21/4/15

Καλές και κακές Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, όπως καλή και κακή βία!!!


Έχουμε δει στο παρελθόν το κυβερνητικό κόμμα να χαρακτηριζει ορισμένες πράξεις βίας ως καλές και άλλες ως κακές. Αναλόγως του ποιοι είναι οι δράστες.
Αν οι δράστες ανήκουν στην άκρα δεξιά, η βία είναι κακή.

Αν οι δράστες ανήκουν στην άκρα αριστερά και στον αντιεξουσιαστικό χώρο, η βία είναι καλή ή τουλάχιστον κατανοητή, μια που τα όρια των "κοξνωνικών αγώνων" είναι απέραντα...
Τώρα το ίδιο φαινόμενο παρατηρούμε και τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, για τις οποίες ο ΣΥΡΙΖΑ διερρύγνυε τα ιμμάτιά του, όσο κυβερνούσαν οι προηγούμενοι, ενώ τώρα που τις εκδίδει η παρούσα κυβέρνηση, τις χαρακτηρίζουν "αναγκαστικές πράξεις" (Στρατούλης, στον Αντέννα)!!!
Τελικά η πολιτική στην Ελλάδα δεν πρόκειται να ξεκολλήσει ποτέ από το βούρκο του ψεύδους, της αναξιοπιστίας και της αθλιότητας.
Ορισμένα δείγματα, δια του λόγου το αληθές!!!

Νίκος Βούτσης στην ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ: Χουντικής έμπνευσης οι πράξεις νομοθετικού περιεχομένου
Αποσπάσματα εισήγησης του Γραμματέα της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, Νίκου Βούτση, στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Σε άμεση προτεραιότητα πρέπει να τεθούν τα παρακάτω ζητήματα και να αναληφθούν πολιτικές πρωτοβουλίες: Το ζήτημα μη λειτουργίας της Βουλής παρατείνεται και οξύνεται, με ευθύνη της κυβέρνησης, του ίδιου του πρωθυπουργού και των υπουργών. Η διακυβέρνηση της χώρας με τις, χουντικής έμπνευσης, πράξεις νομοθετικού περιεχομένου επί παντός επιστητού...


Δημήτρης Παπαδημούλης: "Δεν υπάρχει σε άλλη χώρα η "ξεφτίλα" των πράξεων νομοθετικού περιεχομένου"

Ζωή Κωνσταντοπούλου: "Η κατάλυση της Δημοκρατίας δεν συντελείται μόνο με τανκς 

Επίσημη ανακοίνωση της 3ης Μαρτίου του Υπουργείου Οικονομικών, με την οποία διαψεύδεται η χρησιμοποίηση των αποθεματικών των Δήμων

Η "καλή" ΠΝΠ με την οποία η υκβέρνηση παίρνει τα λεφτά των δημοσίων φορέων

4 σχόλια:

  1. Τελούνται συνεχώς ποινικά αδικήματα, από την εκτελεστική εξουσία, των οποίων οι δράστες - φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί - πρέπει αρχικά να διωχθούν και εν συνεχεία να τιμωρηθούν.
    Η αφαίμαξη των ταμειακών διαθεσίμων φορέων και οργανισμών με σκοπό να καταληθούν δόσεις, αφήνοντας έτσι άδεια τα ταμεία και δημιουργώντας ελλείμματα είναι εγκληματική.
    Η χρησιμοποίηση των ταμειακών διαθεσίμων για άλλους σκοπούς και με γνώση του υψηλού κινδύνου της απόλυτης και άτακτης χρεωκοπίας, στοιχειοθετεί ενδεχομένως το αδίκημα της απιστίας.
    Εκτός από πολιτικούς πρέπει να ψάχνουμε και ανεξάρτητους δικαστικούς λειτουργούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aπό την ίδρυσή της αριστεράς τα νουκλεοτίδια της ήταν πάντα η υποκρισία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ηταν μονο η υποκρισια ολοι μας θα γινόμαστε αριστεροι.

      Διαγραφή
  3. Π.Ν.Π.
    Οἱ πράξεις νομοθετικοῦ περιεχομένου, ὑπάρχουν περιστάσεις πού δικαιολογοῦνται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, μία ρύθμιση αὐξήσεως ἤ μειώσεως τελωνειακῶν δασμῶν. Πού, ἄν γίνῃ γνωστή μέχρι νά ψηφισθεί ἀπό τήν Βουλή ὁ σχετικός νόμος, θά γίνουν κερδοσκοπικές κινήσεις , μαυραγορίτες θά θησαυρίσουν κλπ.
    ΔΕΝ εἶναι λοιπόν μία Π.Ν.Π., ἡ συνταγματικά σωστή διαδικασία, ὅταν χρησιμοποιῆται γιά νά ἀποφεύγεται ἡ συζήτηση καί ἡ ἀπόφαση τῆς Βουλῆς.
    ΣΥΝΕΠΩΣ, εἶναι θέμα τοῦ Προέδρου τῆς Δημοκρατίας, νά μή συναινῆ σε έκδοση Π.Ν.Π. πού δέν ἔχει πραγματικά ἐπείγουσα στόχευση, ΚΑΙ δή τόσο ἐπείγουσα, ὥστε ἡ συνήθης ψήφιση στην Βουλή, νά βλάπτῃ τό δημόσιο συμφέρον.
    Ἄλλωστε ἐντός σύντομης προθεσμίας, κάθε Π.Ν.Π. πρέπει νά ἔρχεται στήν Βουλή γιά ψήφιση, ὡς νόμος. Ὁπότε εἴτε ψηφίζεται καί ἰσχύει γιά ἐφ' ἑξῆς ὡς νόμος, εἴτε ἀπορρίπτεται ἀπό την Βουλή καί δέν ἰσχύει ἐφ' ἑξῆς.
    Τώρα, στό θέμα ἄν μετά τήν ἔκδοση τῆς Π.Ν.Π. , αὐτή πρέπει νά ἰσχύσῃ ἄμεσα: Βεβαίως. Αὐτό εἶναι τό νόημά της.
    ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ἀπό τήν τυχόν ἀπόρριψή της ἀπό τήν Βουλή, τίθεται θέμα, ΜΗΠΩΣ ΧΑΝΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΗΣ, δηλαδή, μήπως πρέπει ὅλα νά γίνουν σάν νά μήν ἴσχυσε ποτέ. ΛΟΓΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ, ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ Παρελθον. Μέ ἁπλᾶ λόγια, θά ἔπρεπε, μετά τό κλείσιμο π.χ. τῆς ΕΡΤ μέ ΠΝΠ, ἤ μετά τήν αἰφνίδια μείωση συντάξεων μέ ΠΝΠ, ἐάν ἡ Βουλή ἀπέρριπτε τά σχετικά νομοσχέδια στήν συνέχεια (πράγμα πού δέν ἔγινε) νά μήν ἴσχυε ἡ ρύθμιση τῆς ΠΝΠ ἀναδρομικῶς, δηλαδή να ὀφείλονταν μισθοί στούς ἐργαζομένους στήν ΕΡΤ κ.λ.π., καί νά ἐπιστρέφονταν τά ποσά πού κακῶς παρακρατήθηκαν ἀπό τίς συντάξεις.
    'Αλλά, ἔχει κριθεί ἀπό τό Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας, ἄν καί μέ μειοψηφίες, ὅτι ἡ ΠΝΠ γιά ὅσο ἴσχυσε, καλῶ ς ἴσχυσε, ἀκόμη καί ὅταν στήν συνέχεια ἀπορρίφθηκε τό σχετικό νομοσχέδιο.
    Αὐτά δέν ἀναιροῦν τήν σημασία τοῦ νά ἐρευνᾶται (ἀπό Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας, ἀπό ΜΜΕ, καί ἀπό τά Πολιτκά κόμματα, ἀλλά καί ἀπό ὅλα τά δικαστήρια), ἐάν πράγματι μία Π.Ν.Π. δικαιολογεῖται ἀπό ἔκτακτες περιστάσεις ἐξαιρετικῆς ἤ ἐπειγούσης ἀνἀγκης. Δέν εἶναι ἀποκλειστικά τοῦτο, θέμα ἐκτιμήσεων τῆς Κυβερνήσεως καί τοῦ Προέδρου τῆς Δημοκρατίας, ὅπως δέχεται ἡ κρατοῦσα σήμερα γνώμη στά δικαστήηρια (πού προφανῶς θέλουν νά ἀποφύγουν ἐμπλοκή τους σέ εὐαίσθητες πολιτκές ἀποφάσεις). Διότι πολλές φορές εἶναι καταφανές (ὅπως πολλές φορές συνέβη τά τελευταῖα χρόνια, δυστυχῶς), ὅτι μία Π.Ν.Π. ἐκδίδεται μέν σέ ἔκτακτες περιστάσεις, ἀλλά πού δέν εἶναι πράγματι ἐπείγουσες οὔτε ἐξαιρετικές.
    Νομίζω, ὅτι, ὅταν μία Π.Ν.Π. ΔΕΝ δικαιολογεῖται ἀπό ἔκτακτες περιστάσεις ἐξαιρετικῆς ἤ ἐπειγούσης ἀνἀγκης, ΚΑΛΩΣ χρησιμοποιεῖται μία νέα Π.Ν.Π. γιά τήν κατάργηση τῆς προηγουμένης ὡς παρανόμου ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΙΣΧΥΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ - στόν ὁποῖο ὅμως, χρόνο δέν περιλαμβάνεται ὁ χρόνος ἰσχύος της μετά ἀπό τήν ψήφιση τῆς ἴδιας ρυθμίσεως ὡς νόμου. Ἀντίθετα, νομίζω, ὅταν ὁ νόμος προσέδωσε στήν ἰσχύ του ἀναδρομική δύναμη, αὐτή ἡ ἀναδρομικότητα, ἀφοῦ δέν συνέτρεχαν πράγματι ἔκτακτες περιστάσεις ἐξαιρετικῆς καί ἐπειγούσης ἀνἀγκης, εἶναι ἀντισυνταγματική. ὁπότε αὐτό μπορεῖ νά διορθωθῆ εἴτε μέ ἀποφάσεις δικαστηρίων (περί τῆς ἀντισυνταγματικότητας αὐτῆς) εἴτε με νεώτερη Π.Ν.Π. περί ἀνακλήσεως τῆς προηγουμένης γιά τίον χρόνο ἀπό τῆς ἐκδόσεώς της μέχρι τήν ψήφισή της ὡς νόμου μέ ἀντισυνταγματική ὅμως τήν ἀναδρομική δύναμη.
    ΣΥΝΕΠΩΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘ ἘΑΥΤΗ Η ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ἤ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ, ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ἤ Η ΠΑΡΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ, δηλαδή, ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ἤ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ἤ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΣΥΝΗΘΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΕΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.