυτοί ψωφάνε και πάντα αφήνουν "αξιους" συνεχιστές του ξηλώματος της Ελλάδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο "Εθνάρχης" :
    - Της αντιπαροχής που κατέστρεψε τη χώρα και συγκέντρωσε τον μισό πληθυσμό σε μία και μόνο πόλη.
    - Της μετανάστευσης που στέρησε την πατρίδα μας από το Αίμα της.
    - Της προδοτικής θέσης "Η Κύπρος είναι μακρυά".
    - Και ένα σωρό άλλα, μικρά και μεγάλα.

    Αν αυτά δεν συνιστούν εσχάτη προδοσία, τότε τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πω πω,πώς σκύλιασαν πασόκοι και λοιποί!

    Τέλειος δεν ήταν,αλλά μας έβαλε στην ΕΟΚ.Γι'αυτό,ειδικά οι πασόκοι δεν πρέπει να μιλούν,γιατί αυτοί βγήκαν κυβέρνηση από το '81 και μετά,...αυτοί χλαπάκιασαν τα περισσότερα ευρ.πακέτα και κονδύλια!

    Επιπλέον, ό,τι έργα έχει η Θεσσαλονίκη,είναι από την εποχή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λέτε ότι τον βρίζουν οι ΠΑΣΟΚοι αλλά και οι ΝΔατες τα ίδια είστε ρε που τον προσκυνάτε. Πήγε στρατό ο δοσίλογος; που ήταν στην Επταετία; Ο Ελλάς ανοίκει στη Δύση! Αυτός διόρισε τη Ντόρα βυσματικά σε θε΄ση δημοσίου σε υπουργείο επί προεδρίας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. - Την είχε δει Ναπολέων Βοναπάρτης ("εγώ είμαι το Κράτος"), τόσο πολύ δε σιχαινόταν τους λαϊκούς ανθρώπους ώστε ζήτησε να μη ταφεί με την ...πλέμπα σε νεκροταφείο όπως όλος ο κόσμος, αλλά σε άλλο χώρο μόνος του.

    - Επί των ημερών του στην πρωθυπουργία, είχαν πάρει φωτιά οι Gutenberg του Νομισματοκοπείου Αθηνών που τύπωναν πληθωριστικό χαρτονόμισμα, κάτι που έκανε και η χούντα πριν και ο Παπανδρέου με τα άλλα ...παιδιά μετά.
    Ο δε πληθωρισμός έτρεχε με 25% τον χρόνο και τα επιτόκια των τραπεζών ήσαν 23% για τις καταθέσεις και 37% για τις χορηγήσεις δανείων.

    - Ενώ ούτε ο ίδιος ως δικηγόρος (δεν είχε αναλάβει ούτε μια υπόθεση στην ζωή του), αλλά ούτε και κάποιος από τα αδέλφια του έχουν κολλήσει έστω και ένα ένσημο, εν τούτοις έχουν αποκτήσει μεγάλη περιουσία, τόση ώστε όλα τα ανίψια του να έχουν την ίδια άνεση να μη δουλεύουν και να παίζουν ...Πολιτική, κάνοντας πότε ο ένας τον πρωθυπουργό και πότε ο άλλος τον υπουργό κλπ.

    - Ο όρος "Εθνάρχης" στην περίπτωσή του δεν έχει εφαρμογή, αφού μάλλον δίχασε τον ελληνικό λαό (δεξιά/αριστερά καφενεία κλπ), παρά τον ένωσε.
    Οι μισοί τον αγαπούσαν (κυρίως οι μεσόκοπες άνω των 60 ελληνίδες νοικοκυρές) και οι άλλοι μισοί τον μισούσαν...
    Για την καταγωγή του (πατέρας, παππούς κλπ) υπάρχει έλλειψη στοιχείων.

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ο τίτλος που έχει πάνω το βίντεο πού κολλάει;

    γιατί αν λέμε τη ΝΔ ακροδεξιά ή έστω δεξιά, θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @3:26 μ.μ.
    Ε, και;;;
    Όποιος και να ήταν τότε πρωθυπουργός, την Ελλάδα θα την έβαζαν για να δικαιολογήσουν στον τίτλο την λέξη "ευρωπαϊκή"...

    Και ο Εθνάρχης...Μπερίσα θα βάλει στην ΕΟΚ την Αλβανία !!!
    Ρουμανία και Βουλγαρία μπήκαν κι αυτές με πρωθυπουργούς μαφιόζους...
    Σιγά το κατόρθωμα !!!

    Μάζεψε τον μισό ελληνικό πληθυσμό (όσος έμεινε) στην Αθήνα για να τον κάνει πρόβατα και να τον ελέγχει σαν τσοπάνος.

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Για ακόμα μία φορά ο λαϊκιστής νεοντερτάλιος ανατολικοπασόκος τζίμης άνοιξε τον οχετό του και μίλησε!και τι είπε;ένα σωρό ανακρίβειες και ψεύδη!άντε πίσω στο σκυλάδικο που γαβγίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πάντως δεν είναι περίεργο που όλοι οι πασόκοι σχολιάζουν ανώνυμα και γράφουν όλοι με το ίδιο στυλ...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. http://taxalia.blogspot.com/2011/01/blog-post_3983.html

    εδώ τζιμάρα νεαντερντάλιε αφιέρωμα στον δικό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Επί Ανδρέα φάγαμε ψωμί.

    18 Ιανουαρίου 2011 12:53 μ.μ.

    _____________________________________

    Αυτό το "ψωμί" πληρώνεις τώρα, γιατί ήταν δανεικό. Καφρίλα του κερατά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θά έχη το τέλος κι αυτός ο καταραμένος 'ανδριάντας' του φαυλεπίφαυλου που είχαν οι ανδριάντες των αλήστου μνήμης λομπροζικών κακούργων και εχθρών του λαού: των φίλων του Τσαουσέσκου, Χ΄τζα, Ζίβκωφ, Τίτο, και των πνευματικών προγόνων του Ριζοσπάστη εθνάρχη... Στάλιν, Λένιν Μάρξ, πιθανολογώ, την ίδια εποχή με τα ξόανα των Κεμάλ, Βενιζέλου Κάνινγκ και λοιπων ουτιδανών, Ἇπόστολος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΗΘΩΝ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΛΟΒΙΤΟΥΡΑ ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 1981 ΕΠΙ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΣΗ ΤΩΝ ΗΘΩΝ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ/ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΗ ΛΟΓΙΚΗΣ

    ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ....
    ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ ΕΓΙΝΕ!
    ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ... ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είναι φοβερό αυτό πού γίνεται στήν Ελλάδα,τά τελευταία τριάνταπέντε χρόνια!
    Οι Α ρ χ η γ ο ί έχουν φτιάξει όλη τό σπίτι τους!(Μουσείο;)
    Καί η πατρίδα μας έχει γίνει ένα κουρελόχαρτο....
    Όλοι τήν λένε "τόπο"!!!
    Ντρέπονται άραγε να πούν Ελλάδα!
    ΕΥ ΛΟΓΗΣΑΝ ΤΆ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥΣ!
    Δέν άφησαν τήν ιστορία να μιλήσει!
    Καί νά κριθούν αμερόληπτα!
    Μάς πέταξαν στήν θάλασσα γιά να μάθουμε τάχα μπάνιο.
    Αλλά οι Ευρωπαίοι είναι Ύαινες!
    Λέοντες πεινασμένοι΄!΄Αρπαγες δέν μας άφησαν δεκάρα τσακιστεί...μαζί μέ τούς αετονύχηδες τους εδικούς μας.....!!!αετοί...,χαμαιλέοντες!
    Νά δώ τώρα τόν Αγαπητό Αντώνη,πώς θά "σαμαρώσει"τούς Νεο...Δημοκράτες,πού χάνουν τίς δουλειές τους,άνέργους...χαμηλόμισθους....,
    με μειωμένους μισθούς,ημερομίσθια...
    Καί τούς αεριτζήδες να μας φορτώνουν με τόκους υπερημερίας,τοκοχρεωλύσια!!!!
    γ@μημένα ομόλογα,Ευρωομόλογα...καί
    "πράσσ(ττ)ειν ά-λογα καί μπλε γ@ιδούρια στόν ανήφορο!".
    Ο αείμνηστος γέρος τόν ψήφιζε...
    Τί νά τού πώ τώρα,όταν έρχεται στόν ύπνο μου,ότι τά εγγόνια του δέν είναι παντρεμένα...ήταν πολύτεκνος ο γέρος μου,,,,,
    αντράκι γερό...καί όλοι τους πολεμιστές γιά το καλό τών άλλων πάντα!!!
    Κύριοι πολιτικοί πού είναι στημένος ένας αξιοπρεπής ανατριάντας-Άγαλμα του στρατηγού-Γερουστιαστή Νικήτα Σταματελόπουλου,πού μάς χάρισε τό Φ Ώ Σ ΤΉ ΛΕΥΤΕΡΙΆΣ;
    Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΡΙΣΤΕΊΔΗΣ ΤΏΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;
    Πού είναι ο τάφος του;
    Τά Ιερά Οστά του;
    "Δόξα στό πνεύμα τών αρχαίων
    παγκόσμιου φωτός πηγήν,
    δόξα στό πνεύμα α ν δ ρ ώ ν νέων,
    πού δόξασαν αυτή τήν γή..."
    Α έ ρ α α α α α α α α.....γιούργιαααα,ο ύ λ ε ε ε ε ε...διαχρονικά συνθήματα δύναμις!!!
    Νικήταρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. O Eθναρχης εβγαλε την ΚΥΠΡΟ απο την συνθηκη της Λοζανης ,ως κουφος δεν υπηρετησε τo 40 ,οι παρεες του επι κατοχης;merden και σια ;η ανοδος του επι φρειδερικης ,κ.τ.λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο μακαρίτης είχε και θετικά είχε και αρνητικά. Το καλύτερο που έκανε ήταν που έχωσε την Ελλάδα στην ΕΟΚ και το χειρότερο που πήρε εργολαβία το Κυπριακό (από τη Ζυρίχη μέχρι τον Αττίλα 2).

    Το βίντεο είχε την πλάκα του, ιδίως στο τέλος που κλείνει με τον Μπουτάρη κι από πάνω γράφει: "Όλη η ακροδεξιά στα αποκαλυπτήρια". Επίσης, η τοποθεσία τού αγάλματος είναι λάθος. Θα έπρεπε να μπει σε σημείο που να μη τον πιάνει ούτε η ματιά τού Μέγα Αλέξανδρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΠΕΛΛΗ,συμφωνω μαζι σου με +10000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ζαφείρη, να δω τι θα λες με αυτά που θα γράψω όταν θα κάνουν το άγαλμα του Παπανδρέου και μπει εδώ κάποιο άρθρο με βίντεο...
    Μη ψάχνεις να με κατατάξεις. Κουράζεσαι τσάμπα.
    Και συ και οι άλλοι της συνομοταξίας των σιωνοκολεοπτέρων!!!
    Πατριωτισμός και ξερό ψωμί ρε !!!
    Ελληνισμός, η απόλυτη ελευθερία !!!
    Δεν έχουμε ανάγκη άλλης ιδεολογίας ή κόμματος...
    Πάρτε το χαμπάρι...
    Διασωθήκαμε μόνο με αυτή τη σημαία πάνω από τα κεφάλια μας επί χιλιετίες!!!
    Και με αυτή θα πορευτούμε στον αιώνα τον άπαντα.
    Κόμματα και ξενόφερτες ιδεολογίες ήλθαν και παρήλθαν...
    Ο Ελληνισμός ως ιδεολογία αυθύπαρκτη και ως μπούσουλας, ΟΧΙ !!!

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. (Α)η αλήθεια είναι πώς η κομματική σας έρις μέ αφήνει παγερώς αδιάφορον.δέν είναι δυνατόν όμως νά επιτρέψωμε νά λέει ο καθείς ό,τι νά'ναι.Όλες-μά ΟΛΕΣ-αι κυβερνήσεις μετά τό 1974(καλά,καί πιό πρίν...απλώς επειδή κάποιοι 'φαγώθηκαν' γιά τά μετά τό '74...) υπήρξαν εντολοδόχοι τών Εξουσιαστών γιά νά πετύχουν τόν, μέ κανέναν άλλον τρόπον εφικτόν παρά μέ εσωτερική φαγωμάρα, τελικό των στόχο:τόν αφανισμόν τής Ελληνικής Φυλής.Πλέον είμαστε στό παρά πέντε τής ολοκληρώσεως.Μόνον ο Θεός δύναται νά μάς σώση πλέον κι αυτό διότι ό οίνος τής έριδος ήταν αείποτε γλυκύς γιά τόν Έλληνα.Λίγοι οι ενημερωμένοι,λίγοι οι πνευματικοί,ήρθε καί η προπαγάνδα απ'έξω καί κατέστρεψε τίς συνειδήσεις,ήρθαν καί σωματικώς πλέον εισβολείς γιά νά τελειώνουν πιό γρήγορα.Σέ αυτό τό πλαίσιο καί μόνον έχουμε συνοπτικώς:α)ο Καραμανλής(περί καταγωγής άς μήν γράψομε τίποτα...έχει σημασία άλλωστε;)κατά τήν διάρκειαν τού Β'ΠΠ φέρεται νά δήλωσε όταν τού πρότειναν νά αναλάβει πρωτοβουλίες πολιτικές πώς 'δέν γνωρίζω άν μετά τόν πόλεμο θά είμαι βουλευτής στήν Αθήνα ή τήν Σόφια'.αυτό τόν ένοιαζε πάντα τόν κύριον αυτόν διότι ήταν ΑΡΧΟΜΑΝΗΣ.στόν βωμόν αυτόν εθυσίασε καί τό μέλλον τής Ελλάδος μέ διαφόρους τρόπους.
    β)η πρώτη του θητεία ώς Πρωθυπουργού έχει παρασκήνιο μέ σειρά επιστολών πρός τήν Μ.Βρεταννία όπου πρόσφερε τήν 'λύσιν' τού Κυπριακού μέ αντάλλαγμα τήν προσωπική του αναρρίχησιν.Καί τό Παλάτι φυσικά υπήκουσε στήν Ανωτέραν Αρχήν.
    γ)τά πεπραγμένα του στήν πρώτη θητεία είναι λίγο πολύ γνωστά,τόσο σέ εσωτερικό όσο καί σέ εξωτερικό επίπεδο.έβαλε τήν ταφόπλακα στήν Κύπρον καί κατέστρεψε τήν πανέμορφη παλαιά Αθήνα-καί όχι μόνον,ερημώνοντας ταυτοχρόνως καί τήν ύπαιθρον μέ τήν αθρόα μετανάστευσιν.
    δ)τό 1974 η ήδη πουληθείσα Κύπρος εδέχθη τό τελειωτικόν χτύπημα καθώς εκείτο μακράν.ο κύριος αυτός κατάφερε νά χαλάσει ΟΛΕΣ τίς μεγάλες συμφωνίες πού ο Γ.Παπαδόπουλος είχε κάνει γιά Ανάπτυξιν τής χώρας,ανταλλάσσοντας τρόφιμα(φρούτα,κτλ)μέ υλικοτεχνικές υποδομές καί τεχνογνωσία μέ Κράτη όπως η ΕΣΣΔ,η Ρουμανία,η Κίνα.κατάφερε νά αναστείλει τήν κατασκευή τού μεγαλυτέρου διυλιστηρίου στήν Ευρώπη εν Ελλάδι μέ αστείους νόμους πού πέρασαν-τί σύνηθες!-νύχτα.Ματαίωσε εξορύξεις πού ήσαν προγραμματισμένες νά γίνουν(π.χ.τύρφη Φιλίππων)καί πλήρωνε ο Λαός ΜΑΣ ρήτρες στούς ξένους αντί νά τά κονομάει χοντρά ΜΕ ανάπτυξιν.Βάλθηκε νά καταργήσει τήν ελληνικήν γλώσσαν πάλι μέ νυκτερινό νομοσχέδιο.νά μήν μιλήσουμε για κρατικοποιήσεις εύρωστων επιχειρήσεων καί τραπεζών πού μετέπειτα ξαναδώθηκαν σέ ιδιώτες(αλλά στούς 'σωστούς' καί 'επιθυμητούς' αυτή τήν φορά,ξέρετε μωρέ...στούς ντονμέ...).καί υπάρχουν ατελείωτα ακόμη επιχειρήματα γιά νά πειστεί καί ο πλέον αδαής γιά τό ποιόν τού ανδρός-προσοχή!δέν αναφέραμε τίποτα γιά τήν προσωπική του ζωή διότι πολιτικώς δέν μάς αφορά,έχει όμως σημασία γιά τήν ευρυτέραν κατανόησιν τής προσωπικότητος αυτής.ψάξτε την.
    ε)εν ολίγοις,ο Καραμανλής παρέλαβε μιάν Ελλάδα μέ σταθερό νόμισμα,ισχυρή καί ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Οικονομία,μέ μηδαμινό καί αυτοεξυπηρετούμενον χρέος,καί παρέδωσε μιάν Ελλάδα χρεωμένη σέ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ(Διεθνείς λέγονται,Αγοραί,κτλ,ξέρετε τώρα...)δανειστές,αποδυναμωμένη ΚΑΙ γεωπολιτικώς.Ενώ ταυτοχρόνως έλεγε λόγια παχιά γιά εξόρυξην μέρους τού Ορυκτού ΜΑΣ πλούτου ΟΥΔΕΝ εις τήν θετικήν κατεύθυνσιν έπραξεν,ει μη μόνον ξεπούλησε καί κάποια πραγματάκια σέ κάτι 'Γάλλους' καί κάτι 'Καναδούς' γιά μπιχλιμπίδια.
    Ο έχων νούν...(νά μήν παραλείψουμε καί τήν 'σπουδαίαν' προσφοράν τής νομιμοποιήσεως καί αγιοποιήσεως τών κομμουνιστών,τού 'Κόμματος τού εγκλήματος καί τής προδοσίας' κατά Γεώργιον Παπανδρέου τού Α'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. η αλήθεια είναι πώς η κομματική σας έρις μέ αφήνει παγερώς αδιάφορον.δέν είναι δυνατόν όμως νά επιτρέψωμε νά λέει ο καθείς ό,τι νά'ναι.Όλες-μά ΟΛΕΣ-αι κυβερνήσεις μετά τό 1974(καλά,καί πιό πρίν...απλώς επειδή κάποιοι 'φαγώθηκαν' γιά τά μετά τό '74...) υπήρξαν εντολοδόχοι τών Εξουσιαστών γιά νά πετύχουν τόν, μέ κανέναν άλλον τρόπον εφικτόν παρά μέ εσωτερική φαγωμάρα, τελικό των στόχο:τόν αφανισμόν τής Ελληνικής Φυλής.Πλέον είμαστε στό παρά πέντε τής ολοκληρώσεως.Μόνον ο Θεός δύναται νά μάς σώση πλέον κι αυτό διότι ό οίνος τής έριδος ήταν αείποτε γλυκύς γιά τόν Έλληνα.Λίγοι οι ενημερωμένοι,λίγοι οι πνευματικοί,ήρθε καί η προπαγάνδα απ'έξω καί κατέστρεψε τίς συνειδήσεις,ήρθαν καί σωματικώς πλέον εισβολείς γιά νά τελειώνουν πιό γρήγορα.Σέ αυτό τό πλαίσιο καί μόνον έχουμε συνοπτικώς:α)ο Καραμανλής(περί καταγωγής άς μήν γράψομε τίποτα...έχει σημασία άλλωστε;)κατά τήν διάρκειαν τού Β'ΠΠ φέρεται νά δήλωσε όταν τού πρότειναν νά αναλάβει πρωτοβουλίες πολιτικές πώς 'δέν γνωρίζω άν μετά τόν πόλεμο θά είμαι βουλευτής στήν Αθήνα ή τήν Σόφια'.αυτό τόν ένοιαζε πάντα τόν κύριον αυτόν διότι ήταν ΑΡΧΟΜΑΝΗΣ.στόν βωμόν αυτόν εθυσίασε καί τό μέλλον τής Ελλάδος μέ διαφόρους τρόπους.
    β)η πρώτη του θητεία ώς Πρωθυπουργού έχει παρασκήνιο μέ σειρά επιστολών πρός τήν Μ.Βρεταννία όπου πρόσφερε τήν 'λύσιν' τού Κυπριακού μέ αντάλλαγμα τήν προσωπική του αναρρίχησιν.Καί τό Παλάτι φυσικά υπήκουσε στήν Ανωτέραν Αρχήν.
    γ)τά πεπραγμένα του στήν πρώτη θητεία είναι λίγο πολύ γνωστά,τόσο σέ εσωτερικό όσο καί σέ εξωτερικό επίπεδο.έβαλε τήν ταφόπλακα στήν Κύπρον καί κατέστρεψε τήν πανέμορφη παλαιά Αθήνα-καί όχι μόνον,ερημώνοντας ταυτοχρόνως καί τήν ύπαιθρον μέ τήν αθρόα μετανάστευσιν.
    δ)τό 1974 η ήδη πουληθείσα Κύπρος εδέχθη τό τελειωτικόν χτύπημα καθώς εκείτο μακράν.ο κύριος αυτός κατάφερε νά χαλάσει ΟΛΕΣ τίς μεγάλες συμφωνίες πού ο Γ.Παπαδόπουλος είχε κάνει γιά Ανάπτυξιν τής χώρας,ανταλλάσσοντας τρόφιμα(φρούτα,κτλ)μέ υλικοτεχνικές υποδομές καί τεχνογνωσία μέ Κράτη όπως η ΕΣΣΔ,η Ρουμανία,η Κίνα.κατάφερε νά αναστείλει τήν κατασκευή τού μεγαλυτέρου διυλιστηρίου στήν Ευρώπη εν Ελλάδι μέ αστείους νόμους πού πέρασαν-τί σύνηθες!-νύχτα.Ματαίωσε εξορύξεις πού ήσαν προγραμματισμένες νά γίνουν(π.χ.τύρφη Φιλίππων)καί πλήρωνε ο Λαός ΜΑΣ ρήτρες στούς ξένους αντί νά τά κονομάει χοντρά ΜΕ ανάπτυξιν.Βάλθηκε νά καταργήσει τήν ελληνικήν γλώσσαν πάλι μέ νυκτερινό νομοσχέδιο.νά μήν μιλήσουμε για κρατικοποιήσεις εύρωστων επιχειρήσεων καί τραπεζών πού μετέπειτα ξαναδώθηκαν σέ ιδιώτες(αλλά στούς 'σωστούς' καί 'επιθυμητούς' αυτή τήν φορά,ξέρετε μωρέ...στούς ντονμέ...).καί υπάρχουν ατελείωτα ακόμη επιχειρήματα γιά νά πειστεί καί ο πλέον αδαής γιά τό ποιόν τού ανδρός-προσοχή!δέν αναφέραμε τίποτα γιά τήν προσωπική του ζωή διότι πολιτικώς δέν μάς αφορά,έχει όμως σημασία γιά τήν ευρυτέραν κατανόησιν τής προσωπικότητος αυτής.ψάξτε την.
    ε)εν ολίγοις,ο Καραμανλής παρέλαβε μιάν Ελλάδα μέ σταθερό νόμισμα,ισχυρή καί ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Οικονομία,μέ μηδαμινό καί αυτοεξυπηρετούμενον χρέος,καί παρέδωσε μιάν Ελλάδα χρεωμένη σέ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ(Διεθνείς λέγονται,Αγοραί,κτλ,ξέρετε τώρα...)δανειστές,αποδυναμωμένη ΚΑΙ γεωπολιτικώς.Ενώ ταυτοχρόνως έλεγε λόγια παχιά γιά εξόρυξην μέρους τού Ορυκτού ΜΑΣ πλούτου ΟΥΔΕΝ εις τήν θετικήν κατεύθυνσιν έπραξεν,ει μη μόνον ξεπούλησε καί κάποια πραγματάκια σέ κάτι 'Γάλλους' καί κάτι 'Καναδούς' γιά μπιχλιμπίδια.
    Ο έχων νούν...(νά μήν παραλείψουμε καί τήν 'σπουδαίαν' προσφοράν τής νομιμοποιήσεως καί αγιοποιήσεως τών κομμουνιστών,τού 'Κόμματος τού εγκλήματος καί τής προδοσίας' κατά Γεώργιον Παπανδρέου τού Α'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. (B)γιά τόν άλλο μεγάλο παίχτη Ανδρέα τί νά πούμε...αυτός διέλυσε όσα ακόμη στέκοντο.τόσο σέ οικονομικό όσο ΚΥΡΙΩΣ σέ κοινωνικόν καί ηθικόν επίπεδον.όταν ένας Λαός,ένα Έθνος πέφτει τόσο ΧΑΜΗΛΑ,χάνει τήν τιμιότητά του,τήν αξιοπρέπειά του,τήν Πίστιν του,τάς διαχρονικάς Ηθικάς Αρχάς του,τήν Αρετή του,κατά τήν αρχηγία ενός Ηγέτου, αυτόν τόν κάποιον τόν αποκαλούμε μέ συγκεκριμένα επίθετα τής πλουσίας ελληνικής γλώσσας.
    έχω τήν αίσθησιν πώς πρός τό τέλος τής ζωής του πάντως ο Ανδρέας μετενόησε γιά πολλά από τά κακά πού έκανε στόν τόπον,ήταν όμως πλέον αργά γιά δάκρυα.

    οι επόμενες κυβερνήσεις εφήρμοσαν στόν απόλυτον,πιά, βαθμόν τά ρηθέντα τού κυρίου Yuri Alexandrovich Bezmenov γιά ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΛΩΣΙΝ (μιάς)τής χώρας.άν κάποιος επιμένει πώς όλα αυτά είναι τυχαία καί δέν σχετίζονται λυπάμαι καί προσεύχομαι γιά αυτόν νά δεί,νά νοιώσει.

    Αγαπάτε αλλήλους εν Χριστώ αδελφοί. Ενωθείτε υπό τόν Θεόν καί υπό τήν Πατρίδαν.αφήστε τίς άσκοπες προσωπολατρικές ή ψευδοϊδεολογικές αντιπαραθέσεις.Δέν μάς χρειάζονται.Μόνον Πίστις,Αγάπη,Υπομονή καί Ομόνοια. Γιά νά ξανάρθει η Λευτεριά. Συγγνώμη άν ενοχλώ ή άν κούρασα.

    ό τρελλός τού χωριού

    (πολλές ενδιαφέρουσες μελέτες θά βρείτε στά περιοδικά ΤΟΤΕ καί ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Συγχαρητήρια ΤΖΙΜΗ.Συγχαρητήρια. Καλή συνέχεια στόν Αγώνα σου,ΜΑΣ.

    ό τρελλός τού χωριού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μπορείτε να τα τεκμηριώσετε αυτά που λέτε εσείς οι νεαντερτάλιοι;γιατί ιστορίες με εξωγήινους κι αρκούδες ξέρω κι εγώ να κατασκευάζω!επίσης τζίμαρε ανατολικοπασόκε δήθεν ελληνιστή πρόσεχε που με κατατάσεις!κατάταξη από σένα δεν θα δεχτώ και ειδικά δεν θα δεχτώ καπηλεία του ελληνισμού από τριτοκοσμικούς όπως εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Για να αποκαλείται κάποιος εθνάρχης, λογικά θα πρέπει να έχει κάνει για το έθνος. Είναι κάτι που έκανε και το ξεχνώ, για όσους μπορούν να συλλάβουν την έννοια του έθνους;
    Κατά τα άλλα συμφωνώ για την συνεισφορά του στο κράτος, όπως ακριβώς την περιέγραψαν φίλοι στα νεότερα σχόλια (Τσιμεντοποίηση μεγάλων πόλεων, αποχώρηση απο ΝΑΤΟ, κλπ) Θα ήθελα να προσθέσω δυο σημεία ακόμα: Διάλυση της παιδείας με τον αστείο πολιτικό κ.Ράλλη και κομματικοποίηση των Ενόπλων Δυνάμεων με ανεπαρκείς ΥΕΘΑ και ''στρατηγούς'' Ντάβο - Γκράτσιο να πεθαίνουν με στολή(Αναντικατάστατοι).
    Τέλος η περίφημη φράση του ''η Ελλάδα είναι ένα απέραντο φρενοκομείο'', χωρίς να μας πει ποίοι την κατάντησαν έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Είναι αστείο να εγκαλεί κάποιος τον Καραμανλή για κομματοποίηση των ενόπλων δυνάμεων όταν επί ΠΑΣΟΚ απόστρατοι υποψήφιοι βουλευτές γίνονται ΓΕΕΘΑ!σοβαρευτείτε!δεν ξέρετε τι να πείτε και λασπολογείτε ασύστολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η δε διάλυση της παιδείας έγινε από τον Ράλλη ή τον Παπανδρέου;ή δε τσιμεντοποίηση από τον Καραμανλή ή από την χούντα;η νοοτροπία του σκυλάδικου από ποιον;ρε άντε ξεστραβωθείτε επιτέλους και βγάλτε αλλού την λάσπη σας και την ψευτιά ανώνυμη (φυσικά τι άλλο...) χουντοπασόκοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εγώ πάντως θέλω να πω και ένα μπράβο στον Βαγγέλη τον Βενιζέλο που είχε το θάρρος να πει την ιστορική αλήθεια και να υποστηρίξει το αυτονόητο (περί θέσης του αδριάντα) ενάντια στο βαθύ ΠΑΣΟΚ και σε κωλοτούμπες τύπου Μπουτάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. και φυσικά το πλήρωσε ήδη με επιθέσεις που δέχτηκε από το σάπιο παπανδρεϊκό κατεστημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τώρα εξηγούνται ολα για τον sapphire και τις εμμονές του.

    Όσο για τον Καραμανλή, υπήρξε δειλός και πολύ μικρός για να ηγηθεί το έθνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αγαπάτε αλλήλους εν Χριστώ αδελφοί. Ενωθείτε υπό τόν Θεόν καί υπό τήν Πατρίδαν.αφήστε τίς άσκοπες προσωπολατρικές ή ψευδοϊδεολογικές αντιπαραθέσεις.Δέν μάς χρειάζονται.Μόνον Πίστις,Αγάπη,Υπομονή καί Ομόνοια. Γιά νά ξανάρθει η Λευτεριά. Συγγνώμη άν ενοχλώ ή άν κούρασα.

    ό τρελλός τού χωριού
    ---------------

    Γεια σου τρέλλε μου!!!
    Τέτοια τρέλλα χρειαζόμαστε γιατί οι "λογικοί" μας κατέστρεψαν!
    -----------------

    @ sapphire

    Ήμαρτον αδελφάκι μου!
    Εργολαβία έχεις πάρει την υποστήριξη του Καραμανλή; Διαβάζεις τι γράφουν τόσοι άνθρωποι, που όλους τους κατατάσσεις αυθαίρετα στην κατηγορία που εσύ επιθυμείς;

    "ρε άντε ξεστραβωθείτε επιτέλους και βγάλτε αλλού την λάσπη σας και την ψευτιά ανώνυμη (φυσικά τι άλλο...) χουντοπασόκοι!"

    Δεν γνωρίζεις ότι πολλές φορές ο καθρέπτης της ψυχής μας δείχνει ανάποδα και πως αυτό που συνήθως προσάπτουμε στους άλλους είναι τελικά οι δικές μας ενδόμυχες σκέψεις και εμμονές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κύριε sapphire, μάλλον έχετε ασθενική μνήμη. Χωρίς να ανήκω σε κάποιο κόμμα, τα αρχαία ποιός τα κατήργησε απο το σχολείο; Ο Παπανδρέου;
    Συμφωνώ οτι και επι Παπανδρέου κομματικοποιημένες παρέμειναν οι ΕΔ, ποιός όμως ξεκίνησε; Τα ονόματα που αναφέρω δεν σας λένε τίποτα; Ξέρετε πόσα χρόνια ήταν Α/ΓΕΕΘΑ ο κ. Γκράτσιος; Απο το ύφος των σχολίων σας όμως καταλαβαίνω οτι δεν είστε απο τα άτομα που δεχονται άλλη άποψη, εκτός απο την αλάνθαστη δική τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κανένας πολιτικός δεν είναι αλάνθαστος ούτε τέλειος. Σημασία έχει όμως ο βαθμός της εθνικής του συνείδησης. Πιστεύω ότι ο Καραμανλής διέθετε αρκετή και ήταν περήφανος για την καταγωγή του, ώστε να επιθυμεί την αναβάθμιση της πατρίδας του. Οσο για τα περί Κυπριακού, χωρίς πρόθεση να δικαιολογήσω τίποτα, δεν αποκλείεται να ενήργησε "καλή τη πίστη..". Μην ξεχνάμε ότι κάτι τέτοιο έπαθε και ο Βενιζέλος.
    Ομως ο ενθουσιασμός με τους ξένους δεν είναι πάντα ο καλύτερος σύμβουλος, αυτό ας το ξέρουν οι νεώτεροι. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Στη βάση του ανδριάντα, ο αρκουδιάρης ο Ψωμιάδης θα βάλει ρόδες και θα τον περιφέρει στις γειτονιές της περιφέρειάς του να του παίζει το ντέφι να τα κονομάει!!!
    (Ζαφείρη, μη με ξαναπείς βρωμοπασόκο όπως στο προηγούμενο. Βρες κάτι άλλο τώρα !!!)
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δεν υπάρχουν Εθνάρχες εδώ και κανα δυο χιλιάδες χρόνια στην περιοχή. Μόνο Εθνονεκροθάφτες...
    Δεν βρίσκω λόγο να υπάρχουν αγάλματα του Κ. Καραμανλή και κυρίως!!! του Ανδρέα Παπανδρέου στην Θεσσαλονίκη...
    60 χρόνια τώρα η Πατρίδα φθίνει... άκου αγάλματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.