26/12/13

Ο κτηνοτρόφος από την Κρήτη: Ανάπτυξη του παλιού αεροδρομίου του Ελληνικού προς όφελος των Ελλήνων

Μια οικονομία δεν έχει σημασία  μόνο αν αναπτύσσεται, έχει και σημασία προς όφελος ποιων αναπτύσσεται.
Η βλακώδες άποψη, αν είναι μόνο βλακώδες και όχι καθαρά προδοτική, ότι τα ξένα κεφάλαια και το πέρασμα του συνόλου της ελληνικής οικονομίας σε ξένους θα φέρουν την ευημερία,  πλέον δεν γίνεται πιστευτή ούτε από τους ποιο ανίδεους περί των οικονομικών ενός τόπου.
Μια Ελλάδα μη παραγωγική -εξαγωγική και με το σύνολο των υποδομών της (δρόμοι λιμάνια αεροδρόμια), των υπηρεσιών της (τράπεζες τουρισμός μαρίνες τηλεφωνία σκουπίδια καζίνο νερό ρεύμα κτλ) της λιανικής (σούπερ μάρκετ διατροφή κρέας κτλ) να ανήκουν σε ξένους ή Τούρκους, δεν έχει καμία τύχη να υπάρχει ως κράτος τα επόμενα δέκα είκοσι χρόνια.
Ίσως δεν είναι τόσο σημαντικό να σωθεί η οικονομία, όσο σημαντικό είναι να κρατηθεί η οικονομία σε ελληνικά χέρια.
Το κράτημα της οικονομίας σε ελληνικά χέρια είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εθνική συνοχή και την φυσική μας μελλοντική ύπαρξη ως συντεταγμένος λαός και ελληνική πολιτεία.
Η μονότονη αναζήτηση ξένου επενδυτή και στο αεροδρόμιο του ελληνικού είναι λάθος.
Προτείνω ένα πανεπιστήμιο (η το ίδιο το υπουργείο ή ο Δήμος ) να σχεδιάσει και να αποφασίσει πως  πρέπει να αναπτυχθεί ο χώρος.
Να γίνουν  πχ, δύο καζίνο, τρία ξενοδοχεία, δύο ουρανοξύστες, δύο πολυκαταστήματα, πέντε χιλιάδες κατοικίες,  μια πίστα φόρμουλας 1 στα πρότυπα της πίστας του Μονακό, ένα ναυτιλιακό ειδικού φορολογικού καθεστώτος κέντρο, και ένα πάρκο.  (γιατί αυτά θα  σχεδιάσει  και ο ξένος επενδυτής, δεν θα φτιάξει πυρηνικούς εκτοξευτήρες).
Η ελληνική πολιτεία στην συνέχεια θα δώσει προς πώληση την είδη σχεδιασμένη περιοχή ανά τμήμα, δίνοντας έτσι το δικαίωμα της διασποράς της επένδυσης και  στον ντόπιο έλληνα μικρό επιχειρηματία να επενδύσει σε ένα ξενοδοχείο ή σε δύο καταστήματα ή πέντε κατοικίες, ή σε ένα καζίνο, βέβαια βάζοντας αυστηρούς χρόνους αποπερατώσεις στον κάθε επενδυτή, διαφορετικά θα αποβάλλεται
Η έκταση του παλιού αεροδρομίου είναι μεγαλύτερη από του Μονακό κατά 3,3 φορές.
Για την ιστορία το Μονακό εκλέγει δική του κυβέρνηση, έχει δικό του δικαστήριο και βέβαια πρίγκιπες.
Αναρωτιέμαι γιατί θα πρέπει η Ελλάδα να παραδώσει ως κράτος εν κράτη, όλη αυτήν την έκταση σε έναν Τούρκο εν λευκό  ή σε οποιοδήποτε άλλο επιχειρηματία, ο οποίος θα φορτώνει κάθε Δευτέρα πρωί ένα αεροπλάνο ρευστό να το βγάζει εκτός Ελλάδας, κατά τον ίδιο τρόπο που το κάνουν και τα ξένα σούπερ μάρκετ, στεγνώνοντας έτσι την Ελλάδα από ρευστό για τα επόμενα 1000 χρόνια.
Στις επενδύσεις δεν έχει τόσο σημασία το που παράγεται ένας τζίρος, έχει και σημασία το που πάει ή που καταναλώνεται αυτός ο τζίρος.
Αν συνεχίσει ο σημερινός τρόπος ανάπτυξης διά του ξεπουλήματος σε ξένους μεγάλων κομματιών γης, σε λίγα χρόνια θα έχει μετατραπεί η Ελλάδα και οι δήμοι σε τοπικά βιλαέτια ξένων ιδιοκτητών.
Είναι άλλο το στήσιμο από έναν ξένο ενός εργοστασίου αυτοκινήτων στην Θήβα και είναι άλλο το πέρασμα πέντε νησιών σε ξένα χέρια.
Οι έλληνες εφοπλιστές θα έπρεπε να έχουν είδη απαιτήσει σε συνεργασία με τον τοπικό δήμο, να τους έχει παραχωθεί επί πληρωμή βέβαια, ένα μέρος του ελληνικού και να είχαν είδη οργανώσει ένα διεθνές ναυτιλιακό ειδικού φορολογικού καθεστώτος κέντρο.

5 σχόλια:

  1. ελα ρε Σάββα, η βλακώδης άποψη, μην αρχίζεις και συ τα σαρδάμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαινομενικά ο Κτηνοτρόφος (απαράδεκτο παρατσούκλι με το οποίο κυκλοφορεί και στο ΡΑΔΙΟ ΣΚΑΙ) τα λέει σωστά...
    Αν όμως σκεφτούμε λίγο περισσότερο θα δούμε ότι απλά προσπαθεί να ενεργοποιήσει το συναίσθημα κάποιων χωρίς να έχει λάβει υπ’οφιν του τα δεδομένα..
    Αν υπήρχε ενδιαφέρον απο Έλληνες επενδυτές θα είχε φανεί εδω και χρόνια αλλά δεν εμφανίστηκε..
    Επιπλέον, ολες οι μελέτες, ακόμα και του ΕΜΠ, ήταν εξαιρετικά συντηρητικές για να μη πω απαράδεκτες απο κάθε άποψη...
    Το έλλειμμα φαντασίας, πρωτοτυπίας αλλά και εκπεφρασμένων σχεδιαστικά δυνατοτήτων εκμετάλλευσης του χώρου και των δυνατοτήτων του ήταν από όλους περισσότερο από προφανές… Κοινοτυπίες πάνω σε κοινοτυπίας και ελάχιστη δημιουργική αρχιτεκτονική…
    Επιπλέον, είδε κανείς κάποιον Ελληνα εφοπλιστή (οι μόνοι που έχουν τα κεφάλαια και θα είχαν και συνδυαστικό ενδιαφέρον κατασκευάζοντας σύγχρονες μαρίνες (ΟΧΙ μαρίνες της ντροπής όπως του Αλίμου και της Γλυφάδας…) και εσωτερικούς χώρους ελλιμενισμού ιδιωτικών σκαφών όπως στο Porto Hydra Village)
    Αρα καλά τα λόγια τα παχιά αλλά να έχουν και κάποια ρεαλιστική υπόσταση συνοδευόμενη από γνώση του θέματος..


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά είναι τα πράγματα, αλλά υπάρχει διαπλοκή και πρέπει να πάρει την επένδυση ένας.
      Από την επόμενη ημέρα που έκλεισε το Αεροδρόμιο.
      1) αναθέτουν σε (ιδιωτικό γραφείο - σε συνεργασία επιμελητήριο πανεπιστήμιο) τον πολεοδομικό σχεδιασμό του αεροδρόμιου.
      2) Δόμηση Α. Χωρούν 1 Καζίνο. 2 Μαρίνες. 3 Ουρανοξύστες. 5 ξενοδοχεία. 8 καφετέριες. 1 πίστα φόρμουλα 1. 1000 βίλες. 1 γεροκομείο. 2 δρόμοι. 8 πεζόδρομοι. 1 τραμ.
      3) χωρίζουν το Ελληνικό σε 10 κομμάτια.
      4) πλειοδοτούν ξεχωριστά το κάθε κομμάτι επένδυσης.
      5) βάζουν χρονοδιάγραμμα ( όποιος επενδυτής δεν έχει τελειώσει την επένδυση του εντός 30 μηνών - αποβάλλεται).
      Αν αυτό έκαναν από την αρχή σήμερα θα ήταν σε πλήρη ανάπτυξη το Ελληνικό από πριν 20 χρόνια.
      Δεν το έκαναν όμως, Ακριβώς γιατί έπρεπε να το πάρει ο Διαπλεκόμενος όλο μαζί Τζάμπα.
      Αυτό που θα κάνει τώρα ο Διαπλεκόμενος είναι αυτό ακριβώς που έγραψα ποιο πάνω.
      Θα το σχεδιάσει, θα το χωρίσει σε 10-20 τμήματα, θα το δώσει ανά τμήμα σε ξεχωριστούν επενδυτές να το φτιάξουν -- με χρονοδιάγραμμα.
      Εν τω μεταξύ,, πέρασαν τόσα χρόνια, χάθηκαν τόσα δις έσοδα... Για να το πάρει ο ένας, ο Διαπλεκόμενος.
      Δεν γράφω να είναι το δημόσιο ο επιχειρηματίας.
      Γράφω ότι έπρεπε το δημόσιο να έχει δώσει το Ελληνικό σε πολλούς επιχειρηματίες, κόβοντας το τετράγωνα, αφού όμως είχε σχεδιαστή.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.