10/8/10

Η ονομασία των Σκοπίων και η ταυτότητα των Μακεδόνων

Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι για την ονομασία του Κράτους των Σκοπίων προτείνεται «Μακεδονία-Βαρντάσκα». Η ιστορική αλήθεια, όμως, για τη Μακεδονία είναι ότι η ταυτότητα της Μακεδονίας είναι ελληνική, όπως επιβεβαιώνεται από το κατωτέρω ιστορικό γεγονός.Μετά από 5 αιώνες τουρκικής δουλείας οι βαλκανικές χώρες κήρυξαν τον πόλεμο κατά της Τουρκίας το 1912, την οποία νίκησαν και απέκτησαν την ελευθερία τους.
Ως σύνορα Ελλάδος-Σερβίας ορίστηκε η γραμμή που κατείχαν οι στρατοί των δύο χωρών την ημέρα της ανακωχής, που είναι και τα σημερινά σύνορα Ελλάδας-FYROM. Η Ελλάδα κατέλαβε το μεγαλύτερο τμήμα της αρχαίας Μακεδονίας και ίδρυσε τη Γενική Διοίκηση Μακεδονίας. Ουδείς αμφισβήτησε το δικαίωμα αυτό της Ελλάδος, διότι όλοι γνώριζαν ότι η Μακεδονία είναι ελληνική. Μία μόνο μικρή λωρίδα της αρχαίας Μακεδονίας, όπως δήλωσε η Ακαδημία Αθηνών, κατέλαβε η Σερβία και η Βουλγαρία, οι οποίες προσήρτησαν τα εδάφη που κατέλαβαν στα κράτη τους.

Τη 2α Αυγούστου 1944, ο Τίτο με σύμφωνη γνώμη του Στάλιν μετονόμασε τη Βαρντάσκα Μπαντοβίνα (σήμερα Σκόπια) σε «Σοσιαλιστική Δημοκρατία της Μακεδονίας» και «μιμούμενος τον Χίτλερ για να εδραιώσει το ναζισμό επινόησε ότι Γερμανοί κατάγονται από την Άρια φυλή», τους κατοίκους της Μακεδονίας απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου, προς απόσπαση της Μακεδονίας από την Ελλάδα προς έλεγχο του Αιγαίου για τα επεκτατικά σχέδια της Σοβιετικής Ένωσης. Αδιάψευστα γεγονότα για την ταυτότητα των Μακεδόνων ως Ελλήνων είναι τα ακόλουθα:

1. Οι Μακεδόνες με τους άλλους Έλληνες είχαν την αυτή γλώσσα την Ελληνική, τα αυτά ιερά, τους αυτούς θεούς που κατοικία είχαν το Μακεδονικό όρος Όλυμπο. Οι Έλληνες αποκλείεται να θεωρούσαν χώρα μη ελληνική ως κατοικία των θεών τους.
2. Οι Μακεδόνες συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες και στις Αμφικτυονίες που γίνονταν δεκτοί μόνον Έλληνες.
3. Η Παλαιά Διαθήκη μεταφράστηκε στην Ελληνική διότι οι Εβραίοι της διασποράς γνώριζαν μόνο την Ελληνική. Η Καινή Διαθήκη και οι Πράξεις των Αποστόλων γράφτηκαν στην ελληνική. Ο Απόστολος Παύλος επισκέφθηκε τους Φιλίππους, Θεσσαλονίκη και Βέροια, πόλεις που είχαν πολλές δεκάδες χρόνια π.Χ. την αυτή ονομασία που έχουν σήμερα. Ο Απόστολος Παύλος μίλησε στην ελληνική και έγραψε τις επιστολές του προς τους Φιλιππησίους και Θεσσαλονικείς στην Ελληνική. Στη Θεσσαλονίκη και Βέροια ο Απόστολος Παύλος συνάντησε Έλληνες και Ελληνίδες που επίστευσαν (4.12 Πράξεις Αποστόλων).
4. Ο Μέγας Αλέξανδρος και οι διάδοχοί του μετέδωσαν τον ελληνικό πολιτισμό και καθιέρωσαν την ελληνική γλώσσα όλων των λαών που κατέκτησαν. Η περίοδος αυτή ονομάστηκε Ελληνιστική Εποχή.

«Η διανοητική συνάντηση των Ελλήνων και των Αράβων (ως συνέπεια της μεταδόσεως της Ελληνικής Παιδείας από τον στρατό του Μεγάλου Αλεξάνδρου) -έγραψε στο περιοδικό «TIMES» της Νέας Υόρκης το 2001 ο Dennis Overbye- υπήρξε το σημαντικότερο γεγονός της Ιστορίας, οι συνέπειες του οποίου είναι τεράστιες στο Ισλάμ, την Ευρώπη και τον κόσμο ολόκληρο».

Η ελληνική γλώσσα μετά την κατάκτηση των Αράβων της Συρίας και της Αιγύπτου ήταν 100 χρόνια επίσημη γλώσσα. Άραβες μετέφρασαν στην Αραβική τα συγγράμματα των Ελλήνων φιλοσόφων και κυρίως τα βιβλία του Αριστοτέλη και τα μετέφεραν στην Ισπανία και Ιταλία όπου μεταφράστηκαν στη λατινική και αποτέλεσαν αφετηρία της Αναγεννήσεως.

Οι ανασκαφές που έγιναν στη Μακεδονία αποκάλυψαν χιλιάδες ελληνικές επιγραφές και νομίσματα με ελληνικά γράμματα.

Το 1982 ο Δημοκράτης και μορφωμένος αείμνηστος πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Μιτεράν, αφού επισκέφτηκε τη Βεργίνα, είπε: «Δεν γνώριζα για τις ανασκαφές. Ούτε φανταζόμουν τόσο έντονη τη σφραγίδα της Ελλάδας εδώ. Βυθίστηκα στο μεγαλείο των Αρχαίων Μακεδόνων».

Ανάλογη δήλωση έκανε ο Σούλτσμπεργκερ. Οι υπουργοί Πολιτισμού του Καναδά και της Αυστραλίας, αλλά και όλοι όσοι επισκέπτονται τη Μακεδονία, το Δίον, την Πέλλα, τη Βεργίνα και τα μουσεία της Μακεδονίας βλέπουν την αλήθεια για τη Μακεδονία και δηλώνουν ότι η Μακεδονία είναι ελληνική. Ο δε Αυστραλός υπουργός δήλωσε ότι οι θέσεις της Γιουγκοσλαβίας για τη Μακεδονία δεν έχουν θέση στην Αυστραλία.

Το Ινστιτούτο Εξωτερικών Υποθέσεων της Σουηδίας με το Πανεπιστήμιο Lund και υπογραφή του διακεκριμένου συγγραφέως Staffan Stolpe το 1995 σε μελέτη τους για την ταυτότητα της Μακεδονίας έγραψαν: «Όλοι και οι υπουργοί της Ευρώπης πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η Ιστορία της Μακεδονίας δεν είναι Ιστορία μόνο των Ελλήνων, αλλά και ημών των Ευρωπαίων, διότι οι Μακεδόνες διέδωσαν τον Ελληνικό Πολιτισμό στην Ευρώπη και τον κόσμο ολόκληρο».

Αλλά και στη λωρίδα της αρχαίας Μακεδονίας που κατέλαβαν οι Σέρβοι υπάρχει καταλυτικό στοιχείο για την ταυτότητα των Μακεδόνων ως Ελλήνων, διότι η πόλη Μοναστήρι, σήμερα Μπίτολα, όταν το 1912 κατέλαβαν οι Σέρβοι είχε 17 ελληνικά σχολεία.

Το ντοκιμαντέρ του Φώτη Κωνσταντινίδη με τίτλο «Μακεδονία-Ελληνιστική Εποχή μέχρι την Ασία», όπου ξένοι ειδικοί και αρχαιολόγοι, που έκαναν ανασκαφές στην Ασία με την προβολή τόπων με τις ελληνικές επιγραφές και τα νομίσματα Μακεδόνων Βασιλέων, δεν επιτρέπουν αμφισβήτηση της ταυτότητας των Μακεδόνων ως Ελλήνων.

Διά τους ανωτέρω λόγους και πολλούς άλλους, η ονομασία του κράτους των Σκοπίων υποχρεώνει να μη γίνει δεκτή η προτεινόμενη ονομασία.

Οι Σκοπιανοί ίσως προβάλλουν ότι η Μακεδονία είναι το συνταγματικό όνομα της χώρας τους. Τον ισχυρισμό αυτό απέρριψε ο αείμνηστος Πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Μακεδών Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο οποίος στην από 3.1.1992 επιστολή του έγραψε: «…Η Δημοκρατία αυτή ούτε εθνολογικά ούτε ιστορικά έχει το δικαίωμα να ονομάζεται Μακεδονία… Ιστορικά διότι οι Σλάβοι έφτασαν στη Βαλκανική χίλια χρόνια μετά το θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Εθνολογικά γιατί η χώρα τους κατοικείται από Αλβανούς, Τούρκους, Τσιγγάνους και Σλάβους που καμία σχέση δεν έχουν με Μακεδόνες».

Το επιχείρημα ότι μοιράστηκε η Μακεδονία μεταξύ Ελλάδος-Σερβίας-Βουλγαρίας είναι απορριπτέο επίσης, διότι καμία Συνθήκη δεν αναφέρει ότι μοιράστηκε η Μακεδονία. Τα σύνορα Ελλάδος-FYROM είναι οι γραμμές που κατείχαν οι στρατοί των χωρών τους την ημέρα της ανακωχής. Η Συνθήκη του Βουκουρεστίου (1913) μετά την ήττα της Βουλγαρίας όρισε τα σύνορα των βαλκανικών χωρών που πολέμησαν κατά της Βουλγαρίας. Κανένα προηγούμενο δεν υπάρχει ότι χώρα που καταλαμβάνει τμήμα άλλης χώρας δεν έχει ονομάσει το τμήμα αυτό με το όνομα που είχε. Η Τουρκία κατέλαβε την Ιωνία (Μ. Ασίας). Δεν την ονομάζει Ιωνία ούτε και τους Τούρκους Ίωνες.

Η Μακεδονία ως επαρχία της Ελλάδας υπάρχει από τον 8ο αιώνα π.Χ.

Η Μεγάλη Βρετανία όταν έγινε μέλος της Ε.Ε. δεν έγινε δεκτή με το όνομα αυτό διότι αντέδρασε η Γαλλία, η οποία έχει επαρχία που ονομάζεται Βρετάνη και μπορούσε να δημιουργηθεί πρόβλημα και έγινε δεκτή στην Ε.Ε. με το όνομα Ηνωμένο Βασίλειο.

Κατά ποίαν λογική όταν η Ελλάδα έχει επαρχία που ονομάζεται Μακεδονία θα δεχθεί να ονομάζονται τα Σκόπια Δημοκρατία «Μακεδονίας-Βαρντάσκα».

Κατόπιν των ανωτέρω, η ονομασία της Δημοκρατίας αυτής μπορεί να λάβει οποιοδήποτε όνομα θέλει (Δημοκρατία Παιονίας ή Δημοκρατία των Σκοπίων) αλλά δεν δικαιούται να έχει τη λέξη «Μακεδονία», όπως διακήρυξε και το Συμβούλιο Κορυφής της Λισσαβόνας.

Οι Σκοπιανοί, προβάλλοντας ότι είναι Μακεδόνες, επιδιώκουν να οικειοποιηθούν την ιστορία και πολιτιστική κληρονομιά της Μακεδονίας (Αεροδρόμιο Μεγάλου Αλεξάνδρου, Αποστόλου Παύλου και αγάλματα) και υπάρχουν ανιστόρητοι και αφελείς που παραπλανήθηκαν από την προπαγάνδα ενός μονοκομματικού καθεστώτος.

Τέλος, δεν είναι τυχαίο ότι 340 καθηγητές πανεπιστημίων, Αμερικής και άλλων χωρών, με επιστολή τους στο νέο πρόεδρο των ΗΠΑ Ομπάμα ζητούν να ανακαλέσει την απόφαση του προέδρου Μπους (υιού), ο οποίος την επομένη της δεύτερης εκλογής του ως προέδρου ονόμασε τα Σκόπια «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Ο Βούλγαρος πρόεδρος Ζέλεφ, στη Σουηδία το 1993, ερωτηθείς από δημοσιογράφο σουηδικής εφημερίδας για τη «Δημοκρατία της Μακεδονίας», είπε: «Είναι δημιούργημα μεταπολεμικό της Κομιντέρν και έγκλημα Τίτο-Στάλιν».
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ

14 σχόλια:

  1. Πληρέστατο άρθρο, αν και αυτά έχουν κατά κόρον γραφτεί και λεχθεί. Το λάθος της Ελλάδος ήταν ότι δεν αντέδρασε εγκαίρως, μόλις δηλαδή βγήκε από τον αδελφοκτόνο εμφύλιο το 1949.

    Ο "μακεδονισμός" είναι κάτι για το οποίο κόπτονται μόνον οι Σλάβοι (70% των κατοίκων) των Σκοπίων. Οι υπόλοιποι δεν ενδιαφέρονται γι αυτόν.

    >Η Τουρκία κατέλαβε την Ιωνία (Μ. Ασίας). Δεν την ονομάζει Ιωνία ούτε και τους Τούρκους Ίωνες.<

    Ονομάζει την Ελλάδα Ιωνία (Γιουνάν), όπως και όλοι οι Ασιάτες.

    Όμως, εδώ και μερικά χρόνια, προσπαθούν να αναθεωρήσουν την Ιστορία, με τα γνωστά "Όμηρος = Ομέρ πασάς", "Αγαμέμνων = Μέμνων Αγάς" κλπ., που ούτε οι ίδιοι πιστεύουν και να αποδείξουν ότι οι Τούρκοι ήσαν οι αυτόχθονες κάτοικοι της Μ. Ασίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 168 π.χ. ΠΥΔΝΑ ΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΡΩΜΑΙΩΝ .ΝΙΚΗΤΕΣ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΤΟΥ ΑΙΜΙΛΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ .ΠΗΡΑΝ ΩΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥΣ 1.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΑΧΑΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ,ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ "ΠΟΛΥΒΙΟ"ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ "ΔΙΑΙΟ"ΚΑΙ "ΚΡΙΤΟΛΑΟ"ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΟΠΕΤΡΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ Κ ΚΑΒΑΦΗΣ ΤΟ 1923 ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ" ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΙΗΜΑ "ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΧΑΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝΤΕΣ".ΑΡΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ Η ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΚΕΔΝΟ ΜΑΚΕΔΑΝΟ ΑΡΚΑΔΑ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΒΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ...ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ? "ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"ΔΙΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο τρόπος σκέψης των ξένων σε ότι αφορά τις κοινωνικές, εθνοτικές και πολιτικές αντιλήψεις περί ταυτότητας και αυτοπροσδιορισμού είναι διαφορετικός από ότι μας σερβίρουν διάφορα ΜΜΕ.Το άρθρο σαφώς και δεν δίνει την σωστή εικόνα στον μέσο Έλληνα πολίτη για το πως οι ξένοι αντιλαμβάνονται όλες αυτές τις παραμέτρους και συνθήκες που ανέφερα. Το φαινόμενο της ταυτότητας εξετάζεται τόσο με την ευρεία έννοια της διάκρισης μιας ομάδας ανθρώπων από άλλες με βάση ορισμένα κοινά πολιτισμικά χαρακτηριστικά όσο και με τη στενότερη έννοια της «εθνοτικής» ή της «εθνικής» ταυτότητας, που έχουν σημείο αναφοράς τα σύγχρονα έθνη και κράτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΠΓΔ Σκοπίων χωρίζεται σε περιφέρειες: Μία από αυτές είναι της πόλης των Σκοπίων, μία λέγεται Πελαγονία με πρωτεύουσα το Μοναστήρι και οι υπόλοιπες είναι του τύπου Βορειο τμήμα κτλ.

    Πελαγονία υπήρχε και στην αρχαιότητα και ήταν περιοχή της Αρχαίας Άνω Μακεδονίας περίπου στην ίδια περιοχή που υπάρχει η σκοπιανική περιφέρεια, μόνο που το νότιο κομμάτι της ήταν εντός σημερινού ελληνικού εδάφους.

    Μην ξεχνάμε επίσης:
    - Το όνομα Σκόπια προέρχεται από την ελληνική λέξη σκοπιά
    - Η γραφή τους είναι κυριλλική (λατινική+ελληνική, στην ουσία μόνο ελληνική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για μένα το σημαντικότερο αποδεικτικό στοιχείο βρίσκεται στην Παλαιά Διαθήκη (στον Δανιήλ αν θυμάμαι καλά), όπου γίνεται λόγος για τον Αλέξανδρο Βσιλέα των Ελλήνων. Μάλιστα πρόκειται για προφητεία.
    Δυστυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο, να χρειάζεται, να αποδείξουμε τα αυταπόδεικτα. Εδώ έχουμε όλο το γενεαλογικό δέντρο όλων των Ελλήνων βασιλέων, αρχής γενομένης από τον Δευκαλίωνα, αλλά και πιό πίσω. Άντε ν' αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Αλλά, όταν ο κάθε ένας επικαλείται τη νεοταξική αρχή του αυτοπροσδιορισμού, τι περιμένεις; Γι' αυτό εγώ πάντα επικαλούμε το γιαταγάνι μου.
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ἡ Παιονία εἶναι τόσον ἑλληνικὴ ὅσον καὶ ἡ Μακεδονία ἢ ἡ Πελοπόννησος. Ἦταν σύμμαχος δὲ τῶν Ἀθηναίων μέχρι τῆς κατακτήσεώς της ὑπὸ τοῦ Φιλίππου Βʹ, πατρὸς τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου τῷ 455 – 454 π.Χ.. Ὅλοι οἱ βασιλεῖς τῶν Παιόνων ἔφεραν ἑλληνικὰ ὀνόματα (Ἄγις, Λύκκειος, Πατράος, Αὐδολέων, Ἀρίστων, Δροπίων). Ἄρα τὸ κράτος τῶν Σκοπίων σήμερον συνίσταται ἐξ ὁλοκλήρου εἰς ἑλληνικὰς περιοχάς. Οἱ κάτοικοί του δὲ εἶναι ἀπόγονοι τῶν ἀρχαίων Παιόνων καὶ Μακεδόνων (ὅσον καὶ οἱ κάτοικοι τῆς ἐλευθέρας Μακεδονίας) καὶ μόνον γλωσσικῶς καὶ κατὰ συνείδησιν ἐκσλαβισθέντες λόγῳ τοῦ ἀνθελληνισμοῦ τῶν ἐξουσιῶν δύο καὶ πλέον χιλιετιῶν καὶ ἄρα τῆς ἀπαγορεύσεως τῆς ἑλληνικῆς παιδείας καὶ συνειδήσεως. Οἱ δὲ εἰσρεύσαντες Σλάβοι εἰς τὴν χερσόνησον τοῦ Αἵμου δὲν ἦταν παρὰ ὀλίγαι χιλιάδες λῃστοσυμμοριτῶν, ὅπως ἐξ ἄλλου καὶ οἱ Τοῦρκοι, ἀνίκανοι νὰ ἐπιφέρουν ὁποιανδήποτε ἀνθρωπολογικὴν ἀλλοίωσιν εἰς τὰς περιοχάς, ἃς κατέκτων, οἱ οποῖοι ἐχρησιμοποιήθησαν ὑπὸ τοῦ ἀνθελληνικοῦ «Βυζαντίου» ὡς στρατιῶται, πρὸ κειμένου νὰ διατηροῦν τὰ σύνορα καὶ τὴν ἠρεμίαν τῶν ὑποδουλωμένων Ἑλλήνων τῶν περιοχῶν αὐτῶν. Μετὰ ἀπὸ καιρὸν κατώρθουν αὐταὶ αἱ ἰσχναὶ μειονότητες νὰ προσεταιρισθοῦν τὸν ὑποφέροντα λαὸν καὶ νὰ ἐπαναστατήσουν κατὰ τῆς κεντρικῆς ἐξουσίας (π.χ. πόλεμοι τοῦ «Βυζαντίου» μὲ τοὺς «Βουλγάρους», εἰς τὴν πραγματικότητα Ἕλληνας Θρᾴκας). Ὁ ἀφελληνισμός των ἐπετάθη καὶ διὰ τῆς ἐφευρέσεως τοῦ κυριλλικοῦ ἀλφαβήτου, ἐν ᾧ μέχρι τότε ἐχρησιμοποίουν τὸ ἑλληνικόν.
    Ἐκ τῶν ἀνωτέρω συνάγεται, ὅτι πραγματικῶς ἑλληνικὴ πολιτικὴ θὰ ἦταν ὁ προσεταιρισμὸς τῶν Σκοπιανῶν (Μακεδόνων καὶ Παιόνων), ἐκ τῶν ὁποίων οὐδένα κίνδυνον διατρέχει ἡ Ἑλλάς, ὅπως δὲν διατρέχει κίνδυνον ἐκ τῆς Κύπρου (*). Ἐὰν ἠκολουθεῖτο τοιαύτη πολιτική, τῶρα θὰ ὑπῆρχαν τρία σύμμαχα ἑλληνικὰ κράτη καὶ ἡ Ἑλλὰς θὰ ἐθεωρεῖτο μητέρα ὅλων. Ἀντιθέτως προτιμήθηκε ἡ ἐχθρικὴ ἀντιμετώπισις μίας κατὰ βάθος φιλελληνικῆς ἐπιλογῆς τῶν βορείων γειτόνων μας. Καὶ μετὰ παραπονοῦνται οἱ Ῥωμιοὶ διὰ τὰς προκλήσεις τῶν Σκοπιανῶν. Τί περίμεναν δηλαδή; Νὰ τὸ βάλουν κάτω; Μήπως ἐπιθυμοῦν νὰ ἀπαγορεύσουν εἰς τοὺς ξένους νὰ φέρουν ὀνόματα, ὅπως Alexander, Nickolas, Penelope, Helen; Μήπως ἐπιθυμοῦν νὰ ἀπαγορεύσουν τὴν οἰκοδόμησιν ἑλληνικοῦ ῥυθμοῦ βουλευτηρίων, δικαστηρίων, δημαρχείων κ.ἄ. εἰς τὰς ξένας πρωτευούσας; Καὶ τί θὰ πράξῃ ἡ Ἑλλάς, ἐὰν ἡ Τουρκία μετονομασθῇ κάποτε εἰς Ἰωνίαν;
    * Ἐὰν κάποιος ἀντιτείνῃ, ὅτι οἱ Κύπριοι ἔχουν ἑλληνικὴν συνείδησιν, ἐν ᾧ οἱ Σκοπιανοὶ ὄχι, ἂς λάβῃ ὑπ’ ὄψιν, ὅτι ὑπὲρ τὰς 200.000 κατοίκων τῶν Σκοπίων (κατ’ ἄλλους πολὺ περισσότεροι, ἴσως 400.000) εἶναι ἑλληνόφωνοι καὶ κατὰ συνείδησιν Ἕλληνες Μακεδόνες, οἱ δὲ λοιποὶ θὰ ἐπανελληνίζοντο τάχιστα, ἐὰν ἠκολουθεῖτο μία εἰλικρινῶς φιλικὴ ἐκ μέρους μας πολιτικὴ ἔναντί των. Ἂς λάβῃ ἐπίσης ὑπ’ ὅψιν, ὅτι πολλοὶ κάτοικοι τῶν Σκοπίων σπουδάζουν σήμερον (μὲ αὐτὴν τὴν πολιτικήν μας) εἰς ἑλληνικὰ πανεπιστήμια. Εἰς τελικὴν ἀνάλυσιν εἶναι προτιμώτερον νὰ ἔχῃς πρόγονον τὸν Ἀλέξανδρον καὶ τὸν Ἀριστοτέλην ἢ τὸν Κρούταγον καὶ τὸν Σαμουήλ.
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρὸς Διαῖον:
    Σημειωθήσθω, Διαῖε, ὅτι κατὰ τὴν μάχην τῆς Πύδνας, ὅταν ἡ μακεδονικὴ φάλαγξ καταδιώκουσα τοὺς Ῥωμαίους ἀνήλθε εἰς υψηλὸν ἔδαφος καὶ διεσπάσθησαν αἱ γραμμαί της, εἰσῆλθαν μεταξὺ αὐτῶν οἱ βαρέως ὡπλισμένοι Ῥωμαῖοι καὶ τὴν διέλυσαν. Εἰς τὸ κρίσιμον τοῦτο σημεῖον θὰ ἠδύναντο οἱ Μακεδόνες ἱππεῖς νὰ σῴσουν τὴν φάλαγγα, ἀλλ’ αὐδὲν ἔπραξαν. Τὸ γεγονὸς τοῦτο ἐγείρει πολλὰ ἐρωτηματικὰ καὶ μάλιστα καθιστᾷ πιθανὸν οἱ εὐγενεῖς Μακεδόνες, οἵτινες ἀπετέλουν τὸ ἱππικόν (καὶ ἐν γένει ἡ πλουτοκρατία ὅλης τῆς Ἑλλάδος), νὰ εἶχε συμφωνήσει μὲ τοὺς Ῥωμαίους τὴν παράδοσιν τῆς χώρας πρὸς ἀνατροπὴν τῶν δημοκρατικῶν καὶ φιλελευθέρων θεσμῶν, ὅπου αὐτοὶ ὑπῆρχαν ἢ ἦταν πιθανὸν νὰ ἐπικρατήσουν. Πρὸς τὴν σκέψιν αὐτὴν ὁδηγεῖ καὶ τὸ γεγονός, ὅτι ὁ Περσεὺς εἶχε κάνει πολλὰ φιλολαϊκὰ ἀνοίγματα, πρᾶγμα ποὺ τὸν ἔκανε πολὺ ἀγαπητὸν εἰς τὸν λαόν (καὶ ηὔξησε τοὺς ἀριθμοὺς τῶν στρατολογηθέντων) καὶ μισητὸν εἰς τοὺς εὐγενεῖς. Κάτι ἀνάλογον συνέβη καὶ εἰς τὸ Ἀνατολικὸν Ῥωμαϊκὸν κράτος, ὅταν ἡ «Ἐκκλησία» καὶ οἱ εὐγενεῖς τὸ παρέδωσαν εἰς τοὺς Τούρκους, οἱ ὁποῖοι θὰ ἔπρεπε κανονικῶς νὰ ἀποτελέσουν ἕνα ἐλάσσονος σημασίας ἐπεισόδιον τῆς Ἱστορίας, πρὸ κειμένου νὰ ἀποτρέψουν τὸν ἐξελληνισμόν του. Τὸ αὐτὸ συμβαίνει καὶ σήμερον. Ὀλίγαι οἰκογένειαι στηρίζουν τὴν ἐξουσίαν των καὶ τὴν δυνάστευσιν τοῦ λαοῦ εἰς τοὺς ξένους, εἰς τοὺς ὁποίους ἔχουν πωλήσει τὴν χώραν ὑποθηκεύοντες τὸ μέλλον της. Καὶ τὰ τρία αὐτὰ παραδείγματα ὑποδεικνύουν κατὰ τὸν πλέον ἐναργῆ τρόπον τὸ λεγόμενον, ὅτι τὸ χρῆμα δὲν ἔχει πατρίδα. Ὀλίγοι ἀπάτριδες, προδόται ἐναντίον τῶν συμφερόντων τοῦ Ἔθνους.

    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρὸς Δῆμον Τσέλιον:
    Εἰς τὸ βιβλίον «Δανιὴλ» τῆς Π. Διαθήκης ἀναφέρεται:
    «Καὶ ὁ τράγος τῶν αἰγῶν βασιλεὺς τῶν Ἑλλήνων ἐστί· καὶ τὸ κέρας τὸ μέγα τὸ ἀνὰ μέσον τῶν ὀφθαλμῶν αὐτοῦ, αὐτὸς ὁ βασιλεὺς ὁ πρῶτος. Καὶ τὰ συντριβέντα καὶ ἀναβάντα ὀπίσω αὐτοῦ τέσσαρα κέρατα, τέσσαρες βασιλεῖς τοῦ ἔθνους αὐτοῦ ἀναστήσονται οὐ κατὰ τὴν ἰσχὺν αὐτοῦ. Καὶ ἐπ’ ἐσχάτου τῆς βασιλείας αὐτῶν, πληρουμένων τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν, ἀναστήσεται βασιλεὺς ἀναιδὴς προσώπῳ διανοούμενος αἰνίγματα. Καὶ στερεωθήσεται ἡ ἰσχὺς αὐτοῦ καὶ οὐκ ἐν τῇ ἰσχύι αὐτοῦ, καὶ θαυμαστῶς φθερεῖ καὶ εὐοδωθήσεται καὶ ποιήσει καὶ φθερεῖ δυνάστας καὶ δῆμον ἁγίων. Καὶ ἐπὶ τοὺς ἁγίους τὸ διανόημα αὐτοῦ, καὶ εὐοδωθήσεται τὸ ψεῦδος ἐν ταῖς χερσὶν αὐτοῦ, καὶ ἡ καρδία αὐτοῦ ὑψωθήσεται, καὶ δόλῳ ἀφανιεῖ πολλοὺς καὶ ἐπὶ ἀπωλείας ἀνδρῶν στήσεται καὶ ποιήσει συναγωγὴν χειρὸς καὶ ἀποδώσεται».
    Εἶναι ἐμφανές, ὅτι πρόκειται περὶ ἑνὸς ἀνθελληνικοῦ κειμένου, ἄλλωστε ἅπασα ἡ Π. Διαθήκη γέμει ἀνθελληνισμοῦ. Ὁπωσδήποτε δὲ οὐδόλως ἀποτελεῖ τὸ «σημαντικώτερον ἀποδεικτικὸν στοιχεῖον…», ὡς γράφεις. Δι’ ὅτι οὔτε κατὰ διάνοιαν ἔχει ἕνα κείμενον ἑνὸς μικροῦ, ἀξέστου καὶ βαρβάρου λαοῦ τὴν ἀξίαν πολυπληθεστάτων ἄλλων στοιχείων ἐκ τῆς Ἱστορίας, τοῦ Πολιτισμοῦ καὶ τῶν κειμένων μεγάλων συγγραφέων ἀνὰ τοὺς αἰῶνας, πρὸς τοὺς ὁποίους εἶναι ὕβρις καὶ νὰ συγκριθῇ κὰν ὁ συγγραφεὺς τοῦ «Δανιήλ». Ὅσον ἀφορᾷ εἰς τὰς ὑποτιθεμένας προφητείας, τὸ κείμενον ἐγράφη πολὺ μετὰ τὰ γεγονότα, τὰ ὁποῖα ἐξιστορεῖ, καὶ μάλιστα ἐκ τῆς ἰουδαϊκῆς πλευρᾶς, καὶ ἁπλῶς ἀπεδόθη εἰς τὸν ὑποτιθέμενον «Δανιήλ», ὁ ὁποῖος πιθανώτατα οὐδέποτε ὑπῆρξεν, ὅπως καὶ τὰ πλεῖστα πρόσωπα τῆς Π. Διαθήκης. Πρόκειται δηλαδὴ περὶ μίας ἀπάτης, γνωστῆς καὶ συνήθους τακτικῆς τῶν Ἑβραίων ἀνὰ τοὺς αἰῶνας.
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥΠΕΡΧΟΝΤΑ ΤΟ 318 π.χ.Ο ΠΟΛΥΠΕΡΧΩΝ ΥΠΗΡΞΕ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.Ο ΚΑΣΣΑΝΔΡΟΣ ΓΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΤΡΟΥ,ΚΗΡΥΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΕΣ{ΚΟΙΝΟΝ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ]ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΑΝ ΤΗ ΦΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΣΣΑΝΔΡΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ [Ο ΠΟΛΥΠΕΡΧΩΝ]ΝΑ ΠΟΛΙΟΡΚΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΙΝ ΤΩΝ ΑΡΚΑΔΩΝ.ΔΟΔΩΡΟΥ ΣΙΚΕΛΙΩΤΗ ΙΗ ΒΙΒΛΙΟ.ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ.Ο ΔΑΜΙΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΧΕ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΣΤΙΣ ΙΝΔΙΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥΣ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ?ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΔΑΜΙΣ ΚΑΡΦΩΣΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΥΡΕΣ ΠΥΚΝΑ-ΠΥΚΝΑ ΚΑΡΦΙΑ ΑΝΟΙΞΕ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ ΟΡΥΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΕΠΑΣΕ ΜΕ ΧΩΜΑ...ΕΤΣΙ ΚΑΡΦΩΘΗΚΑΝ ΕΠΑΝΩ ΟΙ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ ...ΚΑΙ ΝΙΚΗΣΑΝ ΟΙ ΑΡΚΑΔΕΣ....Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ...ΔΙΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενί Έλληνι
    Στέκομαι μόνο στο:''Καὶ ὁ τράγος τῶν αἰγῶν βασιλεὺς τῶν Ἑλλήνων ἐστί''. Στα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως μαζί σου και επαυξάνω.
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν υπαρχει στην παγκοσμια 'κοινοτητα' των αρχαιολογων καμια αμφιβολια για το αν η μακεδονια ειναι ελληνικη ἠ οχι, το θεμα ειναι καθαρα πολιτικο, ενα κακο και χοντρο ψεμα που πηγαζει απο τη λογικη του διαιρει και βασιλευε (των φιλων και συμμαχων μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι σχετικά πρόσφατα οι αρχαιολόγοι δεν είχαν αποδείξεις -τουλάχιστον όχι αδιάψευστες- για την ελληνικότητα των μακεδόνων. Οι ανακαλύψεις της Βεργίνας νομίζω άρχισαν να ξεκαθαρίζουν το θέμα.
    Απο όλα όσα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια η επιστολή των 340 ακαδημαϊκών στον Ομπάμα είναι ό,τι πιο ουσιώδες.
    Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης των σκοπιανών δεν μπορούμε να το ανατρέψουμε, μπορούμε όμως να κάνουμε τόσο ξεκάθαρη την ελληνικότητα της αρχαίας μακεδονίας ώστε όλος ο κόσμος να καταλάβει επιτέλους την γελοιότητα της απόπειρας των σκοπιανών να οικειοποιηθούν την δική μας ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το άρθρο είναι πολύ καλό, σαφές και κατατοπιστικό. Εξηγεί με απλά λόγια και ιστορικές αναφορές γιατί οι Σκοπιανοί δεν δικαιούνται το όνομα "Μακεδονία".
    Το Vardarska Banovina είναι μια χαρά. Η ονομασία "Μακεδόνες" δόθηκε από τον Τίτο, για κάποιους ειδικούς λόγους εκείνης της εποχής, που δεν υφίστανται τώρα.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΤΟΝ "ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟ" .ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΔΗΘΕΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΑΧΑ ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗΚΟΤΗΤΑ ...ΚΕΝΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΛΕΞΕΙΣ.ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΗΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΔΟΓΜΑ=ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ .ΤΑΧΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΕΣ ΜΟΥΣΛΙΜ ΙΟΥΔΙΜ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΜ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΕ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑΚΑΚΑ...ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΣ?η ΦΟΡΑΝΕ ΜΙΝΙ?ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΑΧΑΤΕΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΔΥΝΑΜΟΣ...ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΧΑΙΡΕ?ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕ ΧΑΙΡΕ? ΔΙΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.