24/1/11

ΕΞΕΥΡΩΠΑΙΣΜΟΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΥΠΟΤΑΓΗΣ

Γράφει: ο Αντώνης Ανδρουλιδάκης* 

Όταν ο Κοραής άλλαζε το όνομα του κράτους της Φραγκίας -που προερχόταν φυσιολογικά από το France- σε Γαλλία και τους κατοίκους του από Φράγκους σε Γάλλους, επιχειρούσε ουσιαστικά να αναβαπτίσει τη δυτική αποικιοκρατία, που σαν τέτοια ήταν οριστικά καταδικασμένη στη συνείδηση του ελληνικού έθνους.
Έτσι στα χρόνια που κύλησαν, κανείς δεν αναρωτιέται πλέον γιατί και με ποια ετυμολογία ο Φράγκος ονομάζεται πλέον Γάλλος. Αυτή η επιτυχής αναβάπτιση, είναι ένα ελάχιστο δείγμα, ενός ολοκληρωμένου συστήματος αποδόμησης του ελληνικού κόσμου και παρασιτικής πρόσδεσης του στο δυτικό Ιmperium.
Από τότε και μέχρι και σήμερα, κοντά 200 χρόνια «ελεύθερου» εθνικού βίου, το ίδιο αυτό το σύστημα αποδόμησης εμμένει να  «αναβαπτίζει» και να εξωραΐζει κατ’ εξακολούθηση τη δυτική αποικιοκρατία.
Από τότε και μέχρι και σήμερα, η δυτική αποικιοκρατία και κυριαρχία μεταμορφώνεται στη συνείδηση του λαού σε πρότυπο-αιτούμενο υπόδειγμα κοινωνικής ευζωίας και λειτουργικότητας.  Οι έννοιες του εκσυγχρονισμού, του εξορθολογισμού και του εξευρωπαϊσμού, κατέληξαν σήμερα σχεδόν ταυτόσημες. Ανάλογα η «δυστυχία του να είσαι Έλληνας» ορίζεται πλέον ως η απόσταση από τον ζητούμενο εξευρωπαϊσμό. “Εύλογα”, κάθε είδους αδυναμία ή έλλειμμα αποδίδεται όχι στο δυτικό αποικιοκρατικό έλεγχο επί του ελλαδικού κράτους, αλλά στην ελληνική κληρονομιά του κράτους και των παραδόσεων του. Κάθε τι ελληνικό καταδικάζεται στη σιωπή και στην αφάνεια ενώ ότι καταφέρνει να επιζήσει υφίσταται μια άνευ προηγουμένου διαστρέβλωση και συκοφάντηση ή  “ακινδυνοποιείται” ως μουσειακό έκθεμα.
Αν όπως ορίζει ο Κίρκεγκαρντ «ο φθόνος είναι κατακερματισμένος θαυμασμός», εδώ ο ορισμός του φθόνου συναντά το πλήρες περιεχόμενο του. Αναφέρω εντελώς ενδεικτικά το διοικητικό σύστημα των κοινοτήτων το οποίο αντλούσε τις πηγές του αδιάλειπτα ήδη από τις αρχαίες αμφικτιονίες και το οποίο συνέτριψε η Βαυαροκρατία στην πρώιμη φάση του ελλαδικού κρατιδίου, για να εγκαθιδρύσει το συγκεντρωτικό μοναρχικό πολίτευμα που εξυπηρετούσε τις αποικιοκρατικές επιδιώξεις της. Το ότι -με άλλα λόγια- η χώρα δεν διαθέτει σήμερα ικανό σύστημα αποκεντρωμένης περιφερειακής ανάπτυξης δεν οφείλεται κατ’ ουδένα τρόπο στην ελληνική κληρονομιά και παράδοση, αλλά ακριβώς στην υποχώρηση και στρέβλωση αυτής της παράδοσης από τους δυτικούς επικυρίαρχους. Είναι δε ακόμη πιο εντυπωσιακό ότι οι δυτικοί υιοθέτησαν για λογαριασμό τους και εφάρμοσαν με ευλάβεια (βλέπε στο παράδειγμα μας τα καντόνια που σχεδίασε ο Καποδίστριας στην Ελβετία), ότι καταδίκασαν και αποδόμησαν με μένος στον ελληνικό χώρο.
Όμως το σύστημα αποδόμησης του ελληνικού κόσμου και παρασιτικής πρόσδεσης του στο δυτικό κοσμοσύστημα έχει και σήμερα τους «άξιους» συνεχιστές και εκπροσώπους του.
Δεκάδες δημοσιογράφοι, καθηγητάδες και διανοούμενοι της δεκάρας, με αναλυτικό ύφος γραφής ανάλογο ενός μαθητή γυμνασίου και ήθος υπάκουου υπαλληλίσκου, καταγγέλλουν τον Τόπο και την Πατρίδα, το Λαό και το Έθνος, την Ιστορία και την Κληρονομιά, το μεδούλι του τρόπου μας, ως υπεύθυνους για τη χρεωκοπία. Ως υπεύθυνους δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν. Ακόμη και η φοροαποφυγή ερμηνεύεται ως κληρονομιά μιας στρεβλής αντίληψης της σχέσης πολίτη-κράτους που αποδίδεται στις έξεις που δημιούργησε η οθωμανική τυρρανία. Κουβέντα για τη σπάταλη και διευθαρμένη πολιτική τάξη, κουβέντα για την αυτονόμηση των εσόδων του κράτους που κατανέμονται άσχετα με την ίδια την κοινωνία και τις ανάγκες της. Κουβέντα για την φοροδιαφυγή στην εσπερία ή μήπως είναι ελληνικό φαινόμενο; Κουβέντα για το ενδεχόμενο η φοροδιαφυγή να αποτελεί -ίσως και- οιωνεί πράξη εθνικής αντίστασης, αφού στερεί από τους διαχειριστές του συστήματος την οικονομική δυνατότητα να παραδώσουν τους πόρους της κοινωνίας στους διεθνείς πάτρωνες τους.
Αντίθετα, αυτοί οι ίδιοι οι απολογητές της υποταγής του τόπου, έχουν ενιαία στάση και στα υπόλοιπα θέματα που αφορούν στην εξυπηρέτηση των ευρύτερων συμφερόντων της δύσης. Οι ίδιοι άνθρωποι που υπερασπίστηκαν το διαλυτικό σχέδιο Ανάν, υπερασπίστηκαν επίσης τους βομβαρδισμούς στη Σερβία και την εισβολή στο Ιράκ. Οι ίδιοι που υπερασπίστηκαν τον σημιτικό εξευρωπαϊσμό/εκσυγχρονισμό, δηλαδή την ακόμη μεγαλύτερη εξάρτηση της χώρας από το ευρωπαϊκό χρηματιστικό κεφάλαιο, οι ίδιοι υπερασπίστηκαν τη Μαδρίτη και την τραγωδία των Ιμίων, οι ίδιοι υπερασπίστηκαν την παράδοση του Οτσαλάν αλλά και τη διεξαγωγή της αθλιότητας των Ολυμπιακών αγώνων. Φανατικοί του νεοφιλελεύθερου Θατσερισμού παλιότερα, έγιναν αργότερα υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Κλίντον  και του μανιχαϊσμού του Μπους, ενώ μόλις πρόσφατα ανακάλυψαν και το λευκό πουκάμισο της αλλαγής του προέδρου Ομπάμα.  Οι ίδιοι κατακεραυνώνουν τον κάθε υπαλληλίσκο ως υπεύθυνο της χρεωκοπίας του σήμερα. Και καθόλου τυχαία, οι ίδιοι υποστηρίζουν τη στρέβλωση της σύγχρονης Ιστορίας μας με τους «συνωστισμούς» στη Σμύρνη και την «προσάρτηση» των νησιών του Αιγαίου. Και επίσης καθόλου τυχαία, οι ίδιοι υποστηρίζουν την προώθηση της ελληνοτουρκικής φιλίας, με την στρατηγική του κατευνασμού, των κοινών επιχειρήσεων και των συνεχών παραχωρήσεων και υποχωρήσεων.
Πίσω απ’ το «μαζί τα φάγαμε», «καταναλώνουμε περισσότερο απ’ ότι παράγουμε», «ας έρθει η τρόικα να μας σώσει αφού δεν μπορούμε μόνοι μας», «φταίει η ελληνική δημοσιουπαλληλία», «φταίει η φοροδιαφυγή του τάδε ψιλικατζή», «φταίει το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας και παραγωγικότητας»  και τόσα άλλα στερεότυπα, αυτό που μεθοδικά υποκρύπτεται είναι η πραγματική αιτία του ελληνικού προβλήματος. Και αυτή δεν είναι άλλη από την βίαια πρόσδεση της χώρας στη Δύση και μάλιστα ως παρασιτική της απόφυση. Ως εξάρτημα ενός ιμπέριουμ.
Για την κατάντια του τόπου δεν φταίει το έλλειμμα ευρωπαϊσμού και εξορθολογισμού, αλλά το πλεόνασμα της εξάρτησης από τη Δύση.
Άρα, όποιος αποδίδει την σημερινή τραγωδία του τόπου στην απόσταση του από τη Δύση, επιδιώκει ουσιαστικά και συνειδητά να αποκλείσει την πιθανότητα μιας εθνικής αφύπνισης που θα οδηγούσε στην διεκδίκηση της εθνικής μας ανεξαρτησίας και στην ολοκλήρωση του ’21. Όποιος αποδίδει το ελληνικό πρόβλημα στην απόσταση του κράτους και της κοινωνίας μας από τη Δύση, επιδιώκει ουσιαστικά την διαιώνιση της εθνικής εξάρτησης από το δυτικό κοσμοσύστημα.
Το να αυτομαστιγωνόμαστε γιατί δεν έχουμε γίνει ακόμη «εφάμμιλοι των καλυτέρων ευρωπαϊκών», είναι σαν να απαιτούμε από ένα όργανο σαν την σκωληκοειδή απόφυση να γίνει καρδιά ή πνεύμονας.  Και γνωρίζουν πολύ καλά όσοι «διαμαρτύρονται» για κάτι τέτοιο, ότι αυτό είναι ανέφικτο. «Διαμαρτύρονται» μόνο για να μην γίνει αντιληπτή αυτή η πραγματικότητα. Για να αποκρύψουν σαν νέοι σταυροφόροι-μισθοφόροι την πραγματική αιτία του ελληνικού προβλήματος. Να μην συνειδητοποιήσει ποτέ η απόφυση, τον πραγματικό της παρασιτικό ρόλο.
Γι’ αυτό, η μόνη μας ελπίδα είναι –κόντρα στην κρατικοδίαιτη και εξωνημένη διανόηση- να αποκατασταθεί στα ίδια τα μάτια μας ο ελληνικός κόσμος και να αποκτήσει ο τόπος μας τη δική του σάρκα, δίχως να είναι απόφυση κανενός. Πρέπει ο τρόπος μας να σαρκωθεί ξανά σε τούτα τα βράχια, αφού πετάξει πρώτα από πάνω του το στενό πανωφόρι που του φόρεσαν με το ζόρι οι ντόπιοι εκπρόσωποι της ευρωπαϊκής τυραννίας του χρήματος και της ευκολίας.
*Ο Αντώνης Ανδρουλιδάκης   είναι οικονομολόγος
Πηγή: http://tonoikaipnevmata.wordpress.com

8 σχόλια:

  1. Περιττευουν τα σχολια.
    Αυτο ειναι το ζητουμενο.
    Εξω οι Τυρρανοκομπλεξικοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΦΥΣΙΜΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ,ΤΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΓΙΑ ΞΑΝΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ΤΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.ΧΟΝΕΨΤΕ ΤΟ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ,ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΠΑΛΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ,ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΦΕΣΙ ΠΟΥ ΘΕΛΑΤΕ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ.ΣΑΡΚΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΝΕΦΡΩΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΜΕΤΕΝΑΣΤΕΣ...
    ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΕΚΡΙΚΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ.
    ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΤΕ, ΑΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΑΘΕΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΕΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΗΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΑΘΕΝΟΘΝ ΓΙΑ ΒΡΕΤΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ...
    ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΗ,ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΤΟΓΑΛΛΟΙ ΚΑΝΑΝΕ...
    ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΛΑΚΙΣΤΙΚΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΟΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣ ΤΡΕΛΛΟΠΑΠΑΔΕΣ.


    ΑΜΕΡΙΚΗ,ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Ελλάδα δεν είναι ούτε Δύση ούτε Ανατολή. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ! Κατά την ταπεινή εκτίμησή μου αυτό πρέπει να έχουμε κατά νου κάθε φορά που σκεφτόμαστε ή δρούμε. Όλα τ' άλλα θα έρθουν φυσιολογικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χάρη στον Κοραή και τους "φωταδηστές", η Ελλάδα έπαψε να παράγει δικό της πολιτισμό. Είναι ένα κακέκτυπο της Δύσης, την οποία έπρεπε να μιμηθεί για να εκπολιτισθεί (sic).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 4:09 μ.μ.

    >Κατά την ταπεινή εκτίμησή μου αυτό πρέπει να έχουμε κατά νου κάθε φορά που σκεφτόμαστε ή δρούμε.<

    Πολύ αργά πια. Τίποτε δεν θα έλθει από δω κι εμπρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ με το άρθρο.

    Καθολικέ Έλλην από την Αμερική,έχεις "ποτιστεί" πολύ από το ξένο περιβάλλον στο οποίο ζεις και κάπως έχασες την μπάλα(εγώ ζούσα στο παρελθόν στη βόρεια Ευρώπη,έχει 12 χρόνια που γύρισα και κατάλαβα ότι το να πας έξω,να γυρίσεις και να ξαναζήσεις εδώ με τα καλά και τα κακά, σε κάνει σοφότερο ΕΝΩ το να πας έξω και να μείνεις εκεί, σε κρατά για πάντα κομπλεξικό Έλληνα που βλέπει μόνο "πόσο πίσω" είναι η Ελλάδα από τις πλούσιες χώρες).

    Τώρα βέβαια,εσύ μάλλον δεν είσαι καν καθολικός,αλλά νεοπαγανιστής δωδεκαθεϊστής και σε τύπους σαν κι εσένα δεν έχω παρά να πω να ψαχτείτε ποιος είναι ο αρχηγός σας,κάτι μου λέει πως είναι σιωνιστής,γι'αυτό και στρέφεστε συνέχεια εναντίον του Χριστού και της Ορθοδοξίας που ενώνει τους Έλληνες.

    Συμφωνώ και με τον 4.09, είμαστε το κέντρο,ούτε Δύση,ούτε Ανατολή ή αν θέλετε και Δύση και Ανατολή.Πάντως Μοναδικοί!Ας προσέξουμε λίγο τον εαυτό μας,όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανατολικά όρια της Δύσης είμαστε. Και σημείο που ακουμπάει σε δυό Ηπείρους και πέντε θάλασσες. Η γεωπολιτική μας θέση είναι από τις σπουδαιότερες της Ευρώπης. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Ανατολικά όρια της Δύσης είμαστε. Και σημείο που ακουμπάει σε δυό Ηπείρους και πέντε θάλασσες. Η γεωπολιτική μας θέση είναι από τις σπουδαιότερες της Ευρώπης. Ελίνα"
    Εξαιρετικο σχολιο ελπιζω να μου δωσεε την αδεια να το χρησιμοποιησω...
    @Ο Κοραης δεν "αναβθμισε" τους Φραγγους σε Γαλλους απλα αναγνωρισε μαι ιστορικη πραγματικοτητα: Oι Φραγκοι ηταν ενας λαος γερμανικης προελευσης ο οποιος κατελαβε την περιοχη που καποτε ονομαζοταν Γαλατια την περιοδο 490-511 μ.Χ.Ακολουθως αυτοι και αλλοι εισβολεις (Βουτγουνδοι και Αλανοι και στην πρωην περιοχη της Αρμορικης Ρωαμαιο-Κελτες προσφυγες απο την Βρεττανια εξ ου και Βρεττανη) εγκατασταθηκαν στην χωρα που κατακτσησαν και αναμιχθυκαν με τους ως επι πλειστον Ρωμαιο-Κελτες κατοικους της Γαλατιας υιοθετωντας κατα κυριο λογο τη γλωσσα και τα ηθη των υποτελων τους (τα γαλλικα ειναι νεο-λατινικη γλωσσα) αφηνοντας ως μονα ιχνη το "Σαλικο" νομικο κωδικα (περι το 450 μ.χ.)και μερικους στραρτιωτικους ορους π.χ. armee αντι exercitum ισως ως εμμεση υπομνηση του τροπου με τον οποιο καταλαβαν αυτη την χωρα.(Οι Ελληνες της Μασσαλιας εξαφανιζονται απο το προσκηνιο ακριωβς αυτην την περιοδο καθως δεν εχουμε ελληνικες επιγραφες στην Μασσαλια μετα τον 6ο μ.Χ αιωνα αν και η τοπικη διαλεκτος της Μασσαλιας φερει "ιχνη" απο τα αρχαια ελληνικα (αιολικη διαλεκτο) συμφωνα με τους γλωσσολογους.
    Δεδομενης λοιπον την προσμιξης των Φρακων με τους Ρωαμαιο-Κελτες και` της συνθεσης τους σε ενα νεο εθνος (εξελιξη ηδη ορατη κατα την διαρκεια του Μεσαιωνα (π.χ. ηδη απο τον 11ο αιωνα οι Γερμανοι χρονικογραφοι αποκαλουσαν την Γαλλια ως την χωρα των Λατινων Φραγκων) δεν ειχε πλεον νοημα να ειχε νοημα να γινεται λογος για Φραγκους και για Γαλατες.Ομολογω οτι δεν γνωριζω με ποια διαδικαδια ο Κοραης καταληξε στον τυπο "Γαλλοι", αλλα μπορω να υποθεσω οτι εξελληνισε τον λατινικο τυπο "Galli" αναγνωριζωντας ετσι το γεγονος οτι οι Γαλλοι ησαν κατα κυριο απογονοι των εκρωμαισμενων Γαλατων.
    Τωρα για την αποκιοκρατια, τον αγαπημενο "μπαμπουλα" διαφορων αριστεριστων και υπερμαχων του αποδομισμου-πολυπολιτισμου, αφοκεντριστων κτλ που την χρησιμοπποιυν "δια πασαν νοσον" η αναφορα της στην περιοδο ειναι ελαφρα αναχρονιστικη καθοτι αυτο το φαινομενο (τουλαχιστον με την εννοια που του δινουμε σημερα) δεν υπηρχε πριν το δευτερο μισο του 19ου αιωνα αρα ΜΕΤΑ την Γαλλικη Επανασταση. Το`τι εγινε την περιοδο 1492-1763 ειναι ενα θεμα που σηκωνει μεγαλη συζητηση και ειναι ασχετο με το αρθρο...Επιπλεον υποπτευομαι οτιηση εχω γραωει πολλα και δεν θελω να ταλαιπωρησω και αλλο τους διαχειριστες του Ινφοργνωνμονα...Καλυνυχτα και ευχαριστω για την κατανοηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.