10/6/18

«Η κυβέρνηση της Ιταλίας δεν έχει πρόθεση να εγκαταλείψει το ευρώ», ξεκαθαρίζει ο νέος υπουργός Οικονομικών

Την πρώτη του συνέντευξη από την ανάληψη των καθηκόντων του παραχώρησε ο Ιταλός υπουργός Οικονομικών, Τζιοβάνι Τρία, ξεκαθαρίζοντας ότι η Ιταλία δεν θα εγκαταλείψει το ευρώ.
«Η κυβέρνηση της Ιταλίας δεν έχει πρόθεση να εγκαταλείψει το ευρώ, ενώ σχεδιάζει να επικεντρώσει την προσοχή της στη μείωση των επιπέδων δανεισμού, αλλά και στην ενίσχυση της ανάπτυξης μέσω επενδύσεων και δομικών αλλαγών κι όχι μέσω δαπανών», δήλωσε ο Τζιοβάνι Τρία στην «Corriere della Sera».
Παράλληλα τόνισε ότι ο ίδιος έχει στόχο να επιτύχει τους στόχους δανεισμού για το 2018 και το 2019, συμπληρώνοντας ότι οι δεσμεύσεις για το ιταλικό χρέος, μπορούν να τηρηθούν.
«Ο στόχος μας είναι να αυξήσουμε την ανάπτυξη και την εργασία, αλλά δεν σχεδιάζουμε να επαναφέρουμε την ανάπτυξη μέσω των ελλειμματικών δαπανών» υπογράμμισε ο υπουργός προσθέτοντας ότι θα παρουσιάσει τις νέες οικονομικές προβλέψεις, αλλά και τους κυβερνητικούς στόχους τον Σεπτέμβριο.
«Οι στόχοι αυτοί θα είναι πλήρως συμβατοί με την συνέχιση της προσπάθειας για την μείωση της αναλογίας μεταξύ χρέους/ΑΕΠ)» σημείωσε ο ίδιος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Καθημερινή

15 σχόλια:

  1. Μπορεί να λέει ότι δεν έχει πρόθεση η νέα κυβέρνηση, όμως η ζωή τελικά εκεί θα οδηγήσει τα πράγματα.

    Δεν έχουν άλλο τρόπο για να ξεφύγουν από την βέβαιη πτώχευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι νωρίς ακόμα! Με τους Γερμανούς για ένα ευρώ είναι ικανοί να πυροβοληθούν στο κεφάλι μόνοι τους! Απίστευτος λαός! Έχει κάποια θετικά ως λαός όπως και γενικά οι κεντροευρωπαίοι αλλά ότι δημιουργούν δεν το χαίρονται με το "πάθος" που ταιριάζει στην δημιουργία! Χαίρονται με την λογική όχι με την καρδιά τους...δεν νιώθουν με πάθος πως ΟΛΑ είναι φτιαγμένα για τον άνθρωπο! Δεν έχουν φανταστεί πως ενώ ο άνθρωπος σχεδιάζει ο Θεός γελάει, γι αυτό θα το βρουν από τους Ιταλούς και τον Ευρωπαϊκό νότο...από τους Μεσογειακούς λαούς τους "τραγουδιάρηδες" που δεν έχουν μια! Που παίρνουν την ελιά και την κόβουν στα τέσσερα να την μοιραστούν. Που είμαι ασπίδα στο μεταναστευτικό για να πλουτίζουν αυτοί...έρχεται η ώρα μαζί με τους Ιταλούς να τους πούμε: "μωρέ δεν πάτε στο διάολο που μας καθίσατε στον σβέρκο μαζί με τους δικούς μας κερατάδες". Φόρτσα Italia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. >αλλά ότι δημιουργούν δεν το χαίρονται με το "πάθος" που ταιριάζει στην δημιουργία! Χαίρονται με την λογική όχι με την καρδιά τους<

      Απλοϊκά και αφελέστατα τσουβαλιάσματα. Αν ήταν έτσι, πώς νιώθουν την μουσική, που έχουν άφθονη συνθέσει σε όλες της τις μορφές, από ελαφρό τραγούδι μέχρι Μπετόβεν, Μπαχ και όπερες τού Βάγκνερ και την ποίηση, από μεσαιωνικά έπη, μέχρι Γκαίτε, Σίλλερ και Herta Müller;
      Μήπως να βούταγες την γλώσσα σου στο μυαλό σου πριν μιλήσεις;

      Διαγραφή
    2. Το ότι έχουμε δισφορετικές απόψεις δεν σου δίνεται και το δικαίωμα να είσαι ανάγωγος! Λυπάμαι για την συμπεριφορά σου "εξυπνάκια". Συνηθισμένη! Δεν θα αντιπαρατεθώ μαζί σου στα στενά πλαίσια που χαρακτηρίζει ο γραπτός λόγος εδώ για το θέμα ούτε είμαι υποχρεωμένος να απαντώ σε κάθε σαχλαμάρα που γράφει ο καθένας "βάζοντας" λόγια με την δική του έννοια στο στόμα μου που δεν είπα!Ούτε όμως θα μου υπαγορεύσεις εσύ τις απόψεις σου! Εσύ είπες τις δικές σου!Μέχρι εκεί! Μου επιτρέπεις κόσμια να έχω την αποψή μου? Σε παρακαλώ πολύ όμως να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου απέναντί μου! Εκτός κι αν είσαι ηλίθιος η πληρώνεσαι από την γερμανική πρεσβεία! Αν θές στείλε μου το τηλεφωνό σου να βρεθούμε για έναν διάλογο, αλλιώς να είσαι πιο ευγενικός!

      Διαγραφή
    3. Σακη ηρεμα...οκ...εχει μια επιθετικοτητα...συχνα ...αγνωστο γιατι...εχει γνωσεις....ισορροπια δεν εχει παντα....Κατι μου λεει οτι ειναι λογιστης....η κατι τετοιο....

      Διαγραφή
    4. Δημήτρη μου
      καλέ μου φίλε συμπλεγματικός να μήν είναι! Τι δουλειά έχει αυτό που σχολίασε για την μουσική, την ποίηση, και όλα τα καλά που έχουν οι άνθρωποι! Εγώ έχω ζήσει στη Γερμανία, την Αυστρία στη Γαλλία! Άλλωστε πήρε αποσπασματικά κάτι από όσα έψραψα για να επιτεθεί! Πιο πάνω έγραψα πως έχουν και θετικά (προφανώς)ως λαός! Όχι φίλε μου αυτό δεν τον βόλευε! Χαχα ήθελε εκείνο που τον βόλευε να βάλει στο στόμα μου κάτι που δεν είπα! Τώρα εγώ πρέπει να ανοίξω διάλογο και να του πω για τον Στράους τον νεώτερο και τον πρεσβύτερο! Εντάξει γράψε την παρατήρησή σου, την διαφωνία σου, πρόσθεσε, αφαίρεσε, ότι σε φωτίσει ο Θεός σε ένα πνεύμα συνεργασίας και πολιτισμού! Αλλά να λες στον άλλον να βουτήξει την γλώσσα του στο μυαλό του γιατί εσύ θυμήθξκες τον Μπετόβεν και να τον προσβάλλεις με μια επιθετικότητα χωρίς λόγο!! Αδιανόητο!!Δεν μπορώ να παρακολουθήσω την συμπεριφορά του και ειλικρινά σε ότι σχόλιο θα κάνει στο μέλλον ακόμα και σωστό να είναι και να έχει δίκιο ο άνθρωπος θα αποφεύγω να του απαντώ , ή θα του γράφω κάτι να τελειώνουμε! Εδώ καμμιά φορά κολλάει το πληκτρολόγιο και έχω γράψει κάτι και δεν μπορώ να το τσεκάρω ή άλλες φορές βλέπω άρθρα έγκριτων αρθρογράφων και έχουν ορθοωραφικά! Τι πάει να πει πως οι άνθρωποι είναι χαζοί? Αλίμονο! Μπορεί και κάποιος να ξέρει ορθογραφία ή συντακτικό! Δεν πειράζει! Θα εκφρατεί κι αυτός! Αν μπορεί κάποιος να του δώσει μια συμβουλή στα πλαίσια ενός σχόλιου θα το κάνει με ευγένεια!Με λεπτότητα! Όχι μπαμ -μπουμ επιθετικά!Τέλος πάντων πολλά είπαμε για το τίποτα! Δεν άξιζε τον κόπο! Να σαι καλά Τζιμς!!

      Διαγραφή
    5. Σακη εμενα μ αρεσει το βελος της σκεψης σου...ειναι διανυσματα οι σκεψεις.Δειχνει παντα μια κατευθυνση...εχει και ευγενεια...δειχνει μια καλη αγωγη....Οποτε μην σκας....πλεονεκτεις...ειτε ετσι ..ειτε αλλιως...

      Διαγραφή
    6. @ sakis mantas 11 Ιουνίου 2018 - 11:51 μ.μ.

      Είναι σύνηθες, όταν δεν ξέρει κανείς τι να απαντήσει, να το ρίχνει στην ... συμπεριφορά τού άλλου. Ναι, απλοϊκά και αφελέστατα τσουβαλιάσματα κάνεις και αντί σαν ώριμος και σοβαρός συζητητής να το παραδεχτείς, ή να το αντικρούεις, γράφεις ένα σωρό φλυαρίες και σαχλαμάρες.

      α) Αν δεν μπορείς ν' ανεχθείς σε δημόσιο διάλογο την αντίθετη άποψη και να την συζητήσεις, μην γράφεις. Ο διάλογος ενίοτε είναι κάπως "σκληρός", πώς να το κάνουμε;

      β) Ποια λόγια σού έβαλα (sic) στο στόμα, αφού πάνω στα δικά σου λόγια σχολιάζω;

      γ) Έχεις κάτι να απαντήσεις σ' αυτά που γράφω, η θέλεις να συνεχίσεις τούς μονολόγους σου;

      Διαγραφή
    7. Αγαπητέ μου δεν μίλησα για τον Μπετόβεν εγώ! Εννοούσα την διαφορά ταμπεραμέντου λαών! Δεν με στεναχωρεί αν έχεις δίκιο να σχολιάσεις κάτι ίσα-ίσα αυτό είναι ομορφο! Δεν είναι σκληρός ο διάλογος μια χαρά είναι! Εσύ α) με ""μετάφρασες" κατά την δική σου άποψη αποσπασματικά! Β) δεν είσαι συνομιλητής που μιλάς με σεβασμό! Πιο πάνω έγραψα πως προφανώς και έχουν θετικά στον πολιτισμό τους όπως κι εμείς κακά! Να σχολιάζεις φαντάζομαι όλοι το θέλουν αλλά δεν καταλαβαίνω την επιθετικότητά σου στον λόγο που ξεπερνά τα όρια της ευγένιας. Τέλος ο σχολιασμός σου στο συγκεκριμένο θέμα με τον τρόπο που εκφράστηκε στο σχόλιο σου είναι εκτός πεδιάς!Είναι δικαίωμα μου να εκτιμώ ή να είμαι λάτρης των Μεσογειακών λαών! Αυτό ειπα εγώ, δεν μηδένισα κανέναν! Τέλος με τα σχόλια σου πετάς συνεχώς την μπάλα στην κερκίδα -νομίζω στο έχω ξαναπει- και έχουμε βρεθεί να μιλάμε εδώ για άλλα αντ άλλων και όχι για την "επαναστατικότητα" των νοτίων της Ευρώπης λόγω ταμπεραμέντου...φτάσαμε να μιλάμε για τους όρους που διάγουν τα σχόλια! Σε παρακαλώ πολύ κόψε απέναντί μου τουλάχιστον αυτό το ύφος! Αλλιώς θα αναγκαστώ "αποτρεπτικά" να το ξεπεράσω μιλώντας σου άνάγωγα κι εγώ ακόμα κι αν σχολιάσεις σωστά σε άλλη περίπτωση. Δεν είμαι ούτε ο απόλυτος νους, ούτε έχω τέτοιες βλέψεις για μένα οπότε δεν με νοιάζει να με διορθώσουν κάπου! Καλό μου κάνουν! Και τώρα επειδή ξέρω πως θα απαντήσεις λόγω του υπεροπτισμού σου ή δεν ξέρω τι άλλο παθολογικό σε διέπει...τραγούδα! Εξέπληξε μου να σου ζητήσω συγγνώμη!Πάντα φιλικά καλή συνέχεια

      Διαγραφή
    8. >Άλλωστε πήρε αποσπασματικά κάτι από όσα έψραψα για να επιτεθεί!<

      Δεν θα ήθελα ν' ασχοληθώ περισσότερο, αλλά κάπου χάνεις την μπάλα. Εξέφρασα την αντίρρησή μου σε κάτι που νομίζω ότι κάνεις λάθος. Αν εσύ εκλαμβάνεις την αντίρρηση ως επίθεση, τότε δεν θέλεις διάλογο, αλλά μονόλογο και είσαι σε λάθος μέρος. Ο τρόπος να με αντικρούσεις είναι τα επιχειρήματα. Δεν γράφεις τίποτε ουσιαστικό. Αντ' αυτού κλαψουρίζεις σαν γυναικούλα, πράγμα απαράδεκτο για σοβαρό σχολιαστή. Αν δεν έχεις τον ανδρισμό να παραδεχτείς ότι κάνεις λάθος, αν δεν μπορείς με επιχειρήματα να κάνεις αντίλογο, τουλάχιστον πάψε να μυξοκλαίς, διότι μού προκαλείς αποστροφή.

      >Τώρα εγώ πρέπει να ανοίξω διάλογο και να του πω για τον Στράους τον νεώτερο και τον πρεσβύτερο!<

      Αυτό κατάλαβες; Αλλά αν νομίζεις ότι αυτό πρέπει να κάνεις, ουδεμία αντίρρηση, αρκεί να έχει νόημα.

      Διαγραφή
    9. Δεν μίλησες για τον Μπετόβεν εσύ, αλλά μίλησα εγώ. Και όχι μόνο γι αυτόν.

      Πώς σε "μετέφρασα" εγώ κατά την δική σου άποψη αποσπασματικά; Εκεί που είχα αντίρρηση σχολίασα. Εσύ δεν έγραψες "αλλά ότι δημιουργούν δεν το χαίρονται με το "πάθος" που ταιριάζει στην δημιουργία! Χαίρονται με την λογική όχι με την καρδιά τους"; Τι είναι αυτό αν όχι τσουβάλιασμα κι εντελώς λάθος, όπως σού απέδειξα;

      Είπα εγώ ότι δεν είναι δικαίωμά σου να είσαι λάτρης ... κλπ; Προς τι όλα αυτά τα άσχετα και φλύαρα; Αρκετά ασχολήθηκα μαζί σου, διότι βλέπω ότι δεν έχεις τίποτε να απαντήσεις στο σχόλιό μου και μού τρως μονάχα την ώρα με ανοησίες.

      Διαγραφή
    10. Θα μπορούσες να εκφράσεις την αντίρρησή σου! Μέχρι εκεί! Το να " βουτήξω "την γλώσσα μου γλώσσα μου στο μυαλό μου" τι ήταν? Σχόλιο? Το να "κλαψουρίζεις σαν γυναικούλα" είναι επιχείρημα " σοβαρού" σχολιαστή! Το αν θα γράφω εδώ είναι δικαίωμά μου κι αν θέλουν μπορούν να μου το απαγορεύσουν! Τέλος είσαι κακομαθημένος γιατί θέλεις να σου απαντούν λες και είσαι ζεμπερέκι μη σου πω που! Εγώ σου έγραψα τόσα αναλύοντάς σου όσα δεν χρειαζόταν. Εσύ εκεί, κλείνοντας γυναικούλα να πεις τον πστέρα σου! Θα μπορούσα να σε χαρακτηρίσω τιποτένιο για το ύφος σου, αλλά δεν θα πέσω στο επίπεδό σου! Πάντως να το κοιτάξεις το θέμα μην το αφήσεις...την καλημέρα μου φίλε μου!

      Διαγραφή
    11. Ένα κάρο τιποτολογίες και νόημα μηδέν. Ανύπαρκτη ουσιαστική απάντηση, διότι δεν έχεις. Μάλλον τού λόγου σου είσαι ο κακομαθημένος, που δεν ανέχεσαι αντίλογο. Άφησε τον πατέρα μου στον "ύπνο" του και μην τον πιάνεις στο στόμα σου, παρτσακλό.
      Τελικά, το μόνο που κατάφερες είναι να αποδείξεις την ανεπάρκειά σου.

      Διαγραφή
  3. Δεν πρόλαβα να δω και το επόμενο σχόλιο σου τώρα το είδα! Σου είπα πάνω από χίλιες φορές πως εγώ έγραψα την διαφορά ταμπεραμέντου! Αν είναι δυνατον! Έλεος! Σχόλιασε όσο θες σου είπα, καλό είναι άλλες τόσες στο είπα! Μην είσαι επιθετικός και μην εξηγείς αποσπασματικά αυτά που δχολιάζω!! Εγω μίλησα για την διαφορά που κατά την άποψή μου αντιλαμβάνονται οι μεν και οι δε. Στην προκειμένη περίπτωδη Μεσόγειοι. Είναι άποψη ΜΟΥ... το κστάλσβες? Δεν μίλησα για την μουσική και για άλμα πράγματα ούτε είχα διάθεση γι αυτό, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? Εσύ σχολίασε κσι γράψε την ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ+ Μέχρι εκεί είναι καλά! Μπορούμε να συνυπάρχουμε ο καθένας με την άποψη του!Τέλος ακόμα κι έτσι το σχόλιο σου είναι άσχετο με αυτό που εγώ έγραψα και εννοούσα! Ο λόγος που σου συμβαίνει αυτό είναι πως διάβασες αποσπασπασματικά! Δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα απο εδώ! Εχω την διάθεση να στο εξηγήσω αλλά το τερμάτισα! Άνοιξε λίγο τους ορίζοντες επικοινωνίας σου. Αν θες να στείλω το τηλέφωνό μου εδώ να τα πούμε και προφορικά και θα δεις πως έχω δίκιο! Δεν σε καταλαβαίνω για την συμπεριφορά σου...κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά πάσχεις από Άσπεργκερ! Παρτσακλό είσαι και φαίνεσαι! Ειλικρινά σε λυπάμαι για την κατάντια σου να κατηγορείς με χαρακτηρισμούς και να νιώθεις "υπεράνω". Λες τους άλλους ανεπαρκείς ενώ δεν βλέπεις την κατάντια που έχεις περιπέσει! Πάρε τον χρόνο σου! Ούτε να σε βρίσω δεν αξίζεις!Ανήθικε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.