11/4/09

Υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα η οποία καταπιέζεται;

Να διεκδικήσουν τις "περιουσίες τους" από την Ελλάδα κάλεσαν εκπρόσωποι του "Ουράνιου Τόξου" παιδιά-προσφύγων των οποίων οι γονείς "κυνηγήθηκαν" από την Ελλάδα κατά την διάρκεια του εμφυλίου πολέμου.

Ο Νάτσε Παρίσης και ο Δημήτρης Ιωάννου, από το "Ουράνιο Τόξο" της Ελλάδας, και ο Στόϊκο Τστόκοβ, από την οργάνωση Όμο-Όλιντεν-Πιρίν της Βουλγαρίας επισκέφθηκαν την Αυστραλία φιλοξενούμενοι της αυτοαποκαλούμενης "Αυστραλο-Μακεδονικής Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων" (Australian Macedonian Human Rights Committee).

Η ίδια επιτροπή οργάνωσε και συνέδριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπου οι Παρίσης και Ιωάννου υποστήριξαν ότι:

"Επιβάλλεται να αναγνωριστεί η ύπαρξη μακεδονικής μειονότητας στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία. Η αναγνώρισή της αντί να διχάζει θα ενώνει την Ευρώπη".

Επικαλέστηκαν μάλιστα και τα πορίσματα πρόσφατης έρευνας του ΟΗΕ από την ανεξάρτητη εμπειρογνώμονά του σε ζητήματα μειονοτήτων, Γκέι ΜακΝτούγκαλ που υποστηρίζει ότι υπάρχει μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα η οποία καταπιέζεται".

Οι δυο ακτιβιστές είχαν συναντήσεις με πρόσφυγες ή απογόνους προσφύγων που έφυγαν από την Ελλάδα κατά την διάρκεια του εμφυλίου. Οι ίδιοι τους χαρακτηρίζουν "εξόριστους Μακεδόνες" και τόνισαν:

"Τώρα είναι η ευκαιρία σε συνεργασία με την Australian Macedonian Human Rights Committee και το Ουράνιο Τόξο να διεκδικήσετε τις περιουσίες σας στην Ελλάδα. Αν χρειαστεί θα προσφύγουμε στο Διεθνές Δικαστήριο".

Κάλεσαν δε τους "Μακεδόνες" όπως τους αποκαλούν στην Αυστραλία να αντισταθούν στην αφομοίωση.

"Μην αφήσετε την άνεση και την πολυτέλεια να σκοτώσει την καταγωγή μας, την γλώσσα μας, τον πολιτισμό μας, την θρησκεία μας, τα ήθη μας, την ταυτότητά μας" είπε ο κ. Ιωάννου.

iKypros

13 σχόλια:

  1. Καλά θα μας τρελλάνουν τελείως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά να μας κάνουν!

    αφού τους επιτρέψαμε να δημιουργήσουν μέσα στην ίδια μας τη χώρα σωματείο εναντίον της ελλάδος, καλά να μας κάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφου ξέρουμε ποιοί είναι από πίσω τους, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΦΩΤΟΙ...
    ---------------------
    παραθέτω ένα θέμα που έρχεται πάλι στην επικαιρότητα σχετικά με το τρομερό¨"κίτρινο" σπίτι στην Αλβανία.
    http://garizo.blogspot.com/2009/04/house-of-horrors-serbians-kidnapped-for.html

    Αξία εδω έχουν οι χαιρετούρες όλης της ΝΑΤΟικης ηγεσίας της εποχής , του Κουσνερ, του Φισσερ με τον ΘΑΤΣΙ , η οργάνωση του οπο΄΄ιου κατηγορείται από την ΝτελΠοντε ότι οργάνωσε το εμπόριο οργανων από Σερβους αιχμαλώτους..

    Το ΝΑΤΟ μεχρι σήμερα (πλήρες μελος η Αλβανία) δεν έχει παρει θέση..

    Για τους ΟυρανιοΤοξιτες θα απορούμε τωρα.. ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο κ. Ιωάννου φαντάζομαι τα είπε στα Ελληνικά όλα αυτά..ώς γνήσιος Μακεδόνας τί άλλο απο Ελληνικά μπορεί να μιλά;Απλά να ξέρουν μερικοί πώς ο Έλληνας δεν θέλει και πολύ και απο εκεί που ακούει και γελά και αδιαφορεί, να ξυπνήσει απότομα και μετά κανείς δεν γνωρίζει που θα είναι ο πάτος του βαρελιού.Άν και γνώμη μου είναι πώς τους καραγκιοζοσκοπιανούς θα τους κολατσίσουν Βούλγαροι και Αλβανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ιντερνετικό ντελίριο των Σκοπιανών, των ανδρεικέλων τους και των διάσπαρτων χαραμοφάηδων που περιφέρονται στο διαδίκτυο και τη Βόρεια Ελλάδα κοπρίζοντας με δηλητήριο την τιμημένη γη της συνεχίζεται.

    Είναι όμως καταδικασμένοι να σπάνε τα μούτρα τους στην αναπόφευκτη «μετωπική σύγκρουση» της μούρης τους με την αλήθεια.
    Κι αυτή την ευθύνη θα την επωμιστούμε εμείς….
    Αυτή την αλήθεια θα την αναδείξουμε εμείς…
    Εμείς θα την σηκώσουμε ψηλά…
    - Αφού οι κυρά – Ρεπούσηδες υποφέρουν από ένα ιδιότυπο αντιιστορικό
    «λουμπάγκο» και δε μπορούν να σηκώσουν στους ώμους τους τέτοια
    φορτία…
    - Αφού οι ηγέτες μας ταύτισαν το διπλωματικό καθωσπρεπισμό με μπατλερικού τύπου επικύψεις που τους καταδίκασαν χρόνια τώρα να υποχωρούν μεγαλοστομώντας.

    Είναι κι αυτό ένα χάρισμα. Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της εποχής μας ίσως.

    - Είναι άλλο πράγμα τελικά να παραιτείσαι μέρα τη μέρα και να το μολογάς, κι έχει άλλη χάρη να ξεγελάς τον εαυτό σου με βαρύγδουπες δηλώσεις περί αποφασιστικότητας, ενώ κατά κανόνα παραιτείσαι.

    Μόνο που τον εαυτό σας κύριοι, έχετε κάθε δικαίωμα να τον ξεγελάτε.
    Δικός σας είναι…
    Εσείς τον ξέρετε καλύτερα…
    Αυτό πιστεύετε πως του αξίζει…
    Έτσι του συμπεριφέρεστε. Και καλά κάνετε.
    Είναι κι αυτό μια «έντιμη όσο και ειλικρινής» σχέση της αφεντιάς σας με την αφεντομουτσουνάρα σας.

    Αυτό το λαό όμως, έχετε μια και μόνον υποχρέωση.
    Την υποχρέωση ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΕ όχι όπως θέλετε εσείς, όχι όπως κάποιοι άλλοι σας υπαγορεύουν, αλλά ΟΠΩΣ πραγματικά ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.
    Χωρίς εκπτώσεις και συμβιβασμούς…
    Χωρίς να επιστρατεύετε καλοπληρωμένες Ρεπούσηδες.
    Έχει καλοπληρωτές να πλερώσουν αδρά τις Ρεπούσηδες για τις υπηρεσίες που προσφέρουν.
    Δε θα πληρώνονται οι Ρεπούσηδες με το αίμα των δικών μας των φόρων για ν ατιμάζουν το αίμα των πατεράδων μας.
    Αυτό το λαό οφείλετε να τον εκπροσωπείτε κρατώντας ψηλά τη σημαία που μάτωσε.
    Γιατί ψηλά της αρμόζει να είναι αυτής της σημαίας.
    Δεν είναι μυξομάντιλο για να την έχετε χωμένη στην κωλοτσέπη σας.

    Όταν οι Σκοπιανοί τολμούν – διψασμένοι από την ανυπαρξία καταβολών και ιστορίας, και πνιγμένοι από την αγωνία τους να αποκτήσουν ταυτότητα, ιστορία και υπόσταση στη γη που τους φιλοξενεί και καπηλεύονται το όνομά της– να παρουσιάζουν τις εκκλησιές με τις Ελληνικότατες επιγραφές, εικόνες και αγιογραφίες, ως εκθέματα της δικής τους ανύπαρκτης ιστορίας, στο Μοναστήρι, στην Οχρίδα και αλλού…

    Τότε έχουμε κάθε δικαίωμα να απαιτούμε από τους ηγέτες μας συμπολιτευόμενους και μη, να κρατάνε ψηλά, και τη σημαία μας και την αλήθεια.

    Έχουμε κάθε δικαίωμα να μην ανεχτούμε από κανέναν να ανασύρει από την ιστορία πιστοποιητικά αγωνιστικότητας και θυσιών, για να αποστομώσει την δικαιολογημένη αγανάκτησή μας.

    Κι αυτό γιατί αν κάποιοι θέλουν να έχουν το δικαίωμα να κρίνουν την αγωνιστικότητα των ανθρώπων και να την αντιμετωπίζουν όχι σαν διαβατήριο μιας χρήσης αλλά σαν στάση ζωής που πρέπει να επιβεβαιώνεται καθημερινά, τότε το ίδιο καθημερινά πρέπει να επιβεβαιώνεται και ο πατριωτισμός όλων μηδενός εξαιρουμένου.

    Δεν ανεχόμαστε από κανέναν να αφυδατώνει αυτόν τον πατριωτισμό από το ουσιαστικό περιεχόμενο του, να τον ταυτίζει με τον αρρωστημένο εθνικισμό, ούτε και να τον αποδυναμώνει αντιπαραθέτοντάς τον τεχνητά με την ταξικότητα των προβλημάτων την οποία κατά τα λοιπά κανείς δεν αρνείται.

    Χτύπησαν πάλι τα καμάρια μας λοιπόν.
    Καινούρια δημοσίευση στο διαδίκτυο για την μέρα του προφήτη Ηλία (Ιλιντεν όπως την αποκαλούν) με μπόλικο δηλητήριο γαρνιρισμένη για τους «αιμοσταγείς» Έλληνες και τα «εγκλήματα» που έκαναν σε βάρος του «μακεδονικού» λαού τους.

    Ας κάνουμε ένα σύντομο ταξίδι στο χρόνο για να προσεγγίσουμε την αλήθεια απλά και υπεύθυνα…

    Ο 18ος αιώνας, τόσο για την Ευρώπη όσο φυσικά και για τα Βαλκάνια, σηματοδότησε την απαρχή μιας άλλης εποχής.
    Το εμπόριο άρχισε να ανθεί τηρουμένων φυσικά των αναλογιών και των ιδιαιτεροτήτων της εποχής για την οποία μιλάμε.
    Ταυτόχρονα άρχισαν να αποχτούν δυναμική και υπόσταση οι διάφορες εθνικές ομάδες στα πλαίσια της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Το ίδιο συνέβαινε και με τις διάφορες εθνικές αστικές τάξεις στην ευρύτερη περιοχή.
    Η Γαλλική επανάσταση και ο απόηχός της, έβαζε με τρόπο καταλυτικό τη σφραγίδα της στην αυγή της νέας εποχής.
    Η Οθωμανική αυτοκρατορία, είτε γιατί έτσι έμαθε, είτε γιατί έτσι ήθελε, είτε γιατί αυτό εξυπηρετούσε τε σχέδια της που ανέκαθεν ήταν ένα μίγμα επεκτατισμού και θρησκοληψίας, ταύτιζε την έννοια του ΕΘΝΟΥΣ με αυτή της ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, κι από την άποψη αυτή, δεν είναι τυχαίο και ανερμήνευτο που τους εκχριστιανισμένους λαούς της ευρύτερης περιοχής τους αποκαλούσε Ρωμιούς. Ακόμα και τους Βουλγάρους.
    Το πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης έπαιζε ένα ρόλο καταλυτικό στην ευρύτερη περιοχή και φυσικά στα Βαλκάνια.
    Με το ξέσπασμα της Ελληνικής επανάστασης του 1821, οι πιέσεις στο Πατριαρχείο εντάθηκαν, μεθοδεύτηκε η συρρίκνωση και η αποδυνάμωση του, και φυσικά οργανώθηκε και αναπτύχθηκε συστηματικός διωγμός της Ελληνικής αστικής τάξης και οι λόγοι είναι ευνόητοι.
    Οι άλλες εθνότητες, στην προσπάθεια να πάρουν το πάνω χέρι στην επανακατανομή της πίτας στη διαφαινόμενη μετά σουλτάνο εποχή, άρχισαν να οργανώνουν τη στάση και την ταχτική τους, και σ αυτή την προσπάθεια είχαν αρωγούς και τους εκκλησιαστικούς ηγέτες τους, που σταδιακά άρχισαν να αποστασιοποιούνται από το Πατριαρχείο.

    Σ αυτές της συνθήκες, το 1877 η Ρωσία στρέφεται ενάντια στην Οθωμανική αυτοκρατορία, κι αυτή η αντιπαράθεση οδηγεί στη συνθήκη του Αγίου Στεφάνου μέσα από την οποία το όνειρο της μεγάλης Βουλγαρίας αρχίζει να ενσαρκώνεται. Σ αυτό το σχεδιασμό όμως αντιδρούν η Ελλάδα, η Σερβία και οι Μεγάλες δυνάμεις, κι έτσι οδηγούμαστε στη συνθήκη του Βερολίνου όπου το όνειρο της Μεγάλης Βουλγαρίας αποκαθηλώνεται οριστικά.

    Η μεγάλη απάτη, έρχεται το 1893, όπου πατώντας και αξιοποιώντας τις απώτερες επιδιώξεις και σχεδιασμούς των Βουλγάρων εθνικιστών, ιδρύεται στη Θεσσαλονίκη το γνωστό ΒΜΡΟ (εσωτερικό μέτωπο για την οργάνωση της επανάστασης) – του οποίου τα αρχικά παρεμπιπτόντως είναι σε καθαρόαιμη και αυθεντικότατη Βουλγαρική και όχι στο γνωστό «σλαβομακεδονικό» ιδίωμα – που έθετε ως στόχο τη μελλοντική ένωση με τη Βουλγαρία. Αφαίμαξη ελληνικών εδαφών δηλαδή. Και το οποίο ΒΜΡΟ το 1902 μετεξελίσσεται σε «Βουλγάρικο Κομιτάτο Μακεδονίας και Ανδριανουπόλεως».

    Έτσι φτάσαμε στις 2 του Αυγούστου του 1903, την ημέρα της γιορτής του Προφήτη Ηλία δηλαδή, όπου οργανώνεται από το ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ ΚΟΜΙΤΑΤΟ πια ( γιατί άραγε κυρία Ρεπούση μας?) η εξέγερση στο Μοναστήρι με στόχο τη διεθνοποίηση του «μακεδονικού προβλήματος»

    Παράλληλα όμως, στις 19 Αυγούστου του 1903, την ημέρα της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, οργανώνεται εξέγερση και στη Θράκη για να καθυστερήσει έτσι υποτίθεται η ενίσχυση των δυνάμεων της αυτοκρατορίας στη δυτική Μακεδονία. (γιατί άραγε και στη Θράκη κυρία Ρεπούση μας? Μήπως είχαμε κι εκεί σπέρματα «Σλαβομακεδόνων» και δεν το ξέρουν ούτε αυτοί?)

    Και φυσικά , γρήγορα οι ενιαιοποιημένες εξεγέρσεις του κομιτάτου, στρέφονται κατά των Ελλήνων που κυριαρχούσαν στην περιοχή για να τους αποδυναμώσουν και να διευκολύνουν έτσι τις Βουλγαρικές επιδιώξεις.
    Τα αίσχιστα των κομιτατζήδων κατά τη διάρκεια αυτής της εξέγερσης, ιστορικά αν μη τι άλλο είναι καταγεγραμμένα. Τι λέτε εσείς κυρία Ρεπούση μας?
    Ποια σκοπιμότητα εξυπηρέτησαν οι ως άνω εξεγέρσεις που δεν ήταν μια αλλά δυό?
    Εντοπίστε μας εσείς τις διαφορές ανάμεσα στα έργα και τις ημέρες των πλέον θρασύτατων εγκληματιών, από τα έργα και τις ημέρες των Βουλγάρων κομιτατζήδων.
    Ποιος απέναντι σε ποιόν εγκλημάτησε, ποιος στη υπηρεσία ποίου ετάχθη και τέλος ποιός δικαιούται σήμερα να ζητάει τα ρέστα βαφτίζοντας την εθνοπροδοτική εξέγερση σε επανάσταση του Ιλιντεν?

    Αναλύστε μας αν θέλετε αυτό το στρατηγικό σχεδιασμό κυρία Ρεπούση μας. Η αλλιώς αποδείξτε μας με στοιχεία πως με αυτά τα γραφόμενα, παραποιούμε και προσβάλουμε την ιστορία. Την αληθινή όμως και όχι αυτή που υπηρετείτε εσείς)

    Κι έτσι φτάσαμε στον πρώτο Βαλκανικό πόλεμο με τους Έλληνες, τους Σέρβους και τους Βούλγαρους να στρέφονται εναντίον των Τούρκων.
    Κι από εκεί στο δεύτερο Βαλκανικό πόλεμο με τους Σέρβους και τους Έλληνες στρεφόμενους εναντίον των Βουλγάρων.

    Έτσι προσδιορίστηκε και η τελική κατανομή των εδαφών στην ευρύτερη περιοχή.

    Αυτή είναι η αλήθεια για το περίφημο Ιλιντεν κύριοι.
    Μια χούφτα άνθρωποι που φυσικά δικαιούνται να υπάρχουν, που φυσικά δικαιούνται να ευημερούν, που φυσικά δικαιούνται να προκόψουν, που φυσικά δικαιούνται να έχουν και υπόσταση κρατική, αλλά που όμως δεν δικαιούνται να παραφράζουν την ιστορία…
    Την παραφράζουν τελικά αυτή την ιστορία.
    Λαθροχειρούν σε βάρος της κι ανακατεύουν τα Βαλκάνια.

    Μια χούφτα άνθρωποι που αρνούνται πεισματικά να ρίξουν μια ματιά στο παρελθόν και τη διαδρομή τους για να μπορέσουν να κάνουν με αίσθημα ευθύνης και σιγουριάς τους επόμενους τους βηματισμούς. Ίσως γιατί αν το κοιτάξουν κατάματα αυτό το παρελθόν, θα διαπιστώσουν πως δεν τους τιμά και δεν τους κολακεύει ιδιαίτερα.
    Μια χούφτα άνθρωποι, που πλανεμένα πιστεύουν πως δικαιούνται να ψαρέψουν στα θολά νερά του μέλλοντος καπηλευόμενοι ιστορίες και παρελθόντα που δε τους ανήκουν.
    Ίσως γιατί κάποιοι φιλοδόξησαν να γίνουν οι ηγέτες τους. Και για να είσαι ηγέτης χρειάζονται και τυπικά προσόντα. Χρειάζεται δηλαδή να υπάρχει κι ένας λαός που να σ ακολουθεί. Κι αυτό είναι που επιχειρείται μ αυτή την απαράδεκτη λαθροχειρία.

    Κι έτσι φτάσαμε στην Οκτωβριανή επανάσταση, που εκτός από τις αλλαγές στον κόσμο, κουβάλησε μαζί της και τις αντιθέσεις της. Που δεν ήταν μόνο αντιθέσεις προσεγγίσεων, ήταν και αντιθέσεις ηγετών.

    Κι αυτό το πολυχρησιμοποιημένο «εθνικό μόρφωμα» που αυτοαποκαλείται «σλαβομακεδόνικο έθνος» έγινε γι ακόμα μια φορά εργαλείο εξυπηρέτησης επιδιώξεων. Αλλωστε πάντα χρειάζεται ένα γουδοχέρι για να έχει πετυχεσσά μια καλοχτυπημένη σκορδαλιά.

    Βαφτίστηκε λοιπόν «μακεδονικό» αυτό το μόρφωμα το 1946 από τον Τίτο. Κι ας το υποτίμησε, κι ας το υποβάθμισε. Το βάφτισε όμως. Του έδωσε και την ψευδαίσθηση της σημαίας και της ταμπέλας στα συμβατικά του σύνορα, και ξεκίνησε το δικό του παιχνίδι στα Βαλκάνια.

    Ένα παιχνίδι που συντόνισε όπως και για όσο του το επέτρεπαν οι συνθήκες, με το Γκεόργκι Δημητρώφ οραματιζόμενοι τη Βαλκανική Σοσιαλιστική Ένωση και μέσα από αυτή ο καθένας ξεχωριστά να υπηρετήσει τα δικά του ηγεμονικά σχέδια στα Βαλκάνια, μακριά και ανεξάρτητα από τον έλεγχο της Σοβιετικής ηγεμονίας και ελέγχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την Παρασκευή 10 Απριλίου στη Στοά του Βιβλίου, το περιοδικό Hellenic Nexus οργάνωσε εκδήλωση με θέμα "Eλλάδα και Γεωπολιτική: Nέες προοπτικές, νέες εξελίξεις".

    Κύριοι ομιλητές ήταν οι:

    - Δημήτρης Kωνσταντακόπουλος, δημοσιογράφος - συγγραφέας
    - Kωνσταντίνος Γρίβας, διδάκτωρ Γεωπολιτικής - αμυντικός αναλυτής
    - Nεοκλής Σαρρής, καθηγητής Kοινωνιολογίας - τουρκολόγος
    - Λεωνίδας X. Aποσκίτης, διευθυντής πολιτικών θεμάτων του περιοδικού

    Για όσους δεν μπόρεσαν να παραβρεθούν, μπορείτε να ακούσετε τις πολύ ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις κατεβάζοντας το σχετικό ηχητικό αρχείο (mp3) από εδώ:

    http://www.sendspace.com/file/c0d9jh

    H διάρκεια είναι 125'.

    Ο κ. Κωνσταντακόπουλος μιλάει από το 6'-30', ο κ. Γρίβας από 30'-43', ο κ. Σαρρής από 43'-65', ο κ. Αποσκίτης από 65'-96', ο διευθυντής του περιοδικού κ. Στίνης από 96'-106', ο κ. Ρωμανός (καθηγητής Παν. Αιγαίου) από 112'-115'. Στα υπόλοιπα χρονικά διαστήματα, παρεμβάσεις από τους ομιλητές και το κοινό - με μια ως φαίνεται... αναπόφευκτη εύθυμη νότα στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επειδή είμαι από την Μακεδονία, έχω να κάνω έναν συλλογισμό.

    Αναφέρονται σε "Μακεδονική" μειονότητα, σε "Θρακιώτική" μειονότητα, σε "Ποντιακή" μειονότητα, κτλ.

    Εδώ στην Ελλάδα, έχουμε το χαρακτηριστικό γνώρισμα, να λέμε πως αυτός που είναι από το Ηράκλειο Κρήτης, είναι Κρητικός. Αυτός που είναι από την Κόνιτσα, είναι Ηπειρώτης. Αλλά σε όλες αυτές μας τις αναφορές, εννοούμε πως είναι Έλληνας...

    Με την λογική των Αμερικανών, των "προοδευτικών" της χώρας μας και των συμμάχων τους, ΔΕΝ υπάρχει Έλληνας!!!!!!!

    Υπάρχουν μόνο μειονότητες....Επομένως υπάρχουν μικρά κρατίδια, που είναι οι Περιφέρειες της Ελλάδας, που καταπιέζονται από κάποιον που αποφάσισε ότι όλα αυτά θα λέγονται Ελλάδα....

    Μπορεί ο παραπάνω συλλογισμός να είναι ακραίος, αλλά πραγματικά, όταν ακούω την λέξη "μειονότητα" στην Ελλάδα, καταλήγω πως δεν υπάρχουν Έλληνες...

    Θα μας τρελλάνουν και θα τους ζητήσουμε και νοσηλεία στο τέλος...

    tzikisXL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν μπορείς να καταπιέσεις κάτι που δεν υπάρχει. Όπως πολύ καλά ξέρουμε οι σλαβόφωνοι της Μακεδονίας ποτέ δεν αυτοπροσδιορίστηκαν εθνικά σαν «Μακεδόνες». Πάντα ο εθνικός τους αυτοπροσδιορισμός ήταν σαν «Έλληνες» ή «Βούλγαροι» και αυτοί οι δύο προσδιορισμοί προερχόταν από το αν μνημόνευαν τον Οικουμενικό Πατριάρχη ή τον Πατριάρχη Βουλγαρίας. Δηλαδή η εθνική συνείδηση δεν ήταν θέμα γλωσσικό αλλά θέμα πνευματικό ή θέμα ελεύθερης βούλησης για να μιλήσουμε με σύγχρονη γλώσσα. Δεν υποχρέωσε κανείς τους βουλγαρόφωνους να γίνουν έλληνες κάποιοι απ΄ αυτούς το επέλεξαν κάποιοι άλλοι έφυγαν. Και εγώ σαν έλληνας εφόσον κάποιος περάσει απ’ την φωτιά των εθνικών αγώνων δεν έχω κανένα λόγο να μην του αναγνωρίζω την ελληνικότητα άσχετα αν μιλάει ελληνικά, αρβανίτικα, τουρκικά, βουλγάρικα ή σουαχίλι. Επειδή ακριβώς δεν είμαι ρατσιστής δεν πιστεύω ότι κάποιος αλλόγλωσσος που μάτωσε για την Ελλάδα δεν μπορεί να δηλώνει έλληνας εφ’ όσον το θέλει. Και αυτοί οι πληθυσμοί πέρασαν απ΄ το καμίνι εκατό χρόνων εθνικών αγώνων. Ποιος είμαι εγώ που θα τους αμφισβητήσω την ελληνική εθνική συνείδηση αν δεν θέλουν να μιλούν μόνο ελληνικά;

    Βέβαια μετά την κατάρρευση του κομμουνισμού η πολιτική των ΗΠΑ στα Βαλκάνια ήταν η ανάδειξη τοπικών ιδιαιτεροτήτων που σε βάθος χρόνου θα έφερναν την αποδυνάμωση των εθνικών κρατών στην περιοχή μέσα και από την πολυεπίπεδη εμπλοκή του «Διεθνούς παράγοντα» στα ενδοκρατικά θέματα. Σε αυτό το επίπεδο και πριν τον «Διεθνή παράγοντα» έρχεται ο ρόλος των ντόπιων «χρήσιμων ηλιθίων» για τις ΗΠΑ, και έχουμε πληθώρα από τέτοιους εδώ στην Ελλάδα αλλά και στην ομογένεια. Το είδαμε στην περίπτωση της Γιουγκοσλαβίας πως αποδυναμώθηκε και απαξιώθηκε μέχρι διαλύσεως το ομοσπονδιακό κράτος με την επέμβαση εξωτερικών «διεθνών παραγόντων» αλλά και με την ανάδειξη «χρήσιμων ηλιθίων» που φυσικά και ελεγχόταν από τις ΗΠΑ. Το βλέπουμε και στην δικιά μας περίπτωση και όχι μόνο στο θέμα εφεύρεσης μειονοτήτων αλλά και σε κοινωνικά θέματα. Πώς αυτές οι κοινωνικές αντιθέσεις ενισχύονται και δημιουργούνται (μέσα στα κοινωνικά εργαστήρια και όχι στην κοινωνία) νέες. Θα ήταν ανοησία αν δεν ανοίξουμε τώρα τα μάτια μας. Πολύ αναρωτιούνται γιατί να το κάνει αυτό η Αμερική; Η απάντηση είναι απλή. Αν δούμε τα ελληνικά συμφέροντα πως διαμορφώθηκαν μετά το τέλος του ψυχρού πολέμου και την απόκλιση αυτών σε σχέση με τα αμερικανικά καταλαβαίνουμε γιατί η Αμερική ζητάει την αποδυνάμωση της Κεντρικής Διοίκησης μέσα από την ανάδειξη των «Τοπικών ιδιαιτεροτήτων». Το πρόβλημα με τις ΗΠΑ είναι ότι τα think tanks που διαμορφώνουν μελλοντικές πολιτικές στις ΗΠΑ για την Ευρωπαϊκή γειτονιά της Ρωσίας δεν εμπιστεύονται ισχυρά κεντρικά κράτη με πλειοψηφία ορθόδοξου πληθυσμού στην περιφέρεια της Ρωσίας γιατί ξέρουν τον ρόλο που παίζουν ο πολιτισμός η ιστορία και ναι ακόμα και η θρησκεία στην διαμόρφωση συμμαχιών. Βέβαια θα πρέπει να επισημάνουμε ακόμα κάτι σημαντικό. Καλό θα ήταν να δει και η ομογένεια στους κόλπους της πως διάφορα υπερεθνικιστικά ιδεολογήματα (ακόμα και στα όρια του ρατσισμού και του φασισμού) αναπαράγονται μεγεθύνονται και επιβάλλονται σαν κοινωνικά ρεύματα στην μητρόπολη με απώτερο σκοπό να εξασθενήσουν την κοινωνική συνοχή. Ας είμαστε λίγο πιο καχύποπτοι. Κανέναν δεν έβλαψε η καχυποψία.

    Η αναφορά Ομπάμα στην «Αρχαία αυτοκρατορία» ακριβώς την αμερικανική καχυποψία απέναντί μας εξέφρασε. Όσο και αν η κυβέρνηση υποβαθμίζει αυτή την αναφορά θα πρέπει εμείς οι πολίτες να επισημάνουμε ότι: δεν είχε κανένα λόγο εν έτη 2009 ο πρόεδρος των ΗΠΑ να κάνει αυτή την αναφορά. Θα μπορούσε να μιλήσει για ένα μεγαλειώδη να άνισο «Εθνικο-απελευθερωτικό αγώνα» των τούρκων υπό τον μεγάλο ηγέτη Κεμάλ. Δεν το έκανε!!! Αλλά είπε απερίφραστα ότι τότε επιχειρήθηκε η ανασύσταση μιας «Αρχαίας αυτοκρατορίας».

    Ένα ισχυρό σύγχρονο κράτος με συλλογική συνείδηση συνέχειας αυτής της «αρχαίας αυτοκρατορίας» θα μπορούσε εν δυνάμει να είναι και η Γιουγκοσλαβία. Το άλλο ισχυρό κράτος που υπάρχει ακόμα είναι η Ελλάδα. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε. Δεν έχει σχέση με το αν κυβερνάει ο Καραμανλής, ο Παπανδρέου η Παπαρήγα ή ο Τσίπρας, είναι υπουργός εξωτερικών η Μπακογιάννη ή ο Μολυβιάτης. Δεν έχει σχέση αν αναλαμβάνουμε ή δεν αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες εξευμενισμού ή προτάσεων για νέες συγκλίσεις με τις ΗΠΑ. Ας μην αυταπατόμαστε. Η πρόσφατη ιστορία έχει δήξει ότι αυτός που δεν χτυπάει γροθιά στο μαχαίρι αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα αργότερα όταν οι συνθήκες είναι περισσότερο δυσχερείς. Αυτό έδηξε η τύχη που επιφύλασσαν οι αμερικανοί στον Μιλόσεβιτς αλλά και το ίδιο συμπέρασμα από την ανάποδη βγαίνει από τα γεγονότα του Αυγούστου στην Γεωργία. Για φανταστείτε να περιορίζονταν σε φραστικές καταδίκες οι ρώσοι εκεί… Τώρα θα είχαμε τετελεσμένα που απλά θα διαπραγματεύονταν με τους αμερικανούς από μειονεκτική θέση.

    Δηλαδή δεν έχει σχέση αν εμείς επιδεικνύουμε ευρωπαϊκό αέρα και πολιτικό πολιτισμό ή ανεκτικότητα στις τοπικές ιδιαιτερότητες ή ανεκτικότητα στον «πολυπολιτισμό» ή ανοχή στην λαθρομετανάστευση μη μας πουν φασίστες και ρατσιστές. Αυτό που έχει πράγματι σημασία και που διαμορφώνει αυτό το κλίμα είναι οι προκαταλήψεις του ισχυρού που στην δική μας περίπτωση είναι οι ΗΠΑ και δεν μπορούμε να τις αλλάξουμε αλλά μόνο να τις επιβεβαιώσουμε παίζοντας όσο καλύτερα το ρόλο που αυτοί υποπτεύονται ότι θα παίξουμε. Δηλαδή μας υποπτεύονται ως εν δυνάμει νοσταλγούς της «αρχαίας αυτοκρατορίας»; Πολύ ωραία!!! Ας το κάνουμε όσο καλύτερα μπορούμε εφαρμόζοντας αυτοκρατορική αντίληψη στην εξωτερική πολιτική αλλά και στην πολιτική ασφάλειας στην γειτονιά μας ακόμα και κόντρα στα συμφέροντα των ΗΠΑ. Είναι η μόνη διέξοδος που θα μας κάνει ισότιμους συνομιλητές με τις ΗΠΑ. Αλλά αυτό συνεπάγεται μάτωμα, αγώνα και ρίσκα ενώ ο ενδοτισμός συνεπάγεται υποχωρήσεις μέχρι διαλύσεως με ασήμαντο κόστος για τις ΗΠΑ. Τουλάχιστον ας κάνουμε αυτό το κόστος δυσανάλογο με τα επιδιωκόμενα κέρδη τους. Ας τα έχουμε αυτά υπ’ όψιν μας και ας δώσουμε όλοι μαζί γροθιά στο μαχαίρι. Δεν έχουμε άλλη επιλογή.-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη"...Τι να κάνουμε αφού τους αφήσαμε και φύγανε μετά τις 29/8-1949;;;28500 παιδιά στείλανε στον κομμουνιστικό παράδεισο,για να γίνουν καλοί κομμουνιστές.Τα περισσότερα τα έστειλαν οι γονείς τους-όντες κατσαπλιάδες- όμως απήγαγαν και αρκετά για να εκδικηθούν τους γονείς τους.Αντί για συγνώμη ζητάνε και ρέστα.Θέλουν να γυρίσουν εκεί που γεννήθηκαν όμως η Καστοριά λέγεται ξανά Κατροριά από το 1926,όμως αυτός που γεννήθηκε μετά το 26 επιμένει να λέει ως τόπο γεννήσεως Κοστούρ!!!!Και κλαίγεται ότι αδικείται.Ισως είναι το μόνο σωστό ,ανάμεσα σε πολλές προδοσίες που διέπραξε και διαπράτει το γκοβέρνο της Αθήνας.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι, υπάρχει κάποια μειονότητα ή τουλάχιστον έτσι θέλουν να εμφανίζονται όσοι μιλούν ένα ιδίωμα της σημερινής βουλγαρικής γλώσσας (που είναι σλαβική και όχι αυτή που μιλούσαν οι αρχαιοβούλγαροι όταν πρωτοεμφανίστηκαν στη γειτονιά μας) και κατοικούν σε περιοχές της κεντρικής και δυτικής Μακεδονίας.

    Ε, και; Εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Να τους αγνοούμε; Να τους βρίζουμε; Να κλείνουμε τα μάτια και τα αυτιά μας; Αυτές ήταν οι πρακτικές μας, εδώ και δεκαετίες, που μας οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση. Σε όλο τον κόσμο να ακούνε αυτούς και εμάς να μας θεωρούν εθνικιστές, ξεροκέφαλους ή καταπιεστές μειονοτήτων.

    Η λύση είναι μια. Με όλες τις δυνάμεις μας, ξεμπρόστιασμα όλων αυτών που θεωρούν οτι μπορούν να ξαναγράφουν την ιστορία κατα το δοκούν. Ναι, υπήρχαν Σλάβοι στη Μακεδονία από τα μεσοβυζαντινά χρόνια και μετά. Ναι, υπήρχαν και Βούλγαροι στη Μακεδονία. Ναι, χύθηκαν ποτάμια αίματος, όπως έγινε σχεδόν σε όλη την Ευρώπη μεταξύ φυλών και εθνοτικών ομάδων, είτε κατά τη ρωμαϊκή είτε κατά την καρλομάγνειο περίοδο είτε κατά το μεσαίωνα. Ναι, υπάρχουν ακόμα μερικές χιλιάδες που μιλούν σλάβικα. Αλλά σλάβικα! Όχι μακεδόνικα! Ούτε σλαβομακεδόνικα. Με την ίδια λογική, στην ανατολική Θράκη οι σημερινοί κάτοικοι μιλούν τουρκοθρακικά, στη βόρεια Θράκη βουλγαροθρακικά και στη δυτική Θράκη ελληνοθρακικά.

    Εκεί είναι το κλειδί, για να ξεφύγουμε από τα σχοινιά του ρινγκ. Δεν υπάρχει σλαβομακεδόνικη γλώσσα, δεν υπάρχει σλαβομακεδονικό έθνος, δεν υπάρχει σλάβικη Μακεδονία. Υπάρχουν νοτιοσλάβοι (Σέρβοι, Κροάτες, Σλοβένοι), υπάρχουν Βούλγαροι, υπάρχουν Αλβανοί, υπάρχουν Δάκες, υπάρχουν Ούννοι, υπάρχουν Γερμανοί, υπάρχουν Έλληνες, υπάρχουν Τούρκοι κλπ. Μακεδόνες ως ξεχωριστό έθνος δεν υπάρχουν. Είναι φύλο που στη διάρκεια των αιώνων πορεύτηκαν "χρεωμένοι" στον ευρύτερο χώρο των ελληνικών πληθυσμιακών ομάδων. Δεν ήταν ούτε Ιλλυριοί, ούτε Δάκες, ούτε Σκύθες, ούτε Ετρούσκοι, ούτε Αιγύπτιοι, ούτε Χετταίοι, ούτε Χαλδαίοι. Ήταν φύλο ελληνικό.

    Δεν υπάρχει μακεδονικό έθνος, δεν υπάρχει μακεδονική γλώσσα, δεν υπάρχει κράτος Μακεδονία. Αυτή είναι η μόνη άμυνα, αυτή είναι η μόνη σοβαρή πολιτική και επιστημονική γραμμή που πρέπει να ακολουθήσουμε. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα χάσουμε στο πέρασμα των χρόνων. Λίγα ή πολλά, δεν έχει σημασία.

    Μία επιλογή. Δεν υπάρχετε ως Μακεδόνες. Διαλέξτε τι θέλετε να είστε. Βούλγαροι; Σέρβοι; Αλβανοί; Τούρκοι; Σλάβοι γενικά; Ας σας απαντήσουν οι άλλοι. Τώρα όμως απαντάμε εμείς. Μακεδόνες, δεν είστε. Παγκόσμια καμπάνια τώρα, με καθηγητές πανεπιστημίων, ελληνιστές, βυζαντινολόγους, ρωμαϊστές, ερευνητές, θεολόγους κλπ. Απάντήσεις από αυτούς σε κάθε αναφορά από Κλίντον, ΗΠΑ, ΕΕ, Μέρκελ κοκ. Συμμάχους έχουμε την ιστορία και την αλήθεια. Ας βοηθήσουμε τους εργάτες της ιστορίας ανά τον κόσμο κι αυτοί θα διαδώσουν την αλήθεια παντού. Λίγη επιμονή και υπομονή χρειάζεται. Και λίγο μυαλό στις εκάστοτε κυβερνήσεις, ε;

    Χούπερην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για να καταπιεστεί κάποιος πρέπει να υπάρχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και για να σε ακούσει κάποιος, πρέπει να υπάρχεις.

    Η εξωτερική πολιτικής της Ελλάδας, είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.

    Η χειρότερη από σύστασης ελληνικού κράτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα σε όλους
    Διάβασα με πολύ προσοχή το άρθρο και με περισσότερη τα σχόλια, δεν θα πω πολλά απλά μόνο μερικές προτάσεις.Αν όλα τα γεγραμμένα στο άρθρο ήταν αναγωγές σε μια άλλη χώρα όπως οι ΗΠΑ , αν υπήρχαν αυτές οι ΄΄επιδιώξεις'' για κάποιο μέρος των Ηνωμένων Πολιτειών τώρα θα είχαμε 3ο παγκόσμιο εδώ με την 11η Σεπτεμβρίου κάνανε μετά όσοα κάνανε και λογαριασμό δεν δώσανε και για να μη πω για την 11 που στο φινάλε αρχίζει και αμφισβητείτε να πω για ότι θεωρούν και κρίνουν ότι δεν τους αρέσει το βαφτίζουν τρομοκρατία.Φτιάξανε νόμους, κάνανε έμμεσες και άμεσες παρεμβάσεις είτε με τις μυστικές υπηρεσίες τους είτε όχι σε λαούς ανα το κόσμο, ΑΝ λοιπόν γινόντουσαν αυτά εις βάρος τους τι θα κάνανε? ΘΑ μου πείτε μια χούφτα άνθρωποι και δει καλοβολεμένοι ξυπόλυτοι μπροστά σε αυτά τα μεγαθήρια και στις επιδιώξεις τους τι μπορούν να κάνουν. Δεν ξέρω όμως από όσο έχω ακούσει ένας ακροβολιστής μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά αν τον ρίξεις σε ένα αντίπαλο στρατόπεδο και δει αν είναι λοκατζής, από μια ομάδα .Αν δεν μας αρέσουν όλα αυτά τρόποι υπάρχουν να τα λύσουμε και τα πολλά λόγια είναι φτώχια ...
    Καλημέρα κύριοι , καλημέρα κ. Σάββα
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.