Τα σχολεία αυτά, παρέμεναν αδρανή για δεκαετίες και διατηρούνταν εικονικά «διευθυντές», απεσταλμένοι του Τουρκικού Υπουργείου Παιδείας.
«Ένα ακόμα αίτημα της ελληνικής κοινότητας στην Κωνσταντινούπολη ικανοποιείται», σχολίασε ο εκπρόσωπος των μειονοτικών Ευαγών Ιδρυμάτων Λάκης Βίγκας και πρόσθεσε πως «τα σχολικά αυτά κτήρια μπορούν πλέον να επισκευαστούν και να αξιοποιηθούν για τις πολιτιστικές και άλλες ανάγκες της ομογένειας και να χρησιμοποιηθούν ως πολιτιστικά κέντρα, μουσεία, ή ακόμα και ξενώνες για όσους έρχονται από την Ελλάδα».
Μέχρι σήμερα η Τουρκική Κυβέρνηση, υποστήριζε ότι η συνθήκη της Λοζάννης απαγόρευε την διοικητική καταγραφή της πραγματικής κατάστασης των κτηρίων…http://www.trikalanews.gr
«Ένα ακόμα αίτημα της ελληνικής κοινότητας στην Κωνσταντινούπολη ικανοποιείται», σχολίασε ο εκπρόσωπος των μειονοτικών Ευαγών Ιδρυμάτων Λάκης Βίγκας και πρόσθεσε πως «τα σχολικά αυτά κτήρια μπορούν πλέον να επισκευαστούν και να αξιοποιηθούν για τις πολιτιστικές και άλλες ανάγκες της ομογένειας και να χρησιμοποιηθούν ως πολιτιστικά κέντρα, μουσεία, ή ακόμα και ξενώνες για όσους έρχονται από την Ελλάδα».
Μέχρι σήμερα η Τουρκική Κυβέρνηση, υποστήριζε ότι η συνθήκη της Λοζάννης απαγόρευε την διοικητική καταγραφή της πραγματικής κατάστασης των κτηρίων…http://www.trikalanews.gr
για την υποχρέωσή τους αυτή,
ΑπάντησηΔιαγραφή...τι αντάλλαγμα πήραν οι Τούρκοι;
Αλλο το ιδιοκτησιακό καθεστώς και άλλο ποιός διευθύνει το σχολείο. Μόνο η ελλάδα έχει μειονοτικά σχολεία και πληρωνει τουρκους δασκάλους.Σε όλο τον κόσμο τα σχολεία είναι σχολεία,δλδ διδάσκουν στην γλωσσα τους κράτους (εντάξει...κρατος,λέμε τωρα...)και οι μειονοτικοί επιβαρύνονται το κόστος διδασκαλίας που γίνεται εκτός κανονικού ωραρίου.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ
ΑπάντησηΔιαγραφή