6/4/11

Τουρκική ακτοπλοϊκή εταιρεία σπάει τις τιμές σε Χίο - Τσεσμέ

Νέες χαμηλότερες τιμές επιθυμεί να προσφέρει η τουρκική εταιρεία «Ege Birlik» (Ενότητα Αιγαίου) στη μεταφορά τόσο επιβατών όσο και εμπορευμάτων.Ο εκπρόσωπος διεθνών σχέσεων της εταιρείας Λορέντζο Αργέντη, που κατάγεται από τη Χίο, ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι άμεσα η «Ege Birlik» θα δρομολογήσει και δεύτερο πλοίο στη γραμμή Χίος - Τσεσμέ, ενώ μέσα στον Μάιο αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή η νέα τιμολογιακή πολιτική με 11 ευρώ εισιτήριο από Χίο - Τσεσμέ με επιστροφή, όταν σήμερα όλα σχεδόν τα γραφεία δουλεύουν με 30 ευρώ το ανάλογο εισιτήριο.

Οικονομικότερες θα είναι οι τιμές και για τη μεταφορά οχημάτων, με 10-20 ευρώ φθηνότερα από τις ισχύουσες τιμές. Ο κυριότερος στόχος της εταιρείας όμως είναι να καταφέρει να πάρει μέρος της πίτας των φορτηγών TIR που σήμερα χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο για να πάνε από Σμύρνη μέσω Ελλάδας στην Ιταλία.

10 σχόλια:

  1. Αυτή την τιμολογιακή πολιτική στα πλοία τους ακολουθούν πάνω απο15ετία οι παραλίμνιοι γείτονες μικροεφοπ(ληστές) του Ελληνικού τουρισμού από τα νησιά μας στην Μικρασία , με αποτέλεσμα τον στραγγαλισμό των Ελληνικών πλοίων που εκτελούν αυτούς τους πλόες. Μακροχρόνιο σχέδιο που θα έχει σαν αποτέλεσμα σε λίγα χρόνια την αποκλειστικότητα μεταφοράς επιβατών-οχημάτων-εμπορευμάτων από και προς τα νησιά του Αν. Αιγαίου μόνο Τουρκικές εταιρείες.
    Η συμφωνία περί αμοιβαιότητας το 2004 Παπανδρέου –Τζέμ, τηρείτε μονόπλευρα από την Ελλάδα . Προσωπικά το πολέμησα για 2 χρόνια με αναφορές σε όλα τα Υπουργεία , γα@@ τα υπουργεία τους , και το μόνο που εισέπραξα ήταν το φοβικό σύνδρομο που τους έχει καταβάλει.
    Για να καταλάβετε , σε ένα τουρκικό πλοίο 6-7 ατόμων το σύνολο των μισθών είναι 2.000- 2.300 ευρώ ,αντίθετα στο Ελληνικό πλοίο μόνο ο μισθός του καπετάνιου είναι 2.500 ευρώ. Στο Ελληνικό πλοίο το πετρέλαιο τράνζιτ 600 ε/τόνος ενώ στους γείτονες το πετρέλαιο επιδοτείται από το κράτος και άλλα πολλά.
    Γι΄ αυτό λοιπόν όσοι πρόκειται να ταξιδέψουν σε αυτές τις γραμμές να διαλέγουν μόνο τα Ελληνικά πλοία.

    Θα είναι όμορφα σου λέω όταν χαράζει στο Αιγαίο
    Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το σήμα πάντως της τουρκικής εταιρίας είναι η ελληνική σημαία!

    το πρόβλημα δεν είναι αν είναι τούρκος ή έλληνας ο εφοπ-ληστής που εκμεταλλεύεται την γραμμή.

    το πρόβλημα είναι ότι σε λίγα χρόνια τα νησιά του ανατολικού αιγαίου θα προμηθεύονται τα πάντα από απέναντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πως είναι δυνατόν να ταξιδέψουμε με ελληνικά πλοία στα νησιά;
    Για Β. Σποράδες θέλουμε γύρω στα 100 το άτομο για πηγαιν'έλα και 220 το αυτοκίνητο άρα για 4 άτομα γίνεται 620 ευρώ + καύσιμα και διόδια πάμε στα 750 ευρώ.
    Έχουν κόψει την Ελλάδα στη μέση χωρίς να χρειαστούν σύνορα.
    Ο Αγούδημος είχε προ καιρού βάλει στη γραμμή το jetferry 1 και το πέρασε σαν ταχύπλοο εξασφαλίζοντας ανάλογο εισητήριο για τους επιβέτες, στη συνέχεια πήγε και είπε πως δεν μπορεί να αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα επειδή ενοχλεί τις ακτές και τους λουόμενους, άρα προσέξτε εξασφάλισε εισητήριο ταχυπλόου και χρόνο περίπου κλασσικού πλοίου!
    Καλό;
    Ναι για τον ίδιο και κακό για εμάς που βλέπουμε τον τόπο μας με τα κυάλια.
    Καλά είναι όταν χαράζει στο Αιγαίο Πετράκη αλλά για όσους είναι εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε συνθήκες οικονομικού πολέμου, όποιος δεν μπορεί να επιβιώσει, αναγκαστικά θα πεθάνει.Ας πεθάνει λοιπόν και κάθε ιδιοκτήτης καικιού που παρίστανε όλα αυτά τα χρόνια τον μεταφορέα-εφοπλιστή.Αυτό το δακρύβρεχτο δήθεν εθνοπατριωτικό παραμύθι, στο όνομα του οποίου οι διάφοροι κατ'επάγγελμα Έλληνες έκαναν τις περιουσίες τους, θα πρέπει να σταματήσει.Κύριοι, έλιωσε η καραμέλα της Ελληνόκτητης νασυσιπλοίας.Χθες διαβάζαμε στο παρόν ιστολόγιο ότι εξαρτήματα των τουρκικών πολεμικών αεροσκαφών κατασκευάζονται από ελληνική αμυντική βιομηχανία.Αυτή είναι -καλώς ή κακώς - η επονομαζόμενη παγκοσμιοποίηση.Όποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στον παγκόσμιο ανταγωνισμό τιμών και παροχών, ας αλλάξει επάγγελμα. Δεν μπορεί όλοι να είμαστε επιτυχημένοι επαγγελματίες.Κάποιοι θα γίνουν πλούσιοι, κάποιοι θα πέσουν έξω και θα χρεωκοπήσουν.Έτσι είναι η ζωή.Τελεία και παύλα.

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιάννη μου το μαντήλι σου ….. και οι υπόλοιποι!!!
    Μου φαίνεται λάθος η προσέγγισή σας στο θέμα και φυσικά λάθος οι γνώμες σας.
    Στο όνομα της παγκοσμιοποίησης εμείς φτιάχνουμε ατράκτους των Τουρκικών f16 και οι Τούρκοι τα άρβυλα και τον ρουχισμό των Ελληνικών Ε.Δ. και άλλα πολλά.
    Στο όνομα της παγκοσμιοποίησης άφησες τους Κινέζους να ρουφάνε τα χρήματα του Ελληνικού λαού οι Κινέζικες πολυεθνικές , οι Τούρκικες, οι Αφγανικές και όλες οι υπόλοιπες φυλές του κόσμου.
    Στο όνομα της παγκοσμιοποίησης αφήνεις και στα χέρια των Τούρκων να σε μεταφέρουν σε λίγο από το Πέραμα στην Σαλαμίνα με 30λεπτά το εισιτήριο και για τις Β. Σποράδες 15 ευρώ.
    Στο όνομα της παγκοσμιοποίησης και με περισσότερους ανέργους ναυτικούς για το συγκεκριμένο θέμα δεν πιστεύω να σας κάνει κόπο να αντικαταστήσετε και τις Ελληνικές ΕΔ με τις ΕΔ της γειτόνισσας ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΣΤΊΖΟΥΝ ΛΙΓΌΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. Σας έπεισε ο Πάγκαλος με τις μαλακίες του.
    Ρε που πάμε;;;;;;;

    Θα είναι όμορφα σου λέω όταν χαράζει στο Αιγαίο
    Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό σημαίνει υγιής ανταγωνισμός και οχι πατριωτισμός με παπαριές, δεκαετίες ολόκληρες άγριας εκμετάλλευσης από τους ληστές της θάλασσας σε αγαστή συνεργασία με το γκουβέρνο ,μοιραίο ήταν ότι εδώ θα καταλήγαμε, ας μη ζητάνε κάποιοι, συναισθηματικά ρέστα, απ' τα ρετάλια των ληστών.
    Οποιος δεν προσαρμόζεται στις συνθήκες (κατά Δαρβίνο)είναι βέβαια η απώλειά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και για την ιστορία, τουρκικό πλοίο που εκτελεί το δρομολόγιο στη γραμμή Ελλάδα - Τουρκία εδώ και δυο χρόνια έχει όνομα Ελληνικού ακριτικού νησιού, καλό έτσι!



    ευχαριστώ,
    Κοσμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καί γιατί λοιπόν να μην αλλάξουμε και πολιτικούς, να ψηφίσουμε Ταγίπ μία και έξω τί τους θέλουμε τους 300 του Τζέφρυ.

    Ένα απλό όμως, σκεφτόμαστε ως καταναλωτές τί μας συμφέρει, το φουκαρά τον Τούρκο ραγιά τον υπήκοο του σουλτάν με τα ψίχουλα για μηνιάτικο ποιός τον σκέφθηκε. Ας μην είχαμε απελευθερωθεί και θα μπορούσαμε να κάνουμε τέτοιες συζητήσεις. Με το γιαταγάνι στο σβέρκο και το φφερετζέ στο μυαλό.

    Μιλάμε έξω από το χωρό και ως Έλληνες όπως μας βολεύει κατα συνθήκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τοσα χρονια ρε παιδια γιατι δεν κανουν κατι με τους Αγουδιμους που τρωνε τα σωθηκα μας? 40 Χρονια και βαλε ο Ταξιαρχης και το Σαπφω πανε Θεσσαλονικη Μυτιληνη, αυτα τα κουφαρια και κανεις δεν λεει τιποτα. Ποιος θα κουνηθει και ποιος θα κανει κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σύμφωνα με όλα αυτά που γράφετε,

    η λύση είναι,

    όταν πάτε στη Χίο, ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΕ στη διπλανή Τουρκία!

    Δεν χάθηκε κι ο κόσμος, Έλληνα τουρίστα,να περιοριστείς στην Ελλάδα ή στην Ευρώπη ή στην Μέση Ανατολή,στην Αφρική και αλλού!Μην πας στην Τουρκία!Πόσα λεφτά ακόμα να τους δώσουμε;!

    Αν θέλετε να μάθετε για την αρχαία και πρόσφατη ιστορία της Ιωνίας ή τι υπάρχει σήμερα στην περιοχή αυτή,διαβάστε ταξιδιωτικούς οδηγούς ή σερφάρετε(με μέτρο, γιατί και με τα "κλικ" δίνουμε λεφτά)στο διαδίκτυο.

    [Παρεπιπτόντως,ο οδηγός των εκδόσεων Ινφογνώμων,για την περιοχή είναι πολύ καλός -συγχαρητήρια ,τον αγόρασα και τον διάβασα χωρίς να έχω σκοπό να πάω εκεί και δεν έχω πάει].

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.