19/1/11

Η αποβολή της Ιστορίας ως πρόοδος (αξίζει την προσοχή μας!)


Ο συντάκτης του παρόντος χαίρεται ιδιαιτέρως επειδή επιβεβαιώνεται μέχρι κεραίας η διακηρυγμένη άποψη της στήλης ότι μας κυβερνά μια σχολή φιλοσόφων. 

 

Σύμφωνα με την πρόταση του υπουργείου Παιδείας, το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου θα μπορούσε να επιγράφεται «ευτυχισμένοι οι λαοί που δεν έχουν Ιστορία». 
Και σπεύδουμε να παρατηρήσουμε ότι το ως άνω φιλοσοφικό απόφθεγμα (μας διαφεύγει η πατρότητά του) παρουσιάζεται με τη νέα βελτιωμένη εκδοχή «ευτυχισμένοι οι λαοί που δεν έχουν Ιστορία προαιρετικώς». Και τούτο συμβαίνει αφού το μάθημα της Ιστορίας στη Β' και Γ' Λυκείου μετατρέπεται σε μάθημα επιλογής.
Με τη μέθοδο των προσωπικών προτιμήσεων τα ιστορικά γεγονότα έλαβαν χώρα εφ' όσον μας ενδιαφέρουν ατομικά. 
Στην ερώτηση τι ακριβώς συνέβη στις Θερμοπύλες, η ορθή απάντηση, που εξαρτάται από το μαθητή, ενδεχομένως είναι: «Οδηγούσε ο πατέρας μου, είχε κίνηση στην εθνική και κάναμε δεξιά για καφέ». 
Η περίφημη φράση του Βίτγκενσταϊν (Τρακτάτους 6.373) «ο κόσμος είναι ανεξάρτητος από τη θέλησή μου» καταργείται. Τον κόσμο τον σχεδιάζω εγώ, και εγώ γράφω την Ιστορία του. Το «σκέπτομαι, άρα υπάρχω» αντικαθίσταται με το σκέτο «υπάρχω» του Καζαντζίδη. Αυθύπαρκτο, άναρχο, αιώνιο. Ακολουθεί το «είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω», το «Ενας μάγκας στο Βοτανικό» και το «Εγώ με την αξία μου». Το αποτέλεσμα τόσης αυτάρκειας είναι ταυτόσημο με την ευλογία, την ευτυχία που έλεγε ο κ. Πάγκαλος αναφερόμενος στις ευεργετικές συνέπειες του μνημονίου. 
Πρώτη φορά -είναι πασιφανές- η παιδεία παρέχεται με βάση την κοινωνική πραγματικότητα.
Είναι αυτονόητο ότι αυτή την ουράνια αρμονία δεν την υπερασπίζονται ξυπόλητοι, αγράμματοι, αμόρφωτοι, αστοιχείωτοι κατσαπλιάδες, όπως συνέβη κατά την Επανάσταση του '21 και έχει καταγγείλει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.
Εφ' όσον οι περιστάσεις το απαιτήσουν, ο Κολοκοτρώνης με τον Νικήτα Σταματελόπουλο ή Νικηταρά (σπουδές στη Φιλοσοφική Αθηνών, μεταπτυχιακό στο Λονδίνο, πρόεδρος του Κέντρου Εκπαιδευτικής Ερευνας, βασικός συντάκτης του «Εθνικού Απολυτηρίου» κατά το 1966), τον Γρηγόριο Δικαίο ή Παπαφλέσσα (γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, καθηγητής της Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, πτυχιούχος του ΕΜΠ με διδακτορικό στο Institute of Education του Πανεπιστημίου του Λονδίνου) και τον Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη, οπλαρχηγό της Μάνης (φυσικός, μεταπτυχιακό στη Διδακτική του Πανεπιστημίου του Reading, διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής του Πανεπιστημίου Πατρών, αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου) και 800 ενόπλους ακόμη, οχυρώνονται στα Δερβενάκια και εξοντώνουν τη στρατιά του Δράμαλη.
Η ευρωπαϊκή Ιστορία εντάσσεται στην ομάδα των «κοινωνικών επιστημών», αλλά όχι και η ελληνική. Και τούτο επειδή η Ιστορία της χώρας δεν είναι ευρωπαϊκή, δεν είναι επιστήμη και δεν αφορά την κοινωνία. Ο Καποδίστριας, ο Τρικούπης, ο Βενιζέλος είναι πλέον αντικείμενα της χειροτεχνίας, της κηπουρικής και του φενγκ-σούι. Η Βαλκανική, λόγω της κλιματικής αλλαγής, των συγκρουόμενων τεκτονικών πλακών και των νέων γεωπολιτικών προσαρμογών, μετακινείται νοτια-νοτιοανατολικά για να εκμεταλλευτούμε το δημιουργούμενο κενό κατά την αποχώρηση των συμμαχικών δυνάμεων από την περιοχή και την κατάργηση των κλειστών επαγγελμάτων της Χαλιμπάρτον και της Μπλακγουότερ. Ενα κράτος χωρίς ευρώ ελάχιστη σχέση θα έχει με την ευρωπαϊκή Ιστορία και περισσότερη με την «Ευρώπη» του Μπόμπολα.
Οι αναγνώστες αντιλαμβάνονται ότι τα γεγονότα του ελληνικού παρελθόντος στο νέο Λύκειο δεν θα τα αφηγούνται σοφοί καθηγητές και διακεκριμένοι επιστήμονες. Τα ανδραγαθήματα των προγόνων θα τα μάθουμε από τον κ. Κοπρίτη, την κ. Ρεμπεσκέ, τον κ. Τεμπελχανά, την κ. Αλητάμπουρα και τον κ. Απατεώνα, με την ανάλογη για το ήθος τους αμοιβή και σύμφωνα με τους ορισμούς του κυρίου Αντιπροέδρου.
Οπως είναι γνωστό σε όλους, το πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι ο ισχύων διαχωρισμός φιλοσοφίας και επιστήμης.
Κάποιος έγραφε: «Αν ήξερα πώς να ξεφορτωθώ τα ξεχωριστά λεξιλόγια της πολιτικής, της οικονομίας και της κουλτούρας, θα ήμουν πολύ πιο μπροστά».
Αρχίσαμε από την Ιστορία.
ΕΝΕΤ

22 σχόλια:

  1. Ωραία λοιπόν!!

    Αυτοί με το σφυρί και εμείς με το αμόνι.
    Επειδή είναι πιθανόν να μας διαβάζουν κάποιοι Σεβασμιότατοι, έχω να πω το εξής:

    Επειδή ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ανεξαρτήτως κόμματος, δεν περιμένουμε ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ από αυτήν την ανθελληνική συμμορία που μας κυβερνά, ιδού πεδίον δόξης λαμπρό για την Εκκλησία μας.
    Προτείνω το εξής:

    ΕΠΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΥΦΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!!

    Να αναλάβει η Εκκλησία μας την διδασκαλία της Ελληνικής Ιστορίας για τα ελληνόπουλα σε μαθήματα-σεμινάρια που θα οργανώνουν συστηματικά οι ενορίες όλης της χώρας!!
    Με την εθελοντική κινητοποίηση κατάλληλων εκπαιδευτικών συν τους πολλούς μορφωμένους κληρικούς που διαθέτει η Εκκλησία μας να μετατραπούν τα πνευματικά ενοριακά κέντρα σε κυψέλες Ελληνισμού και Πολιτισμού!!

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ, να αναπληρώσετε τα κενά του αφελληνισμού που δημιουργεί η λαίλαπα της αγνωσίας!

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ, να αποθεώσετε την Ορθοδοξία στα μάτια του πικραμένου Έλληνα και να της δώσετε την θέση που θα έπρεπε να έχει στην Ελληνική κοινωνία. Να είναι δηλαδή στο επίκεντρο των εξελίξεων και όχι στο πνευματικό περιθώριο που κάποιοι την θέλουν!

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ, να αποδείξετε ότι κρατάτε από την γενιά του Παπαφλέσσα και πως δε φοράτε ανέξοδα τα τιμημένα, ματωμένα ράσα του Έλληνα παπά!

    Καλά και άγια κάνατε με τις παρεμβάσεις σας περί Οικονομίας-Κρίσης και Παγκοσμιοποίησης, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ!

    ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ αυτήν την επίθεση!

    ΟΠΛΙΣΤΕΙΤΕ, με τα όπλα του Πνεύματος και της Αλήθειας και εξοπλίστε γνωσιολογικά τους νέους Έλληνες που κάποιοι τους θέλουν λωβοτομημένους.

    ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΣΕΤΕ!
    Ό,σοι "ζωντανοί" Μητροπολίτες, ό,σοι ακόμη "ορθιοι" ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!
    Η Ιστορία θα σας κρίνει κάποτε για την στάση ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΉΣΕΤΕ ΣΉΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ισχύει αλήθεια αυτό, υπάρχει τρόπος να τους γυρίσει μπούμερανγκ: Ένα πανελλαδικό κίνημα των παιδιών να επιλέγουν ΟΛΑ την Ιστορία!

    Θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα νεανικό δημοψήφισμα απέναντι στους προδότες!

    Και αντί τα παιδιά να διδάσκονται βαριεστημένα ένα ακόμα υποχρεωτικό μάθημα, θα αισθάνονται πως κέρδισαν το δικαίωμα να διδάσκονται την Ελληνική ιστορία με τον αγώνα τους.

    Οι μόνη ελπίδα που υπάρχει αυτή τη στιγμή για τον τόπο είναι οι νέοι. Και δεν το γράφω σαν χιλιοειπωμένη κοινοτυπία.

    Μου κάνει κατάπληξη πόσο ανάμεσα στους συμμαθητές του γιού μου (Α’Λυκείου) ο πατριωτισμός, ο εθνικισμός αν θέλετε, φουντώνει με γρήγορους ρυθμούς , έστω και συχνά με κάπως «χουλιγκανίστικη» μορφή, φυσιολογική ίσως σε αυτές της ηλικίες.

    Εκεί μπορεί να την πατήσει το κατεστημένο: Η νεολαία πάντα αντιδρά στη συνεχή πλύση εγκεφάλου , και η αντίθεση αυτή γίνεται «μόδα»! Αυτός ο μηχανισμός έκανε μόδα τον αριστερισμό μετά τη μεταπολίτευση, και ίσως τώρα να οδηγήσει τη νεολαία προς τη σωστή κατεύθυνση.

    Πυροβολητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο facebook δε δημοσιοποιείται η ανάρτησή σας,γιατί το περιεχόμενό της έχει χαρακτηριστεί κακόβουλο.Κοιτάξτε το!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το θεμα ειναι ποιοι γραφουν την ιστορια και οχι ποσα χρονια θα αποστηθιζουν οι νεοι ακατανοητα και ασυνδετα ιστορικα γεγονοτα.Ας αφησουν την ιστορικη αληθεια να διδασκεται με ρεαλισμο μεχρι το γυμνασιο και κανενα προβλημα.Αλλα την πραγματικη μας ιστορια!Εχουν τα κοτσια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. [Ε]
    - Έχει καταστεί -πια, δυστυχώς- επιτακτικό, να ξηλωθεί το ανθελληνικό στοιχείο από το αρμόδιο υπουργείο. Όσο καθυστερεί η αποψίλωσή του, εδραιώνεται επιζήμια και σ’ ένα βαθμό αθεράπευτα. Εδώ -βέβαια- δε’ μπορεί να ισχύσει το... «άστο να πιάσει πάτο, για να μη μπορεί να γίνει αλλιώς»... γιατί θα στεριώσει -τελικά- εκεί το κακό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατά πως πάμε θα καταργήσουν όλα τα μαθήματα και θα γυρίσουμε στα κρυφά σχολειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι τη θέλουμε την ιστορία;

    Όλα θα τα μαθαίνουμε από τα Wikileaks˙ με μικρή καθυστέρηση έστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το μεγαλύτερο άγχος του Παπανδρέου είναι να του κάνει κάποιος δημοσιογράφος ερώτηση ιστορικής φύσεως.
    Είναι το μόνο πράγμα που ζητά απ΄αυτούς πριν εμφανιστεί σε συνέντευξη.
    Τον λούζει κρύος ιδρώτας !!!
    Μέχρι τα 18 του, άκουγε καμιά φορά να μιλάνε για έναν Κολοκοτρώνη και νομίζοντας ότι είναι χαρακτήρας κάπου κόμικ, μια μέρα τον είπε ...Kolokotronics !!!

    Πώς επομένως, να θέλει να διδάσκεται η ελληνική Ιστορία στα σχολεία;
    Να ξέρουν Ιστορία τα ...κωλόπαιδα και αυτός κοτζάμ πρωθυπουργός να μην ξέρει ποιός ήταν ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος;;;

    Δύο ώρες μάθημα του είχαν κάνει κάποτε για το ποιός ήταν και τι έκανε ο Μανώλης Γλέζος μαζί με τον Απόστολο Σιάντα που θα συναντούσε και, παρ' όλα αυτά, τα σκάτωσε...

    Είπε στους δημοσιογράφους ότι συνάντησε τον άνθρωπο που είχε ...σκαρφαλώσει στο κοντάρι της Ακρόπολης και είχε βάλει επάνω την ελληνική σημαία !!!
    Νόμιζε ότι μιλούσε με ...κασκαντέρ του βωβού κινηματογράφου που το έκανε για να μη ξεφτιλιστούμε στους ...τουρίστες, αφού είχε χαλάσει το καρούλι του ιστού και είχε μαγκώσει το σχοινί.

    Και πάλι καλά να λέμε, αφού δεν τον είπε Απόστολο...Γκλέτσο !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτή η κατρακίλα πρέπει να σταματήσει.
    Ποιά ιστορία θα μαθαίνουν τα παιδιά των Ελλήνων; Οχι την πραγματική βέβαια αλλά ένα ψέμμα, μια διαστρέβλωση. Διαβάστε εδώ και θα καταλάβαιτε τα ψεύδη που θα διδάσκουν.

    Ίμια 96: Η αθέατη σκηνοθετημένη πλευρά
    elkosmos.gr

    Ενα έχω να προσθέσω
    Εύγε στην ΕΛΛΗΝΙΔΑ που το έγραψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί μόνον η Ιστορία; Όλα τα μαθήματα. Όλη η παιδεία.

    Τι αποδίδει η παιδεία στον άνθρωπο; Ένα έξοδο είναι και τίποτε άλλο.

    Ζούμε υπό την κατοχή της χρηματιστικής. Κάθε έξοδο είναι άχρηστο. Άρα και η παιδεία είναι άχρηστη.

    Μόνον έσοδα και κέρδη θέλει η χρηματιστική. Τέρμα τα έξοδα. Τέρμα η παιδεία.

    Ακόμα και η ανθρώπινη ζωή είναι κόστος. Τέρμα και η ζωή λοιπόν.

    Cost cutting είναι η μόνη τακτική της χρηματιστικής. Που εμείς την νομιμοποιούμε με την ψήφο μας.

    Γιά ιστορίες θα μιλούμε τώρα; Ψηφίστε χρηματιστική γιά να πάψετε να υπάρχετε. Είναι ο πλέον cost-efficient τρόπος αυτοκτονίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. >O Eλληνικός Λαός είναι αναρχικός και δύσκολα εξημερώνεται. Γι αυτόν τον λόγο πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στον Πολιτισμό του: Τότε ίσως μπορούμε να τον συμμορφώσουμε. Εννοώ, φυσικά, να χτυπήσουμε την Γλώσσα τους, την Θρησκεία τους, τον Πολιτισμό και την Ιστορία τους, έτσι ώστε να εξουδετερώσουμε την ικανότητα τους να αναπτυχθούν, να διακριθούν, η να υπερισχύσουν; έτσι θα τους εμποδίσουμε να οίνε εμπόδιο στα στρατηγικά και ζωτικά μας σχέδια στα Βαλκάνια, στην Μεσόγειο, και στην Μέση Ανατολή.<


    Αγάλι-αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι ....και γάλα για τη Γη μας!
    Την Γη της Επαγγελίας που μας δώρισε ο Γιαχβέ μας!!!!


    Ο Μάγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ! ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΣΕ ΜΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ, ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ κλπ κλπ
    αποκάλυψη www.romioi.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλα θα μπουν στη θέση τους όταν βγει ο Σαμμαράς,

    με υπουργούς τον

    -Άρη Σπηλιωτόπουλο
    άξιος αντικαταστάτης της Γιαννάκου Κουτσίκου που πήγε με λίστα στην Ευρωβουλή
    και τον Παυλόπουλο σε ρόλο διαρκείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Αντώνης δεν θέλει να πιάσει τις καυτές πατάτες, ξεχνώντας πως αν περιμένει στο τέλος δεν θα υπάρχουν καν... πατάτες

    http://kostasxan.blogspot.com/2011/01/blog-post_1684.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για να δω θα γίνει καμμιά κατάληψη τώρα, απο μαθητές με την συμπαράσταση των συλλόγων γονέων, όπως γίνεται μέχρι σήμερα, για την επαναφορά του μαθήματος της ιστορίας; Για να δω θα υπάρξει ευαισθησία; Αν ήταν για ευκολότερα θέματα στις εισαγωγικές και για ακόμη μικρότερη βάση στη βαθμολογία, είμαι σίγουρος οτι θα κινητοποιούνταν το σύμπαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν θέλεις να αλώσεις έναν λαό, κατέστρεψε την γλώσσα του.
    Λένιν

    Εάν θέλεις να διαλύσεις μια χώρα, οι αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες πρέπει να παρεισφρήσουν στα ενδοτερα της χώρας, στη αστυνομία, τους επαναστατικούς πυρήνες, τα πανεπιστήμια, τα εργατικά σωματεία, παντου.
    Χενρυ Κίσσινγκερ

    Η ιστορία, η οικογένεια, η θρησκεία είναι τα τρία στοιχεία που χαρακτηρίζου τους Ελληνες. Για να πετύχει κάποιος την αποσταθεροποίηση της χώρας πρέπει να απορρυθμίσει αυτούς τους τρεί άξονες.
    Χενρυ Κίσσινγκερ

    Ο αντι-αμερικανισμός που έχει ο ῾῾ἁνυπάκουος Ελληνικός λαός῾῾ πρέπει να μετατραπεί σε αντι-ευρωπαϊσμό.
    Χένρυ Κίσσινγκερ

    Αυτά και άλλα πολλά στο βιβλίο
    What Uncle Sam really wants
    του Νόαμ Τσόμσκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να καταργηθεί το σχολειο! Ετσι όπως το καταντήσανε, είναι καιρός να ιδρύσει ο λαός τα δικά του σχολεία. Και πιο φτηνά θα είναι και πιο σωστά πράγματα θα λένε. Αλλά να χάσει και το μισθό της η υπουργάρα μας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
    Αυτά προσπαθούν να μας διαλύσουν συνέλληνες.ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!
    Χωρίς αυτά θα γίνουμε υπόδουλοι..Αντιδράστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κάτι είπε ο Πυροβολητής για την νεολαία. Αυτή η σκέψη μ΄άρεσε, ίσως βοηθήσει. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ενας απο τους λογους που η ρωμαικη αυτοκρατορια στην Δυση διατηρηθηκε για τοσο μεγαλο διαστημα ( πειπου 6 αιωνες στην Βορειο Αφρικη, περιπου 5 αιωνες στην Γαλλλια- Βελγιο , χωρες της Ιβηρικης χερσονησου και 360 χρονια στην Αγγλια- Ουαλλια) ηταν οτι οι Ρωαμιοι "επεισαν" τους ντοποιυς να ξεχασουν την δικη ταυτοτητα και να υιοθετησουν αυτην των "Ρωμαιων" μεσω της χρησης της λατινικης κυριως και της προσπαθειας για επιβολη του ελληνορωμαικου πολιτισμου εις βαρους των πολιτισμικων παραδσεων των ντοπιων.
    Απο τοι φαινεται αυτο το μοντελο μαλλον αρεσει σε καποιους απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου και σε αλλα "κεντρα εξουσιας" γιατι εχουμε:
    1)Καταργηση της αναγραφης του θρησκευματος στις ταυτοτητες
    2) προταση για υιοθετηση της αγγλικης ως δευτερη γλωσσα
    3)Υιοθετηση των βιβλιων απο ενα υποπτο κεντρο το με σκππο να ¨ξεχασουμε" την εθνικη μας ιστορια αλλα να δεχτουμε μια αλλη της εκδοχη προς το συμφερον των αμερικανων- τουρκων βεβαιως βεβαιως
    4)"Καταργηση" τεχνιεντως της διδασκαλιας της δικης μας ΙΣΤΟΡΙΑΣ ωστε να ειναι η πιο ευκολη η πραγματοποιηση του σημειου υπ. αριθμον 3 (απο την στιγμη που τα μονα βιβλια τα οποια θα "κυκλοφορουν" θα ειναι τα βιβλια των γνωστων κεντρων και δεν θα υπαρχει αντιλογος)
    Ολα αραγε αυτα ειναι απλα "συμπτωση" με το παραδειγμα που ανεφερα παραπανω;Μαλλον οχι και οποιος θελει ας μου αποδειξει οτι σφαλλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.