21/1/11

Oταν "ένας μικρός" παπαδόπουλος μιλά για τον Μεγάλο Ελληνα Τάσσο Παπαδόπουλο

"Μύθο" καλλιέργησε ο Τάσσος.Επίθεση καθηγητή του Παντείου κατά βιβλίου της Ιστορίας

Καθηγητής του Παντείου Πανεπιστημίου, ο Γιάννης Παπαδόπουλος, επέκρινε βιβλία της Ιστορίας ότι παραγνωρίζουν την πορεία των Τουρκοκυπρίων στην ιστορική πορεία του νησιού, και μίλησε για «μύθο» που καλλιέργησε ο Τάσσος Παπαδόπουλος και που οδήγησε στην απόρριψη του σχεδίου Ανάν.
Μιλώντας σε δικοινοτική συζήτηση που οργάνωσε ο Νεοκυπριακός Σύνδεσμος, ο καθηγητής Παπαδόπουλος ανέφερε ότι η συνοχή των εθνών εδράζεται σε εθνικές αφηγήσεις, χωρίς να έχει σημασία εάν αυτές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Έφερε ως παράδειγμα την Ιστορία της Στ' Δημοτικού, η οποία, όπως ανέφερε, «υποβάλλει ότι η Κύπρος ήταν πάντα ένα κομμάτι του αλύτρωτου Ελληνισμού, χωρίς σε αυτήν να γίνεται αναφορά για τους Τουρκοκυπρίους στην ιστορική πορεία του νησιού».
Ο καθηγητής Παπαδόπουλος ισχυρίστηκε, ακόμη, ότι το 2004 «δημιουργήθηκε η ελπίδα για κάτι νέο με την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε. όμως το αίσθημα της αδικίας μέσα στους Ελληνοκυπρίους και η συσπείρωση γύρω από το μύθο που καλλιέργησε ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας, οι Ελληνοκύπριοι απέρριψαν το σχέδιο λύσης στο δημοψήφισμα».

Σχετικά με τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων και τη συνεργασία με το Ισραήλ, ο κ. Παπαδόπουλος δήλωσε ότι ο κόσμος βρίσκεται αντιμέτωπος με το μύθο που θέλει το Ισραήλ ταυτισμένο με τον ιμπεριαλισμό και τη συμπαράσταση που οφείλεται προς τον παλαιστινιακό λαό. «Η νέα αφήγηση που πρέπει να καλλιεργηθεί στους Κυπρίους είναι ότι η Κύπρος αποτελεί δίαυλο διακίνησης προσώπων και πολιτισμών», κατέληξε.

Στη συζήτηση μίλησε και ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στέφανος Στεφάνου, ο οποίος δήλωσε ότι η λύση στο Κυπριακό προϋποθέτει κοινό όραμα και κοινό στόχο την κοινή πατρίδα, «η οποία δεν πρέπει να είναι ούτε ελληνική, ούτε τουρκική, αλλά πατρίδα και κράτος των Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων».

Πρόσθεσε ότι «αυτό επιβάλλει την υπέρβαση του δικοινοτισμού, όχι υπό την έννοια της άρνησης της εθνικής καταγωγής και ταυτότητας της κάθε κοινότητας, αλλά με την έννοια της επικράτησης της πολιτικής προσέγγισης στην επίλυση του προβλήματος σε βάρος της εθνικής προσέγγισης».

Πολιτική η λύση
Ο κ. Στεφάνου τόνισε ότι η λύση πρέπει να είναι πολιτική, που θα δώσει ικανοποιητικές απαντήσεις σε πολιτικά προβλήματα και σε προβλήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών, πρόσθεσε ωστόσο ότι «το συνεχές αναμάσημα αρχών και μόνο δεν επιτρέπει την πολιτική διαχείριση των προβλημάτων, καθώς τα πολιτικά προβλήματα είναι με την πολιτική διαχείριση που επιλύονται. Η πολιτική, για να αποκτά νόημα και να είναι αποτελεσματική, χρειάζεται να λαμβάνει υπόψη τις συνθήκες και τα δεδομένα, και να είναι ρεαλιστική», ανέφερε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, ζητώντας «να πιστέψουμε στο κοινό κράτος και την κοινή πατρίδα, που ισότιμα οι δύο κοινότητες θα συνδιαχειρίζονται».

Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Κύπρου Νιαζί Κιζίλγιουρεκ σε ομιλία του, μεταξύ άλλων, υποστήριξε ότι «η ελληνοκυπριακή πλευρά, αντί να αναζητεί συμμαχίες στο εξωτερικό, για να αντιμετωπίσει την Τουρκία, θα ήταν πιο αποτελεσματικό αν αναζητούσε τις συμμαχίες εντός της Κύπρου και μεταξύ των Τουρκοκυπρίων».

Ο νομικός Κυριάκος Τζιαμπάζης ανέφερε ότι το 1960 η Κυπριακή Δημοκρατία ήταν ένα κράτος που χρειαζόταν πολίτες. «Δυστυχώς δεν κατασκευάσαμε πολίτες», είπε.

Μόνο για... χαμαλίκι
Από πλευράς του ο καθηγητής Μπεκίρ Ασκίν είπε ότι οι Κύπριοι έχουν πρόβλημα με τη γλώσσα και ζήτησε να αντιμετωπισθεί το θέμα αυτό. Αναφέρθηκε στη θέση της γυναίκας, λέγοντας ότι σύμφωνα με έρευνα, το ποσοστό γυναικών που απασχολούνται στις τουρκοκυπριακές εφημερίδες είναι 45,7% και στις ελληνοκυπριακές 38%, για να παρατηρήσει ότι «οι γυναίκες είναι μόνο για το χαμαλίκι».

Κωστάκη Αντωνίου (http://www.sigmalive.com)

13 σχόλια:

  1. "Έφερε ως παράδειγμα την Ιστορία της Στ' Δημοτικού, η οποία, όπως ανέφερε, «υποβάλλει ότι η Κύπρος ήταν πάντα ένα κομμάτι του αλύτρωτου Ελληνισμού, χωρίς σε αυτήν να γίνεται αναφορά για τους Τουρκοκυπρίους στην ιστορική πορεία του νησιού»" ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ Π@@ΣΤ@ΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΛΙΧΘΕΙ ΣΡ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΦΟΥΡΝΗΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΕΙΑΣ. ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΜΚΟ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο κύριος;
    ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΠΑΝΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «υποβάλλει ότι η Κύπρος ήταν πάντα ένα κομμάτι του αλύτρωτου Ελληνισμού, χωρίς σε αυτήν να γίνεται αναφορά για τους Τουρκοκυπρίους στην ιστορική πορεία του νησιού».
    -------------------

    Αν αυτός ο αστείος τύπος, που βάζει στην ίδια μοίρα τα 4.000 χρόνια των Ελλήνων της Κύπρου με τα 450 των Τουρκοκυπρίων στο νησί και έχει το θράσος να μιλάει για ιστορική πορεία, είναι Καθηγητής, ε, τότε ας βάλει τα πτυχία του εκεί που ξέρει!!!!
    Κρέμασμα από την γλώσσα!
    Έχω δε την αίσθηση, ότι πλην φωτεινών εξαιρέσεων, το Πάντειο Πανεπιστήμιο είναι μια ανθελληνική σφηκοφωλιά της Νέας Τάξης, που πάμπολλες σφήκες και κηφήνες της έχουν κατά καιρούς εκδράμει εναντίον του Έθνους.

    Παρακάτω διαφαίνεται η πρόθεση του κ. Παπαδόπουλου να "βγάλει" καλά το μεροκάματο με τσαχπινιές προς τα "μεγάλα αφεντικά" του:

    "ο κ. Παπαδόπουλος δήλωσε ότι ο κόσμος βρίσκεται αντιμέτωπος με το μύθο που θέλει το Ισραήλ ταυτισμένο με τον ιμπεριαλισμό και τη συμπαράσταση που οφείλεται προς τον παλαιστινιακό λαό."

    Από αυτό συμπεραίνεται, πως ευτυχώς ο κυπριακός λαός δεν έχει ακόμη λωβοτομηθεί πλήρως και αντιστέκεται όπως τότε, με το σχέδιο Αυνάν του οποίου υποστηρικτής φαίνεται πως ήταν και ο ίδιος. Διότι, ο ίδιος πάλι αναγκάζεται να παραδεχθεί πως ο αρνητικός "μύθος" σχετικά με το Ισραήλ καλά κρατεί, τόσο που προτίθεται να αναλάβει τη νέα διαφώτιση του κυπριακού Ελληνισμού δια της "νέας αφηγήσεως", πως λέμε "νέας αναγνώσεως" ένα πράγμα, προκειμένου να διαλυθούν οι "μύθοι":

    «Η νέα αφήγηση που πρέπει να καλλιεργηθεί στους Κυπρίους είναι ότι η Κύπρος αποτελεί δίαυλο διακίνησης προσώπων και πολιτισμών», κατέληξε.

    Γενικά για τον Καθηγητή ο Ελληνοκυπριακός λαός είναι θύμα των "μύθων" του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΕΛΛΗΣ μια παράκληση το Καθηγητής και το Παπαδόπουλος να τα γράφεις με μικρά γράμματα.Φορές που τα γράμματα σημαίνουν και το ηθικό ανάστημα μας όπως αυτό απορρέει απο τα λεγόμενα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΛΙΑΜΕΠιτης ειναι ο μικρουλης.....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ακρίτας

    21 Ιανουαρίου 2011 10:06 π.μ.

    ----------------

    Φίλε Ακρίτα, σωστός και επανορθώνω με μικρά γράμματα.

    Με την ευκαιρία συμπληρώνω:

    «Η νέα αφήγηση που πρέπει να καλλιεργηθεί στους Κυπρίους είναι ότι η Κύπρος αποτελεί δίαυλο διακίνησης προσώπων και πολιτισμών», κατέληξε.

    Γενικά για τον καθηγητή παπαδόπουλο η Κύπρος δε μπορεί να είναι τίποτα άλλο από ένα ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. «Η νέα αφήγηση που πρέπει να καλλιεργηθεί στους Κυπρίους είναι ότι η Κύπρος αποτελεί δίαυλο διακίνησης προσώπων και πολιτισμών»

    Καλά, αυτός πρέπει να είναι καινούριος στο συνάφι τους. Οι παλιοί (π.χ. Βερέμης, Κουλουμπής, Ντόκος, κλπ) είναι πιο προσεκτικοί και ρίχνουν το δηλητήριο σε μικρές ποσότητες για να μην καρφώνονται με τη μία. Αυτός όμως ο μπαγλαμάς είναι κραυγαλέος. Άκου "δίαυλος διακίνησης προσώπων και πολιτισμών" η Κύπρος! Λες και μιλάμε για διαμετακομιστικό σταθμό ή για ζωοπανήγυρη και όχι για κρατική οντότητα.

    Δυστυχώς όμως κύριε μπαγλαμά μου γνωρίζουμε καλά ότι αυτή που βλέπει την Κύπρο έτσι είναι η πλανηταρχία και τα παρελκόμενα συμφέροντά της. Που θέλει να έχει εκεί τις βάσεις της και τα Echelon κλπ για να κάνει τις τοπικές βρωμοδουλειές της. Και επειδή θέλει και τη σιγουράτζα της, τη βολεύει η Κύπρος να είναι σκορποχώρι και δίαυλος διακίνησης διεθνών χαφιεδοπρακτόρων και εξοπλισμού και όχι κυρίαρχο κράτος. Και νομίζεις ότι έτσι που το διατύπωσες μάς το έθεσες "κομψά". Και θες και να καλλιεργηθεί έτσι ωμά στους Κύπριους!

    Καρφώνεσαι άγαρμπα φιλαράκο και θα καείς γρήγορα. Κι άμα πάψεις να είσαι πειστικός, μετά θα τούς είσαι άχρηστος και θα ξαναγυρίσεις στη δίαιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι περιμένεις απο καθηγητή του Παντείου? Γνωστή σφηκοφωλιά ανθελλήνων.

    Επιπλέον,ένα τελείως άχρηστο "πανεπιστήμιο" ,με αποφοίτους χωρίς γνώσεις και αντικέιμενο, και καθηγητές με το μυαλό τους στη μίζα...

    Πυροβολητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε ρε που να σου καλλιεργήσουνε καρότα και αγγούρια στην έδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΤΑΣΣΟΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ.

    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ.


    ΤΟ ΚΑΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΔΕΝ ΠΕΤΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ.

    ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΣΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΙΑ ΔΗΘΕΝ ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΟΡΟ:

    ΕΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ 4ο ΡΑΪΧ.

    ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝΕ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, ΕΒΡΑΙΟΙ, ΑΜΕΡΙΘΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΠΙΤΑΕΛΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ ΓΙΑ ΠΡΨΤΗ ΦΟΡΑ, ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΗΣ ΕΥΩΠΗΣ ΕΣΚΥΨΑΝ ΚΑΙ ΞΕΓΕΛΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ.

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ.

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάθε φορά που διαβάζω αυτό το ιστολόγιο αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν τα σκατά να επιπλέουν πάντα στην κορυφή, πως είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσοι πολλοί προδότες ανάμεσα στον Ελληνικό πληθυσμό, πως είναι δυνατό οι έχιδνες να έχουν όλα τα καίρια πόστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. α ναι,τα τελευταία χρόνια όλο κάτι τέτοιους καθηγητές έχουν τα ελληνικά ΑΕΙ...να οθωμανοποιούνται οι νέοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. «υποβάλλει ότι η Κύπρος ήταν πάντα ένα κομμάτι του αλύτρωτου Ελληνισμού, χωρίς σε αυτήν να γίνεται αναφορά για τους Τουρκοκυπρίους στην ιστορική πορεία του νησιού».
    Ο Πολυβιος ειχε γραψει οτι "η Ιστορια αφαιρεθησομενης της Αληθειας ανωφελος διηγησης εσεται" διατυπωση που θα επρεπε να ειναι η "λυδια λιθος" καθε ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ.Ποια ειπαμε οτι ειναι η ειδοτητα του " κ.καθηγητη παπαδοπουλου";Γιατι αν δηλωνει "ιστορικος" θα επρεπε να του αφαιρεθει το πτυχιο...
    "«Η νέα αφήγηση που πρέπει να καλλιεργηθεί στους Κυπρίους είναι ότι η Κύπρος αποτελεί δίαυλο διακίνησης προσώπων και πολιτισμών», κατέληξε."
    Αν ειλκρινα θελει να εφαμοσει αυτη την αρχη ας την εφαρμοσει σπιτι του πρωτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "ο καθηγητής Παπαδόπουλος ανέφερε ότι η συνοχή των εθνών εδράζεται σε εθνικές αφηγήσεις, χωρίς να έχει σημασία εάν αυτές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα"
    αυτο ισχυει για "εθνη" σαν τα Σκοπια -Βοσνια-Κοσσοβο (αληθεια ποιοι τα "κατασκευασαν"; μηπως ο "κ. καθηγητης" θα μπορουσε να μας διαφωτισει σε αυτο το ζητημα η θα ηταν μαλλον ανθυγεινο για το πορτοφολι του και την "καριερα του";)Για ολα ομως τα ΕΘΝΗ αξια του ονοματος αυτη η θεωρια δεν αποτελει παρα ενα "καραμπινατο" παραμυθι του αποδομισμου (χωρις δρακο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.