2/8/17

Πόσο πιο χαμηλά, πόσο; Δημοτικά: Σημαιοφόροι με κλήρωση και όχι οι καλύτεροι μαθητές

Ήρθε και το ....συμβολικό τέλος της «αριστείας»

Με Προεδρικό Διάταγμα ορίζεται ότι η επιλογή σημαιοφόρου και παραστατών θα γίνεται με κλήρωση και όχι βάσει της βαθμολογίας - «Πέρασε» στο ΦΕΚ τα μεσάνυχτα και ενώ στη Βουλή συζητούσαν το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στην Παιδεία!
Τέλος στην... αριστεία βάζει το υπουργείο Παιδείας, καθώς από τούδε και στο εξής σημαιοφόρος στο δημοτικό σχολείο τουλάχιστον, δεν θα είναι ο καλύτερος μαθητής, αλλά ο πιο τυχερός. 
Με Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ 79/2017) ορίζεται ότι από δω και πέρα σημαιοφόρος στην Στ΄τάξη του δημοτικού μπορεί να είναι ο καθένας, ανεξαρτήτως βαθμολογίας, καθώς η επιλογή του θα γίνεται με κλήρωση και όχι βάσει βαθμολογίας όπως ίσχυε μέχρι σήμερα!
Ειδικότερα, οι χαρακτηριστικές παράγραφοι του διατάγματος αναφέρουν: 
«Σημαιοφόροι, παραστάτες και υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνου ορίζονται μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ’ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης. 

Η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης με ευθύνη του διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του νόμιμου αναπληρωτή του και συντάσσεται σχετικό πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων. 

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και των υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου, εφόσον στη ΣΤ΄ τάξη λειτουργούν περισσότερα του ενός (1) τμήματα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου».

Τι ίσχυε πριν
Μέχρι τώρα σημαιοφόροι ορίζονταν δύο μαθητές της ΣΤ' τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους και επιλέγονταν αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος είχαν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους. Στις περιπτώσεις ισοβαθμίας και στο κλασματικό μέρος, γινόταν κλήρωση. Το κλασματικό μέρος αναφερόταν στον ετήσιο γενικό μέσο όρο και όχι στο μέσο όρο των επιμέρους μαθημάτων.

Παραστάτες ορίζονταν δέκα μαθητές της ΣΤ τάξης, πέντε για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή γινόταν με την ίδια διαδικασία που επιλέγονταν οι σημαιοφόροι.



ΝΔ: Σημαιοφόροι με κλήρωση – Κανένα όριο στην ιδεοληψία ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ
«Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, πιστή στο δόγμα του εξισωτισμού προς τα κάτω, καταργεί το κριτήριο της επίδοσης για την επιλογή́ σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου και εισάγει την κλήρωση ως τρόπο επιλογής», αναφέρει σε δήλωσή της η τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κεραμέως, σχετικά με την κατάργηση του κριτηρίου της επίδοσης για την επιλογή σημαιοφόρων και την κατάργηση της παρουσίας σημαιοφόρων στις δοξολογίες.

«Επιπλέον», όπως αναφέρει η Πειραιώς, «καταργεί την παρουσία σημαιοφόρων στις δοξολογίες. Με αυτόν τον τρόπο, ανατρέπει παραδόσεις δεκαετιών στο όνομα ενός δήθεν προοδευτισμού». 

«Για άλλη μια φορά, αποθεώνεται η λογική της ήσσονος προσπάθειας. Το μήνυμα που δίνουν στη νέα γενιά είναι ότι δεν χρειάζεται προσπάθεια και προσωπικός αγώνας για την επιτυχία και την καταξίωση, αλλά τύχη.  

Αυτό επιχειρεί λυσσαλέα η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ στην Παιδεία, να γίνουν όλοι ίσοι με το βλέμμα προς τα κάτω. Σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα της  μετριότητας και της ημιμάθειας. 

Στον αντίποδα, η δική μας λογική για την Παιδεία, το δικό μας όραμα, συνίσταται στο αξιακό τρίπτυχο της αριστείας, της φιλομάθειας και της αξιοκρατίας», καταλήγει η Νέα Δημοκρατία.
Πρώτο Θέμα

30 σχόλια:

  1. Νά παραιτηθῆ τότε ἀμέσως ὁ Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας, ὁ Ὑπουργός Παιδείας καί ὁ μαζί του συνυπέυθυνος Πρωθυπουργός, πού ὑποτίθεται ὅτι ψηφίζονται ἀπό τόν λαό, ἀμέσως ἤ ἐμμέσως, ὡς οἱ πλέον ἄξιοι, γιά νά ἐκλεγοῦν ἄλλοι μέ κλήρωση!
    Οἱ νῦν κατέχοντες τίς θέσεις αὐτές, μέ τίς ἀνωτέρω ἀποφάσεις τους,
    α) μόλις μόνοι τους κατάργησαν τήν νομιμοποίησή τους ὡς κατά τεκμήριο ἔστω, τυπικῶς, "ἄξιοι", καί
    β) ὁμολόγησαν "ἐμπράκτως"καί πανηγυρικῶς ὅτι εὑρίσκονται στίς θέσεις τους αὐτές ὡς ἀποτέλεσμα μαγειρεμάτων καί τύχης, καί πάντως ὄχι ὡς ἄξιοι ἀπό καμία ἄποψη.
    Αὐτό εἶναι τό φυσικό κατάντημα μιᾶς τυπικῆς δημοκρατίας, μέ ἐκλογή 50 βουλευτῶν ὑπέρ τοῦ σχετικῶς πρῶτου κόμματος, καί μέ σχηματισμό Κυβερνήσεως μέ σχετική πλειοψηφία στόν λαό τῆς τάξεως τοῦ 22% τοῦ ὅλου ἐκλογικοῦ σώματος, πρό 2,5 ἤδη ἐτῶν, καί ἄρα σήμερα ...%. Δύσκολα προσωπικά διλήμματα εὐθύνης-βέτο-παραιτήσεως, ἀκόμη καί γιά νόμιμα ἐκλεγμένο Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας πρό 3 ἤδη ἐτῶν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωκράτη πολύ καλές οι παρατηρήσεις σας.Εχω δε την εντύπωση ότι με κλήρωση θα πετυχαίναμε πολύ καλύτερους πολιτικούς από τα κατακάθια που μας περιτριγυρίζουν.

      Διαγραφή
    2. @ maria koumi.
      Εχετε αδικο αφου και στην επιλογη των πωλητικων γινεται κληρωση ασχετως εαν σε αυτην μετεχουν παντα 6-7 οικογενειες.
      Αλλωστε κατεχουν την τεχνογνωσια παρα πολλα χρονια.

      Διαγραφή
  2. Η φυσικη προδιαθεση σε διαφοροποιηση,εξατομικευση της σκεψης, αναπτυξη της προσωπικοτητας αρα και στην αριστεια και την διακριση ,ειναι εμφυτο γνωρισμα ελευθερων ανθρωπων που μεγαλωνουν σε ελευθερες κοινωνιες,και δεν ταιριαζει στην νοοτροπια και τους σχεδιασμους κανενος Κομισαριου παιδειας και κανενος Πατερουλη/κομαμταντε.

    Για καποιους συντροφους ινστρουχτουρες της λαοκρατιας αντιστροφα,δεν πρεπει μονο να ειμαστε ισοι αλλα και ομοιοι. Και ο λαος ,ειδικα τα νεα παιδια, δεν πρεπει να συνεχισουν να μεγαλωνουν ετσι,δηλαδη να τους καλλιεργουμε την διαθεση για αριστεια,ηθικη αμοιβη κλπ. γιατι αναπτυσεται στο μυαλο τους εντονα η ενοια της συγκριση και μετα ερχεται και η αναπτυξη της κρισης..Ομως αυτα ειναι χαρακτηριστικα ελευθερων ανθρωπων ασυμβατα με το συμφερον καθε Κομανταντε...Και οι ανθρωποι , ειδικα τα παιδακια στην Ελλαδα και ολον τον κοσμο, που σε λιγο καιρο θα μαθαινουν στο σχολειο οτι πρεπει να διαλεξουν το κοινωνικο φυλο τους (λες και δεν εχουν) και να συμπεριφερονται αναλογα...αν ξεφυγουν απο αυτο το κολαστηριο στην εφηβεια τους και νιωσουν ελευθεροι μεσα τους, πως θα κρινουν αραγε τον Κομανταντε, τους κομισαριους και την παραταξη του οταν μαθουν οτι ελεγαν στον λαο τα χειροτερα ψεματα για το καλο τους?

    ...Να μην ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΙΟΔΙΑ δηλαδη, αλλα μολις πηραν την εξουσια εστειλαν την εφορια να μαζεψει τα προστιμα απο τους ιδιους τους οπαδους τους, ετσι στην ψυχρα και ανοιγουν συνεχεια νεους σταθμους διοδιων, οταν μαθουν οτι στην ΔΕΘ του 2014 οι εξαγγελιες του κομανταντε προς το ΛΑΟ ηταν ολες καλπικες...η αλλιως στην ΔΕΘ το 2014 ...η Βλακεια παντρευτηκε τον Αμοραλισμο....Οταν το ΟΧΙ σε ενα δημοψηφισμα του ΛΑΟΥ γινεται ...ΝΑΙ το 2015 ετσι απλα και δεν τρεχει τιποτα....Οταν εχει καταστρατηγηθει καθε λογικη εννοια στο πειραματικο εργαστηριο Η ΕΛΛΑΣ μαζι με την πληρη καταρρακωση ηθων και αξιοπρεπειας.

    Παρολα αυτα καποιοι επιμενουν οτι ο κομανταντε κουραζεται υπερβολικα μοχθει για το λαο του (αλλωστε το επιβεβαιωσε και η μαμα του, οτι ο γιος της ΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ).

    Ολα αυτα τα χαλια που δημιουργουν καθε μερα οι ινστρυχτουρες της ΝΤΠ, ο Ελληνικος λαος τα βλεπει και τα αισθανεται με τον χειροτερο τροπο.Και οπως γινεται με καθε κομανταντε και καθε κομισαριο που δεν δισταζουν να ξεφτιλιζουν την ενοια της λογικης με τον χειροτερο τροπο για να επιβαλλουν την σκλαβια, ειναι θεμα χρονου να ξεκουμπιστουν και να πανε σπιτι τους η στη φυλακη!

    (σημ.) Το καταντημα της παιδειας και τον χειριστο ρολο της Αριστερας και της ΠΑΣΟΚΑΡΙΑΣ τον αναπτυσει ως γνωστης ο πρωην πρυτανης και πολυγραφοτατος κ. Κοντογιωργης σε σειρα συνεντευξεων του (υπαρχουν στο you tube).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η 'κληρωση' θα περιλαμβανεται και στο κουπονι του ΟΠΑΠ ?.
    Ξεφτιλα ρε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επί υπουργού Παιδείας Τρίτση ο αείμνηστος Παπουτσάκης είχε γράψει στο περιοδικό ΑΝΤΙ, σχολιάζοντας ανάλογες σκέψεις τού Τρίτση:
    "Καλύτερα μοίραζε πτυχία με κλήρωση!"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. They forgot to mention how they can ensure the lottery will be honest (let's don't forget they converted the OXI to NAI). When we thought our politicians they couldn't reach a new low they came up with this to eliminate any attempt from the young kids to learn that succeed is a result of hard work.
    Ξεφτιλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορω να καταλάβω γιατι ειναι κακό και δευτερευόντως γιατι αυτο ειναι σοβαρό θεμα.Στα νηπιαγωγεία δηλαδή να βάλουμε βαθμούς και να τη δίνουμε στον καλύτερο μαθητή ; Χρονια στα χωριά στον πιο ψηλό μαθητή δημοτικού την έδιναν τη σημαία...
    ΥΓ : Απο τα μόνα θέματα που εν Ελλαδι προσφέρονται για αντιπολίτευση...Ολα τα αλλά έχουμε πλήρη συμβατότητα πολιτικού κοσμου θεσμών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κακό, διότι καταργεί στην πράξη μια ανταμοιβή του αριστούχου και είναι σοβαρό, διότι εγκαθιστά τη νοοτροπία της μη προσπάθειας.
      Ισοπέδωση των πάντων προς τα κάτω.
      Κομμουνισμός.

      Διαγραφή
    2. Assuming you believe it an HONOR to carry the Greek flag, student need to compete to earn this honor. If competition and achievement don't matter then let's put in lottery who will graduate from our schools. What such an approach will do to our society? Unless we don't believe in meritocracy which will go in-line with Syriza thinking.

      Διαγραφή
    3. Επικινδυνο πράγμα η αριστεία οπως ορίζεται απο την αντιπολίτευση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ! Μιλάμε για παλαιολιθικά πράγματα που σοβαρά κράτη της Ευρώπης εχουν για παιδαγωγικούς και ψυχολογικούς λόγους αποπέμψει απο την εκπαίδευση ! Η αριστεία οπως ορίζεται απο ορισμένους στην Ελλαδα ειναι ψυχοπαθολιγικη κατάσταση.Αυτο εινα το σοβαρό για μένα.Αν παμε στη Φινλανδία η στη Γερμανία και δείξουμε τους λόγους της ελληνικής βουλής θα γελάνε...Τα σχολεία ειναι για μάθηση ,για ελεύθερη σκέψη ,για γνώση και για να παράγουν υγιείς ψυχικά,κοινωνικά,και φυσικά πολιτες και πατριώτες που να Σκέπτονται και οχι για να κονταροχτυπιούνται μαθητές εν είδη τηλεπαιχνιου κοινωνικής μηχανικής ,Αν σε κατι συμφωνώ 100% με το ΣΥΡΙΖΑ ειναι σε αυτά τα σπφτ θέματα τα οποία αναδεικνύει η κόντρα του με την αντιπολίτευση εφόσον στα μεγάλα ειναι πλήρως ταυτισμένοι.Θελει μπουρλότο η ελληνική παιδεία και στήσιμο απο την αρχη με πρότυπα βορειοευρωπαϊκα.

      Διαγραφή
    4. Επικίνδυνο πράγμα αριστεία;
      Και τί είναι ακίνδυνο δηλαδή;
      Η αποχαύνωση και η ισοπέδωση;
      Δε σε προβληματίζει ότι τοβκανουν μονο στο δημοτικό για αρχη;
      Εν τέλει, Όλα για Όλα, θες και τα γράφεις αυτά ή σου ξεφεύγουν;;

      Διαγραφή
    5. @ Ολα για ολα ,2/8,09.06 μμ.
      Και αν ο κληρος πεσει στον πιο κοντο,τι γινεται φιλε μου ?.

      Διαγραφή
    6. @ Ολα για ολα. 3/8,12.08 π.μ.
      Αν εκανες αυτο το 100% τουλαχιστον 99,99999% θα συμφωνουσα και εγω μαζι σου.Οσο για το μπουρλοτο,γινονται φιλοτιμες προσπαθειες για αναβαθμιση αφου προς το παρον μονο μολωτωφ κατασκευαζονται,τωρα ελπιζω προσεχως για κατι 'καλλιτερο.

      Διαγραφή
  7. Α)Η "αριστεία" φαίνεται έγινε και αυτή "ρατσιστικό" εμπόδιο στην μετατροπή της Ελλάδος σε πολυπολιτισμικό, πολυθρησκευτικό και πολυφυλετικό κράτος, και στην μαζική "ενσωμάτωση" των αλλοδαπών.

    Θυμίζει το θέμα με την σημαία την υπόθεση Τσενάϊ και τις αντιδράσεις που προκάλεσε, όχι βέβαια δια την "αριστεία", αλλά δια το ότι ήταν Αλβανός.

    "Οι μαθητές του γυμνασίου απείχαν από τα μαθήματά τους, ζητώντας την απόσυρση της υπουργικής απόφασης με την οποία δίνεται στους αλλοδαπούς μαθητές, εφόσον το επιθυμούν, το δικαίωμα να σηκώνουν την ελληνική σημαία στις εθνικές επετείους.
    Η αντίδραση αυτή προστέθηκε στην κίνηση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, οι οποίοι στις αρχές του μήνα σε ψήφισμα που εξέδωσαν, εξέφραζαν την πρόθεσή τους να μην επιτρέψουν στα παιδιά να παρελάσουν, ενώ ταυτόχρονα απαιτούσαν την άμεση τροποποίηση του νόμου που επιτρέπει σε αλλοδαπούς μαθητές να κρατούν την ελληνική σημαία στις εθνικές επετείους".

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=490753

    Το Προεδρικό Διάταγμα, διά της κλήρωσης, ουσιαστικά ορίζει να γίνονται σημαιοφόροι και παραστάτες οι αλλοδαποί μαθητές σε αναλογία του αριθμού τους, που είναι μεγάλος.

    Προφανώς θα δούμε ανάλογα μέτρα στο μέλλον για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ, στις στρατιωτικές σχολές και στις σχολές της αστυνομίας, για λόγους ισότητος, κ.λπ.

    Β)Να θυμηθούμε την δήλωση ΜΠΕΝΑΚΗ στον ΠΑΠΟΥΛΙΑ (ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ 8/2/2005)

    https://www.youtube.com/watch?v=AMwpBzdzo_M

    "Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης".


    Γ)Η Ελλάδα ήταν ένα ομογενές κράτος πρίν μία 25ετία. Η μόνη μειονότητα ήταν οι 100 με 120 χιλιάδες μουσουλμάνοι της Θράκης.
    Από τότε, ενώ η Ελλάδα απειλείται από την Τουρκία, οι πολιτικοί μας δυστυχώς επέτρεψαν, επιτρέπουν και ενισχύουν την δημιουργία τεράστιας σε αριθμό μουσουλμανικής μειονότητας,(ενώ γνωρίζουν η ενσωμάτωση τους είναι πράγμα αδύνατον ανά την υφήλιο), με συνέπεια την δημογραφική αλλοίωση και δημιουργία κινδύνων για την εδαφική ακεραιότητα της χώρας μας.
    Στη Νιγηρία, στον Λίβανο, στην Κύπρο, στην Βοσνία, το Κοσυφοπέδιο, έγιναν ή και γίνονται αιματηρές συγκρούσεις χριστιανών και μουσουλμάνων, ακόμα και διαμελισμοί κρατών.
    Η εισβολή στην Κύπρο έγινε λόγω της εκεί Τουρκικής μειονότητας. Η Θράκη απειλείται με πρόφαση την προστασία της μουσουλμανικής μειονότητας.

    Δ)Η προϊούσα ισλαμοποίηση της Ελλάδας
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ 21.02.2016
    ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ*
    ...
    "Η παλαιά δήλωση του εκλιπόντος προέδρου Οζάλ «δεν χρειάζεται πόλεμος με την Ελλάδα για την εκ νέου κατάκτησή της, απλώς μόνο η βαθμιαία αποστολή εκεί 3-4 εκατομμυρίων φανατικών μουσουλμάνων» γίνεται σήμερα πράξη από τον πρόεδρο Ερντογάν".
    ...
    * Ο κ. Φραγκούλης Φράγκος είναι επίτιμος αρχηγός του ΓΕΣ, πρώην υπηρεσιακός υπουργός Εθνικής Αμυνας.

    http://www.kathimerini.gr/850302/opinion/epikairothta/politikh/h-proioysa-islamopoihsh-ths-elladas

    Ε)Θερμοπύλες

    Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των
    ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
    Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
    δίκαιοι κ’ ίσιοι σ’ όλες των τες πράξεις,
    αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία·
    γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
    είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι,
    πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
    πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
    πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.

    Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
    όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
    πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
    κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

    Κ. Καβάφης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γενικά φαίνεται να μην καταλαβαίνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γινόταν σημαιοφόρος ο καλύτερος μαθητής, διότι η σχολική κοινότητα και η τοπική κοινωνία ήθελε να τιμά την Σημαία, αναθέτωντάς την στα χέρια των αρίστων.
    Και επέλεγαν τούς αρίστους διότι και η τοπική κοινωνία και η σχολική κοινότητα είχαν αρίστην ιδέα και διάθεση για την Σημαία τής Πατρίδας και με την επιλογή αυτή εκφράζανε έμπρακτα τον σεβασμό τους στο σύμβολο και σε ό,τι αυτό εκπροσωπεί. Μπορεί ως πρόσωπα να έχουμε πολλές ατέλειες και ως κοινωνίες να υστερούμε σε πολλά, όμως η Σημαία εξέφραζε την Πατρίδα την οποία η συνείδηση τού Λαού συνέδεε με μιαν ιδεατή τελειότητα. Γι' αυτό και δεν ανεχόταν η λαϊκή ψυχή και συνείδηση να εμπιστεύεται αυτό το σύμβολο στα χέρια τού οποιουδήποτε, αλλά προσπαθούσε να τα πρόσωπα που θα την κρατούσαν να είναι όσο το δυνατόν ψηλότερα στην κλίμακα τού ιδεατού αρίστου.

    Υ.Γ. Χρησιμοποιώ χρόνο παρατατικό διότι θεωρώ ότι από την στιγμή που η Ελληνική έννομη τάξη υιοθετεί τέτοια απαξιωτικά μέτρα, έχει αποκοπεί από αυτά που εξέφραζαν τα παραπάνω στην μέχρι πρό τινος υγιαίνουσα κοινωνία.
    Ας κρύψουμε καλύτερα τις σημαίες στα μπαούλα και ας τις βγάζουμε μόνο στα μπαλκόνια, παρά να ξεφτυλίζουμε το σύμβολο δίνοντας σαν λαχνό λοταρίας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή με απλά λόγια (κατά την γνώμη μου)τα μέτρα αυτά εμπεριέχουν κάτι χειρότερο από την ολέθρια προς τα κάτω ισοπέδωση των μαθητών:
      Την περιφρονητική απαξίωση τού Συμβόλου τής Σημαίας.

      Διαγραφή
    2. Ο νικητής διαγωνισμού πατριδογνωσίας και αθλοπαιδιών θα έπρεπε να την κρατάει.Φερ ειπειν την 25η Μαρτίου να μπει ένας διαγωνισμός απο την Ακαδημία Αθηνων με 100 ερωτήσεις για την ελληνική επανάσταση και την γεωγραφία ο νικητής του διαγωνισμού στον οποίο μπορεί να πάρει μέρος οποίος θελει και μαζέψει τους περισσότερους πόντους στα κατα τόπους σχολεία να την κρατάει ετσι και ενα μικρός μαθητής θα μπορεί να νικήσει εναν μεγαλύτερο αν μπορεί.Ετσι απ εμπλέκεται και το εκπαιδευτικό έργο απο εθιμοτυπιες και μπορεί κάποιος που δεν ειναι τόσο καλός μαθητής π.χ, στα μαθηματικά αλλά αγαπάει τη χώρα του να νικήσει.Σε μια μερα βγάζεις το νικητή και καθε χρόνο εχεις και διαφορετικό διαγωνισμό και τιμάς και την σημαία και απεμπλεκεις το εκπαιδευτικό έργο.Λυσεις υπάρχουν αν θέλεις να κανεις ο,τι θέλεις.Και γλιτώνουμε και απο φαινόμενα αλλά που έχουμε καθε χρόνο ...

      Διαγραφή
    3. Γιατί όχι να μην τους βάζουν διαγωνισμού σταυρόλεξου ή sudoku και ο νικητής να επιλέγει με κλήρωση έναν φίλο ή μια φίλη του, από άλλο σχολείο, για να κρατησει τη σημαία;
      Κουνια που σας κούναγε...

      Διαγραφή
    4. Προσπαθήστε εσείς να συνεννοηθείτε με συριζαιους....αυτά τα περί αριστείας εξετασεων και Ευρώπης είναι όμως μπούρδες λέμε και φυσικά τις ακούμε από ανθρώπους που έχουν δει την Ευρώπη σε διακοπές ....εγώ παρακαλάω να υπάρχει ο Τσίπρας για να τους κάνει όλους αυτούς βενεζουελανους και τοτε μπορεί να ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι και να κάνουν ο,τι χρειάζεται. Αν δεν ξυπνήσουν μικρό το καλό θα έχουν εξαφανιστεί γρήγορα άνθρωποι που δεν αξίζουν να ονομάζονται Έλληνες. Ένας Βρετανό- Πακιστανός μου είπε πως είναι όταν έχεις γνωρίσει το χάος που εκτιμας την τάξη και φυσικά αυτός είναι υπέρ της βασιλείας στην Αγγλία και ψήφισε και μπρεξιτ! Εσείς πρέπει να μείνετε λίγο ακόμα με Τσίπρα ώστε να καταργηθεί πλήρως κατουσιαν η Ελλάδα. Αν δεν ξυπνηστε σας αξίζει αν όχι θα καταστρέψετε τους προδότες

      Διαγραφή
  10. το χειρότερο δεν είναι ότι πλήττεται η αριστεία, όποιος μαθητής επιθυμεί να γίνει καλύτερος θα το κάνει, δεν πιστεύω ότι πλήττεται σε μεγάλο βαθμό η αριστεία. Αντιθέτως, πιστεύω ότι είναι ασέβεια απέναντι στο ίδιο το Σύμβολο η κλήρωση...η Σημαία είναι ένα Ιερό Σύμβολο, πάνω από κόμματα και ιδεολογίες, συμβολίζει την πορεία του ελληνισμού μέσα στους αιώνες, τις θυσίες των προγόνων μας αλλά και των αγέννητων νεκρών. Συμβολίζει μεταξύ άλλων τους αγώνες των Ελλήνων μέσα σε όλους αυτούς τους αιώνες, για την Ελευθερία, τη Δημοκρατία, την Ανεξαρτησία και την Εθνική μας Περηφάνια και Αξιοπρέπεια. Το εθνικό μας σύμβολο αυτό λοιπόν, δεν μπορεί και δεν πρέπει να μπει σε κληρωτίδα, λες και είναι φέτα, αυτοκίνητο, ή ένα ταξίδι για διακοπές. Θα κάνουμε και λαχειοφόρο; Επίσης, κάτι ακόμα, ο κ.Πάγκαλος στην κρίση των Ιμίων, είχε την άποψη ότι τη σημαία την πήρε ο αέρας. Αυτή η ανεκδιήγητη άποψη του θα τον κυνηγάει, το ίδιο όμως και χειρότερο είναι η απόφαση της σημερινής κυβέρνηση για να βάλει σε κλήρωση το Ιερό μας σύμβολο, το οποίο είναι κομμάτι της ψυχής μας, αντιπροσωπεύει τον ελληνισμό σε όλα τα πέρατα του κόσμου και υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει, συμβολίζοντας τη συνέχεια του ελληνισμού. Αντιθέτως, οι σαλτιμπάγκοι της εξουσίας, οι υβριστές της Ιστορίας μας, θα αποτελέσουν παρελθόν και θα αποτελούν μια από τις μαύρες σελίδες της πορείας του ελληνισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητοί μου φίλοι, ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Φαντασία και όρεξη να έχουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές και μπορούν να βρεθούν λύσεις που θα ικανοποιούν τους πάντες. Χμμμ ναι θα μου πείτε τώρα "ποιές είναι οι λύσεις" και "τι προτείνεις Pointman"; Αυτό λοιπόν που θα έκανα εγώ, κατά παράφραση του άρθρου 120 / παράγραφο 4 του Συντάγματος (που δεν συγκρίνεται με κανένα προεδρικό διάταγμα ή άλλο κατα παραγγελί ασκουπιδόχαρτο) που αναφέρει πως "η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία"...

    ...θα φρόντιζα η τήρηση του προεδρικού διατάγματος να επαφίεται στον Πατριωτισμό των δασκάλων & καθηγητών που θα ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ ΝΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ το αποτέλεσμα της κλήρωσης να είναι τέτοιο ώστε ώστε να δεικνύει ως τυχερό της κλήρωσης, τον ΚΑΛΥΤΕΡΟ και πιο ΜΕΛΕΤΗΡΟ μαθητή. Απλά πράγματα, θέληση να υπάρχει! ...και μην μου πείτε οτι θα μισθώσει το Υπουργείο συμβολαιογράφους να επιτηρούν την κλήρωση. ΘΕΛΗΣΗ να υπάρχει! Τρέλα αυτοί? Τρέλα κι εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για καθίστε ρε παιδια.
    Εμεις τα τούβλα γιατι να μην μπορούμε να σηκωσουμε την σημαία;
    Εμεις αμα γινει πόλεμος δεν θα σκοτωθούμε για τ ην Πατρίδα μας;
    Μόνο οι διαβαστεροί θα πολεμήσουν;
    Γιατι αυτοί που σηκώνουν την σημαία τα τελευταία χρόνια ξέρουν πολύ καλά ολοκληρωματα και ακολουθίες αλλά δεν ξερουν τι γιορταζουμε την 25 Μαρτίου.
    Γιατι τα τελευταία χρόνια τη σημαία την σηκώνουν πολυ καλά εκπαιδευμενοι μαθητες αλλά όχι παιδαγωγημένοι. Για τα τελευταία χρονια τα σχολεία εκπαιδεύουν δεν παιδαγωγούν.
    Ναι λοιπόν με κληρο η σημαία σε όλους τους Ελληνες μαθητες.
    Αντε πια. Με πήξατε με τους "άριστους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΕΚΑΡΑ
      καλά κάνεις και υπσοτηρίζεις τους ΣΥΡΙΖΑίους, όμως να έχουμε και επιχειρήματα.
      Δηλαδή η κλήρωση είναι παιδαγωγικός τρόπος;
      Θα μας τρελάνετε;
      Σκίσατε τα μνημόνια, διώξατε την τρόικα, καταργήσατε τον ΕΝΦΙΑ, προς Θεού, μην φτιάξετε και την Παιδεία.
      Έλεος πια!
      Τόση @@@@ δεν την αντέχει η Ελλάδα.

      Διαγραφή
    2. @ Savvas Kalenderidis.
      Σαββα,η ΑΕΚΑΡΑ ειρωνικα τα λεει,αλλωστε εφαγε τετοια πικρα χτες απο Σοβιετια που τον βλεπω για αιτημα φιλιας στο fb του Τραμπ.

      Διαγραφή
    3. Η αληθεια ειναι οτι με στεναχωρησε η ομαδα μου.
      Αλλα παμε παρακατω.
      Δεν ειμαι ΣΥΡΙΖΑ.
      Δεν ειμαι ΝΔ
      Δεν ειμαι Πασοκ.
      Δεν ειμαι ΚΚΕ.
      Μην βαφτιζεται ανθρωπους που διαφωνουν μαζι σας.
      Ναι διαφωνω να καταργηθει η αριστεια αλλα να βρεθει και ενας τροπος οι αδυναμοι μαθητες που και αυτοι αγαπανε την Πατριδα που και αυτοι θα πολεμησουν να σηκωσουν την σημαια της Πατριδας τους.
      Αν ο τροπος αυτος ειναι η κληρωση να γινεται κληρωση.
      Δεν με πειραξε που με λετε ποτε ποτε ΣΥΡΙΖΑ, ποτε ΝΔ, ποτε ΠΑΣΟΚ, ποτε ΚΚΕ.
      Με πειραζει που οποτε διαφωνησει κανεις τον βαφτιζετε με σκοπο την απαξιωση του.
      Σας ρωταω λοιπον. Βρειτε μου εναν τροπο να σηκωνουμε τη σημαια και εμεις οι αδυναμοι μαθητες.
      Αυτοι που οι γονεις δεν μπορουν να στειλουν σε φροντιστηρια.
      Γιατι φιλοι μου και εμεις θα πολεμησουμε και εμεις θα σκοτωθουμε για τη σημαια.
      Καταλαβαινω οτι σε αυτη την ιστοσελιδα ειμαι φιλοξενουμενος,
      αλλα οχι και να με βαφτιζεις.
      Αυτα τα ολιγα. Εχασε και η ΑΕΚ αλλα απο την αλλη θα φτιαξει γηπεδο.
      Θα σου και μια αληθεια Σαββα.
      Εγω δεν υποστηριζω κανεναν. Προσπαθω να εχω αποψη.
      Εσυ κανεις το ιδιο;
      Γιατι κατα τον ιδιο τροπο θα μπορουσα να σε πωκαι εγωοπαδο του Μητσοτακη.
      Αλλα εγω δεν βαφτιζω ανθρωπους οταν δεν μου αρεσει η αποψη τους
      Απλα ακουω ολες τις αποψεις και ετσι προσπαθω να ενημερωθω.
      Αυτα Σαββα μου.
      Σας χαιρετω καληνυχτα

      Διαγραφή
  13. Την ελληνική σημαία την λέρωσαν πολλοί με πρώτους και χειρότερους αυτούς που συνεργάστηκαν με τους ναζί. Επίσης αυτοί που παράδοσαν κομμάτι από την Κύπρο στους τούρκους. Από κοντά και όσοι σήμερα παραδίδουν με τα μνημόνια κομμάτι κομμάτι την Πατρίδα μας σε ξένους τοκογλύφους.
    Αυτούς που ο Θ. Κολοκοτρώνης θα χαρακτήριζε ως προσκυνημένους.

    Την Ελληνική Σημαία να κρατά ο άριστος μαθητής ελληνικής καταγωγής. Αν ο άριστος είναι αλλοεθνής, να υπάρχει και μία δεύτερη σημαία, η σημαία του συγκεκριμένου σχολείου, την οποία να κρατά για να μην υπάρχουν τριβές.
    Πόσο δύσκολο είναι να εφαρμόσουμε και στην Ελλάδα την δεύτερη σημαία/λάβαρο αυτή που θα επιλέξει η κάθε μαθητική κοινότητα από το Δημοτικό;
    Τέτοιες σημαίες ήδη υπάρχουν και είναι αναρτημένες δίπλα από την ελληνική σε ιστούς έξω από όλα τα ΑΕΙ/ΤΕΙ της χώρας από τότε που ιδρύθηκαν. Τις οποίες χρησιμοποιούν και στις παρελάσεις τους οι φοιτητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΡΩΤΑ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟ.ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΛΙΓΟ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ?
    ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.