26/11/16

Εξασφαλιστε στα παιδιά σας ένα ασφαλές μέλλον. Εμβολιαστε τα.


Φίλοι που παρακολουθουν τα αντιεμβολιαστικα fora με πληροφορουν ότι με περνουν γενεές 14 οι αντιεμβολιαστές. Όλοι αναρωτιούνται για τα κινητρά μου. Οι περισσοτεροι πιστεύουν ότι βρηκα τροπο να γινω διασημος. Άλλοι ότι τα παίρνω απο φαρμακευτικές. Να πούμε λοιπόν τον πραγματικο λόγο. 
Όποιος ξέρει το παρελθόν μου ως γιατρου ξέρει ότι τα περισσοτερα χρόνια τα πέρασα σε παιδιατρικες μονάδες εντατικής. Έχω δει παιδια να πεθαίνουν απο μηνιγγιτιδόκοκο σε λίγες ώρες με κατακλυσμιαίες σηψαιμίες. Έχω δει βρέφη να τα σκοτωνει ο πνευμονιόκοκος μόνο και μόνο γιατί ο παιδιατρός του δεν έιχε πεισθει για το εμβόλιο. 
Έχω δει λεβεντη 14 ετών να τον σκοτώνει η γριππη με πολυοργανική ανεπάρκεια. Έχω αγκαλιασει μάνες και τους έχω ανακοινώσει το θάνατο των παιδιων τους απο μικρόβια και νόσους που όταν εγω ξεκινουσα την Παιδιατρική σκότωναν πολλά παιδια την εβδομάδα.

 Και έχω δει ταυτόχρονα μέσα στα 17 σχεδόν χρόνια που ασκω την Παιδιατρικη οι ίδιες νοσοι, σχεδόν να εξαφανιζονται. Να φανταστείτε πολλοί ειδικευομενοι που τελειώνουν τώρα δεν έχουν δει σηψαιμια από μηνιγγιτιδοκο σε όλα τα 4 χρόνια ειδικότητας , όταν εμείς πριν 15 χρόνια βλέπαμε μερικές περιόδους ακόμα και 2 την εβδομάδα, χάρις φυσικά στο εμβόλιο. 
Σύμφωνα με τον Παγκοσμιο Οργανισμό Υγείας κάθε χρονο σώζονται 2.500.000 παιδια από τα εμβόλια. Έχω αντικρύσει τέτοιες εικόνες παιδιων που υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως όσο περνα απο το χέρι μου θα κάνω τα πάντα για να εχω τα παιδια του κοσμου τόσο θωρακισμένα και υγιή όσο είναι και τα δικά μου. Δεν θέλω να ξαναντικρύσω μάνα να κλαίει πάνω απο το νεκρό παιδί της τη στιγμή που υπάρχει το εμβόλιο για τη νόσο. Δεν θέλω να ξανακοιτάξω τα κενα μάτια του θανάτου σε παιδί. Δεν θέλω να δω ξανά τρομοκρατημενα μάτια μητέρας τη στιγμή που μαθαίνει το χαμό του παιδιού της από νοσους που χάρις τον εμβολιασμό σχεδόν εξαφανισθηκαν στα χρόνια που είμαι εγώ Παιδίατρος. Εξασφαλιστε στα παιδιά σας ένα ασφαλές μέλλον. Εμβολιαστε τα.




5 σχόλια:

  1. Πολυ δραματικη αναρτηση. Για τους εμβολιασμους δεν ειχα ενδιασμους μεχρι τη στιγμη που εμφανιστηκε η HN1 , η χωρα αγορασε 24 εκατομ. Δοσεις Tamiflu και στα καναλια εδειχναν την ξερογιαννακοπουλου να εμβολιαζεται .
    Μετα απο αυτο οταν ο παιδιατρος μου ελεγε για καποιον εμβολιασμο ,επικοινωνουσα με την ΕλληνικηΠαιδιατρικηΕταιρια και ρωτουσα τι να κανω. Δυο τρεις φορες επιασα τον παιδιατρο μου φαουλ
    1. Για τη μινιγγιτιδα (το εμβολιο δεν καλυπτε τους περισσοτερους ιους
    2. Για τον καρκινο του τραχυλου της μητρας , για τους παραπανω λογους.
    Καλος ο εμβολιασμος. Αλλα ψαχτε τον. Οι ιατρικοι επισκεπτες κανουν προμοσιον για την υγεια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή η αφέλεια του εμβολιασμού αλλά και άλλη αναγκαστηκαν να ανακοινώσουν απώλειες ζωών απο τα εμβόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιήστε γραφή με κεφαλαία γράμματα στα σχόλια.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.