15/6/16

Turkey absorbs almost half of global private infrastructure investment in 2015: World Bank

As global private infrastructure investment in 2015 mostly remained steady at $111.6 billion, Turkey raised the bar with the financial closure of seven projects for a record $44.7 billion, said the World Bank in a news release on June 13. 
According to new data from the World Bank Group’s Private Participation in Infrastructure Database, Turkey absorbed some 40 percent of global investment with two megadeals in transport: Istanbul’s $35.6 billion IGA Airport (including a $29.1 billion concession fee to the government), and the $6.4 billion Gebze-İzmir Motorway, which is expected to cut the travel time between Istanbul and the Aegean city of İzmir dramatically.
Though on par with the previous year, global private infrastructure investment in 2015 was 10 percent lower than the previous five-year average because of dwindling commitments in China, Brazil, and India, according to the statement.
Brazil in particular saw only $4.5 billion in investments, sharply declining from $47.2 billion in 2014 and reversing a trend of growing investments over the last five years. 
Για τη συνέχεια hurriyetdailynews.com

3 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμη αυτή η ανάρτηση. Μολονότι πιθανότατα είναι λίγο/κάπως αβανταδόρικη και πηγή της είναι η Παγκόσμια Τράπεζα, μπορεί όποιος θελήσει να την διαβάσει χωρίς ροζ ματογυάλια να συμπεράνει πώς και γιατί η φασιστική Νεοθωμανική Συμμορία τού μουσολινΣουλτανάτου επιζεί παρά τις τόσες και τόσες κρίσεις. Είναι ολοκάθαρο ότι οι φήμες για σφιχτή διασύνδεση τού σουλτάνου με τεράστια οικονομικά συμφέροντα έχουν βάση και μάλιστα τσιμεντένιες βάσεις πολλών εκατομμυρίων "κυβικών". Παραγγελίες και αναθέσεις κολοσσιαίων κατασκευαστικών έργων, όπως το νέο Αεροδρόμιο τής Κωνσταντινούπολης και ο νέος αυτοκινητόδρομος Λιβύσσης - Σμύρνης (προϋπολογισμού σχεδόν 6.500.000.000 δολλαρίων)δελεάζουν τους φορείς τού μεγάλου κεφαλαίου και ιδιαίτερα τα διαπλεκόμενα πολυκυβερνητικά κυκλώματα που τα στηρίζουν να κάνουν τα στραβά μάτια σε οποιοδήποτε έγκλημα τού Recep Tayyip Erdoğan. Γι'αυτό άλλωστε και όλως δημοκρατικά ο τελευταίος επέβαλε πρόσφατα ως πρωθυπουργό των μεγαλοεργολάβο Μπιναλί Γιλντιρίμ.

    Υ.Γ.Παρά ταύτα δεν είναι και πολύ σοφό να πιστεύει κάποιος ότι αυτή η βαθεία διαπλοκή με τεράστια αμερικανικά και άλλα διεθνή κολοσσιαία οικονομικά συμφέροντα θα κρατούν εσαεί τον Μουσολινσουλτανίσκο αλώβητο. Έχουν τρόπους οι τραπεζίτες και οι ΜΕΓΑλοκατασκευαστές να διασφαλίσουν τα συμφέροντά τους και για την μετά την επερχόμενη πτώση τού Recep Tayyip Erdoğan εποχή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mega projects are a way out from our crisis but require thinking and planning, both absent elements in our government

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίστευτα τραγικό το ποσόν των 111 ψωρο-δισεκατομμυρίων δολλαρίων (αν είναι αληθές) για ιδιωτικές επενδύσεις υποδομών σε μία παγκόσμια οικονομία που τα συνολικά χρέη της έχουν ξεπεράσει τα 200.000 δις δολλάρια.

    Όλα τα λεφτά στα χρηματιστήρια, και μετά θα ψάχνουν από που ήρθε η κρίση που αυτή την φορά θα τα ισοπεδώσει όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.