17/12/13

Δεύτερη απανωτή τραγωδία: Κι άλλο τουρκικό στρατιωτικό ελικόπτερο κατέπεσε (;) στο Μαρντίν και ένα τρίτο στην κατεχόμενη Κύπρο

Σύμφωνα με πληροφορίες τοπικών παραγόντων που αναφέρονται στον τουρκικό τύπο και δεν επιβεβαιώνονται μέχρι στιγμής από τις αρμόδιες αρχές, δεύτερο στρατωτικό ελικόπτερο κατέπεσε κοντά στο χωριό Mutluca (Gewrik) της επαρχείας Ömerli (Mahserte), στο νομό Μαρντίν, του τουρκοκρατούμενου Κουρδιστάν.
Ο νομάρχης της περιοχής, μιλώντας στους δημοσιογράφους είπε ότι το θέμα ερευνάται, ενώ δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο μέχρι στιγμής.
Νωρίτερα σήμερα κατέπεσε ελικόπτερο τύπου S-70 Σκόρσκι, κοντά στην Άγκυρα, με τέσσερις νεκρούς.
Nα σημειωθεί ότι και τρίτο ελικόπτερο κατέπεσε σήμερα, τη φορά αυτή στην κατεχόμενη Κύπρο.
Συγκεκριμένα, ελικόπτερο που ενοικίασε το παράνομο υπουργείο Γεωργίας από γαλική εταιρεία, χτύπησε σε ηλεκτροφόρα καλώδια και κατέπεσε στην περιοχή Λάπηθος της Κυρήνειας.
Ο Γάλλος 33χρονος πιλότος κατάφερε να βγει από το φεγόμενο ελικόπτερο και να σωθεί.

4 σχόλια:

  1. Πολύ στεναχωρήθηκα.

    Θα τους πενθίσω όμως όπως τους αξίζει.


    ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου φαίνεται ότι σε λίγο καιρό είδηση θα είναι να μη πέφτει τουρκικό ελικόπτερο.20 μπλακ χωκ διαβάζω έχουν χάσει σε ατυχήματα.Μου θυμίζει έναν φίλο μου που έχει τρακάρει 4 αυτοκίνητα και ακόμα να μάθει να οδηγεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω ....!

    Τούρκος δεν είμαι για να δηλώσω, όπως συνήθως κάνουν αυτοί,- όταν ακουστεί ότι συνέβη κάτι κακό στην Ελλάδα -, ότι με ευχαρίστησε ο θάνατός τους και η πτώση του ελικοπτέρου!

    Αλλά οπωσδήποτε είναι μια κακοτυχία που έπληξε τους γείτονες.

    Ευμένης Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω απο την σταναχωρια μου,δεν φαω τιποτα για δυο μερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.