17/6/16

Πολυετές «πάρτι» στις αστικές συγκοινωνίες

Τι αποκάλυψε ο υπουργός Υποδομών στη Βουλή. Η «επιδημία» αρρώστιας στους οδηγούς, η ανυπαρξία τεχνολογικών συστημάτων και τα κρυφά επιδόματα που βαπτίζονταν «υπερωρίες». Η κόντρα με τον Κωστή Χατζηδάκη.


Μπορεί ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης να εγκαλείται από την αξιωματική αντιπολίτευση πως "διογκώνει τα ελλείμματα" των αστικών συγκοινωνιών, αλλά χθες στη Βουλή παρέθεσε αποκαλυπτικά στοιχεία για τον τρόπο λειτουργίας των οργανισμών τα τελευταία χρόνια.
Ο κ. Σπίρτζης μίλησε για πλασματικά πλεονάσματα που φούσκωναν από τις ανεξόφλητες οφειλές και την έλλειψη προμήθειας υλικών και ανταλλακτικών. Κυρίως, όμως, μίλησε για πλασματικές υπερωρίες, οι οποίες θα επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό με 4,3 εκατ. ευρώ, όταν στην πραγματικότητα έπρεπε να πληρώσει περί τις 300.000 ευρώ!
Οπως είπε, οι υπερωρίες "χορηγούνταν ως επίδομα σε όλους τους εργαζόμενους αναξιοκρατικά, μη νόμιμα και χωρίς καμία σύνδεση με τη βιωσιμότητα του οργανισμού και την εξυπηρέτηση των πολιτών". Μάλιστα το συγκεκριμένο κρυφό επίδομα που είχε βαπτιστεί υπερωρία το απολάμβαναν ακόμα και οι 50 συνδικαλιστές "οι οποίοι έχουν απαλλαγή από την εργασία"!
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, μόνο για φέτος η ΟΣΥ (διαχειρίζεται τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ) πρέπει να αποζημιώσει 55.000 παλιές άδειες και 25.000 μεταφερόμενα ρεπό, ανεβάζοντας το κόστος στα 9 εκατ. ευρώ (μαζί με τις προαναφερθείσες "υπερωρίες"). Βέβαια, ο κ. Σπίρτζης δεν εξήγησε πώς δεν θα επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό, όπως υποστήριξε, οι νέες προσλήψεις, που στην περίπτωση της ΟΣΥ είναι 495 οδηγοί και 201 τεχνίτες.

Για τη συνέχεια Euro2Day

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.