10/8/12

Στον τελικό του ακοντισμού προκρίθηκε ο Σπύρος Λεμπέσης


Μπήκε στην 12άδα του ακοντισμού ο Σπύρος ΛεμπέσηςΑπευθείας πρόκριση για τον τελικό του ακοντισμού, με την δεύτερη καλύτερη επίδοση στο α' προκριματικό γκρουπ, πήρε ο Σπύρος Λεμπέσης. Ο πρωταθλητής του Τρίτωνα, με βολή στα 82 μέτρα 40 εκατοστά, ξεπέρασε το όριο πρόκρισης των 82 μέτρων και έτσι θα βρεθεί στον τελικό του αγωνίσματος που θα γίνει το Σάββατο, προτελευταία ημέρα των 30ων Ολυμπιακών Ολυμπιακών Αγώνων «Λονδίνο 2012».Για τις δύσκολες συνθήκες που διαβιούν οι περισσότεροι Έλληνες αθλητές, αλλά και ο ίδιος προσωπικά επεσήμανε: «Ότι κάνω το κάνω με την ατομική μου προσπάθεια και μόνο και με τη βοήθεια των δικών μου ανθρώπων. Δυστυχώς με τις συνθήκες που ξεκίνησα, τις πολύ δύσκολες από το χωριό μου, συνεχίζω και τώρα, χωρίς καμία απολύτως βοήθεια ούτε από την Πολιτεία, ούτε από κάποιους χορηγούς και φυσικά δεν ξέρω πόσο θα μπορώ να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση. Ωστόσο οφείλω να πω πως αν ξεπεραστεί το οικονομικό πρόβλημα μπορώ να ρίχνω άνετα και μετά τα 35 χρόνια μου σε πολύ υψηλό επίπεδο, δηλαδή κοντά στα 85.00μ. Έχω γενικά υψηλές βλέψεις και πίστη, αλλά δυστυχώς αυτά δεν επαρκούν από μόνα τους».http://www.ert.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.