3/8/14

Πήρε το όπλο του γιού του που σκοτώθηκε στη μάχη και πολεμάει στη θέση του στο Νότιο μέτωπο

Ο Κούρδος Χετζί Εμίν, στο αντίσκηνο που στήθηκε για την απόδοση τιμής στο γιό του, που σκοτώθηκε στο Νότιο μέτωπο
Ο 50χρονος Κούρδος της Ροζάβα Χετζί Εμίν, το Μάρτη του 2014, κατά τη διάρκεια επίθεσης των τρομοκρατών ισλαμιστών, έχασε το γιό του, Ντιλοβάν (Dilovan) που υπηρετούσε στις Δυνάμεις Λαϊκής Άμυνας (YPG)  του Δυτικού Κουρδιστάν.
Ο πατέρας, από τη στιγμή που έχασε τον γιό του, πήρε το όπλο του αλλά και τη θέση του στη μονάδα που πολεμούσε και έκτοτε είναι στην πρώτη γραμμή.
Τις μέρες αυτές ο Χετζί Εμίν πολεμάει στο Κομπάνε, την πρωτέουσα του κεντρικού καντονίου, που δέχεται λυσσώδεις επιθέσεις από τους τρομοκράτες τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους του Ιράκ και του Λεβάντε.
Ο Κούρδος πολεμιστής, μιλώντας στο πρακτορείο ειδήσεων Φιράτ, είπε:
“Δεν θα εγκαταλέιψω τη θέση μάχης του γιού μου και θα πολεμήσω μέχρι της τελευταίας ρανίδας του αίματός μου. Θα πολεμήσω για να προστατέψω την Κομπάνε".
Αναφερόμενος στο χαμένο γιό του είπε;
“Ο Ντιλοβάν ήταν ο πιο εργατικός, ο πιο φιλότιμος και ο πιο τολμηρός από τα ένδεκα παιδιά μου. Ήταν μεγάλος πατριώτης. Αγαπούσε την πατρίδα και είχε εθνική συνείδηση. Ο Ντιλοβάν συμμετείχε στις Δυνάμεις Λαϊκής Άμυνας - YPG γιατί πίστευε ότι πρέπει να προστατέψουν την επανάσταση της Ροζάβα.
Τον Ιούνιο του 2013, όταν περικύκλωσαν την Κομπάνε οι δυνάμεις του στρατού της Συριακής Αντιπολίτευσης και της Αλ Νούσρα, μου είπε ότι θέλει να καταταγεί στις YPG. Εγώ του είπα να καταταγεί πρώτα στις Δυνάμεις Ασφάλειας και αφού αποκτήσει εμπειρία να πάει στις YPG, όμως εκείνος επέμενε. Έτσι τον πήρα ο ίδιος και τον πήγα να καταταγεί στις YPG."
Στη συνέχεια, ο πατέρας αναφέρεται στο θάνατο του γιού του ως εξής:
“Μετά την κατάταξή του, τον Άυγουστο το 2013 συμμετείχε στο Ανατολικό μέτωπο στις μάχες του Til Ebyad. Στη συνέχεια πολέμησε στο Νότιο μέτωπο, στις μάχες του Sewaman. Ο Ντιλοβάν πολέμησε σε όλα τα μέτωπα. Όπου υπήρχαν μάχες, ήταν πρώτος, εκεί ήθελε να πάει. Αυτά μας τα είπαν οι ίδιοι οι συμπολέμιστές του.
Φέτος, το Μάρτιο, όταν άρχισαν οι επιθέσεις του ΙΚΙΛ στα χωριά του Νοτίου μετώπου, ήλθε η σειρά και σε μας να υπερασπιστούμε τα χωριά μας. Κάποια στιγμή πήγα κι εγώ μέχρι την πρώτη γραμμή, στο Νότιο Μέτωπο. Μετά έμαθα ότι στο ίδιο μέτωπο πολεμούσε κι ο γιός μου. Πολεμούσαμε στο ίδιο μέτωπο χωρίς να το γνωρίζουμε."
Όταν έμαθε ο πατέρας ότι κι ο γιός του βρίσκεται στο ίδιο μέτωπο, πήγε να τον βρει. Εκείνη ήταν η τελευταία συνάντησή τους.
Συνεχίζει ο πατέρας:
“Ήταν 19 Μαρτίου. Πήγα να τον συναντήσω. Καθήσαμε και συζητήσαμε. Μου είπε ότι "απόψε θα επιτεθούμε στους συμμορίτες". Ζήτησε να πολεμήσουν και οι χωρικοί, να αμυνθούν. Εμείς πήραμε τα όπλα από το χωριό και τους προσφέραμε στήριξη από τα μετόπισθεν. Ο Ντιλοβάν ήταν στην πρώτη γραμμή. Ήταν δυο η ώρα το πρωί. Είδα τον γιό μου να χτυπιέται..."

Κάθε βράδυ είμαι στη θέση μάχης του γιού μου


Ο πατέρας Χετζί Εμίν, μετά το θάνατο του γιού του, κατατάχτηκε στις YPG και τώρα πολεμάει στο Νότιο Μέτωπο, εκεί που έχασε το γιό του Ντιλοβάν. Και μάλιστα κρατάει τη θέση στην οποία χτυπήθηκε ο γιός του.
 “Τώρα πολεμάω στο Νότιο μέτωπο, στην πρώτη γραμμή, στη θέση που σκοτώθηκε ο γιό μου. Όταν χτυπήθηκε ο γιό μου κεκείνη τη μέρα, μπροστά στα μάτια μου, το πρώτο πράγμα που ήλθε στο νου μου, ήταν να πάρω το όπλο του, να υπερασπιστώ τη θέση μάχης που υπερασπιζόταν εκείνος και να πολεμήσω εναντίον των συμμοριών του ΙΚΙΛ και εναντίον των εχθρών του κουρδικού λαού. Τώρα, κλάθε βράδυ, φυλάω σκοπιά και φυλάω τη θέση του γιού μου Ντιλοβάν. Όταν γίνονται μάχες, είμαι εκεί μπροστά, στην πρώτη γραμμή, όπως ο Ντιλοβάν. Θα υπερασπιστώ το μέτωπο που υπερσπιζόταν ο γιός μου και θα πολεμήσω μέχρι την τελευταία ρανίδα του αίματός μου. Θα αγωνιστώ και θα πολεμήσω για την Κομπάνε".
Η περίπτωση του Κούρδου πατέρα θα πρέπει να προβληματίσει τους Έλληνες στην Κύπρο και την Ελλάδα, αφού αντί να τα υπερασπιστούμε κι εμείς μέχρι της τελευταίας ρανίδας, έχουμε εγκαταλείψει προ πολλού τα μετερίζια που υπεραμύνθηκαν και έχυσαν το αίμα τους οι γονείς και οι παπούδες μας.
Πηγή: Φιράτ Νιούζ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.