4/8/10

Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΜΙΑΣ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ



του Α. Ανδριανόπουλου

Δεν φαίνεται να συνειδητοποιούμε τα προβλήματα που βαθμιαία οικοδομούνται γύρω μας. Ενώ ο λαός μας δείχνει να ανέχεται τις αγριότητες του ακραίου Ισλάμ, κλείνοντας τα μάτια μπροστά στα εγκλήματα που γίνονται στο όνομα του Προφήτη, εύκολα παρασύρεται σε κατηγορίες κατά των Δυτικών που έχουν κατά διαστήματα αναλάβει να ανακόψουν το σχετικό κύμα εξάπλωσης των ακροτήτων αυτών. Κατηγορούνται Αμερικανοί και σύμμαχοί τους για τις θυσίες αθώων ανθρώπων που δεν έχουν διαπράξει οι ίδιοι αλλά φανατικοί ισλαμιστές στο όνομα της αντίστασης απέναντί τους. Απαλλάσσονται έτσι οι εγκληματίες και κατηγορούνται τα θύματα για αποτρόπαιες πράξεις αδυσώπητου τερματισμού της ανθρώπινης ζωής.

Και είναι πραγματικά παράδοξο μια χριστιανική κοινότητα όπως η ελληνική να κινητοποιείται στο πλευρό των αδίστακτων φονιάδων παραβλέποντας το γεγονός πως και η ίδια μεσο-μακροπρόθεσμα βρίσκεται στο στόχαστρο της ίδιας εγκληματικής φρενίτιδας. Ποιος και πότε εγγυήθηκε πως η ελληνική κοινωνία δεν πρόκειται να υποστεί τις συνέπειες της εξοντωτικής μανίας που οι ακραίοι ισλαμιστές κουβαλούν για κάθε αλλόθρησκο που θα συναντήσουν στο δρόμο τους; Όπως κάθε δυτικο-ευρωπαική κοινωνία, έτσι και η ελληνική, δεν θα αργήσει να αντιμετωπίσει την μήνυ του ακραίου θρησκευτικού φανατισμού όταν για οποιονδήποτε λόγο οι αξίες και οι αντιλήψεις των δύο κοσμοθεωριών θα βρεθούν η μία απέναντι στην άλλη.

Τα πρώτα δείγματα τα είδαμε πέρυσι. Χιλιάδες μουσουλμάνοι διαδήλωσαν στην Αθήνα όταν ένας αστυνομικός, που δεν γνώριζε βέβαια αραβικά, κατέστρεψε κάτι χαρτιά που ορισμένοι ισχυρίσθηκαν πως ήσαν σελίδες από το Κοράνι. Αντί δηλ οι μετανάστες να γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν έγγραφα στα ελληνικά, προκλήθηκαν επεισόδια επειδή όργανα του ελληνικού κράτους δεν γνώριζαν να διαβάζουν στα αραβικά!! Και αυτό δεν υπήρξε παρά μόνο η αρχή. Υπάρχει συντεταγμένη πολιτική από τη πλευρά της φιλο-ισλαμικής πλέον Τουρκίας να προωθούνται στην Ελλάδα παράνομοι μετανάστες από Αραβικές χώρες, από το Πακιστάν, το Ιράν, το Ιράκ, το Αφγανιστάν και το Μπανγκλαντές καθώς και από μουσουλμανικά κράτη της Αφρικής (Υεμένη, Σομαλία, Νιγηρία) με απώτερο στόχο την αύξηση της ισλαμικής πλημμυρίδας σε περιοχές της Ελλάδας καθώς και την ενδεχόμενη παραπέρα προώθησή τους στην Ευρώπη.

Το φάσμα μιάς αναδυόμενης Ευραραβίας δεν είναι πλέον εξωπραγματικό. Ηδη σε χώρες όπως η Δανία και η Ολλανδία και σε περιοχές της Βρετανίας και της Γερμανίας ο σεβασμός της όποιας αξιακής ευαισθησίας των μουσουλμάνων έχει υπερκεράσει παλιές ευρωπαικές αντιλήψεις κι αρχές. Σκίτσα που σατιρίζουν το Ισλάμ δεν μπορούν να δημοσιευθούν σε εφημερίδες, η μπούρκα αποτελεί είδος ενδυμασίας ενταγμένο στην καθημερινότητα των πολιτών ενώ νοοτροπίες ζωής όπως ο ακρωτηριασμός κοριτσιών, οι αντιλήψεις περί γάμου ανηλίκων και …η απαγόρευση της φανέλας της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (επειδή απεικονίζει ένα …διάβολο!!) έχουν αρχίσει να εμπεδώνονται στις κοινωνικές αξίες της καθημερινής ζωής.

Για την Ελλάδα το πρόβλημα γίνεται πιεστικότερο από την ώρα που η Τουρκία εγκατέλειψε τον δρόμο της ακραιφνούς κοσμικής χώρας κι’ άρχισε να υιοθετεί, για λόγους προπαγάνδας και στρατηγικής επέκτασης, ισλαμικές αξίες και επιθετικούς πολιτικούς προσδιορισμούς. Αν ο νέο-οθωμανισμός που αρχίζει να κυριαρχεί στην γειτονική μας χώρα εκφρασθεί με μια τάση πανισλαμισμού σύντομα η χώρα μας θα βρεθεί εκεί που πριν από πολλούς αιώνες είχαν βρεθεί οι πρόγονοί μας. Στην θέση δηλαδή του πρώτου αναχαιτιστή ενός τεράστιου κύματος πανισλαμικής κυριαρχίας που θα αρχίσει να ξεσπάει με κατεύθυνση τις ευρωπαικές κοινωνίες.

Αν έγκαιρα δεν διαβλέψουμε τον επερχόμενο κίνδυνο τότε είναι ενδεχόμενο η δίνη των εξελίξεων να μας παρασύρει στο διάβα της. Οι μουσουλμάνοι δεν αφομοιώνονται σαν μετανάστες σε ένα διαφορετικό κοινωνικό πλαίσιο. Λειτουργούν από τα πράματα σαν ξένο σώμα κι’ αργά η γρήγορα εκδηλώνονται, λόγω κάποιας αφορμής, επιθετικά ενάντια στον κοινωνικό κορμό που τους έχει εντάξει. Και τότε η αντιμετώπιση του προβλήματος είναι από τα πράγματα αδύνατη. Χρειάζεται λοιπόν έγκαιρα εγρήγορση. Και μέτρα απέναντι στον κίνδυνο ισλαμικής διάβρωσης του κοινωνικού ιστού. Συγκροτημένη μεταναστευτική πολιτική δηλαδή κι αντιμετώπιση της Τουρκίας σαν φορέα μιάς επιθετικής ιδεολογίας – όχι μοναχά απέναντι στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη ολόκληρη.
andrianopoulos.gr

42 σχόλια:

  1. What critics of Islam recommend for fighting Islam effectively...



    --------------------------------------------------------------------------------


    BASIS OF ISLAM AND JIHAD

    Islam is based on fanatical devotion to the Qur’an and Muhammad’s examples above everything else. Muhammad used the most vile and horrible methods such as ethnic cleansing, secret assassinations, kidnappings, robbery, deceit and cunning in the propagation of Islam and domination over other people.

    Fighting jihad is prescribed for all Muslims (2.216). Jihad stands on two legs: one is terror and the other is deception or taqiyyah. Both are essential for the advancement of Islam. Militants do jihad with violence, while the moderates do it with taqiyyah. Moderates hold you down infidels, while militants cut their throats.

    Here are some opinions from scholars of Islam on how to solve Islam problem:

    DR. WAFA SULTAN

    Expose Islam

    The pervasive political correctness in our society is an epidemic of great proportion. With its moral relativism and multiculturalism, it leads to a drastic decline of Western values, and if it continues unrestrained, it may well lead to the destruction of Western civilization as we know it today. Truth about Islam must be freely disbursed to fight it.

    NONNIE DARWESH

    Stop Political Correctness

    The West must realize that it is not doing itself or the Muslim world any favor by political correctness, which actually has a negative effect on Muslims trying to reform their system. Western PC is telling them we just love you the way you are, terrorism, hate speech, good and bad, we still love you. The West must demand reciprocity and equal treatment from Muslim countries. If they build mosques in the US, then we must have the right to build a Church in Saudi Arabia and other Muslim countries. By accepting a one way cultural impact from Islam, we are welcoming a disaster waiting to happen.

    DR. HABIRA

    A multi-lingual television channel should be launched with the sole purpose of providing correct information about Islam and challenging its dogmas, where apostates, critics, and reformers should have a voice to disseminate the truth about Islam.

    Removing Islam from the category of religions and justly placing it as a dangerous political movement is the only solution. 1.-2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ABUL KASEM

    It is impossible to negotiate or compromise with Islam or to secure permanent peace (like Israelis and Palestinians or Kashmir and India). Anyone having the slightest humanism, conscience, and compassion should be appalled at the Islamic theology... It is time that the entire humanity realizes the futility of engaging in inter-faith dialogue with Islam. As long as the unbelievers are treated as animals in Islam, it is not possible to have equal rights is Islamic societies.

    We need the world to realize this truth and to unite together. Truly, the world is permanently divided into two warring camps: the world of humans (Islam) and the world of ‘animals’ (non-Islam). Without wasting time in endless dialogues, let us accept this reality, and do what we must do to defend our freedom and civilization.

    HUGH FITZGERALD

    Stop Muslim immigration; make the country Islam-unfriendly

    Completely stop Muslim immigration and make our countries Islam-unfriendly, thus presenting the Muslims already here between the options of adapting to our societies or leaving if they desire sharia law. Even whispering about Jihad should be grounds for expulsion and revoking citizenship.

    FJORDMAN

    The real crime, and the real betrayal, would be to sacrifice centuries of advances in human freedom as well as the future of our children and grandchildren to appease Muslims, who contribute virtually nothing to our societies and are hostile to their very foundations.

    The Sudeten Germans, some 3.5 million people, had shown themselves to be a dangerous fifth column without any loyalty to the state. The Czech government thus expelled them from its land in 1946. Muslims in the west are Sudeten Germans of Csechslovakia. They must be handled the same way.

    ROBERT SPENCER

    Too protect ourselves, there should be a moratorium on Muslim immigration, combined with a clear notice to Muslims in the United States that any action on behalf of Sharia should be punished under Section 2385.
    Misinformation about Islam must be eliminated and truth about Islam spoken openly.

    CRAIG WINN

    Media and Press to Declare Islam Satanic

    It is the duty of the media and press is to learn and to tell the truth about Islam. They can learn all they want on prophetofdoom.net. Once people realize that Islam is a satanic religion, which is the brainchild of a pedophile, a robber, rapist and killer, Islam will lose all sympathies and followers.

    GEERT WILDER

    Ban the Quran

    Islam is not a religion, it is a totalitarian ideology, a doctrine of hate and violence. Quran tells Muslims what are they expected to do with unbelievers: they are to be killed.

    Quran stands at the heart of terrorism, which in reality is their Jihad. Problems of Islam are at the core of Islam, and do not belong to its fringes. I have warned against the dangers of the Koran and Islam. Koran must be banned like Meinkampf, Islam declared a non-religion and the mass immigration of Muslims must be stopped.2.-3.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. M. A. KHAN

    Shame them out of Islam

    What might work, something that has not been tried, is what I personally call 'shaming the Muslims out of Islam'. Islam is a horrible and shameful ideology, unfit for the civilized world. But most Muslims, who are average human beings, do not know what is actually in the Quran and Sunnah, or, they have never analyzed the contents of Islam's fundamental texts critically. They have no idea what it means to be a true Muslim and how shameful it is in the modern civilized conscience. If they are made aware of the true nature of Islam, they will leave this barbaric and dehumanizing cult in large numbers. Islam will be condemned to the dustbin of history where it always belonged.

    I think that this so-called moderate variety of Muslims can easily be dissociated from Islam. What we need to do is to say the truth that Islam is not a "religion of peace" as goes the popular discourse, but a barbaric, inhuman and uncivilized cult; that Muhammad was not a noble, a perfect man for all time, but he was a brutal plunderer and mass-murderer lusting for power, wealth and sex; that he was a sex-maniac with a pedophilic urge for a kid as young as six when he was in his 50s and not far from death; that Islam, as initiated by Prophet Muhammad, is a barbaric institution of imperialism, forced conversion, and slavery and sex-concubinage. Islam, as depicted in its sacred texts, is more horrifying than this.

    What we need is to hold the pages of the Quran, prophetic traditions and biographies, and Islamic history bare to Muslims and to the world. This will be enough to shame the Muslims out of Islam.

    DR. ALI SINA

    There is only one realistic way: Stop Islam. This is a lot easier than people think. Islam is a lie. All we have to do is expose this lie and Muslims will walk away from it. No one wants to believe in a lie. Once we show Muslims that Muhammad was a psychopathic cult leader and that all his claims are bogus, Islam will become a dead religion in no time. I believe in the power of truth. Tell the truth and Islam will be destroyed in our own lifetime.

    Muhammad was a jackass. People who believe in him are stupid. Let us call a spade a spade. These people must be laughed at. They, and their screwball prophet, have to be ridiculed, not respected. Let them cringe, let them wince, let them agonize. We must demolish this fetish and break the shackles of these wretched people. They must be set free and the only way to do that is to demolish their fetish. 3.-4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Once Muhammad is ridiculed, once this talisman is destroyed, Muslims will be liberated and they will leave Islam. When that happens they'll thank you.

    It is not difficult to destroy Islam. Islam is the pumped-up ego of a megalomaniac psychopath. Muhammad was a narcissist madman. Just as a huge balloon can be deflated by a small needle, all it takes to make Islam explode is to ridicule its loony inventor and its brainless followers.

    I know the Muslim psychology. It is all pomposity and bravado. I give you my word that if Islam is ridiculed publicly and systematically, it will be defeated. Shame is a great motivator as well as deterrent. Do not underestimate the power of ridicule. This is serious stuff not a laughing matter.

    CONCLUSION

    1.Declare Islam illegal and ban it like any other dangerous ideology (KKK ideology) or a dangerous drug. Discuss Truth about Islam and Mohammed openly on mainstream media.
    2.Ban the Quran because it preaches hate discrimination and violence (like Meinkampf was banned).
    3.Shut down all mosques, because they all teach the Quran.
    4.Stop Muslim immigration.
    The above steps will not cost a penny, save billions in tax benefits given to Islam/mosques, save billions in fighting terrorism and undermine Islam by taking away most of its practitioners and supporters by exposing the truth about Islam, the Quran and Mohammed, which have been the history’s best kept secrets. Muslims will not be able to come to the West and the real Muslims living here will leave, because practicing a banned ideology will be looked down socially. ΤΑΛΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να τα πεις στον
    νεο-οθομανο-λυγουρη
    κο Χρηστο Γιανναρα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aν είναι δυνατόν...Θα φοβόμαστε κ να μιλήσουμε σε λιγάκι. Μάλλον θα γυρίσουμε σε καιρούς Μεσοπολέμου. Κ οι Μουσουλμάνοι θα γίνουν οι Εβραίοι του τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ σωστά όλα αυτά αλλά κάποιες πρόσθετες επισημάνσεις πρέπει να γίνουν. Κατ’ αρχήν η Δύση δεν είναι κάποια έννοια αφηρημένη στην οποία τσουβαλιάζονται χύμα όλες οι χώρες. Όπως και το Ισλάμ δεν μπορεί να τσουβαλιαστεί με αυτό τον τρόπο. Ο κύριος Ανδριανόπουλος γνωρίζει πολύ καλά πως στις αρχές της δεκαετίας του ’80 το Ισλάμ ανδρώθηκε με την βοήθεια των «Δυτικών» (κατά βάση Αμερικής και Ισραήλ) ώστε αφενός να χτυπηθεί η ίδια η Σοβιετική Ένωση στο Αφγανιστάν και αφετέρου να κατασταλούν τα εθνικιστικά – κοσμικά κινήματα του Αραβικού Κόσμου που ήταν μεν στην βάση τους αντισλαμικά διότι η θεώρησή τους είχε να κάνει κυρίως με το αίτημα του κοινωνικού εκσυγχρονισμού των κρατών τους ενώ από την άλλη μεριά έψαχναν την τεχνολογική στήριξη στην Σοβιετική Ένωση χωρίς ιδεολογικά να είναι κομμουνιστές. Από την μία μεριά η Αμερική δεν ήθελε την κομμουνιστική επιρροή πάνω στον αραβικό κόσμο από την άλλη το Ισραήλ δεν ήθελε στην ανεξάρτητη ανάπτυξη αυτών των κρατών σε πρότυπα αστικού κράτους άσχετα αν αυτό ήταν κομουνιστικό ή εθνικιστικό διότι θεωρούσε ευκολότερο αντίπαλο ένα κράτος οργανωμένο σε μεσαιωνικά κοινωνικά πρότυπα έστω και αν ήταν περισσότερο φανατικό από ένα σύγχρονο κοσμικό κράτος. Φυσικά οι στόχοι τους πέτυχαν και κατέρρευσαν και οι επί μέρους αραβικοί εθνικισμοί και η Σοβιετική επιρροή σε όλη αυτή την ζώνη αλλά ταυτόχρονα συνειδητοποιήθηκε από αυτούς που ήταν μισθοφόροι τους ότι φέρουν μια δύναμη (σκοταδιστική δύναμη αλλά παρόλα αυτά πολύ ισχυρή) την οποία οι ίδιοι πιστεύουν και αυτή η δύναμη είναι η ρατσιστική ανωτερότητα του Ισλάμ. Παρά λοιπόν τον ολοκληρωτικό και αντιδημοκρατικό χαρακτήρα αυτής της θρησκείας αυτοί που τους δημιούργησαν σαν υπολογίσιμη δύναμη και εμφανίζονται ως αντίπαλοί τους στην ουσία τους χρησιμοποιούν σε χαμηλής έντασης πίεση και στην Ευρώπη (παραπέμπω στην λαθρομετανάστευση και στα διάφορα επιδοτούμενα «κινήματα» υποστήριξής της) αλλά και στην Ρωσία (παραπέμπω στα γεγονότα του Καυκάσου) και ας είμαστε σίγουροι πως το ίδιο θα γίνει και με την Κίνα και την Ινδία αν και όταν αποκτήσουν τεχνολογική επάρκεια ώστε να απειλήσουν την αμερικανική παγκόσμια ηγεμονία. Άρα λοιπόν σε ποιο ακριβώς αγώνα καλούμαστε να συνταχθούμε όταν αυτός που μας καλεί χρησιμοποιεί τους κοινούς αντιπάλους μας ώστε να μας δημιουργεί προβλήματα μόνο σ’ εμάς; Η πραγματικότητα είναι πως η Ευρώπη θα πρέπει να καταλάβει το πρόβλημα και να αντιμετωπίσει τις αιτίες στην ρίζα τους αλλά σ’ αυτό τον αγώνα η Αμερική η Τουρκία το Ισραήλ και το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ξεκάθαρα αντίπαλοι και όχι σύμμαχοι διότι επιχειρούν να χρησιμοποιήσουν την Ευρώπη (και η Ελλάδα είναι στην πρώτη γραμμή δυστυχώς) σαν κανάλι εκτόνωσης του τέρατος που δημιούργησαν.-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικὸ περιστατικό:
    Ἔργολάβος εἶχε στὴν δούλεψί του ἕναν πακιστανό. Καλό παιδί ὅλοι ἔλεγαν καὶ λένε. Πῆγαν γιὰ δουλειὰ στὴν Κέα καὶ τὸ ἀφεντικὸ ἐνοικίασε ἕνα σπίτι γιὰ τέσσερις ἐργάτες.
    Μιὰ μέρα πῆρε κάποιος ζαμπὸν χοιρινὸ καὶ τό ἔβαλε στὸ ψυγεῖο. Τὴν ἄλλη μέρα τὸ ζαμπὸν ἔλειπε. Τὸ εἶχε πετάξει ὁ πακιστανός, διότι ἦταν χοιρινό.
    Ἔγινε ἕνας καλός καυγὰς μεταξὺ πακιστανοῦ καὶ τοῦ ἄλλου τοῦ μὴ μουσουλμάνου, μὲ ἀποτέλεσμα οἱ ὑπόλοιποι, δίνοντας τόπο στὴν ὀργή, νὰ μὴν ἀγοράζουν χοιρινό γιὰ νὰ μὴν τσακωθοῦν ξανὰ μὲ τὸν πακιστανό.
    Ἐρωτῶ σὲ τί ὑπόληψη εἶχε τοὺς ἄλλους ὁ μουσουλμᾶνος πακιστανός;
    Πόσο ἀνοχὴ δείχνει ὁ μουσουλμᾶνος στοὺς ἄλλους ποὺ τὸν ἀνέχονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. E, τι έχει να μας κάνει ο Ιμάμης εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ 04 Αυγούστου 2010 2:39 μ.μ.

    Είσαι σίγουρη ότι ήταν Πακιστανός και οχι εβραίος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ 10:55 π.μ.
    Tο σκέφτηκες πολύ για να το πεις αυτό;;;
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σοβαρά κυρ Ανδριανόπουλε; Εσείς δεν είχατε υπογράψει υπό τας ευλογίας του εβραίου κ. Μαυρογιώργου ή Schwartz György ή κατά κόσμον George Soros για την υποτιθέμενη σφαγή της Σρεμπρένιτσα; Τότε δεν ξέρατε; Ή μήπως απλώς διαμαρτυρηθήκατε για το "έγκλημα"; Αν ναι, φοβερή συμπτωσάρα που μαζί με εσάς, υπογράψανε και οι υπόλοιποι φιλομουσουλμάνοι και φιλοσκοπιανοί αμερικανόδουλοι και οθωμανολάγνοι:

    Τάσος Αβραντίνης, Παύλος Αθανασόπουλος, (Ανδρέας Ανδριανόπουλος), Γρηγόρης Βαλλιανάτος, Μανώλης Βασιλάκης, Θανάσης Γεωργακόπουλος, Βασιλική Γεωργιάδου, Ήλιος Γιαννακάκης, Γιάννης Γιανουλόπουλος, Γιώργος Γιαννουλόπουλος, Μανώλης Γκαζής, Διονύσης Γουσέτης, Παναγιώτης Δημητράς, Νίκος Δήμου, Κώστας Ζέπος, Πέρσα Ζέρη, Μυρσίνη Ζορμπά, Σταύρος Θεοδωράκης, Ηλίας Κανέλλης, Άννα Καραμάνου, Ηλίας Κατσούλης, Πέτρος Κουναλάκης, Αντύπας Καρίπογλου, Αντώνης Λιάκος, Νικήτας Λιοναράκης, Θάνος Λίποβατς, Πάσχος Μανδραβέλης, Στέφανος Μάνος, Νίκος Μαραντζίδης, Τάκης Μίχας, Ηρακλής Μήλλας, Μιχάλης Μητσός, Στρατής Μπαλάσκας, Νίκος Μπίστης, Σωτήρης Ντάλης, Στέφανος Παπαγεωργίου, Θανάσης Παπανδρόπουλος, Ναυσικά Παπανικολάτου, Γιώργος Σιακαντάρης, Ριχάρδος Σωμερίτης, Σταύρος Τσακυράκης, Θόδωρος Τσίκας, Λεωνίδας Χατζηπροδρομίδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 3:50 Θέλεις να μας εξηγήσεις το "υποτιθέμενη σφαγή στη Σρεμπρένιτσα";

    RXD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. here are three images of Islam competing for space in the public mind.

    One portrays Islam as a violent and predatory religious force seeking to overthrow the West by fire and sword. The standard bearers of this version are the orthodontic disasters we see in the media from time to time, screaming into the camera, hoisting placards promising death to America and setting bonfires in which American, British, and Israeli flags are reduced to char.

    Another and more heraldic image depicts Islam as a noble and courageous faith, born in the harshest of environments, which it overcomes through the exercise of the manly virtues and a sense of heroic style mediated by the romantic aura of the flowing galabieh, a revered tradition, and elegant rituals of hospitality. We see this fetishizing of the Arab and his faith at its most flamboyant in T.E. Lawrence’s Seven Pillars of Wisdom, and at its most insidious in Robert Kaplan’s The Arabists.

    The third and perhaps most pervasive mental icon of the faith today is that of a socially and spiritually liberating institution whose ancient pedigree is not only capable of doctrinal flexibility and modernization but offers a vision of stability and assurance in an increasingly chaotic world. The most conspicuous representative of this perception of Islam is Tariq Ramadan, an erudite, supple, and persuasive Western-tailored “intellectual” whose soothing rhetoric operates as an ideological narcotic. For in reality he is the most deceptive and oleaginous of Islam’s new breed of warrior, who penetrates our defenses from beneath our historical ramparts. In the words of French social critic Caroline Fourest, from her La tentation obscurantiste, “Tariq Ramadan est devenu un virtuose du désamorçage rhétorique et sémantique.” (“Tariq Ramadan has become a virtuoso of rhetorical and semantic defusing” — in the sense of downplaying a crisis.)

    Ramadan’s grandfather Hassan al-Banna was the founder of the Muslim Brotherhood. His father Said founded the World Islamic League and later established the Islamic Center of Geneva, whose function was to bring Islam to the West. His brother Hani chairs the board. As Robert Sibley writes in the Ottawa Citizen, “Normally, you don’t hold a man’s family against him. In Ramadan’s case, however, it is permissible because he makes so much of his heritage.” And this heritage encloses within its core the central principle of the grandfather, who believed, as Nick Cohen puts it in What’s Left?, that “only a restored and pure Islamic Caliphate could end the humiliation of the Arabs.” Al-Banna then organized “his followers into ‘falanges’ modeled on General Franco’s, and admiring Hitler’s brown shirts.”

    The crucial element in this campaign against the cultural integrity and, indeed, the ultimate survival of the West is the subterranean agenda of the Muslim Brotherhood, which since its formation in the Egyptian city of Ismailia in 1928, has been at the source of internecine violence, assassinating two prime ministers, Mahmoud Fahmi Nokrashi and Anwar Sadat — in the latter case, via its offshoot Islamic Jihad, despite its verbal renunciation of violence in 1970. The Brotherhood’s emblem is a Koran with crossed swords. In an interview reported by the Middle East Research Institute (MEMRI), in the organization’s General Guide, Muhammad Mahdi Akef, who resigned in 2010 (to be replaced by the equally hard-core Muhammad Badee), affirmed that “the movement supports martyrdom operations .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Those who try to launder the Brotherhood’s infusorial project might be advised to study its 1991 memorandum, the “General Strategic Goal for the Group in North America,” which proposed a “Civilization-Jihadist Process” and stated that Muslims “must understand that their work in America is a kind of grand Jihad in eliminating and destroying the Western civilization from within and sabotaging its miserable house.”

    The Brotherhood recommends different modalities of action: violence where effective, infiltration where appropriate. In the first case, one need only consult well-attested reports of a document called “The Project,” discovered in the home of Youssef Nada, director of the Al-Taqwa Bank in Lugano, Switzerland, which recommended a revival of terrorist activities and announced the 1987 creation of Hamas. A recent book by Azzam Tamini, a London-based member of the organization, entitled Hamas: A History, is replete with pertinent details showing the connection between the Brotherhood and Hamas. Indeed, Hamas was once known as the Gaza Branch of the Muslim Brotherhood. The Hamas Covenant, or Mithaq, itself states that “the Islamic Resistance Movement is one of the wings of Muslim Brotherhood in Palestine” and that the Brotherhood is characterized by “its complete embrace of all Islamic concepts of all aspects of life … and conversion to Islam.”

    In the second case, the Brotherhood has become expert at what we might call a new variety of ideological phishing, hacking into the majority culture with a view to gaining control of its “operating programs.” Here it does not state its goals openly, practicing the time-honored strategy of taqiyyah, deriving from Koranic surahs 16:106 and 3:28; that is, the dissimulation of one’s true beliefs and convictions in times of peril. What constitutes a time of peril clearly allows for considerable latitude of interpretation.

    There seems to be little understanding in the West of the stealth jihad pursued by the Muslim Brotherhood and its multiple offshoots, exemplified by the svelte ruminations of Western-seeming Islamic intellectuals such as Tariq Ramadan who work like sappers beneath a mantlet of calming assurances and exquisite manners. In entertaining such cultural underminers as Ramadan, we have simply moved the adversary’s clock forward. This form of continental drift, both theological and demographic, should no longer come as a great surprise. Ottoman thinker Said Nursi prophesied nearly a century ago, in his famous Damascus Sermon, that “Europe and America are pregnant with Islam. One day they will give birth to an Islamic state.” Nursi dedicated himself to reviving a slumbering and decadent Islamic world, projecting his vision of hope and change for the future.

    Nursi’s writings repay consulting, if only because they prefigure the themes addressed by Ramadan. Nursi believed that, in the course of time, Christianity, “following the Qur’an … will unite with Islam.” Confirming Nursi’s prophecy, in a BBC interview on February 7, 2008, Anglican primate Rowan Williams argued in favor of recognizing certain aspects of shari’a law, which in any case “seems unavoidable,” and that Muslims should not have to choose between “the stark alternatives of cultural loyalty or state loyalty.” The capitulation is well advanced.

    For Ramadan, Islam will, amoeba-like, absorb the West. Given our Pavlovian response to the muezzin’s call, we are making the job all the easier by our apparent agreement and practical collaboration. It has become an Islam dunk. What is now happening in Europe and America is the movement of the future and a tragic denouement to a play that has lost its direction and raison d’être. A “new” and far more vigorous historical force is gradually but inexorably replacing a tired, self-indulgent, and oblivious civilization that appears — to use Arnold Toynbee’s formulation — to have no response to the challenge which confronts it. And the challenge is most effectively posed by the ophidian subtlety of de facto spokesmen for the Muslim Brotherhood such as Tariq Ramadan.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. As Arabist Eric Ormsby writes in Standpoint, reviewing Ramadan’s Radical Reform: Islamic Ethics and Liberation:

    To make matters worse, more than once in Radical Reform, he respectfully cites the infamous Yusuf al-Qaradawi … who issued the fatwa to Hamas legitimating suicide bombing. For all his emollient slogans, Ramadan remains the grandson of Hassan al-Banna, founder of the Muslim Brotherhood, and the son and brother of two of that movement’s most virulent ideologues. With Ramadan, one always has the uneasy sense that ‘the hard men’ are standing nearby, in the shadows of his suavity.

    Ramadan has revived the project of his grandfather, but with a twist. His “falanges” are lieutenants like his Swiss compatriot Salah Basalama, double-jointed propagandists wearing not brown shirts but Brunello Cucinelli lavender luster. We should make no mistake about this: they are carrying out the same agenda. And the “hard men” in keffiyehs are waiting patiently in the wings.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ
    Πολύ σωστά λέει ο Ελ. Β ότι οι Δυτικοί καταπολέμησαν τα εθνικά/κοσμικά αραβικά κινήματα και υποστήριξαν ισλαμιστές (πχ Σαουδική Αραβία-Ταλιμπάν).Τα κίνητρα δεν ήταν θρησκευτικά αλλά πολιτικά.
    Επίσης συμβαίνει οι "δυτικοί" (ΗΠΑ-Αγγλία)να υποστηρίζουν σταθερά την Τουρκία (πάλι με πολιτικά κριτήρια και όχι θρησκευτικά)εναντιον μας.
    Για ποια θρησκευτκού χαρακτήρα εκστρατεία μας καλεί λοιπόν οκ. Ανδριανόπουλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 4:10, πιστεύεις ότι έγινε σφαγή αθώων μουσουλμάνων στην Σρεμπρένιτσα; Η ιστορία που (μάς) σερβιρίστηκε κατασκευάστηκε από το International Crisis Group (ICG) και συγκεκριμένα από το γραφείο του David Barnow. Αν δεν πιστεύεις την παραμύθα για τους κακούς Σέρβους που σκότωσαν ΑΜΑΧΟΥΣ μουσουλμάνους, ΟΚ. Αν πιστεύεις ότι οι κακοί Σέρβοι σκότωσαν ΑΜΑΧΟΥΣ μουσουλμάνους, επικοινώνησε με την κα Trisha Tanner στο γραφείο της Νέας Υόρκης (+1-212-813-0820, Fax: +1-212-813-0825, email: ttanner@crisisgroup.org.) για συνδρομή. Δεν έχουν μεγάλο budget (μόνο 15εκ. δολάρια)_Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. The word "Islamophobia" has been primed and is ready for use at the earliest opportunity -- applied whenever anyone dares to question the tenets of Islam, or the history of the treatment of non-Muslims under Islam.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αληθεια, γιατι ο Ινφογνωμων δεν παραθετει καποιο αρθρο για το παραμυθι της Σερμπρενιτσα, απο τη στιγμη που η αμφιλεγομενη γενοκτονια αμφισβητειται ακομα και απο Αμερικανους, Ελβετους κ.α. ειδικους -εκτος απο Σερβους ??

    Ενα χρονο πριν την υποτιθεμενη και αμφισβητουμενη Σερμπρενιτσα εγινε η πραγματικη γενοκτονια στη Ρουαντα με 800.000 (!) θυματα....οπου βεβαια εμπλεκοντε και εχουν ηθικη ευθυνη Δυτικες χωρες !!! Κανεις δεν μιλα γι' αυτο.

    Οι ειδικοι ιατροδικαστες (forensics) του OHE, εχουν πιστοποιησει τις σωρους 1963 ατομων και οχι 8.000 στην επιμαχη περιοχη....και κανεις δεν αναζητα τις 3.500 Σερβους αμαχους που εξαφανισε απο την περιοχη αυτη ο Νασερ Οριτς -ισλαμιστης παραστρατιωτικος- ο οποιος μαλιστα πηρε απο τη Χαγη και πιστοποιητικο αθωοτητας ???

    Ειναι γελοιο να γραφει περι Ισλαμικου κινδυνου ο κ. Ανδριανοπουλος που ζητουσε να συληφθουν και να παραπεμφουν στη Χαγη, Ελληνες εθελοντες για δηθεν σφαγες στη Σερμπρενιτσα....

    ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελευθέριε Β. και ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΕ δεν τα λέτε σωστά. Πρώτα-πρώτα, οι ίδιοι οι Δυτικοί (οι Άγγλοι με πολλές αμφιταλαντεύσεις αλλά κύρια οι Η.Π.Α.) θέλησαν να στηριχτούν στην ενδυνάμωση των εθνικών αραβικών κινημάτων, όπου μετά τη Συνθήκη των Βερσαλιών και το χάρτη των 14 σημείων του Γούντροου Ουίλσον διαμορφώθηκαν για πρώτη φορά τα αραβικά κράτη με τη μορφή που τα ξέρουμε σήμερα (και η οποία 90 χρόνια μετά δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά). Το περίεργο σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι τα εδαφικά όρια δημιούργησαν "εθνική" συνείδηση κι όχι, όπως συμβαίνει συνήθως, το αντίθετο!
    Θα πρέπει να κοιτάξει σοβαρά κάποιος την ιστορία αυτών των ισλαμικών καθεστώτων για να δει ότι από το 1918 έως σήμερα οι κυριότεροι (εσωτερικοί και εξωτερικοί) πόλεμοι στην περιοχή δεν ξέσπασαν για διαφορές συνόρων αλλά για ιδεολογικοθρησκευτικούς λόγους. Ήταν αυτή η ολοκληρωτική άγνοια του αραβικού περιβάλλοντος που οδήγησε το Λόρδο Κίτσενερ να αναρωτηθεί το 1915: "Mα καλά, υπάρχουν ακόμη ουαχαμπίτες?".
    Θα πρέπει, εν ολίγοις, κάποιος να είναι εντελώς αδαής για να μην καταλάβει ότι η δημιουργία π.χ. του κράτους του Πακιστάν το 1947 (ένας πόλεμος και δημιουργία κράτους με καθαρά θρησκευτικά κριτήρια) δεν αντλούσε ήδη την ιδεολογική δύναμή του από το βιβλίο του αλ-Μαουντούτι, το 1927, με τίτλο "Το ισλαμικό τζιχάντ". Είναι μεγάλο ψέμα κι εθελοτυφλισμός να ισχυρίζεται κανείς ότι οι Δυτικοί ή οι Ρώσσοι κ.λπ. εξέθρεψαν τα φονταμενταλιστικά στοιχεία. Μπορεί να τα εκμεταλλεύτηκαν, όπως στον πόλεμο Ιράν-Ιράκ αλλά αυτός για παράδειγμα, όπως κι άλλοι πριν ή μετά από αυτόν, θα γίνονταν όπως και να 'χε! Αυτό μπορεί να το δει κανείς σήμερα σε χώρες της Αφρικής, όπως το Σουδάν και η Σομαλία, για παράδειγμα, όπου η ισλαμική επικράτηση, χωρίς τη βοήθεια κανενός δυτικού ή άλλου, οδήγησε σ' ένα λουτρό αίματος και γενοκτονίες. Δυστυχώς, αυτή είναι η ιστορία του Ισλάμ, της θρησκείας του ξίφους!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επίσης, να δώσω συγχαρητήρια για το post του άρθρου που δείχνει αυξημένη ευαισθησία σ' ένα - κατ' εμέ - ζέον πρόβλημα της χώρας μας αλλά (κυρίως) και της υπόλοιπης Ευρώπης!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρε παιδια τι ειναι αυτος με τα εγγλεζικα κατεβατα;
    Ποιος του νομιζει οτι τα διαβαζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ προς Μπρούνο.
    Πουθενά δεν μίλησα για Ρώσους,Αμερικάνους κλπ επειδή δεν ήταν το θέμα μου. Είπα ότι οι δυτικοί καταπολέμησαν τα εθνικα/λαϊκά αραβικά κινήματα. Νάσερ κλπ υπέρ των ισλαμικών.Το αποτέλεσμα ήταν τον εθνικό/λαϊκό εθνικισμό να τον διαδεχθεί ο θρησκευτικός εθνικσιμός.
    Έως ότου δημιουργηθούν αραβικά κράτη, η αραβική συνείδηση ήταν ενιαία-και αυτό ήταν κίνδυνος. Η δημιουργία κρατών διέσπασε την ενότητα του αραβικου κόσμου.
    Τα περί Ισλαμ ως θρησκείας του ξίφους μπορεί να τα λέει μόνο όποιος δεν έχει ακούσει ποτέ ότι κάποτε έγιναν Σταυροφορίες (και πολλά άλλα από τότε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΕ,

    Τὸ θέμα εἶναι περίπλοκο. Βασικὰ τὸ Ἰσλάμ στηρίζεται στὴν ὀρθοπραξία, ἐνῶ γενικῶς ὁ χριστιανισμός, στηρίζεται σὲ ἐσωτερικὰ κριτήρια.
    Οὐδεὶς ἀλάνθαστος, ἀλήθεια τί ἦταν αὐτό, ποὺ δημιούργησε τὶς σταυροφορἰες, τὸ πετρέλαιο;
    Ἡ οὐσία εἶναι πάντως, ὅτι πάντα κάτι θὰ γίνεται, καὶ ὅσο ὑπάρχει τὸ «ἐγωιστικὸ γονίδιο», ἡ κάθε φυλή, τὸ κάθε ἔθνος θὰ κοιτάζει νὰ ἀναπτυχθῆ εἰς βάρος τοῦ ἄλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η σφαγή της Σρεμπένιτσα ΕΓΙΝΕ και καλά έκανε ο Ανδριανόπουλος και υπέγραψε (δείγμα πολιτικού θάρρους) σε μια εποχή που το να πεις κάτι αρνητικό για τους Σέρβους ήταν ιεροσυλία! Μπορεί να μην ήταν 8.000, μπορεί να ήταν 5.000 (τόσοι έχουν καταχωρηθεί ως αγνοούμενοι) αλλά η σφαγή έγινε. Οι σταλινικοί φασίστες του Μιλόσεβιτς, οι Μλάντιτς και Κρίστιτς (ο τελευταίος σε υποκλοπή συνομιλίας του από τους Δυτικούς "πιάστηκε" να δίνει τη διαταγή "Σκοτώστε τους όλους, δε θέλουμε κανένα ζωντανό"!) έκαναν ομαδική εκκαθάριση στη Σρεμπένιτσα. Οι τάφοι που ανακαλύφτηκαν μέχρι σήμερα αυτό αποδεικνύουν! Οι μαρτυρίες των Ολλανδών στρατιωτικών που είχαν την ευθύνη της περιοχής ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ! Το ίδιο το κοινοβούλιο των Σέρβων έχει παραδεχθεί τη σφαγή - τα στοιχεία είναι συντριπτικά - κάνοντας όμως την "υποχώρηση" να μην την καταγγείλει ως γενοκτονία!
    Κατά τη γνώμη μου, τα εγκλήματα που διέπραξε το σταλινικό καθεστώς του Μιλόσεβιτς και η μαφιόζικη τρομοκρατία που ασκούσε μέχρι και στο εσωτερικό της χώρας δεν πρέπει να αποτελούν σε καμία περίπτωση άλλοθι για τις σφαγές που διέπραξαν οι Μουσουλμάνοι (το κάθαρμα ονόματι Όριτς είναι ένας από τους υπευθύνους και τα 2 χρόνια φυλακή είναι διεθνής κορϊδία) και τις συστηματικές διώξεις των Χριστιανών σε Βοσνία, Κόσοβο κ.λπ.!
    ΜΠΡΟΥΝΟ
    Υ.Γ. Καλό θα ήταν να μας εξηγήσει ο Ανώνυμος της 5ης Αυγούστου 12:58 μ.μ. πως εμπλέκονται οι "Δυτικοί" (εκτός αν εννοεί τον ΟΗΕ) στη γενοκτονία που έγινε στη Ρουάντα (στην οποία, πράγματι, όπως και σε άλλες γενοκτονίες, ελάχιστα κινητοποιήθηκαν οι δήθεν υπέρμαχοι των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 12:58 Νίο, βγάλε το βύσμα από το πίσω μέρος του κεφαλιού σου για να ζήσεις ΕΚΤΟΣ του Matrix...

    Βέβαια το θέαμα μπορεί να μην σου αρέσει ....

    RXD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 1. Οι Σέρβοι "καίγονται" να μπουν στην ΕΕ. Προσπαθούν να γλείψουν όσο μπορούν τα γότθα και τα εβραιοσάξωνα (εδώ γλείφουν ακόμα και τα μογγόλια). Πιθανόν και να τα καταφέρουν. O tempora, o mores.
    2. Ολλανδοί - Χάγη - ΝΑΤΟ είναι το ένα και το αυτό. Δεν μου λέει κάτι παραπάνω η "μαρτυρία" ενός Ολλανδού από ένα επίσημο έγγραφο του State Department, της "εταιρείας" ή της NSA.
    3. Χαίρομαι που "συνομιλούμε" με έναν αυτόπτη μάρτυρα ("η σφαγή... ΕΓΙΝΕ..."), τον ΜΠΡΟΥΝΟ. Προσωπικά γράφω "υποτιθέμενη", διότι ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ότι έγινε σφαγή (δηλ. μπορεί να έγινε, μπορεί να μην έγινε, δεν γνωρίζουμε την έκταση των εγκλημάτων και την ένταση τους κλπ κλπ, συμφωνώ πάντως ότι καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει, αλλίμονο πάντως αν καταπίνουμε κάθε προπαγάνδα από όπου κι αν προέρχεται), καθότι μη αυτόπτες μάρτυρες.
    4. Ο Ανδριανόπουλος και οι λοιποί διέπραξαν μέγιστη μ@λ@κία καθώς ΑΠΑΙΤΗΣΑΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ για πράξεις Ελλήνων ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ. Είναι πολλά τα λεφτά, Μπρουνο (USAID, CDRSEE, ΕΛΙΑΜΕΠ, οι 600 ΜΚΟ του "κολλητού" μας του, Γιωργάκη του Soros κλπ)
    5. Στον πόλεμο δεν κάθεσαι να συζητήσεις με τον "απέναντι". Προφανώς και οι μαφιόζοι και οι ΜΑΟΪΚΟΙ (όχι σταλινικοί, πως σου ήλθε πάλι αυτό) Γιούγκοι της ντόπιας νομενκλατούρας δεν ήταν τίποτα αγγελούδια ή "ειρηνιστές" σαν τον δικό μας, τον... ΓΑΠ! (μην βαράς, πλάκα κάνω!). Πιστεύεις όμως ότι δεν είχαν εισχωρήσει φονταμενταλιστές "εισαγωγής" στις τάξεις των μουσουλμανικών στρατευμάτων, με τις πλάτες ΝΑΤΟ και μογγόλων; Κανείς δεν είναι ΥΠΕΡ ΣΦΑΓΗΣ ΑΜΑΧΩΝ. Σκέψου όμως διαχρονικά ποιος διαπράττει τέτοιες σφαγές.
    6. RXD τελικά δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις._Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 1. Οι Σέρβοι "καίγονται" να μπουν στην ΕΕ. Προσπαθούν να γλείψουν όσο μπορούν τα γότθα και τα εβραιοσάξωνα (εδώ γλείφουν ακόμα και τα μογγόλια). Πιθανόν και να τα καταφέρουν. O tempora, o mores.
    2. Ολλανδοί - Χάγη - ΝΑΤΟ είναι το ένα και το αυτό. Δεν μου λέει κάτι παραπάνω η "μαρτυρία" ενός Ολλανδού από ένα επίσημο έγγραφο του State Department, της "εταιρείας" ή της NSA.
    3. Χαίρομαι που "συνομιλούμε" με έναν αυτόπτη μάρτυρα ("η σφαγή... ΕΓΙΝΕ..."), τον ΜΠΡΟΥΝΟ. Προσωπικά γράφω "υποτιθέμενη", διότι ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ότι έγινε σφαγή (δηλ. μπορεί να έγινε, μπορεί να μην έγινε, δεν γνωρίζουμε την έκταση των εγκλημάτων και την ένταση τους κλπ κλπ, συμφωνώ πάντως ότι καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει, αλλίμονο πάντως αν καταπίνουμε κάθε προπαγάνδα από όπου κι αν προέρχεται), καθότι μη αυτόπτες μάρτυρες.
    4. Ο Ανδριανόπουλος και οι λοιποί διέπραξαν μέγιστη μ@λ@κία καθώς ΑΠΑΙΤΗΣΑΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ για πράξεις Ελλήνων ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ. Είναι πολλά τα λεφτά, Μπρουνο (USAID, CDRSEE, ΕΛΙΑΜΕΠ, οι 600 ΜΚΟ του "κολλητού" μας του, Γιωργάκη του Soros κλπ)
    5. Στον πόλεμο δεν κάθεσαι να συζητήσεις με τον "απέναντι". Προφανώς και οι μαφιόζοι και οι ΜΑΟΪΚΟΙ (όχι σταλινικοί, πως σου ήλθε πάλι αυτό) Γιούγκοι της ντόπιας νομενκλατούρας δεν ήταν τίποτα αγγελούδια ή "ειρηνιστές" σαν τον δικό μας, τον... ΓΑΠ! (μην βαράς, πλάκα κάνω!). Πιστεύεις όμως ότι δεν είχαν εισχωρήσει φονταμενταλιστές "εισαγωγής" στις τάξεις των μουσουλμανικών στρατευμάτων, με τις πλάτες ΝΑΤΟ και μογγόλων; Κανείς δεν είναι ΥΠΕΡ ΣΦΑΓΗΣ ΑΜΑΧΩΝ. Σκέψου όμως διαχρονικά ποιος διαπράττει τέτοιες σφαγές.
    6. RXD τελικά δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις._Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. TI ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ που υπέγραψε ο Ανδριανόπουλος?
    "Δέκα χρόνια από τη μεγάλη σφαγή της Σρεμπρένιτσα
    Συμπληρώνονται στις 11 Ιουλίου δέκα χρόνια από τη μαζική σφαγή 8.000 αμάχων την οποία οργάνωσαν στη Σρεμπρένιτσα το καθεστώς Mιλόσεβιτς και οι εγκάθετοί του στη Bοσνία, Mλάντιτς και Kάρατζιτς. H σφαγή αυτή δεν ήταν η μόνη, προηγήθηκαν άλλες (Bούκοβαρ, Γκόραζντε κ.τ.λ.) καθώς και η πολύχρονη πολιορκία του Σαράγεβο που κόστισε 11.000 νεκρούς. Kροάτες και Mουσουλμάνοι διέπραξαν επίσης εγκλήματα πολέμου και δίνουν τώρα λόγο στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Xάγης. Όμως η σφαγή των αμάχων της Σρεμπρένιτσα, η μεγαλύτερη στην Eυρώπη μετά από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, οργανωμένη εν ψυχρώ με στόχο την εθνοκάθαρση, την οποία η διεθνής κοινότητα δεν απέτρεψε παρά την ανειλημμένη υπόσχεσή της να προστατεύσει τον πληθυσμό, συμβολίζει την απόλυτη φρίκη και χαρακτηρίζει το καθεστώς που την διέπραξε.Aλλά σε αντίθεση με αυτούς, με τον υπόλοιπο κόσμο, σε αντίθεση με όλη την Eυρώπη, εδώ μας παραπληροφόρησαν και μας ενέταξαν άκριτα σε ένα κοινό ψυχολογικό μέτωπο με το εγκληματικό καθεστώς Mιλόσεβιτς. Mε πρόσχημα την Oρθοδοξία, την πατροπαράδοτη ελληνοσερβική φιλία και τον δήθεν «αντιιμπεριαλισμό». Kαι όχι μόνον αυτό. Έλληνες «εθελοντές» (οι επώνυμες μαρτυρίες τους έχουν δημοσιευθεί) πολέμησαν στη Bοσνία με τον Kάρατζιτς και τον Mλάντιτς και -ατιμάζοντάς την- ύψωσαν την ελληνική σημαία στη Σρεμπρένιτσα, την ώρα της μεγάλης σφαγής...H Eλληνική Πολιτεία έχει συνεπώς την υποχρέωση, και συγγνώμη να ζητήσει δημοσίως από τις οικογένειες των 8.000 σφαγιασθέντων και να απαιτήσει να λογοδοτήσουν όσοι έλληνες «εθελοντές» συνέπραξαν στο μεγάλο έγκλημα και οι γνωστοί-άγνωστοι που τους ενέπλεξαν. Tο απαιτούμε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κ.Π.
    1. Ακόμη κι αν «καίγονται» να μπουν οι Σέρβοι στην Ε.Ε. αυτό δε θα τους εμπόδιζε ΑΝ είχαν πειστικές αποδείξεις ν’ αρνηθούν ή να αμφισβητήσουν αυτό το ειδεχθές μαζικό έγκλημα! Όλο το σερβικό κοινοβούλιο (ακόμη κι όσα κόμματα απείχαν) συμφώνησε στην ουσία ότι διαπράχτηκε έγκλημα! Μήπως θέλεις να επανεφεύρουμε τον τροχό ή να αποδειχθούμε βασιλικότεροι του βασιλέως?
    2. Καταρχήν, ΔΕΝ επρόκειτο για τη «μαρτυρία» ενός Ολλανδού μόνο, αυτές οι πληροφορίες διασταυρώθηκαν και από ανεξάρτητους δημοσιογράφους, από τις ίδιες τις γυναίκες και τα παιδιά που τα διαχώρισαν από τους υπόλοιπους κατοίκους (αποσπάσματα έδειξε μέχρι και η σέρβικη TV) αλλά και από τους 42 μαζικούς τάφους που έχουν ανακαλυφτεί μέχρι σήμερα κι η ταυτότητα των περισσότερων πτωμάτων (πάνω από 7.000 πτώματα) παραμένει ανεξιχνίαστη. Έχουμε ΟΛΟΙ δείγματα όμως της ασύλληπτης αγριότητας αυτών των παραστρατιωτικών καθαρμάτων όταν βασάνιζαν ανθρώπους και το κατέγραφαν στα κινητά τους? Ή όχι? Τώρα αν όλα αυτά εσένα δε σου αρκούν τότε καιρός να μας δείξεις τις δικές σου «αξιόπιστες» μαρτυρίες και αποδείξεις για το αντίθετο. Και μια και το ‘φερε η κουβέντα αν δεν εμπιστεύεσαι ούτε το διεθνές Δικαστήριο της Χάγης τότε ποια δημόσια διεθνή αρχή εμπιστεύεσαι?
    3. Εγώ δε χαίρομαι καθόλου για το ειρωνικό σου ύφος. Ποτέ δεν είπα ότι ήμουν «αυτόπτης» μάρτυρας. Ούτε ότι καταπίνω αμάσητη την πληροφόρηση. Όμως όλες οι μαρτυρίες, όπως σου είπα, αποδεικνύουν τη μεγάλη σφαγή που έγινε – εκτός αν εσύ έχεις άλλου είδους πιο πειστική πληροφόρηση για να μας την παρουσιάσεις…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 4. Το να εκχυδαίζουμε την κάθε πράξη είναι εύκολο. Το δύσκολο είναι να έχουμε το θάρρος (κάτι σπάνιο στην Ελλάδα) να αποδώσουμε τα εύσημα σε μια γενναία πράξη ακόμη και σε ανθρώπους που μπορεί να μην τους εκτιμούμε και τόσο! Παραπάνω παρέθεσα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, αποσπάσματα από το κείμενο που υπέγραψε ο Ανδριανόπουλος. Δεν υπάρχει κόμμα στο οποίο να μη συμφωνώ κι εγώ και πιστεύω ότι οποιοσδήποτε ευαισθητοποιημένος και θαρραλέος άνθρωπος τα ίδια θα έγραφε. Σε ξενίζει άραγε το γεγονός ότι ο Ανδριανόπουλος επισημαίνει την υποχρέωση της ελληνικής Πολιτείας για δημόσια συγνώμη από τις οικογένειες των 8.000 σφαγιασθέντων και για να λογοδοτήσουν όσοι έλληνες «εθελοντές» συνέπραξαν στο μεγάλο έγκλημα και οι γνωστοί-άγνωστοι που τους ενέπλεξαν (πράγμα το οποίο ΠΟΤΕ δεν έγινε - ακόμη ετοιμάζεται το πόρισμα - είμαστε συνηθισμένοι εξάλλου)? Δε σε ξενίζει δηλαδή το ότι υψώθηκε η ελληνική σημαία στα «τείχη» αυτής της δυστυχούς κωμόπολης μετά τη μεγάλη σφαγή, τη μεγαλύτερη στην Ευρώπη μετά τον 2ο Π.Π.? Τόσο Ελληναράς είσαι? Μήπως δεν ξέρεις ότι αυτοί οι παραστρατιωτικοί εθελοντές, που παρασημοφορήθηκαν μάλιστα από το κάθαρμα τον Κάραζιτς, προέρχονταν από το γνωστό στρατόκαυλο ακροδεξιό χώρο? Ή μήπως αγνοείς ότι υπάρχουν δικές τους μαρτυρίες, φωτο κ.λπ. που αποδεικνύουν ότι συμμετείχαν στις ανθρωποσφαγές? Λόγια όπως: «Νιώθαμε ικανοποιημένοι όταν σκοτώναμε μουσουλμάνους», «όταν σκοτώναμε μουσουλμάνους υπήρχαν στιγμές που το γιορτάζαμε για να απομακρύνουμε την ένταση της μάχης», «μάχονταν οι μουσουλμάνοι σαν μπουνταλάδες και τους σκοτώναμε κατά δεκάδες», «σε δεκατρία λεπτά αφήναμε περίπου τριακόσιους νεκρούς». Είναι δικές τους, ξέρεις! Δυστυχώς ΚΑΙ σε αυτήν την περίπτωση, το ελληνικό κράτος στάθηκε πολύ λίγο, την ίδια ώρα που οι Ολλανδοί έσυραν στο δικαστήριο τους κιανόκρανούς τους για την εγκληματική απραξία τους και η ίδια η ολλανδική κυβέρνηση παραιτήθηκε σύσσωμη (γι’ αυτό δε θα γίνουμε ποτέ Ολλανδοί!).
    5. Στον πόλεμο ακόμη κι αν δεν κάθεσαι να συζητήσεις με τους απέναντι τηρείς – αν δεν είσαι βάρβαρος – κάποιες αρχές. Αυτές τις αρχές οι σοσιαλφασίστες του Μιλόσεβιτς δεν τις τήρησαν στο ελάχιστο. Αντίθετα επιδόθηκαν στον πιο βρώμικο πόλεμο που τους είχε διδάξει πρώτος φυσικά ο πατερούλης τους – Τίτο – όταν με ευρείες εκκαθαρίσεις και συνοπτικής διαδικασίας εκτελέσεις (γι’ αυτό τους αποκαλώ σταλινικούς!) εξαφάνισε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους μετά το 2ο Π.Π. (Το ότι ο Τίτο τα «έσπασε» αργότερα με την ΕΣΣΔ εφαρμόζοντας το δικό του «μοντέλο», ούτε καν μαοϊκό, «αυτοδιαχείρισης» δε σημαίνει ότι κατά βάση δεν είχε σταλινική νοοτροπία). Το να ταυτίζεις τέτοιες απάνθρωπες, αποτροπιαστικές σφαγές, υπάρχουν αρκετές κι έχουν εφαρμοστεί στην πιο ειδεχθή μορφή τους από τους μαύρους και κόκκινους φασίστες και ισλαμοφασίστες, με τον ΓΑΠ κ.λπ. προφανώς αν δεν είναι έλλειψη χιούμορ είναι έλλειψη μέτρου!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συγγνώμη που έθιξα τον ΓΑΠ, το εννοώ ότι είναι ειρηνιστής, άλλωστε γι' αυτό προτίθεται να μοιράσει το Αιγαίο και την Κύπρο, έχει βάλει πλώρη για νόμπελ ειρήνης! (χωρίς πλάκα, στην χαζοχαρούμενη μας χώρα μπορεί να το δούμε και αυτό!) Τέλος πάντων, ας αφήσουμε στην άκρη το ηλίθιο ψηλό παιδί από την Μινεσότα που δεν το χώνευε ούτε ο πατέρας του (αν και, πατέρας να σου πετύχει!). Αυτό που λέω είναι απλό, απλοϊκό θα έλεγα: αν εγώ αποφασίσω (για εμένα πάντα υποθετικά, καθώς εννοείται ότι δεν εμπιστεύομαι το ναζιστικό δικαστήριο της Χάγης και όσα άλλα φιλοΝΑΤΟϊκά παραθέτεις) να σκοτώσω σε ξένη χώρα, έχει ευθύνη για εμένα η χώρα μου; Ισχύει δηλαδή η περίφημη ναζιστική "συλλογική ευθύνη" ή έχω ατομική ευθύνη; Αν ισχύει η "συλλογική ευθύνη", πράγματι καλώς έπραξαν οι ναζί στις μαζικές εκτελέσεις στο Δίστομο και αλλού. Επίσης: Για όσους φιλέλληνες πολέμησαν στο πλευρό μας μετά το 1821 ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ, έστελνε φιρμάνια η Πύλη να ζητήσει συγγνώμη για τον καθένα η χώρα προέλευσης του; Ακόμη: Αν ανακαλύφθηκαν όχι 7000 αλλά 70000 πτώματα ανεξιχνίαστης ταυτότητας όπως λες, ποιος γνωρίζει αν αυτοί ήταν στρατιώτες, παραστρατιωτικοί, ταλιμπάν ή εξωγήινοι, και σώνει και καλά τους βαφτίζουμε άμαχο πληθυσμό; Για όνομα του Θεού, μιλάμε για ΠΟΛΕΜΟ, ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ. Θα ζητήσει συγγνώμη μια χώρα αν κάποιος εθελοντής σε έναν αλλογενή στρατό σκότωσε... στρατιώτες; Στο μόνο που συμφωνώ μαζί σου είναι στην καταδίκη φόνων άμαχου πληθυσμού από τους Γιουγκοσλάβους και τίποτε άλλο. Όχι όμως και να καταπίνουμε αμασητί ότι πρόκειται για "γενοκτονία". Τότε τι να πουν Εβραίοι, Πόντιοι και Αρμένιοι; Επίσης οι ίδιες "αξιόπιστες" πηγές ορκιζόντουσαν ότι το Ιράκ είχε πυρηνικά και λοιπές αηδίες επί dubya. Προτείνω: Follow the money. Μάνος, Ανδριανόπουλος και Σια έχουν ΦΑΝΕΡΕΣ πηγές χρηματοδότησης, δεν είναι τίποτα γενναίοι φιλελεύθεροι ριζοσπάστες, δρούσαν και δρουν εκ του ασφαλούς, είδες ποτέ καμιά σέχτα να σουλατσάρει έξω από την Δράση; Εν κατακλείδι: Σύμφωνα με αυτά που λές, πρέπει να ζητήσουμε συγγνώμη και από το Ισραήλ επειδή μερικοί ανεγκέφαλοι οθωμανολάγνοι δικοί μας πήραν μέρος στην πρόσφατη τουρκική νηοπομπή προς Γάζα. Φιλική συμβουλή: ξεκίνα να διαβάζεις Ιστορία (από όλες τις πηγές, όχι μόνο από εφημερίδες του "μεσαίου" ή "δημοκρατικού" χώρου και Ίντερνετ, βλάπτουν σοβαρά την προσωπική κρίση)._Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΕ, ο Νάσερ (ένας κοινός δικτάτορας), ορμώμενος του ναζιστικού παρελθόντος του, είχε το ανεδαφικό όραμα του "παναραβισμού" - κάτι αδιανόητο για όσους γνωρίζουν την ιστορική εξέλιξη των Αράβων μετά την εποχή της "βακτ-ουλ-τζαχιλίγια". Καταλαβαίνεις το παράλογο αν σκεφτείς ότι ο αραβικός πληθυσμός εκτείνεται από τη Δυτική Αφρική μέχρι τον Περσικό Κόλπο. Κι ο Σαντάμ, ένας άλλος δικτάτορας πόνταρε κι αυτός στο παναραβικό όραμα και είδαμε την εξέλιξή του. Όπως σου προείπα, το γεγονός ότι έχει επικρατήσει εδώ και 90 χρόνια η διαμόρφωση των συνόρων μετά την πτώση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας σημαίνει κάτι! Μην ξεχνάς επίσης ότι οι Άραβες ακόμη κι αν επεκτείνονταν είχαν πάντα τους Χαλίφηδες και τις Δυναστείες τους, οι οποίες είχαν ως κοινό τόπο, τι άλλο? τη θρησκεία!
    Είναι ακριβώς αυτή η θρησκεία που δεν έχει κανένα προηγούμενο σε καμία άλλη θρησκεία του κόσμου, τόσο στο αιματοκύλισμα όσο και στον ακραίο τρόπο με τον οποίο εκφράζεται η πίστη σε αυτήν. Φτάνει να διαβάσει κάποιος το Κοράνι ή να διαβάσει για τη ζωή του μοναδικού προφήτη τους, του Μωάμεθ - αυτού του αιμοσταγή σκλαβέμπορου! Είναι πραγματικά για μένα ανεξήγητο το πως ο σημερινός αποφεύγει να κοιτάξει κατάματα το πραγματικό περιεχόμενο αυτής της παντελώς απάνθρωπης θρησκείας! Προς το παρόν προτείνω ένα καλό βιντεάκι για όσους ξέρουν αγγλικά: http://www.youtube.com/watch?v=Ib9rofXQl6w.
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Επίσης: Χαίρομαι βαθύτατα που δεν θα γίνουμε ποτέ Ολλανδοί. Διάβασε την ιστορία των αφρικάνερ να φρίξεις. Α, και που 'σαι, μην εμπιστεύεσαι την Χάγη, remember Kossovo (ή εκεί δεν μιλάμε επειδή σφάζονται Σέρβοι;)._Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το ζήτημα στο ισλαμικό τσουνάμι είναι ένα: το δημογραφικό. Αυτοί γεννούν σαν κουνέλια, εμείς, οι τάχα μου καλοζωισμένοι Ευρωπαίοι με το ζόρι κάνουμε ένα, και το θεωρούμε και αγγαρεία. Συν του ότι δεν είμαστε όλοι Ευρωπαίοι, με την έννοια που νοηματοδοτούμε εμείς οι Έλληνες την λέξη. Ο κουρελιασμένος πρώην αποικιοκράτης Βρετανός δεν έχει τα ίδια συμφέροντα ούτε με τον Γερμανό, ούτε με τον Γάλλο, ούτε με τον Γερμανό. Πόσο μάλλον με την "περιφέρεια", το "Αιγάλεω της Ευρώπης". Για εμάς το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο: έχοντας διαταράξει τους δεσμούς μας με τους λοιπούς ορθόδοξους (υπό την έννοια της κουλτούρας εννοώ, προσωπικά δεν είμαι θρήσκος), αποτελούμε μια δυσάρεστη υποσημείωση στην Ευρωπαϊκή Ατζέντα. Διπλωματικά αυτή την στιγμή είμαστε όντως άχρηστοι, γεωγραφικά μόνο τα μογγόλια και οι Ισραηλινοί μας ορέγονται, με τους Ρώσους να προσπαθούν να μαντέψουν που το πάει η κυβέρνηση - μαριονέτα του πανίβλακα ΓΑΠ. Ζητείται επειγόντως πολιτικό προσωπικό. Πληροφορίες στο εκλογικό σας τμήμα, τον προσεχή Οκτώβριο._Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΝΔΡΕΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ "ΜΑΤΖΙΚΕΡΤ" ΡΗΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ {ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...}ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΠΡΟΔΩΘΟΥΝ ΠΑΛΙ?ΔΙΑΙΟΣ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ...? ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟ

    Κατ΄αρχήν συμφωνώ με τις εκτιμήσεις τις δικές σας και του Ελευθέριου Β που εξετάζει τις περιπτώσεις σφαιρικά και μας δίνει να καταλάβουμε το πολιτικό υπόβαθρο της γιγάντωσης του ισλαμισμού.
    Νομίζω όμως ότι ο Αδριανόπουλος, μάλλον επισημάνσεις κάνει και προτείνει αφύπνιση και αναθεώρηση της μεταναστευτικής πολιτικής στην Ευρώπη γενικά. Δεν κατάλαβα να λέει κάτι περί εκστρατείας. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αφήνω για το τέλος ένα ερώτημα: Μπρουνο, είσαι Έλληνας;_Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. //Μπρουνο, είσαι Έλληνας;//
    ---------------
    Ναι αμέ !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αφήνω για το τέλος ένα ερώτημα: Μπρουνο, είσαι Έλληνας;_Κ.Π.

    Πιστεύεις ότι αυτό το ερώτημα και να στο απαντούσα θα σε έπειθα? Η προκατάληψή σου (όπως και του τζίμη και άλλων "Ελληναράδων") θα σε άφηνε να σκεφτείς λογικά? Δε νομίζω! Για να το θέσω αλλιώς είμαι Έλληνας (και μάλιστα ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από κάποιους εδώ μέσα αν ψάξεις για τα καλά τη μακρινή καταγωγή τους!) ΑΛΛΑ ΟΧΙ "ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ"!
    Ας είναι όμως... Αναφορικά με τα ζητήματα που θέτεις, δε νομίζω ότι στέκουν σοβαρά. Για παράδειγμα, ενώ καταφέρεσαι ενάντια στη ναζισιστικής νοοτροπίας "συλλογική ευθύνη" μου αναφέρεις τους αφρικάνερ (εν μέρει Ολλανδοί άποικοι του 17ου αιώνα) για να κατηγορήσεις τους Ολλανδούς! Είσαι σοβαρός??? Να μιλήσουμε τότε για τους δούλους της αρχαίας Ελλάδας ή για τις σφαγές του στρατηλάτη Μ. Αλεξάνδρου, των Βυζαντινών αυτοκρατόρων (που, μεταξύ μας, δεν είχαν ούτε καν ελληνική καταγωγή?) κ.λπ... Είναι σοβαρή λογική αυτή? Ή μάλλον, ναι, γι' αυτό δε θα γίνεις ποτέ κι εσύ Ολλανδός! Τώρα, το ότι συγχέεις αυτήν την έννοια ("συλλογική ευθύνη") με την ηθική και νομική ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ της ελληνικής Πολιτείας για έρευνα και παραδειγματική καταδίκη υπηκόων της που εμπλέκονται σε διεθνή και μάλιστα ειδεχθή εγκλήματα, τι άλλο να πω? Μάλλον, πραγματικά, εκτός από τα πτώματα που βρέθηκαν μπορεί κι εμείς να είμαστε εξωγήινοι με αυτά που γράφονται! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ, σύμφωνα με τη λογική σου!
    Να τοποθετηθώ διαφορετικά όμως και επί της ουσίας: το να αρνείσαι συστηματικά τα αδιάσειστα στοιχεία που υπάρχουν σχετικά με αυτό το αισχρό έγκλημα και μάλιστα χωρίς να προτείνεις εκτός από την άρνηση συγκεκριμένες αποδείξεις περί του αντιθέτου και να μεταστρέφεις τη συζήτηση σε θέματα ορολογίας (ναι ΗΤΑΝ γενοκτονία*, όσο και να μη σ' αρέσει!) φανερώνει το λιγότερο υποκρισία!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    Υ.Γ. Όταν αναφέρεσαι στο Κόσοβο εννοείς τον Χαραντινάι http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=4585647 ή τους μαζικούς τάφους Αλβανών του Κοσσυφοπεδίου? Όχι φυσικά ότι κι οι άλλοι ήταν αγγελούδια, αλλά μιλάμε για μια βαριά κληρονομιά των Οθωμανών κι ένα - καλώς ή κακώς - 8% που ήθελε να καταπιέζει το 92%! Πολύ δημοκρατικό, τι λες?

    * Σύμφωνα με έναν ορισμό, η γενοκτονία μπορεί να επιδιωχθεί είτε με σειρά ομαδικών φόνων, όλων ή σχεδόν όλων των μελών μιας φυλής, είτε με συστηματική εξασθένιση αυτής (με διάφορα μέσα) μέχρι τη βαθμιαία εξάλειψή της φυλής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μα περί τούτου πρόκειται! Περί συλλογικής ευθύνης. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ επειδή κάποιοι "κακοί" "Ελληναράδες" πήραν μέρος στον γιουγκοσλαβικό εμφύλιο. Θα έστεκε αν τους αναζητούσε η Ιντερπόλ, έστελνε σήμα, και εμείς το γράφαμε στα π@@@πάρια μας. Έτερον, εκάτερον. Επέτρεψε μου να γνωρίζω εκ των ένδον τι συνέβη με τις υπογραφές (γνωρίζω και έχω συνομιλήσει προσωπικά με την συντριπτική πλειοψηφία όσων υπόγραψαν). Τα πράγματα έχουν βάθος, δεν μιλούμε για "κοινή λογική", φιλελευθερισμό, ουμανισμό, προσπάθεια μη συγκάλυψης γενοκτονίας κλπ που προσυπογράφω. Οι άνθρωποι αυτοί είναι τενεκέδες και εντελώς παρτάκηδες και δυσφημούν τον φιλελεύθερο χώρο στον οποίο ανήκουν. (Αν δεν με πιστεύεις, κάνε έρευνα για α) τον τρόπο που οι "καθηγηταράδες" (κατά το "Ελληναράδες") πήραν τα PhD τους ("ξεπατικωτούρα"), β) τις σχέσεις τους με τις ΜΚΟ του Σόρος (είναι πολλά τα λεφτά, Μπρούνο, believe me) και γ) για το ότι Η ΓΝΩΜΗ τους (ΟΧΙ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ τους) χρησιμοποιείται ως άλλοθι από την σκοπιανή και την τουρκική εσωτερική και εξωτερική προπαγάνδα. Όσον αφορά τους Ολλανδούς κι αφρικανολλανδούς, μην πας τόσο πίσω, διάβασε μόνο για το απαρτχάιντ και επίσης κάτσε λίγους μήνες στο Ρότερνταμ. Αδελφάκι μου, ο Καρατζαφέρης μπροστά στους Ολλανδούς ακροδεξιούς είναι... συριζαίος. Όσον αφορά την προσπάθεια αποπροσανατολισμού με Μέγα Αλέξανδρο και Αυτοκράτορες της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας ("βυζάντιο" είναι υποτιμητικός όρος των Δυτικών για να απομειωθεί η αξία της χιλιόχρονης Αυτοκρατορίας) once again, διάβασε Ιστορία (συνιστώ το τελευταίο βιβλίο της Αρβελέρ, που δεν είναι δα και "Ελληναρού") και Βιολογία. Η σύγχρονη προπαγάνδα αφελληνισμού προσπαθεί να μας πείσει ότι δεν μας λένε Μίλτο, Περικλή, Αλέξη, Ασπασία, Καλλιόπη, Πηνελόπη, δεν μιλούμε αλεξανδρινά και οι μελέτες περί DNA των journals της John Wiley and Sons όπου φαίνεται ότι όχι απλώς είμαστε Έλληνες, αλλά Έλληνες είναι και οι νοτιοϊταλοί και αρκετοί από τους "Τούρκους", δεν υπάρχουν (δεν νομίζω να πιστεύεις ότι επί τουρκοκρατίας υπήρχε ρωμιός που ζευγάρωνε με τουρκάλα και συνέχιζε να έχει το κεφάλι του συνδεδεμένο με τον λαιμό του ή το ότι αν γεννιόταν παιδί από Τούρκο κι Ελληνίδα, δεν έφευγε σούμπιτο για περιτομή). Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε ως προς την βάση της κουβέντας, κανείς σώφρων άνθρωπος δεν είναι υπέρ μιας γεννοκτονίας, απλώς έχοντας προσωπικά χάσει άπειρο χρόνο στην πολιτική λόγω κεκτημένης ταχύτητας από τα φοιτητικά χρόνια (και χωρίς να πάρω φράγκο, για να ξηγιόμαστε), προκειμένου να καταλάβω γενικώς "τι παίζει" κι έχοντας δουλέψει σε μεγάλα συγκροτήματα ΜΜΕ, γνωρίζω πως "στήνεται" μια είδηση και στην συνέχεια η Ιστορία. Και σου λέω ότι ελάχιστα πλέον πιστεύω από ότι καθημερινά μας σερβίρεται στο τηλεοπτικό και ειδησεογραφικό μας "πιάτο". Τα μισά είναι συγκαλυμμένα ψέμματα (ανακατεμένα με κάποιες αλήθειες για να γίνουν πιστευτά) και τα υπόλοιπα είναι αυτοεκπληρούμενες προφητείες. Το... διακύβευμα (μιας κι η λέξη είναι του συρμού) λοιπόν είναι η αξιοπιστία μιας πληροφορίας, το φιλτράρισμα της και ο κριτικός έλεγχος απέναντι της. Μόνο ο ενημερωμένος Πολίτης, είναι καλός Πολίτης._Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.