25/3/14

Συγκλονιστικός αποχαιρετισμός της Χαράς στον πατέρα της, το μεγάλο Έλληνα Τάσο Μητσόπουλο (Βίντεο)

Με ένα μεγάλο ευχαριστώ, η κόρη του εκλιπόντος Υπουργού Άμυνας Τάσου Μητσόπουλου, Χαρά, αποχαιρέτησε τον πατέρα της, από τον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Κοντού όπου τελέστηκε η κηδεία του.

«Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ήθος και την ταπεινότητα με τα οποία μας μεγάλωσες. Σ' ευχαριστούμε που ήσουν αυτός που ήσουν. Να ξέρεις ότι είμαστε πραγματικά πολύ περήφανοι που ήσουν ο άνθρωπός μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις υπέροχες αναμνήσεις που μου χάρισες. Ήσουν δίπλα μου και στις χαρές και στις λύπες. Επίσης σ΄ ευχαριστώ για όλα αυτά που μου έμαθες. Σ' ευχαριστώ που με άφηνες να σχηματίζω τη δική μου γνώμη και να παίρνω τις δικές μου αποφάσεις. Σ΄ ευχαριστώ που μου έμαθες το ήθος, την αξιοπρέπεια και την περηφάνια. Τέλος, σ' ευχαριστώ που μου δίδαξες την τεράστια σημασία της αγάπης» είπε η Χαρά Μητσοπούλου.
Αυτή η αγάπη είναι από εδώ και πέρα ο τρόπος που θα επικοινωνούμε μαζί σου, κατέληξε η Χαρά.

2 σχόλια:

  1. "τόν...μεγάλο ἕλληνα"...

    "ἕλληνα"...
    μέ μικρό "ε" καί ὁμοιωματικά...

    ἔ ρέ Μεγάλε Τάσσο...
    ἐκεῖ πού κρεμμάγαν οἱ Κλέφτες τ' ἅρματα, κρεμμάνε οἱ γύφτοι τά..."νταούλια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγάλος Έλληνας και φανατικός υποστηρικτής του σχεδίου Ανάν γίνεται????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.