7/12/17

To Oλοκαύτωμα των Καλαβρύτων το 1943

 Ιστορική φωτογραφία. Γερμανοί στρατιώτες αναπαύονται (!) μετά τη σφαγή
Πως οι Ναζί μετέτρεψαν τα Καλάβρυτα σε νεκρή πολιτεία
Του Τάσου Κ. Κοντογιαννίδη
a@kontogiannidis@yahoo.gr

Εκατοντάδες κάτοικοι των Καλαβρύτων, θ’ ανηφορίσουν σήμερα όπως κάθε χρόνο, στο χωράφι του Καππή, στον τόπο της θυσίας, για να τιμήσουν και να θρηνήσουν τη μαζική εξόντωση χωρίς οίκτο 1300 αρρένων κατοίκων της περιοχής από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής. Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 1943, σαν σήμερα! Εκείνο το ομιχλώδες πρωϊνό, εμφανίστηκε στην πλατεία ένα
τάγμα της 117ης γερμανικής Μεραρχίας, ενώ άλλα δύο με βαρύ οπλισμό ακροβολίστηκαν δημιουργώντας ασφυκτικό κλοιό στην πόλη .
Το επιθετικό κτύπημα της καμπάνας ξυπνά τους ανύποπτους κατοίκους. Οι ναζί συγκεντρώνουν τους άνδρες απο 14 ετών και άνω και τους οδηγούν όπως τα πρόβατα στο λόφο του Καππή, ενώ τα γυναικόπαιδα στοιβάζονται στο σχολείο. Την ίδια στιγμή, η εμπρηστική ομάδα τους καίει αδιακρίτως σπίτια, εκκλησιές και καταστήματα της μαρτυρικής πόλης.
Είναι η εφαρμογή της «Επιχείρησης Καλάβρυτα» σε αντίποινα για την εκτέλεση περίπου 80 αιχμαλώτων γερμανών στις 7 Δεκεμβρίου απο τον ΕΛΑΣ. Οι αντάρτες αφού σκότωσαν τους αιχμαλώτους στο Μάζι, πέταξαν τα πτώματά τους σε φαράγγι του Χελμού, ενώ τρείς τραυματίες τους πέταξαν σε πηγάδι.
 Ελληνίδες θρηνούν μετά τη σφαγή των δικών τους στα Καλάβρυτα
Οι γερμανοί τους ανακαλύπτουν και γίνονται θηρία. βομβαρδίζουν ανηλεώς όλα τα γύρω χωριά που μετρούν το καθένα πολλούς νεκρούς… Και τώρα η σειρά των Καλαβρύτων με άνδρες κάθε ηλικίας να στέκονται απέναντι στα πολυβόλα. Ο καθηγητής Κώστας Αθανασιάδης τολμά και ρωτά τον ταγματάρχη Τέννερ « θα μας σκοτώσετε; , «όχι » απαντά εκείνος. Κι όλοι ανάσαναν με ανακούφιση.
Ξαφνικά κάτω απο την πόλη που την τύλιξαν οι φλόγες και οι καπνοί, μια φωτοβολίδα δίδει το σύνθημα. Ο Τέννερ σηκώνει το χέρι και φωνάζει. Πύρ !!! Απέλπιδες κραυγές ακούγονται απο τους μελλοθανάτους. Δέκα μυδράλια ξεχύνουν φωτιά και σίδερο…. Σε λίγο απόλυτη σιγή.Η μυρωδιά του θανάτου αναδύεται στη βουνοπλαγιά και οι δολοφόνοι ρίχνουν τη χαριστική βολή σε οποιον σαλεύει…
Δέκα-τρείς σώθηκαν απ’ το μακελειό. Σαν να γύρισαν απο τον Αδη. Ο Πάνος Νικολαϊδης απόστρατος αξιωματικός που σώθηκε κάνοντας τον πεθαμένο, είχε αφηγηθεί παλιά το μακάβριο έργο των δημίων: « Άκουσα το παιδί του Αντώνη Δημόπουλου να τρέχει πάνω στα πτώματα και να φωνάζει, «βοήθεια, θέλω να ζήσω. Είμαι μαθητής μη με σκοτώνετε…». Ένας πυροβολισμός σταμάτησε τις φωνές του παιδιού!...


Ο λόφος του Καπή, στα Καλάβρυτα. Εδώ εκτέλεσαν τους Καλαβρυτινούς οι Γερμανοί.
Διασωθείς και ο 17χρονος Αργύρης Φερλελής, που πέθανε το Φλεβάρη του 2005 στα 77 του χρόνια. Δέκα χρόνια πριν, τέτοια μέρα, είχε αφηγηθεί:
« Είχα μείνει ζωντανός. Πλησίασαν οι Γερμανοί με τα πόδια να βουλιάζουν στο αίμα και έδιναν τη χαριστική βολή…. Δίπλα μου ένας γείτονας, μου λέει: έρχεται η σειρά μας. Φτάνoυν, του δίνουν δύο πιστoλιές στο κεφάλι και πετάχτηκαν τα αίματά του απάνω μου. Εμένα, όπως είχα το χέρι στο κεφάλι, με πυροβόλησαν, η σφαίρα τρύπησε το χέρι μου και με λάβωσε στο μέτωπο. Λέω τη γλύτωσα. Μετά από 10΄, έρχεται άλλος, με γραπώνει απ' το γιακά, μου γυρίζει το πρόσωπο και μου δίνει άλλη μια πιστολιά. Να, εδώ, στην κoρφή… Έμεινα για λίγο αναίσθητος. ΄Όταν φύγανε οι Γερμανοί ανασηκώθηκα ανάμεσα στους σκοτωμένους και βλέπω στο δρομάκι ερχόταν η μάνα μου η Μαριγώ. Μου λέει - πού είναι οι άλλοι; Τ’ αδέρφια μου, Βασίλης και Κίμων ήταν παραδίπλα σκοτωμένοι. Έφυγα πατώντας στο αίμα που κύλαγε σαν ποτάμι και το πόδι μου βούλιαζε…»
Ο γυναικόκοσμος που αντελήφθη τι έγινε άρχισαν τις κραυγές και στριγκλιές φρίκης, τρόμου και απόγνωσης. Οιμωγές σπαραγμού και οδύνης. Οι γερμανοί που κουράστηκαν να εκτελούν αθώους σε σταθερό στόχο, κάθονται ν΄ αναπαυθούν… Το Βερολίνο, διέταξε ανακρίσεις για τη σφαγή και παρέπεμψε τρείς αξιωματικούς σε δίκη για υπέρβαση διαταγών… Η θεία δίκη δεν τους άφησε ατιμώρητους. Ο στρατηγός Καρλ Φον Λε Σουίρ, ο Τέννερ και άλλοι αξιωματικοί σκοτώθηκαν στο ρωσικό μέτωπο…
(Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην Real News την 12-12-2010)

42 σχόλια:

  1. Ενα τραγούδι για τον Αργύρη όποιου αντέχει η καρδιά ας δεί την ταινία αυτή του μικρού μήκους.

    ...Τηλεγράφημα
    Ελασσόνα 19/2/1943
    Προς Διεθνή Ερυθρό Σταυρό, Υπουργείο Εσωτερικών, Αρχηγείο Χωροφυλακής
    Αριθμός 16/41/19α/19/2/43

    Από παρελθούσης Τρίτης κωμόπολης Δομενίκου δεν υπάρχει. Στρατός κατοχής με επικεφαλής Αξιωματικούς εξ αφορμής μιας επιθέσεως, ενεργηθείσης κατ΄ αυτού υπό 50δος ενόπλων ανταρτών και ενισχυθείς εκ Λαρίσης, Τυρνάβου και Ελασσόνος με στρατόν και αεροπορίαν, δεν απεδόθη εις δίωξην των ανταρτών, αλλά μετά λύσσης απεδόθη εις εύκολον ηρωισμόν, δηλαδή σύλληψιν και φόνον αθώων, διαρπαγήν και πυρπόλησιν οικιών. Εκτός των συλληφθέντων εντός κωμοπόλεως, συνέλαβον εν υπαίθρω και πάντα ασχολούμενον εις γεωργικάς εργασίας και τους εφόνευσαν. Μέχρι στιγμής αριθμός εκτελεσθέντων υπερβαίνει 150, χωρίον Μυλόγουστα 15, Αμούρι 5. Πυρποληθείσαι οικείαι 200. Δομένικον θρήνοι, οδυρμοί και κραυγαί απελπισίας ακούγονται και συγκινητικαί σκηναί εκτυλίσσονται. Απορφανισθείσαι οικογένειαι στερούνται τροφής, στέγης και παντός χρειώδους.
    Διοικητής Υποδιευθύνσεως Ελασσόνος Νικ. Μπάμπαλης, Μοίραρχος....

    Αυτό το μικρό απόσπασμα απο το ολοκαύτωμα στο Δομένικο Εργο των Ιταλών.

    Τέλος για την "θεωρεία" ότι φταίνε οι μαχητές της Εθνικής Αντίστασης
    αποτελεί ιταμή πρόκληση και μόνο η σκέψη ότι σε αυτό τον τόπο ο αγώνας για την ελευθερία αποτελεί έγκλημα και αποτελεί αρετή η υποταγή στον κατακτητή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσι, να θυμόμαστε τις θηριωδίες των βαρβάρων Ούνων... Ορθώς μας τα θυμίζεται... Κυριε Γρέγο, η τελευταία φράση σας: "Τέλος για την "θεωρεία" ότι φταίνε οι μαχητές της Εθνικής Αντίστασης
    αποτελεί ιταμή πρόκληση" ο αρθρογραφος δεν έγραψε τέτοιο πράγμα! Τάγραψε μαλιστα μια χαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ρόλος των άγγλων στρατιωτικών συνδέσμων ήταν καταλυτικός για την εκτέλεση τους και αυτή είναι μια πλευρά που θα πρέπει να απασχολήσει τους σύγχρονους έλληνες ιστορικούς για τις "ξένες" παρεμβάσεις και τις "συνέπειες τους" όχι στην χώρα τους, αλλά στους πολίτες της Ελλάδας ...και φυσικά ενδιαφέρει με τις σύγχρονες και φλέγουσες πολιτικο-κοινωνικές εξελίξεις όλους εμάς που ζούμε και αγαπάμε αυτή την ΠΑΤΡΙΔΑ, που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ....

    http://www.pseed.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=171:-0-1943-&catid=7:2009-07-21-11-11-49&Itemid=9
    Οι ορεινοί καταδρομείς και οι αντάρτες - Καλάβρυτα / Δεκέμβριος 1943

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο αρθογράφος τα λέγει πολύ σωστά αλλοι δεν τα λένε τα λέγω λοιπόν της Νύφης να τα ακούσει η Πεθερά.

    Λ.χ. η κυρία υπεύθυνη βιβλιοθήκης χωριού την οποία έκαψαν οι Γερμανοί ως αντίποινα για τον θάνατο Γερμανού στρατιώτη απο τους "Αντάρτες", για να δεχθεί την απάντηση Κυρία μου αυτοί οι αντάρτες ήταν Ελληνες Μαχητές της Εθνικής Αντίστασης

    Ισως η Κυρία αυτή και πολλοί άλλοι να ξεχνούν ή να μην άκουσαν ποτέ τα παρακάτω λόγια
    " Και τώρα πες στο Μαρδόνιο ότι η απάντηση των Αθηναίων είναι αυτή: Εφόσον ο ήλιος πορεύεται τον ίδιο δρόμο, τον οποίο ακολουθεί και τώρα, εμείς δεν πρόκειται να έλθουμε σε συμβιβασμό με τον Ξέρξη."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε δεν είναι αγώνας για την ελευθερία η εκτέλεση αιχμαλώτων όταν ξέρεις μάλιστα που θα οδηγήσει. Ωστόσο, το 43 το ελας είχε ήδη ξεκινήσει έναν διαφορετικό πόλεμο επιχειρησιακά και αυτός ήταν εναντίον των Ελλήνων

      Διαγραφή
  5. Φίλε Γρέγο
    Τέλος για την "θεωρεία" ότι φταίνε οι μαχητές της Εθνικής Αντίστασης
    αποτελεί ιταμή πρόκληση και μόνο η σκέψη ότι σε αυτό τον τόπο ο αγώνας για την ελευθερία αποτελεί έγκλημα και αποτελεί αρετή η υποταγή στον κατακτητή

    13 Δεκεμβρίου 2010 9:39 π.μ.
    ----------------------------------
    Ναι αυτή είναι μια θεωρία που με βρίσκει εν μέρει να...συμφωνώ.
    Μπρόβο τους και σωστά αντιστάθηκαν στους Γερμανούς αλλά εδώ υπάρχει ένα τεράστιο ΑΛΛΑ.
    Γνωρίζοντας ότι οι Γερμανοί θα προέβαιναν σε αντίποινα λόγω της εκτέλεσης 80 αιχμαλώτων (;;;) θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να το έχουν προβλέψει και να είναι πανέτοιμοι να υπερασπιστούν αυτούς τους δύστυχους κατοίκους των Καλαβρύτων. Δεν κάνεις κάτι τέτοιο και δεν περιμένεις τίποτα ή κάθεσε με σταυρωμένα τα χέρια. ΤΟΤΕ ΝΑΙ αυτή θα ήταν πραγματική αντίσταση. Αλλά αντίσταση "εκ του ασφαλούς" και μην διακινδυνεύοντας.......δεν κάνεις. Ή μήπως κάνω λάθος.
    Και αυτή η τακτική συνεχίζονταν κατά τη διάρκεια όλης της κατοχής. Τους ήταν γνωστό ότι θα προέβαιναν σε αντίποινα, δεν έκαναν απολύτως τίποτα να τους σταματήσουν (και να πω ΝΑΙ μπράβο τους) για να μεγαλώνουν την οργή του λαού και να βγάζουν και άλλους στο κλαρί να αγωνίζονται.
    Λοιπόν συμφωνώ με την αντίσταση, διαφωνώ με τον τρόπο και γνωρίζοντας για τα αντίποινα.....

    Ζήτω η Ελλάδα
    Κάτω η κυβέρνηση του ΧουντοΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εκτος απο τους γερμανους κατακτητες ειχαμε και τους ιταλους, τουρκαλβανους στην ηπειρο και τους χειροτερους ολων τους βουλγαρους.
    ολοι αναφερονται στους γερμανους, αλα κανενας στους βουλγαρους και στη σφαγη στο δοξατο δραμας....
    γιατι αραγε?
    για να μην ενοχληθει το κκε και η αριστερα που συνεργαστηκε μαζι τους οι εαμοβουλγαροι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Γερμανική κτηνωδία, όπου 1,300 αθώοι άνθρωποι εκτελέστηκαν χωρίς να φταίνε σε τίποτα, παραμένει και σήμερα ζωντανή.
    Το ότι εγκληματίες αντάρτες εκτέλεσαν τους Γερμανούς αιχμαλώτους, (που τους αιχμαλώτους πρέπει να τους συμπεριφέρεσαι με ανθρωπιά), δεν δικαιολογεί την Γερμανική βαρβαρότητα.
    Μετά από 67 χρόνια οι Γερμανοί αντί να πληρώσουν γιά τις καταστροφές, λεηλασίες και εγκλήματα πού μας προκάλεσαν μετά την εισβολή και πολυετή κατοχή της χώρας μας από τα στρατεύματα τους, μας βρίζουν από πάνω.
    Να πληρώσουν εντόκως το κατοχικό δάνειο και όλες τις οφειλούμενες πολεμικές αποζημειώσεις.

    Σαν σήμερα εκτελέστηκαν στα Καλάβρυτα ο παππούς μου και ο θείος μου σε ηλικία 16 ετών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ 10:57 π.μ. Thessalos
    Συμφωνώ με τον τρόπο που εκθέτεις το ζήτημα, θα πω και κάτι που ίσως ξέρεις αλλά δεν λές.

    Οι Γερμανοί αιχμάλωτοι, όχι μόνο εκτελέστηκαν κατά παράβαση των διεθνών νόμων και κανονισμών περί αιχμαλώτων πολέμου, αλλά κάποιοι εκ των ανταρτών φέρθηκαν με την ίδια ή και μεγαλύτερη βαρβαρότητα από τους ναζί αφού είχαν την φαεινή ιδέα να τους κόψουν τα γεννητικά τους όργανα και να τους τα βάλουν στο στόμα.

    Σε αυτή την κατάσταση τους βρήκαν μετά από λίγο οι δικοί τους που ειδοποιημένοι έσπευσαν στο σημείο της εκτέλεσης.

    Από την στιγμή αυτή και μετά, μη ψάχνουμε να βρούμε το ΓΙΑΤΙ οι Γερμανοί φέρθηκαν με αυτή τη βαρβαρότητα στους κατοίκους των Καλαβρύτων.

    Και ρωτώ: Πόση ώρα, ο διοικητής στρατιωτικού τμήματος και μάλιστα γερμανικού, που του φέρνουν τους άντρες του κατακρεουργημένους κατ΄αυτό τον τρόπο, θα κάτσει να σκεφτεί ότι πρέπει να φερθεί υπεράνω και να τους "παρουσιάσει όπλα" όπως στα Οχυρά Ρούπελ;

    Η σκοπιμότητα από την πλευρά του ΕΛΑΣ ήταν καταφανέστατη (όπως την περιγράφεις) και η τύχη των αθώων κατοίκων προδιαγεγραμμένη...
    Ένα μέρος της ευθύνης για την σφαγή, το φέρουν και αντάρτες.

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν υπέγραψες πλήρως, απολογητή των ναζί. τζίμης ο προσκυνημένος, αυτό είναι το όνομα σου.
      Προφανώς και είσαι γνήσιος απόγονος προδοτών, συνεργατών και προσκυνημένων του εκάστοτε εχθρού κατακτητή και γνωρίζεις, από πρώτο χέρι, με λεπτομέρειες τον πόνο και την οδύνη του κάθε άδολου και αθώου ξένου στρατιώτη που ο παππούς σου έγλειφε τις μπότες, για ένα φτυσμένο ξεροκόμματο.

      Διαγραφή
  9. Το καλοκαίρι του 1943, άρχισαν εκτελέσεις, βομβαρδισμοί και καταστροφές χωριών:
    - Ιούλιος 1943 (29/07): Βομβαρδισμός των χωριών Λαπάτα, Τρεχλό, Μάνεσι. Μεταξύ των 16 θυμάτων και μικρά παιδιά.
    - Αύγουστος 1943 (31/08): Πυρπόληση του χωριού Άνω Λουσοί. Εκτέλεση 4 κατοίκων. Απαγχονισμός στην πλατεία του Χελμού των Καλαβρύτων του νεαρού Ντίνου Παυλόπουλου.
    - Νοέμβριος 1943 (29/11): Βομβαρδισμός του χωριού Βυσωκά. 13 νεκροί, τραυματίες και καταστροφή οικιών.http://www.kalavrita.gr/1943/history.htm

    Τζίμη το έπιασες απο την μέση το θέμα.Επίσης αν θέλεις μας λές και την πηγή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και μην αναφέρεις κάποιο "ιστορικό" γεννημένο το 1967

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρτυρικές Πόλεις & Χωριά της Ελλάδος 1940 - 1945:

    ΑΓΙΑ ΕΥΘΥΜΙΑ
    ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
    ΑΕΤΟΣ
    ΑΜΙΡΑ
    ΑΝΩ ΒΙΑΝΝΟΣ
    ΑΝΩ ΜΕΡΟΣ
    ΑΝΩΓΕΙΑ
    ΑΡΓΙΝΙΑ
    ΑΣΠΡΑΓΓΕΛΟΙ
    ΒΑΧΟΣ
    ΒΛΑΧΕΡΝΑ
    ΒΟΡΙΖΙΑ
    ΒΟΥΝΙΧΩΡΑ
    ΒΡΥΣΕΣ ΑΜΑΡΙΟΥ
    ΓΔΟΧΙΑ
    ΓΕΡΑΚΑΡΙ
    ΔΑΜΑΣΤΑ
    ΓΡΕΒΕΝΙΤΙ
    ΔΙΣΤΟΜΟ
    ΔΟΛΙΑΝΗ
    ΔΟΜΕΝΙΚΟ
    ΔΟΞΑΤΟ
    ΔΡΑΚΕΙΑ
    ΔΡΑΜΑ
    ΔΡΟΣΟΠΗΓΗ
    ΕΛΑΤΗ
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ
    ΕΜΠΑΡΟΣ
    ΕΠΤΑΛΟΦΟ
    ΕΡΥΜΑΝΘΕΙΑ
    ΚΑΒΑΛΛΑΡΙ
    ΚΑΚΟΠΕΤΡΟΣ
    ΚΑΛΑΜΙ
    ΚΑΛΟΣΚΟΠΗ
    ΚΑΛΟΥΤΑΣ
    ΚΑΜΑΡΕΣ
    ΚΑΝΔΑΝΟΣ
    ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ
    ΚΑΤΩ ΒΙΑΝΝΟΣ
    ΚΑΤΩ ΣΥΜΗ
    ΚΕΡΑΣΙΑ
    ΚΕΡΠΙΝΗ
    ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΙ
    ΚΛΕΙΣΟΥΡΑ
    ΚΟΜΜΕΝΟ
    ΚΟΥΤΣΟΥΦΛΙΑΝΗ
    ΚΟΞΑΡΕ
    ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ
    ΛΕΧΟΒΟ
    ΛΙΓΚΙΑΔΕΣ
    ΛΙΔΩΡΙΚΙ
    ΛΙΛΑΙΑ
    ΛΟΧΡΙΑ
    ΜΑΚΡΙΝΟ
    ΜΑΛΑΘΥΡΟΥ
    ΜΑΝΑΣΣΗΣ
    ΜΑΓΑΡΙΚΑΡΙ
    ΜΕΣΟΒΟΥΝΙ
    ΜΕΣΟΒΟΥΝΟ
    ΜΟΥΡΝΙΕΣ
    ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑ
    ΜΥΡΤΟΣ
    ΝΕΑ ΑΓΧΙΑΛΟΣ
    ΝΕΑ ΚΕΡΔΥΛΙΑ
    ΝΙΚΑΙΑ
    ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
    ΠΕΥΚΟΣ
    ΠΡΟΣΗΛΙΟ
    ΠΤΕΡΗ
    ΠΥΡΓΟΙ
    ΡΙΖΑ
    ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ
    ΡΟΓΟΙ
    ΡΟΔΑΚΙΝΟ
    ΣΑΚΤΟΥΡΙΑ
    ΣΑΡΧΟΣ
    ΣΕΡΒΙΑ
    ΣΚΙΝΕ
    ΣΟΥΓΙΑ
    ΣΥΚΟΛΟΓΟΣ
    ΤΡΙΣΤΕΝΟ
    ΤΣΑΡΙΤΣΑΝΗ
    ΤΥΜΠΑΚΙ
    ΤΥΜΦΡΗΣΤΟΣ
    ΥΠΑΤΗ
    ΦΛΑΜΠΟΥΡΑΡΙ
    ΧΟΝΔΡΟΣ
    ΧΟΡΤΙΑΤΗΣ
    ΧΩΡΙΣΤΗ
    http://www.greekholocausts.gr/gr/index.php

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το ότι οι αντάρτες σκότωσαν τους αιχμαλώτους δε δικαιολογεί την τοπική γενοκτονία που εφάρμοσαν οι Ναζί στα Καλάβρυτα. Ανάλογα εγκλήματα, έστω και μικρότερης έκτασης, έκαναν οι Γερμανοί σε όλη την Ελλάδα.

    Και κάτι ακόμα. Τα γυναικόπαιδα που είχαν κλείσει στο σχολείο των Καλαβρύτων, δόθηκε εντολή και τους έβαλαν φωτιά να τα κάψουν. Ευτυχώς που βρέθηκε ένας Αυστριακός αξιωματικός και τους πέταξε από το παράθυρο το κλειδί την τελευταία στιγμή και μπόρεσαν και σώθηκαν. Και μόλις απομακρύνθηκαν τα "πολιτισμένα" σκυλιά, έτρεχαν να βρουν τους δικούς τους και σκάβοντας ακόμα και με τα νύχια να τους θάψουν πρόχειρα για να μη τους φάνε τα κανονικά σκυλιά...

    Και έρχεται σήμερα αυτός ο κτηνολαός να μας κάνει μαθήματα πολιτισμού και ήθους! Έχουν επαλείψει τον εαυτό τους με ένα υποτυπώδες πασπαλιψατέρ "πολιτισμού", αλλά στο βάθος δεν έχει αλλάξει τίποτα, παραμένουν ίδιοι εδώ και χιλιάδες χρόνια. Όποιος τους έχει αντιμετωπίσει σε επαγγελματικό επίπεδο το καταλαβαίνει αμέσως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι αντάρτες φέρθηκαν εντελώς πρόστυχα στους αιχμάλωτους Γερμανούς αυτό είναι αλήθεια! Οι ντόπιοι αντάρτες (από... Πάτρα-Λεόντιο-Μάνεσι-Αίγιο-Κέρτεζη-Λυκούρια) που πήραν μέρος το παραδέχτηκαν πολλές φορές!Αυτό δεν κάνει την σφαγή των Γερμανών λιγότερο τρομακτική... όμως όταν εμπλέκεσαι σε πόλεμο και κάνεις Αντίσταση με τέτοια ζώα (Γερμανούς...)μόνο κάτι τέτοιο περιμένεις να συμβει σε αντίποινα! 1300 άνθρωποι είναι πάρα πολλοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι καλαβρυρινοί σφαγιάστικαν εις διπλούν, μια απ τους ναζί και μια απ'τους ΕΑΜοσυμμορίτες.Στην πρώτη περίπτωση αντιστάθηκαν στη βίαιη στρατολόγηση των κομμουνιστών, οι οποίοι σκοπίμως εκτελεσαν τους γερμανους, γνωρίζοντας για τις επιπτώσεις της πράξης τους σαν εκδίκιση ενάντια στους καλαβρυτινούς.Στην δεύτερη περίπτωση, το εγκλημα διεπράχθει απ τους ίδιους τους κομμουνιστές, μετά την διαπίστωσή τους ότι ούτε τότε θα κατάφερναν να τους στρατολογίσουν.Κάποιος ρώτησε για πηγές.Συγγενείς 1ου βαθμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η μονη διαφορα απο τους Γερμανους εγκληματιες ειναι οτι τα καθαρματα του ΕΛΑΣ αφου κατεσφαξαν ολοκληρα χωρια και γεμισαν την Σοβιετια απο ορφανα Ελληνοπουλα,τιμηθηκαν απο το Ελληνικο κρατος με συνταξεις στο ονομα μιας αντιστασης που μονο Εθνικη δεν ηταν και οι προδοτες αυτοι δεν θα ειχαν κανει ποτε εαν αυτη δεν εξυπηρετουσε το θελημα του Σταλιν για μια νεα υποδουλωση της Ελλαδας.

    Perseas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δυστυχώς, αυτά που λέει ο 3:53 είναι αλήθεια!!!! Αυτά προς γνώσιν και συμμόρφωσιν.

    ΑΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΛ.ΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΙΣΧΥΡΗ.
    ΑΠΕΦΥΓΑΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΕΥΡΕΙΑΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ.

    ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΑΥΤΟ.
    ΗΘΕΛΑΝ ΜΙΑ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛ.ΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ.

    ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΑΥΞΑΝΟΤΑΝ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΕΛ.ΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΣΕ ΔΥΟ Ή ΤΡΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΤΩΠΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΣΕ 5000 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΑΧΙΜΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΝΤΑΡΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ.

    ΑΦΟΥ ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛ.ΑΣ ΗΤΑΝ "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ" ΕΠΙΠΕΔΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ.
    ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΓΕΙΡΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ 5 ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΑΚΡΑΤΑ 12,ΣΤΑ ΚΛΕΙΤΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΑΝΙΟΥ 19, ΣΤΟ ΣΚΕΠΑΣΤΟ16, ΣΤΗ ΒΡΩΣΘΕΝΑ 7, ΣΤΑ ΖΑΧΛΩΡΙΤΙΚΑ 14, ΣΤΗΝ ΚΕΡΠΙΝΗ 45, ΣΤΗ ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ 2, ΣΤΗΝ ΚΡΟΚΟΒΗ 4, ΣΤΗ ΜΑΜΟΥΣΙΑ 5. ΣΤΟ ΜΕΓΑ ΣΠΗΛΑΙΟ ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΙΞΑΝ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΒΑΛΑΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΝΩΝΑ.

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΥΝΕΤΑΧΘΗ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ 117 ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ ΚΥΝΗΓΩΝ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΔΙΔΩ ΩΣ ΕΧΕΙ:

    «Ολόκληρη η Πελοπόννησος πρέπει να θεωρείται σήμερα συμμοριτική περιοχή. Οι διαρκείς επιθέσεις δείχνουν ότι κι εκεί όπου υπάρχουν συγκεντρωμένα γερμανικά στρατεύματα, δεν μπορεί να γίνεται λόγος για ειρηνοποίηση της χώρας. Η ορεινή ενδοχώρα είναι υπό την πλήρη κυριαρχία των συμμοριών. Εκεί αυτές αποτελούν κράτος εν κράτει κι ασκούν απεριόριστα την κομμουνιστική κυβερνητική εξουσία τους...».

    ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ, Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΝΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ...ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΕ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΣΤΟ ΕΑΜ-ΕΛ.ΑΣ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ. Ο ΕΛ.ΑΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕ.

    ΕΓΩ ΩΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΗΤΑΝ.ΤΟΥΣ 78 ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΤΟ ΑΝΤΑΤΡΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟΙ. ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΝ ΝΤΟΠΙΟ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΚΡΕΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΙΓΚΕΛΙ.

    Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ: "ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ"

    ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΣΚΛΑΒΩΘΗΚΕ Η ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. ΕΚΕΝΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕΣΑ.
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.
    ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΑΚΟΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΥ ΠΑΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ.
    ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΚΟΙ, ΜΕΛΛΟΝΤΕΣ ΙΣΩΣ ..."ΝΕΟΤΑΓΜΑΤΑΛΗΤΕΣ".

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σχέση είχε το ελας με τον Κολοκοτρώνη νομίζω δεν ξέρεις τι σου γίνεται ούτε στο ελάχιστο ο Κολοκοτρώνης πάλευε για την Ελλάδα το ελας για το σοβιέτ το απέδειξε άλλωστε πολλάκις αλλά είναι άλλη μια απόδειξη ότι είτε δεν ξέρετε τι σας γίνεται είτε δεν έχετε το θάρρος να παραδεχτείτε ότι το κόμμα σας έπιασε κορόιδα

      Διαγραφή
  19. Η μυθοπλασία σχετικά με το ολοκαύτωμα στα Καλάβρυτα κρατά ως σήμερα, όπως φαίνεται από το άρθρο του κ. Κοντογιαννίδη αλλά και από τους ισχυρισμούς μερικών σχολιαστών. 1ον, Η φωτογραφία που υπάρχει στην αρχή της ανάρτησης ΔΕΝ είναι από την καταστροφή των Καλαβρύτων . 2ον, Κατά τις επιχειρήσεις της Βέρμαχτ, ανάμεσα στις 5 και 16 Δεκεμβρίου 1943, σκοτώθηκαν στα Καλάβρυτα και στην ευρύτερη περιοχή τουλάχιστον 694 άμαχοι και αντάρτες του ΕΛΑΣ. Επομένως ο αριθμός 1300 είναι υπερβολικός, αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν μειώνει την θηριωδία των γερμανών. 3ον, Ο "ταγματάρχης Τέννερ" στην πραγματικότητα ήταν ένας δεκανέας με την ονομασία Μαξ Κόνραντ Ντένερτ, ο οποίος ήταν διερμηνέας και στην επιχείρηση 'Καλάβρυτα' κατά πάσα πιθανότητα βρισκόταν κάτω από τις διαταγές ενός από τους κύριους υπεύθυνους της σφαγής, του ταγματάρχη Εμπερσμπέργκερ. Ο Ντένερτ έμεινε στη μνήμη των επιζησάντων ως σαδιστής ανακριτής.Πέθανε το 1979. 4ον, Ο στρατηγός Καρλ φον Λε Σουίρ πέθανε το 1954 στο Στάλινγκραντ κατά την διάρκεια της αιχμαλωσίας του. 5ον, Βρίσκετε στη σφαίρα της φαντασίας η ιστορία ότι ένας αυστριακός αξιωματικός πέταξε ένα κλειδί στο σχολείο και μπόρεσαν τα γυναικόπαιδα να σωθούν από την πυρκαγιά. Όποιος ενδιαφέρετε να μάθει για το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων του συστήνω να διαβάσει το βιβλίο του Χέρμαν Μάγερ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΕΝΝΗ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ , εκδ Εστία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. greekholocausts.gr.σωστος ο 1.28.εδω θα δειτε πολλα και μπορειτε να διαβασετε τρομερες ιστοριες καταστροφης.πχ Ελευθεροχωρι.να δειτε οτι δεν ειναι μονο γερμανοι ιταλοι και βουλγαροι

    de gaulle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    Πες και για την πηγάδα τώρα ρε περήφανε Γιώργο.

    Χωράει και άλλους ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η φωτογραφία πραγματι είανι πορογενεστερη της σφαγης των καλαβρυτων αλλα πάλι μετά απο εμπρηστική επιχειρηση. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο στο εγκληματικό τους εγχείρημα. Αλλά θα πρεπει ναα ξερουν οι φιλοι οτι εκείνο που εξόργισε τους γερμανούς περισσότερο ήταν οτι σκότωσαν τον δεκανέα ταχυδρόμο καατα τον πλεόν απάνθρωπο τρόπο... Καλά κουμασια ήταν κααι οι ανταρτες... Αν ηταν αγωνιστες και όχι εγκληαμτίες να πηγαινεν όταν τους μαζεψαν οι γερμανοί για να τους εκτελεσουν, να δωσουν μαχη μαζι τους και να τους σωσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιώργο Πάτρα, εάν κάποιος μαφιόζος/εγκληματίας κρατά το παιδί σου όμηρο, δεν πας εσύ ως σόφρων πατέρας να του σκοτώσεις το δικό του το παιδί ή ακόμα και τον συνεργάτη του μαφίοζο και να του βάλεις τα @ρχ@@@ια στο στόμα, διότι όταν ο μαφιόζος το μάθει, το δικό σου παιδί έχει μόνο ΜΙΑ τύχη την οποία ΕΣΥ -με την αποτρόπαια πράξη σου- έχεις προκαλέσει...
    Κάτι που οφείλεις σαν λογικά σκεπτόμενος εκ των προτέρων να ξέρεις.

    Εκτός και εάν δεν σε ενδιαφέρει η αντίδρασή του, που έχει να κάνει με την τύχη/ζωή του παιδιού σου και θέλεις να το σκοτώσει για να του ζητήσεις μετά...αποζημίωση και να σε λένε "ηρωικό πατέρα"...

    Οι ναζί είχαν ταρίφα ¨ενας προς δέκα¨ και με την βάρβαρη/άνανδρη πράξη του ο ΕΛΑΣ την ανέβασε στο ¨ένας προς πενήντα¨...
    Εξομοιώθηκαν με τους ναζί στη βαρβαρότητα και σε πολλές περιπτώσεις, όπως στην περίπτωση των Καλαβρύτων, τους ξεπέρασαν.

    Από την στιγμή που ο ΕΛΑΣ δεν είχε την δύναμη να προστατεύσει τους καλαβρυτινούς, δηλαδή δεν ήσαν αρκετοί οι 5.000 αντάρτες που αναφέρεις ότι υπήρχαν στην περιοχή, έπρεπε ή να προωθήσουν τους αιχμαλώτους γερμανούς ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ σε ανώτερο κλιμάκιο ή εάν δεν το μπορούσαν διότι αυτοί τους "ήσαν βάρος" όπως είπαν μετά, έπρεπε να τους αφήσουν ελεύθερους.

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τζίμη δεν έχεις ιδέα τι σήμαιναν Γερμανοί Αιχμάλωτοι στα χέρια των Ανταρτών, άσε λοιπόν τις αναλύσεις περί ανωτέρων κλιμακίων την ώρα που αγνοείς βασικές αρχές του ανταρτοπολέμου.

    Ωραίοι έλληνες συμπατριώτες μου στο Κομμένο της Αρτας τι έγινε και εκεί σφαγή Γερμανών αιχμαλώτων;

    Και μόνο ο όρος ΕΑΜοσσυμορίτες αρκεί για να καταλάβουμε την Παιδεία που διαθέτεις δεν σε είδα όμως τόσο λαλίστατο για των ρόλο των Αγγλων;Τυχαίο;

    Ισως αγνοείς την τακτική που εφάρμοζαν οι Αγγλοι μια ματιά στην Κρήτη ίσως σε βοηθήσει βέβαια δεν είναι εύκολο απαιτεί ψάξιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. //Και μόνο ο όρος ΕΑΜοσσυμορίτες αρκεί για να καταλάβουμε την Παιδεία που διαθέτεις δεν σε είδα όμως τόσο λαλίστατο για των ρόλο των Αγγλων;Τυχαίο;//7:28 π.μ.
    --------------
    Πού είδες ρε ανώνυμο πλην γνωστό κ@θίκι να χρησιμοποιώ τον όρο "ΕΑΜοσσυμορίτες" για τους αντάρτες του ΕΛΑΣ;
    Και πού είδες να μπλέκονται οι Άγγλοι -άλλα καθίκια κι αυτοί σαν και του λόγου σας- στο θέμα της Σφαγής των Καλαβρύτων ώστε να πρέπει να κάνω αναφορά;

    23 σχόλια έχουν γίνει πριν το δικό σου και δεν σε είδα να γράφεις κάτι...Αυτή είναι η δική σου γνώση για την Ιστορία ρε ύαινα;;;
    Και πάλι ούστ !!!

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το "τι σήμαιναν Γερμανοί Αιχμάλωτοι στα χέρια των Ανταρτών" το είδαμε στην περίπτωση των Καλαβρύτων...
    Ούτε είπα ότι όλων των ναζιστικών σφαγών αμάχων στην Ελλάδα, είχε προηγηθεί ή βαρβαρότητα των ανταρτών που ξέρουμε ότι συνέβει στα Καλάβρυτα.

    Οι ναζί δεν ήθελαν πάντα αφορμή για να σκοτώσουν. Αλλά στην περίπτωση αυτή, ο ΕΛΑΣ τους την έδωσε και με το παραπάνω.
    Σήμερα και τότε ξέρουμε για ποιό λόγο οι Γερμανοί εκεί ξεπέρασαν ακόμα και τον εαυτό τους...

    Αυτοί οι άμαχοι που πλήρωσαν με την ζωή τους, ήσαν αυτοί που δεν έφταιγαν καθόλου!!!
    Άντε βλακάκο !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βιάζεσαι πολύ Τζίμη το πρώτο σκέλος του σχολίου ήταν για σένα.

    Είσαι αγενής,προκλητικός και η γραφή σου προτρέχει της σκέψης σου, δεν διαθέτεις Ελληνική Παιδεία.

    Αναζήτησε την δική σου αλήθεια και πάψε να αναμασάς τετριμμένες φράσεις.Μέχρι τότε δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθώ μαζί σου.

    Τα άδεια βαρέλια όταν κυλάνε βροντάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΩΡΕΕΕΕΕ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΛΕΤΕΕΕΕΕΕΕ;

    Ο ΕΛ.ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΟΝ ΓΕΡΜΟΝΟΟΟΟΟ!
    ΜΗΝ ΤΟΝ ΜΠΛΕΚΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ Δ.Σ.Ε.

    ΟΤΑΝ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ, ΠΙΑΣΤ΄ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΡΟ, ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ.

    ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕ, ΜΗ ΛΕΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ 9:43 π.μ. βάζε νικ για να μη σε παίρνουν οι αδέσποτες.
    Στο 7:28 π.μ. δεν βάζεις ούτε εισαγωγικά, ούτε παρενθέσεις ούτε τίποτα.
    Ξεκινάς με το τζιμης και το πας μέχρι κάτω...
    Άντε να βγάλω συμπέρασμα.
    Έχει ρεπό και ...η χαρτορίχτρα μου να μου πει τι συμβαίνει...
    Σόρι πάντως !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΕΡΙ ΑΝΤΑΡΤΩΝ ΚΑΙ "ΑΝΤΙΠΟΙΝΩΝ" (ΜΕΡΟΣ Α!)
    Ο "Θερσίτης" του Ινφογνόμωνα γράφει:"Από την στιγμή που ο ΕΛΑΣ δεν είχε την δύναμη να προστατεύσει τους καλαβρυτινούς, δηλαδή δεν ήσαν αρκετοί οι 5.000 αντάρτες που αναφέρεις ότι υπήρχαν στην περιοχή, έπρεπε ή να προωθήσουν τους αιχμαλώτους γερμανούς ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ σε ανώτερο κλιμάκιο ή εάν δεν το μπορούσαν διότι αυτοί τους "ήσαν βάρος" όπως είπαν μετά, έπρεπε να τους αφήσουν ελεύθερους."
    Δηλαδή να αφήσουν οι αντάρτες ελεύθερους τους Γερμανούς ωστε να σηνεχήσουν να τυραννούν την Ελλάδα και επιπλέον να έχουν και "ιδοιοίς όμασιν" πληροφορίες για τα λημέρια των ανταρτών! Μήπως οι αντάρτες θα επρεπε να ζητήσουν και συγγώμη στους Γερμανούς για την ταλαιπωρία;Αλήθεια γιατι οι ανταρτες να φερθουν στους Γερμανούς σύμφωνα με την συνθήκη της Γενεύης από την στιγμή που οι Γερμανοί εκτελούσαν επί τόπου όσους αντάρτες συνελάβαναν; και οχί μόνο αυτό αλλά οι Γερμανοί είχαν το θράσσος να αρνούνται στους αντιστεκόμενους ακόμα και την ιδιότητα του αντάρτη (βλεπε διαταγή toy 1942 της ΟΚΗ= ΟBERCOMMANDO HEERES=ανώτατης διοίκησης του (γερμανικού) στρατού η οποία είχε την ανώτατη εποπτεία τψν επιχειρήσεων στο Ανατολικό Μέτωπο/ Ανατολική Ευρώπη, σύμφωνα με την οποια οι ανταρτες θα αναφερονταν πλεον ως ληστες "banditen", για αυτό το λογο εξαλλου και το ανάλογο μετάλλιο του γερμανικού στρατού στο οποίο παριστάνονταν ενα σπαθί με παραλαγή της σβάστικας να ίσταται πάνω σε μια νεκροκεφαλή απο την οποία ξεπηδούν φίδια, ονομάζονταν "μετάλιο του αγώνα εναντίον των ληστών") (συνεχιζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΕΡΙ ΑΝΤΑΡΤΩΝ ΚΑΙ "ΑΝΤΙΠΟΙΝΩΝ" (ΜΕΡΟΣ Β!)
    Η συμπεριφορά των ανταρτών σαφώς και δεν ήταν επαινετέα αλλά σε τελική ανάλυση:
    α) Απο την εποχη του ανταρτοπολεμου των Ισπανών εναντίον των Γάλλων εισβολεών υπό τον Μέγα Νάπολεοντα (1809-1814) μέχρι σήμερα, η εκτέλεση αιχμαλώτων μέλων των δύναμεων κατοχής εκ μέρους των ανταρτών είναι πάγια τακτικη των δευτέρων.΄Άρα οι ΕΛΛΗΝΕΣ αντάρτες δεν έκαναν τίποτα "ασυνήθιστο" που δεν διεπραξαν και οι Ισπανοί,οι Τυρολέζοι υπο τον Ανδρέά Χοφερ, οι Ρώσοι κτλ σε ανάλογες περιπτώσεις
    β)Η συμπεριφορά των ανταρτών δεν ηταν σε τίποτα χειρότερη απο την συμπεριφόρα των Νάζι όπως σκιαγραφείται απο το "διάταγμα περί Κομμισαρίων" (Κommisarbeveffel) του 1941, εκδοθέν υπο του OKW=OBER KOMMANDO DER WEHRMACHT=ανώτατη διοικήση των (γερμανικων) ενόπλων δυνάμεων υπό την επίνευση του Χίτλερ (σημειωτέόν οτί μεταπολεμικά γερμανοί στρατιωτικοί ηγήτορες οπως ο στρατάρχης φον Μανστείν ή ο στρατηγός Γκουντέριαν διετείνοντο οτί δεν την εφάρμοσαν),ή απο την αναλογης εμπνεύσεως και προέλευσης "μυστική" διαταγή του 1941 συμφώνα με την οποία ο ίδιος ο Χίτλερ δήλωνε οτί οι γερμανοί στρατιωτικοί δεν θα εδιωκώντο για αδικήματα εναντίον αμάχων στο Ανατολικό Μέτωπο και τελος απο την ημερίσια διαταγή της 13ης Μαίου 1941 του Χίμλερ προς τα μέλη των μονάδων των SS (μονάδες των Vaffen- SS, Eisanzengroupen-SS και μονάδες της αστυνομίας, οπως η Μεραρχία"Polizei" η οποία μετεξελίχηθκε στην 4η ΜΧΜΠ "SS-Polizei", με αλλα λογια η μοναδα που πρωταγωνίστησε στην σφαγή του Δίστομου): "Ο επερχόμενος αγώνας είναι φυλετικού χαρακτήρα....οι συμβάσεις του πολέμου που καθορίζουν την διεξαγωγή του πόλέμου ανάμεσα στα πολιτισμένα κράτη δεν θα έχουν θέση σε τέτοιο αγώνα"
    Συμπέρασμα:Άφου οι Ναζί "εσπείραν ανέμους" με την γενικότερη πολιτική τους δεν θα επρέπε να παραπονιούνται αν λόγω των ανταρτών ¨"θέρισαν θύελλες"ή παραφράζοντας τον Ηρόδοτο "διψάσαν αίμα, χόρτασαν αίμα" (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΕΡΙ ΑΝΤΑΡΤΩΝ ΚΑΙ "ΑΝΤΙΠΟΙΝΩΝ" (ΜΕΡΟΣ Γ!)
    "Ένα μέρος της ευθύνης για την σφαγή, το φέρουν και αντάρτες
    τζιμης"
    "Μπράβο" Τζίμη! Οι Ρεπούση- Δραγώνα θα έγραφαν ακριβώς τα ίδια πράγματα! Τι κάθεσαι; Τρέχα και δώσε αυτό το σχόλιο στο "Υπουργείο" (ΜΗ) Παιδείας! μια ξεγυρισμένη θεσούλα σε περιμένει! Τι παραπάνω άλλωστε ξέρει η Δραγώνα απο εσένα;
    "Από την στιγμή που ο ΕΛΑΣ δεν είχε την δύναμη να προστατεύσει τους καλαβρυτινούς, δηλαδή δεν ήσαν αρκετοί οι 5.000 αντάρτες που αναφέρεις ότι υπήρχαν στην περιοχή, έπρεπε ή να προωθήσουν τους αιχμαλώτους γερμανούς ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ σε ανώτερο κλιμάκιο ή εάν δεν το μπορούσαν διότι αυτοί τους "ήσαν βάρος" όπως είπαν μετά, έπρεπε να τους αφήσουν ελεύθερους."
    θαυμαστε ¨τετραγωνη" λογικη! με αλλα λογια δεν αντιστεκομαστε γιατι οι "αλλοι" θα προβουν σε σντιποινα...Αν ειχαμε ακολουθησει αυτη την "λογικη" η Ελλαδα θα ηταν ακομα υπο τουρκικη κατοχη! Μα γιατι arage υποcιαζομαι οτι "καποιον"
    (ονομα δεν λεω, ανυπαρκτη υποληψη δεν θιγω αν και ειναι εμφανες ποιον σκεφτομαι) δεν θα τον στεαναχωρουσε καθολου κατι τετοιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μπούλγκαρις, είχα ζητήσει από τον Άγιο Σπυρίδωνα να κάνει το θαύμα του και το έκανε!!!
    Μόνο που και αυτό το θαύμα κράτησε όπως και τα υπόλοιπα, ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ !!!
    Και αναρωτιόμουν που ήσουν τόσες μέρες...
    Πού να ήξερα ότι ξημεροβραδιάστηκες για να μας πεις πάλι τα άσχετά σου βρίσκοντας ιστορίες που δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που συζητούσαμε;

    Τα σχόλιά σου είναι εντελώς υποκειμενικά και ατεκμηρίωτα όπως πάντα.
    Ο Θεός να βάλει το χέρι του με την περίπτωσή σου...

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Άσε ρε φίλε την υπεράσπιση της σταλινικής ηγεσίας του ΕΛΑΣ με τα άσχετα και βαρετά κατεβατά σου και τις ιστοριούλες σου για Κommisarbeveffel και ...Μεγάλο Ναπολέοντα και διάβασε Χρόνη Μίσσιο, Άρη Αλεξάνδρου και άλλους αριστερούς πατριώτες που έζησαν τα πράγματα στην Ελλάδα από τα μέσα...
    "Ιστορικέ" του καναπέ και της wikipedia...
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. //...δεν αντιστεκομαστε γιατι οι "αλλοι" θα προβουν σε σντιποινα...Αν ειχαμε ακολουθησει αυτη την "λογικη" η Ελλαδα θα ηταν ακομα υπο τουρκικη κατοχη!//
    ---------------
    Αντιστεκόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις, αφού έχουμε μελετήσει καλά τις αντιδράσεις του αντιπάλου και εξασφαλίσει τους άμαχους που αλλιώς ΞΕΡΟΥΜΕ καλά τι θα πάθουν.
    Ο ΕΛΑΣ όχι μόνο δεν το έκανε, αλλά δεν ειδοποίησε καν τους Καλαβρυτινούς να φυλαχθούν από τους ναζί και είδαμε το αποτέλεσμα...
    Αλλιώς, πολλοί θα είχαν σωθεί !!!

    Αλλά φαίνεται πως μαθαίνεις καλά από τους φίλους σου τους σιωνιστές.
    Αφού για σένα το χύσιμο αίματος είναι αυτοσκοπός, πήγαινε να γίνεις χασάπης να το ευχαριστηθείς!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "Άσε ρε φίλε την υπεράσπιση της σταλινικής ηγεσίας του ΕΛΑΣ με τα άσχετα και βαρετά κατεβατά σου και τις ιστοριούλες σου για Κommisarbeveffel και ...Μεγάλο Ναπολέοντα και διάβασε Χρόνη Μίσσιο, Άρη Αλεξάνδρου και άλλους αριστερούς πατριώτες που έζησαν τα πράγματα στην Ελλάδα από τα μέσα...
    "Ιστορικέ" του καναπέ και της wikipedia...
    τζιμης !"
    H "μεθοδος βλακειας ανευ διδασκαλου" (τζιμης) σε νεο νευρικο ξεσπασμα! Γιατρε μια ενδοβλεβια γρηγορα, διαορετικα τον χανουμε!Εν αντιθσεη με αυτον εγω ποτε μα ποτε δεν εχω κανει χρηση της βικιπεδια!Παντως για να θεραπευσει την παχυλη και αβασταστη αμαθεια του για τον Β! Παγκοσμιο Πολεμο ασ ξεκινησει με το διτομο του Ραιμον Καρτιε και με τον Αλαν Κλαρκ " Το ανατολικο μετωπο".Αν και φοβαμαι οτι ματαιποπονω γιατι το υστερικο του ξεσπασπα περι Νοπολεοντα κτλ δειχνει οτι οχι μονο αγνοει την ΙΣΤΟΡΙΑ αλλα και δεν επιθυμει να την μαθει παρα μονο να παπαγαλιζει τα παραμυθακια που εμαθε στον μεντρεσε του καπου στο Ισλαμαπαντ..Δεν παει λοιπον στο Ντομπαι για να προσφει τις ¨"ναυτικες του ηπερεσιες" στους κοιλαραδες σειχηδες;
    Α και ας κοιταξει μια¨γερμανικη αναφορα του 1944 "Το 90% της ανιστασης ελεγχεται απο τον ΕΛΛΑΣ-ΕΑΜ" Ηθελα να εχω μια αμφιβολια αλλα η ¨μεθοδος βλακειας ανευ διδασκαλου" πλεον με επεισε οτι ειναι ενας παραφρων ισλαμοφασιστας (εξαλλου προσπαθει εκ του πλαγιου να αθωωσει τους Ναζι) Αναρωτιεμαι αν εκτος απο λιρες Τουρκιας δεχεται πληρωμες και σε Reichmark...Οι σολιαστες μπορουν να σχολιασουν οτι κρινουν απαραιτητο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σε έχει πιάσει λύσα, αλλιώς δεν θα καθόσουν να γράφεις ολόκληρα σεντόνια για ένα απλό θέμα που έχει να κάνει με την πέραν του δέοντος -άρα περιττή- βία του ΕΛΑΣ στα Καλάβρυτα που οι ίδιοι έχουν ομολογήσει και που όλοι οι λογικοί άνθρωποι έχουμε καταλάβει. Εκτός βέβαια από εσένα λόγω χαμηλοτάτου διανοητικού επιπέδου και μηδενικής έρευνας/εμπειρίας στο συγκεκριμένο θέμα και γενικότερα.
    Και πετάγεσαι σαν ...πόρδος !!!

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σε έχει πιάσει λύσα, αλλιώς δεν θα καθόσουν να γράφεις ολόκληρα σεντόνια για ένα απλό θέμα που έχει να κάνει με την πέραν του δέοντος -άρα περιττή- βία του ΕΛΑΣ στα Καλάβρυτα που οι ίδιοι έχουν ομολογήσει και που όλοι οι λογικοί άνθρωποι έχουμε καταλάβει. Εκτός βέβαια από εσένα λόγω χαμηλοτάτου διανοητικού επιπέδου και μηδενικής έρευνας/εμπειρίας στο συγκεκριμένο θέμα και γενικότερα.
    Και πετάγεσαι σαν ...πόρδος !!!
    τζιμης
    τζμης=μεθοδος βλακειας ανευ διδασκαλου, παραδειγμα ισλαμοφασστα προδοτη ανευ προηγουμενου και θλιβερο παρδειγμα "ατομου" με διανοητικα προβληματα και ΄παχυλη ιστορικη αγνοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΥΣ απο οτι φαινεται ο "τζιμης" στον Β!Παφκοσμιο υπηρετησε στην 21 Gebligjager Division der SS "Skderbeg" παρεα με τους τσαμησες "φιλους" του που τοσο λατρευει αφου τους δινει κομματια του Ελληνικου εθνικου χωρου και μαλλον ακομα φερει βαρεος το "βρωμοξυλο" που εφαγαν οι "φιλοι" του απο τους Παρτιζανους και τον ΕΛΛΑΣ...Ας μην στεναχωριεται ομως γιατι οποτε το θελησει μπορει να φαει και αλλο βρωμοξυλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.