4/7/15

Οι 7 φυλές του "πατριωτικού" ΟΧΙ


4 σχόλια:

  1. Ήμουν αναποφάσιστος για το αν θα πάω να ψηφίσω μέχρι που είδα την παραπάνω άθλια αφίσα. Σας ευχαριστώ, αύριο "Όχι" δαγκωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δάσκαλε όλοι είμαστε απελπισμένοι. Είμαι αναπληρωτής καθηγητής με δάνεια που δυσκολεύομαι να τα αποπληρώσω. Του χρόνου δεν ξέρω αν θα έχω δουλειά . Αν επιλέξουμε τον ένα δρόμο ξέρουμε ότι μας περιμένει λιτότητα για πολλά χρόνια αλλά όταν θα τελειώσει θα λέω με περηφάνια ότι το έκανα για να ζήσουν τα παιδιά μου σε έναν καλύτερο κόσμο. Αν βέβαια δεν τους αρέσει τους δίνω την ευκαιρία να τον αλλάξουν αυτά. Επίσης θέλω να τους να του διδάξω (βιωματικά) ότι τα αγαθά τα κατακτάμε με κόπο . Αυτόν τον δρόμο δεν το φοβάμαι.
    Ο άλλος είναι το άγνωστο. Κανένας δεν μπορεί να πεί με σιγουριά που οδηγεί. Αυτόν τον δρόμο τον φοβάμαι γιατί θα ρισκάρω το μέλλον των παιδιών μου και του τόπου.
    Το σίγουρο το θεωρώ πιο λογικό αυτές τις δύσκολες ώρες. Πιο εύκολα γίνεται το κακό παρά το καλό.
    Αδέλφια μήν φοβάστε τον κόπο και την εργασία. Σκεφτείτε ότι το κάνετε για να δημιουργήστε ένα καλύτερο μέλλον για την νέα γενιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aγαπητέ κ. Οικονόμου, είμαι αναπληρωτής δάσκαλος (στο ταμείο ανεργίας τώρα), με τρία παιδιά και πρώτος από έντεκα αδέρφια. Δεν είμαι δεξιός, ούτε αριστερός. Είμαι φίλος της ειλικρίνειας και μου αρέσουν οι άνθρωποι που έχουν διαφορετικές απόψεις, αρκεί να είναι ειλικρινείς. Ως εκ τούτου σιχαίνομαι εκείνους τους αλήτες που στο όνομα της πατρίδας, της θρησκείας και της οικογένειας, τα έχουν ξεπουλήσει και τα τρία, και αναφέρομαι στους αλήτες της δεξιάς (οι άλλοι είναι ειλικρινείς σε αυτό που δηλώνουν: αριστεροί, διεθνιστές, άθεοι, κλπ.). Δεν μπορεί λοιπόν να βγαίνει ο σιχαμένος ο Σαμαράς και να μιλάει για το μέλλον των παιδιών, όταν στα πολυτεκνικά αυτοκίνητα έβαλε φόρο πολυτελείας, και το κάθε παιδί το θεώρησε... τεκμήριο (!) και φορολόγησε τους πολυτέκνους, ενώ δεν τόλμησε να ακουμπήσει τα λαμόγια τους μεγαλοκαναλάρχες (ναι, όλων αυτών των καναλιών που προσπαθούν να μας πείσουν να πούμε "ναι") που χρωστάνε της Μιχαλούς. Όλη η οικογένεια λοιπόν ενωμένοι ψηφίζουμε "Όχι", μη φοβούμενοι το άγνωστο, διότι το άγνωστο, ακόμη κι αν είναι χειρότερο από το γνωστό, τουλάχιστον περιλαμβάνει γενναιότητα και αξιοπρέπεια.
    Κι εγώ λοιπόν το κάνω για τα παιδιά μου. Σε σέβομαι όμως, όποια κι αν είναι η άποψή σου (γιατί τα κίνητρά σου είναι αγνά) και δεν θα πρόσβαλα τα πιστεύω σου με τέτοιου είδους άθλιες προπαγανδιστικές αφίσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δάσκαλε δέν είμαι υποστηρικτής ούτε του Σαμαρά ούτε του Βενιζέλου ούτε που θέλου να τους δώ να μας ξανακυβερνήσουν. Δέν μου άρεσε ούτε μου αρέσει το κράτος που έχουμε σήμερα. Και εγώ θέλω να αλλάξει. Όμως αυτό που γίνεται σήμερα ξεπερνάει τα κόμματα. Ότι έγινε, έγινε. Το μίσος και ο θυμός μας τυφλώνει. Ας δούμε τα πράγματα με ψυχραιμία και λογική. Καλή τύχη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.